Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podívejte se na nejmladší tramvajovou trať v Praze. Bude velmi tichá

Dnes bude slavnostně otevřeno několikasetmetrové prodloužení nově zrekonstruované tramvajové tratě z Vítězného náměstí do Podbaby. Cestující se projedou o 260 metrů dále než dřív.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

msk

hmm

Proč ne..

jen mě udivuje, proč plochy před hotelem nevyužili pro vytvoření čehosi, co by se dalo nazvat náměstím..

0/0
11.10.2011 8:16

Profesionální neúplatný diskutér

Komu že to postavili moderní trať ?

Úředníkům ze všech možných i nemožných ústavů co zde sídlí, a pak zde dožívajícíím lampasákům a politickým činovníkům a úředníkům bývalého režimu, nikomu jinému zde byty přidělovány nebyly ..... Soudruzi důchodci prostě nemohli spát u rámusících tramvají ...

0/0
6.9.2011 0:33

Smradlavej čmoud z komína

Re: Komu že to postavili moderní trať ?

Kauflandu

0/0
24.10.2011 0:41

klapacak

Ostuda

No nevím, komu to prodloužení poslouží - 400 m, to je výsměch. Dokud nebude vazba na připravovanou železniční zastávku Praha - Podbaba, a nebude prodloužení tramvajové trati do Suchdola, nemá tohle krátké prodloužení valného smyslu, pouze jednomu nejmenovanému budovanému obchodnímu centru. 8-o

0/0
3.9.2011 7:13

jfb

Re: Ostuda

EU přiklepla peníze, tak se museli prostavět, ať to má smysl, nebo ne.

+1/0
5.9.2011 14:07

pletiplot

První zatravněná trať

nebyla v Řepích, ale v úseku Pohořelec - Královský letohrádek.

0/0
1.9.2011 8:47

BMBMBM

Re: První zatravněná trať

A na sokolovsky v urovni O2 areny byla trava taky mnohem driv nez v Repich

0/0
2.9.2011 18:58

tramwaj

Re: První zatravněná trať

"Rekonstruované kolejiště je v Praze podruhé zatravněno osevem" neznamena "první zatravněná trať"!!!!

zatravnění osevem znamená to co si lidi delaj vetsinou na zahradce,takze pytlik s travou,valec a normalni seti...predtim se trate zatravnovaly travnatymi koberci, coz je zalezitost podstatne drazsi. Travnate koberce byly pouzity pouze v prostorach pred hotelem Crown Plaza, asi aby to tam bylo hezci,jelikoz je vedle koleji i zavlazovaci system

0/0
14.9.2011 22:18

SVN

Kocourkov

to je! Směrem na Suchdol jedete stále po hlavní, ale abyste mohli jet rovně po té hlavní, tak musíte 3x přejíždět z levého pruhu do pravého a ještě k tomu se vyhýbat nastraženému obrubníku a to hezky z ostra, u bývalé tramvajové smyčky. Vše pro bezpečnost v dopravě! Samé zúžení, betonové bloky, nelogické značení a do toho pruhy pro cyklisty, kteří ale jezdí stejně kudy je to napadne.

+1/0
31.8.2011 22:14

l.g

Re: Kocourkov

Né že by značení a řešení bylo nějak super. Ale vážený jste v obytné čtvrti a ne na dálnici.

+2/0
31.8.2011 22:19

SVN

Re: Kocourkov

Vážený, když bezpečnost, tak jednoduchost a přehlednost. Takhle ten, kdo to tady nezná vytvoří několik nebezpečných situací, protože bude zmaten!

+1/0
31.8.2011 22:29

SVN

Re: Kocourkov

a komě toho, ony ty opičárny přijdou až na konci té cituji "obytné čtvrti".

+1/0
31.8.2011 22:33

IQ pouhých 41

Koukam na ten

hotel 8-o Jsem vubec netusil, ze neco takovyho v Praze je.... stydim se a kaju se! :-/

0/0
31.8.2011 22:01

l.g

Re: Koukam na ten

Jo jo. Hotel Crowne Plaza (dříve International). Počátek padesátých let. Zmenšená kopie Lomonosovi univerzity v Moskvě. ;-D

0/0
31.8.2011 22:16

ramsveyker

Re: Koukam na ten

...si neviděl film "Šakalí léta"? Jinak to stavěla v padesátých letech armáda pod vedením Alexeje Čepičky (Gotwaldův zeť). Vojáci říkali, že staví "chrám svatého Alexeje";-D

Tchán zdechnul, tak se musel Čepička poroučet, nedostavěli to, prskli na to špici s rudou hvězdou, po revoluci to sundali, další majitel mezinárodních hotelů tam zase dal firemní hvězdu, ale zelenou. Další majitel ji zabarvil na černo, a je tam dosud.

