- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vi nekdo jak hodne se tyhle nove typy lisi od prastarych L410 ??
Co ja vim tak jsem L410 UVP (jestli me pamet neklame "ukratsenogo vzlot i pristanje" byl udelanej nekdy na konci sedmdesatych let, vim urcite ze jsem lepit plastikovou stavebnici tohoto typu tak v roce 1982, takze to uz nejakou dobu urcite jela seriova vyroba.
je to porad ten samej stroj, jenom tam hodili novou navigaci a nektere pristroje hodili do digitalu a nebo jsou tam i nejake skutecne konstrukcni zmeny.
ne ze by to nejak strasne vadilo, kdyz je dobry letadlo, ale s tim mohou proniknout jen castecne na ruske trhy kde je dulezite aby se to letadlo dalo opravit na polospevnenem letisti nekde na sibiri, ale kamkoliv na zapad to nejak nema sanci. A uz i do toho ruska je potreba velka tlacenka obrovskych firem, ktere tam klidne dodaji i treba konstrukcne horsi letadlo.
A co vyprojektovanej nastupce L610 kterej uz byl v prototypu, proc se v nem nepokracovalo ???
L610 nebyl nástupce, ale větší letadlo. Doplatilo na spoustu věcí, ale hlavně na to, že bylo děláno hlavně pro Sovětský svaz, kdy některé požadavky vývoj hodně zpozdily a, až tak, že nebyl konkurenceschopné. Dobře je to popsáno ve starších Letectví a Kosmonautika.
Tak dneska má každej druhej daleko modernější glass cockpit, než to, co si rusáci objednalli. Přijde mi, že bez integrace navigace ten glass cockpit postrádá jakýkoli význam. A přitom to dneska stojí jen pár šupů....
není ultralight. Ultralight je celkem jasně specifikován tím, že může mít maximálně jeden pístový motor. Takže tipuju, že s turbínou se z ultralightu stává experimental a spadá pod GA. A tudíž vám na něj papíry na ULL nebudou stačit. Budete muset mít PPL a tipuju, že s doložkou turboprop.
Pane Lázňovský, čím víc píšete o MAKS 2011 tím víc mě utvrzujete v tom, že jste v oboru letectví akorát mezigalaktický břídil. Kdekterý diskutující by Vás se svými znalostmi strčil do kapsy. Ovšem ani očividné nesmysly po upozornění nejste schopen opravit. No zdá se že MAFRA má dost peněz na placení břídilů.
Zdravím,
"očividné nesmysly" bych v článku nechával opravdu nerad. Co tím máte ale přesně na mysli?
Co se týká L 410 se tu už probralo dost, ale rád bych podotknul pár věcí k "startéru" pro Putinovy VIP vrtulníky. Nejde o pomocnou pohonnou jednotku, ale pomocnou energetickou jednotku (PEJ, nebo taky anglicky APU), tato jednotka vrtulník opravdu pohánět nedokáže...
Docela jsem se musel zasmát i u fotky TP100, většinu jí zabírá vrtulová hlavice tuším z Avia Propeller a ta avizovaná TP 100 je to malé šedé v horní části obrázku. O češtině v popisku se snad ani nemá cenu zmiňovat... Páni redaktoři, když už se vyskytne taková kritika jako třeba u tohoto článku, co si to znovu přečíst a opravit to?
A jen pro přesnost, První brněnská strojírna vyrábějící tyhle výrobky nemá sídlo v Brně, ale ve Velké Bíteši...
Vůbec by nebylo od věci aby si "autor" tohoto článku zjistil jak se jmenuje výrobce L 410 - je to Aircraft Industries. Typové označení aktuální verze je L 410 UVP-E20. Za takové "články" chcete Lupu?
Dobrý den,
je to trapné, ale máte bohužel pravdu. Podobné chyby by se v článcích na Technetu neměly objevovat.
Děkuji za upozornění a omlouvám se za ně.
Prvni co me napadne, kdyz vidim podobne letadlo je ... A VOBRAT TOOO ... DO MNICHOVAAA
Ruští generálové se vozí českým letadlem ..... to jako jezdi po runwayi ? nebo nesehnali piloty a ridi to nejakej Voloda , kterej hraje simulatory ale poradne kopnout do vrtule se boji ? Letadlo asi hold jen jezdi po letisti
Zkuste holt té myšlence vzávat hold!
L-410 s dokonale s vrtulemi Avia V508 a motory Walter M 601E naleštěnými do výstavní formy
obnovení prodějů na Východ
Vysvatovatele ze střední Evropy