- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
umístění trakčních motorů, navíc chlazených vodou, na vnější části podvozků je geniální, neboť po každé i menší nehodě s autem na podvozek (těch je většina) se tramvaj stane nepojízdnou a vyžadující opravu (dřív se udělala další čárka na nárazník a jezdilo se dál).......
navíc dílny budou potřebovat jiné soustruhy na obrábění okolků, protože na klasickou travmaj se nápravy uchycují zvenku, kde jsou nově právě motory.....
safra, safra, proč takoví odborníci neporadili výrobcům ještě před započetím výroby ? Asi bylo nejlepší vybrat připomínkové referendum
Mám pocit, že sedím na silnici, a v podstatě z ní ani není příliš vidět. Prostě už to není tramvaj.
Ještě že nikdo nebere v úvahu váš názor, mě osobně nic na tramvaji nevadí... jsem rád, že se vyvíjí MHD, dle mého názoru i tím správným směrem...
(dosti logicky) trvat 50 let. No nazdar!
dopadne stejně jako s těma autama v USA - bude muset povinně vydávat nějakej rachot, aby byla slyšet.
.....a nemá to klimatizaci, v létě je v tom 50 stupňů bez možnosti větrání a místa polovina oproti tramvajím z 60. let. Bezva. Fakt bezva.
Ale klimošku to má, akorát ještě budou upravovat možnost větrání, nemůže se větrat a zároveň klimatizovat.
dlouho trvá výroba tramvaje pro Pardubice, Plzeń, Brno, Olomouc či Ostravu?
...nejhorší na karoserii jsou ty plechy, zakrývající podvozky (proč???) a v interiéru ne moc povedený tvar sedaček a hlavně ty vidlácká plastová madla. Celá tramvaj na první pohled prozrazuje svůj původ ve východním bloku
proč vidlácká plastová? Chcete snad ty kovové, lakované a zase postaru jezdit "mastnou tyčí" ?
Vím, že jsem hnidopich, ale myslím, že pražané (husité pražského křídla) jezdí tramvají méně často než Pražané (obyvatelé Prahy).
je opravdu zatím nejlepší tramvaj, co v Praze jezdila. Za největší plus považuju úplně geniální vyřešení vnitřího prostoru a tím i bezbariérovost celé tramvaje - ve všech jiných se musíte na většinu sedadel sápat někam na schod. A samozřejmě výrazně tichý chod, který uvítají všichni kdo bydlí poblíž tramvajové trati. Jenom jsem se pořád bál, aby to nevyhrála nakonec nějaká jiná zpotvořená varianta. T-15 FoCity v Praze chci.
ja k ni jednu, ale zato podstatenou vyhradu mam. ta tramvaj piska. lide s vekem prestavaji slyset vysoke tony, mno tohle vypada jak 12 kHz u nas ve studiu. dlouhodobe je to k nevydrzeni. nemaji to vsechny, ale kdyz uz na to natrefim, tak vystupuju a cekam na dalsi. zamrzi to ted v zime. ale jinak sou fajn
a pak,že v česku nejsou zlaté ruce
No tak natahnout a zapojit kabel dle dokumentace snad dokaze kazdy pokud neni uplny de..l.