Takže, kdo chce vidět v Praze vidět příklad stalinské gotiky, má možnost8-o;-D

0/0
31.8.2011 22:23

IQ pouhých 41

Re: Koukam na ten

No ja prave v tyhle casti Prahy prakticky nikdy poradne nebyl.... A ja blahovy mel za to, ze ty kopie jsou nejbliz az ve Varsave - a ono staci jenom do Dejvic R^;-D

0/0
31.8.2011 22:32

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Koukam na ten

R^R^R^

0/0
6.9.2011 0:35

ramsveyker

Negativní dojmy

-Budování tramvajové tratě do Suchdola - je nutné říct, že se počítá s střílením tunelu pod Babou od usedlosti Karlovka, přemostěním Podbaby (u Šárky a Lysolaj) a zase do tunelu, který vyústí až v Suchdole. Souběžně se stavbou tunelu velikosti Blanky od usedlosti Karlovka dál pod Hanspalkou s vyustěním v Thrákurově.

-Zelený ostrůvek - zanedlouho vzniknou vyšlapané chodníčky - už teď jsou tam vidět stopy v hlíně mezi dorůstající travou - "bravo" projektanti (psát architekt není opravdu na místě).

-"Legendární podbabský stánek" - No vzniknul v 80. letech kdy bylo zbouráno původní stanoviště ( do r.1978 tam byla konečná autobusů ze Šárky, Lysolaj, Suchdola s přestupem na tramvaj - pak se postavilo metro. Prodávali tam levnej chlast - stahovali se tam vychlastaný smradlavý existence, který se pak dopotácejí na MHD a jedou zadáčo. Tfuj...

-Další bolesti: zácpy na Jugoslávské před Kulaťákem, nebezpečný přechod u stanice tramvají nedaleko Mlíčňáku (smrťák), grátis úprava terénu pro Kaufland.

0/0
31.8.2011 21:43

ramsveyker

Přejmenování stanic autobusů

Taky bordel

Ve Struhách - bude od teď Podbaba

Podbaba - bude od teď Čínská

Lotyšská - bude zrušena

Pro zajímavost: Zastávka Podbaba se nazývá podle čtvrti, jejíž jádro se nachází ještě asi o kilometr dále (bohužel u řeky zbořenou i s legendární hospodou V Oule - muselo se do ní šplhat po schodech pěkně vysoko -  ochrana před vekou vodou). .

0/0
31.8.2011 21:58

njuska

Korupce jako ...

Tohle je přesně styl hospodaření Prahy ;-€ Prodloužení tramvaje o "pár metrů" v místech, kde běžně jezdí asi 5 lidí (mimochodem, z původní konečné se na současnou konečnou dalo dojít asi za 4 minuty) za stovky miliónů v době, kdy mnhohé pražské frekventované silnice jsou v katastrofálním stavu, je opravdu unikát! ;-O A to nemluvě o zamýšleném prodloužení cyklostesky v Podbabě asi o 20 metrů za další miliónky. Ani bych se nedivil, kdyby na tom opět profitovali pánové typu Řebíčka, nebo Janouška. Neskutečný!

0/0
31.8.2011 21:20

l.g

Re: Korupce jako ...

Jistě máte pravdu. Ale vzhledem k tomu, že celá tahle trať byla stejně před kompletní rekonstukcí to zas až tak dramatické není a alespoň zmizela ta nechutná točna na náměstí před hotelem, která byla fakt ostudná.

0/0
31.8.2011 22:34

njuska

Re: Korupce jako ...

No, zadarmo to rozhodně není a myslím, že to bude právě i docela finančně dramatické... :-/

0/0
1.9.2011 4:02

jfb

Re: Korupce jako ...

Eu přiklepla prachy, muselo se prostavět, i když to nemá valný smysl. To jsou ty EU prachy, bez kterých bychom prý chcípli.

0/0
5.9.2011 14:11

Smradlavej čmoud z komína

Re: Korupce jako ...

mělo to být kvůli přestupu na zatím neexistující zastávku na železnici

ale spíš to bude pro potřeby právě stavěného KAUFLANDU

i teď  využití má, protože tam dost přestupují z autobusu, ale pravda že by jinak přestoupili až na Dejvický

jinak info:

http://cs.wikipedia.org/wiki/Tramvajov%C3%A1_tra%C5%A5_V%C3%ADt%C4%9Bzn%C3%A9_n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD_-_Podbaba#Rekonstrukce_a_prodlou.C5.BEen.C3.AD_v_Podbab.C4.9B_.282011.29

0/0
23.10.2011 21:51

pavelthelong

negativni retarder mne dostal

bocni ohraniceni prechodu pro chodce  pomoci 20 cm hluboke jamy to bude zase zlamanych nohou.....na normalni stavbe by snad k necemu takovemu museli dat zabradli.........

+1/0
31.8.2011 20:08

FrantaVazoun

Líbí se mi to

Dobře to udělaly, souhlasím! Mám rád takové změny, aspoň se něco buduje a dělníci z Ukrajiny budou mít na chléb a vodku.;-D[>-]

0/0
31.8.2011 18:54

Profesionální neúplatný diskutér

Re: Líbí se mi to

V tom případě to nedělali ukrajinští dělnící, ale dělnice ... !!;-)

0/0
6.9.2011 0:38

kontrolor.pravdy

Jinak i podle mě,vyhrál jen hotel

tohle bylo to nejdražší odhlučnění a hosté hotelu už nebudou poslouchat skřípání

0/0
31.8.2011 18:53

kontrolor.pravdy

Ten odbarvenej vietnamec ze stánku s ovozelenina

prodává na karláku

0/0
31.8.2011 18:51

k.marco

Re: Ten odbarvenej vietnamec ze stánku s ovozelenina

Tak to je dobré vědět. hned si tam půjdu koupit nějaké ovoce.

0/0
31.8.2011 20:28

k.marco

No hlavně že mají hotelový hosté pokojný spánek

No nepochopil jsem několik věcí

1. Proč je na bývalé smyčce na té velké ploše zelená zatravněná plocha kde by se i stádo ovcí uživilo. To nebylo na nějakou pěknou parkovou úpravu.

2. Ty dvě plochy pro 10 a 20 aut tomu opravdu pomohli. A ten stánek s novinami tam nechaly. Kdo si tam koupí noviny a cigára když široko, daleko není žádná zastávka, která tam byla spolu s tím zaplivaným bufetem. Zastávku Podbaba posunuli pod okna vojenské ubytovny no vojáci nemusí spát. a konečná smyčka je o pouhých 110 metrů dále.  Asi aby to ti milionáři z rezidenční čtvrti Pod Paťankou neměli daleko. Hotelový hosté nenastupují před hotelem ale musí se rozhodnout jít  směrem ke konečné nebo jít směrem k Dejvicím k zastávce Zelená.

3. Bezpečnost především. A ty semafory ty jsou super no EU předpisy.

4. U těch přechodů se udělali obrubníky pro auta parkující u kraje dřív tam byly pruhy na silnici vymezující bezpečnou vzdálenost od hranice křižovatky. Bývalý kanál na silnici je dnes na chodníku

0/0
31.8.2011 17:21

obecní slouha z Klacíkova

Jelikož na konečné není přestupní terminál na vlaky

Tak je to jen velmi drahe prodloužení tramvaje,jehož jediným výsledkem je to,že už nebudou tramvaje hvízdat na smyčce a rušit tím klid hostů v hotelu...Když není terminál je to prostě luxusně vyhozených spousty peněz.

0/0
31.8.2011 16:49

piErcE

Re: Jelikož na konečné není přestupní terminál na vlaky

Co zkusit popřemýšlet, a zapnout mozek.. Ta železniční zastávka tam jednou bude a teď zfoukli dvě veci naráz.

0/0
31.8.2011 17:50

kontrolor.pravdy

Re: Jelikož na konečné není přestupní terminál na vlaky

Bohužel přestup tam už nikdy nebude.To že se něco říká a plánuje v dnešní době už neplatí :-)

0/0
31.8.2011 18:49

a8nn

Re: Jelikož na konečné není přestupní terminál na vlaky

Stavba Holešovice-Bubeneč, v rámci které by se to snad mělo dělat, je plánována na období 2/2014-12/2016.

0/0
31.8.2011 20:46

jerymaker

Jak to tam před tím kruháčem

zavedli do jednoho pruhu, tak to fakt vyřešili. Teď budou ty fronty ráno a odpoledne ve špičce dvounásobný.Rv

+2/0
31.8.2011 14:51

obecní slouha z Klacíkova

Re: Jak to tam před tím kruháčem

A vzniká kuriozní situace že na kruhák je víc vjezdů než výjezdů :-)

0/0
31.8.2011 16:51

inosh

Proti normalnim lidem

Zase proti normalnim lidem... Mene prejezdu pro osbni vozidla, zuzeni do jednoho pruhu u vyusteni na Viteznem namesti... HNUS!

A Alkehol nebude mit o cem zpivat...

0/0
31.8.2011 14:49

tokumara

Re: Proti normalnim lidem

Lidé v tramvaji nejsou normální?

+2/0
31.8.2011 15:07

inosh

Re: Proti normalnim lidem

Ale jsou. Pochopitelne, ze ano. Ale o tech se ted nezminuju.

0/0
31.8.2011 18:25

behounekpetr

AUTA POD OKNY DOMŮ A ZELEŇ OKOLO KOLEÍ UZAVŘENÁ ZÁBRADLÍM

proč neposunuli vozovku ke kolejím nerozšířili chodníky, aby Jugoše přestali být jednou z nejzamořenějších ulic v P6????????

0/0
31.8.2011 14:24

pekota

Re: AUTA POD OKNY DOMŮ A ZELEŇ OKOLO KOLEÍ UZAVŘENÁ ZÁBRADLÍM

No asi tam nebydlí nikdo z radních tak není potřeba s tím cokoli dělat 8-o

0/0
31.8.2011 18:23

pepa_praha

Jen by mě zajímalo jestli...

...se taky někdo na tyhle novoty zeptal hasičů a záchranky?!!!

Já jsem si myslel, že se z toho nesmyslu s pražcema před křižovatkou Milady Horákové x Svatovítská, poučili. Jakou tam pro ně vytvořili překážku... ale jak je vidět ne! Podobný nesmysl teď tvoří i na Podolském nábřeží. Přístupová trasa hned k několika nemocnicím...

Při nejhorším vždycky mohli jet po tramvajovém pásu, když to jinudy nešlo, ale teď???:-/

0/0
31.8.2011 12:12

leos.maslo

Re: Jen by mě zajímalo jestli...

Je to problém, ale stačí, aby byli řidiči ukáznění na komunikaci o dvou pruzích. Když v obou uhnou ke kraji, není problém... Mimochodem "uhnutí ke kraji" před zastavením v koloně ukládá zákon.

+3/0
31.8.2011 12:40

edincin

Re: Jen by mě zajímalo jestli...

No, tady to je na takove manevry dost uzke... Na jedne strane zaparkovana auta (v jedne nebo ve dvou radach) a to pak muzou auta uhybat jak chteji a zachranka neprojede, natoz hasici. Zrovna tady se moznost jet po kolejich velmi hodila - tohle teda nezvladli Rv

0/0
31.8.2011 17:29

pekota

Re: Jen by mě zajímalo jestli...

Nejhorsi je, ze kde projede zachranka, projede i "vycuranej dobytek", aby nemusel cekat jako ostatni "ofce",  co cti zakony. :-(

+1/0
31.8.2011 18:25

pepa_praha

Re: Jen by mě zajímalo jestli...

Asi moc autem po Praze nejezdíte, co? Docela jste mě pobavil. ;-D;-D;-D

To je poučka možná z učebnice autoškoly nebo ze silnice široké alespoň 5m a nebo alespoň s 2 pruhy v jednom směru. Viděl jste jak pomalu se v Praze na BĚŽNÉ ulici srovnává ke kraji stojící kolona???:-/

0/0
31.8.2011 18:57

pavev1

Zbytečnost

Vyhozené peníze. V místě konečné jsou zastávky autobusů a pokud by tam někdy byla zastávka ČD, tak např. pokud pojedu z Kralup do Prahy, tak nevidím důvod na ní vystupovat. Pojedu vlakem až do centra na Masaryčku. Ledaže bych pracoval na kulaťáku, ale to mohu jet tím autobusem co tam již staví.

0/0
31.8.2011 11:59

expat47

Re: Zbytečnost

....není to zbytečnost...za peníze daňových poplatníků se při zavádění tramvají napakuje hafel spřátelených firem.........;-D

0/0
31.8.2011 12:02

svatac

Re: Zbytečnost

správně a určitě něco zbyde i pro zastupitele na magistrátu a Praze 6

0/0
31.8.2011 12:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.