Diskuze

Podívejte se na nejmladší tramvajovou trať v Praze. Bude velmi tichá

Dnes bude slavnostně otevřeno několikasetmetrové prodloužení nově zrekonstruované tramvajové tratě z Vítězného náměstí do Podbaby. Cestující se projedou o 260 metrů dále než dřív.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

msk

11. 10. 2011 8:16
hmm

Proč ne..

jen mě udivuje, proč plochy před hotelem nevyužili pro vytvoření čehosi, co by se dalo nazvat náměstím..

0 0
možnosti

Profesionální neúplatný diskutér

6. 9. 2011 0:33
Komu že to postavili moderní trať ?

Úředníkům ze všech možných i nemožných ústavů co zde sídlí, a pak zde dožívajícíím lampasákům a politickým činovníkům a úředníkům bývalého režimu, nikomu jinému zde byty přidělovány nebyly ..... Soudruzi důchodci prostě nemohli spát u rámusících tramvají ...

0 0
možnosti

Smradlavej čmoud z komína

24. 10. 2011 0:41
Re: Komu že to postavili moderní trať ?

Kauflandu

0 0
možnosti

klapacak

3. 9. 2011 7:13
Ostuda

No nevím, komu to prodloužení poslouží - 400 m, to je výsměch. Dokud nebude vazba na připravovanou železniční zastávku Praha - Podbaba, a nebude prodloužení tramvajové trati do Suchdola, nemá tohle krátké prodloužení valného smyslu, pouze jednomu nejmenovanému budovanému obchodnímu centru. 8-o

0 0
možnosti

jfb

5. 9. 2011 14:07
Re: Ostuda

EU přiklepla peníze, tak se museli prostavět, ať to má smysl, nebo ne.

1 0
možnosti

pletiplot

1. 9. 2011 8:47
První zatravněná trať

nebyla v Řepích, ale v úseku Pohořelec - Královský letohrádek.

0 0
možnosti

BMBMBM

2. 9. 2011 18:58
Re: První zatravněná trať

A na sokolovsky v urovni O2 areny byla trava taky mnohem driv nez v Repich

0 0
možnosti

SVN

31. 8. 2011 22:14
Kocourkov

to je! Směrem na Suchdol jedete stále po hlavní, ale abyste mohli jet rovně po té hlavní, tak musíte 3x přejíždět z levého pruhu do pravého a ještě k tomu se vyhýbat nastraženému obrubníku a to hezky z ostra, u bývalé tramvajové smyčky. Vše pro bezpečnost v dopravě! Samé zúžení, betonové bloky, nelogické značení a do toho pruhy pro cyklisty, kteří ale jezdí stejně kudy je to napadne.

1 0
možnosti

l.g

31. 8. 2011 22:19
Re: Kocourkov

Né že by značení a řešení bylo nějak super. Ale vážený jste v obytné čtvrti a ne na dálnici.

2 0
možnosti

IQ pouhých 41

31. 8. 2011 22:01
Koukam na ten

hotel 8-o Jsem vubec netusil, ze neco takovyho v Praze je.... stydim se a kaju se! :-/

0 0
možnosti

l.g

31. 8. 2011 22:16
Re: Koukam na ten

Jo jo. Hotel Crowne Plaza (dříve International). Počátek padesátých let. Zmenšená kopie Lomonosovi univerzity v Moskvě. ;-D

0 0
možnosti

ramsveyker

31. 8. 2011 21:43
Negativní dojmy

-Budování tramvajové tratě do Suchdola - je nutné říct, že se počítá s střílením tunelu pod Babou od usedlosti Karlovka, přemostěním Podbaby (u Šárky a Lysolaj) a zase do tunelu, který vyústí až v Suchdole. Souběžně se stavbou tunelu velikosti Blanky od usedlosti Karlovka dál pod Hanspalkou s vyustěním v Thrákurově.

-Zelený ostrůvek - zanedlouho vzniknou vyšlapané chodníčky - už teď jsou tam vidět stopy v hlíně mezi dorůstající travou - "bravo" projektanti (psát architekt není opravdu na místě).

-"Legendární podbabský stánek" - No vzniknul v 80. letech kdy bylo zbouráno původní stanoviště ( do r.1978 tam byla konečná autobusů ze Šárky, Lysolaj, Suchdola s přestupem na tramvaj - pak se postavilo metro. Prodávali tam levnej chlast - stahovali se tam vychlastaný smradlavý existence, který se pak dopotácejí na MHD a jedou zadáčo. Tfuj...

-Další bolesti: zácpy na Jugoslávské před Kulaťákem, nebezpečný přechod u stanice tramvají nedaleko Mlíčňáku (smrťák), grátis úprava terénu pro Kaufland.

0 0
možnosti

ramsveyker

31. 8. 2011 21:58
Přejmenování stanic autobusů

Taky bordel

Ve Struhách - bude od teď Podbaba

Podbaba - bude od teď Čínská

Lotyšská - bude zrušena

Pro zajímavost: Zastávka Podbaba se nazývá podle čtvrti, jejíž jádro se nachází ještě asi o kilometr dále (bohužel u řeky zbořenou i s legendární hospodou V Oule - muselo se do ní šplhat po schodech pěkně vysoko -  ochrana před vekou vodou). .

0 0
možnosti

njuska

31. 8. 2011 21:20
Korupce jako ...

Tohle je přesně styl hospodaření Prahy ;-€ Prodloužení tramvaje o "pár metrů" v místech, kde běžně jezdí asi 5 lidí (mimochodem, z původní konečné se na současnou konečnou dalo dojít asi za 4 minuty) za stovky miliónů v době, kdy mnhohé pražské frekventované silnice jsou v katastrofálním stavu, je opravdu unikát! ;-O A to nemluvě o zamýšleném prodloužení cyklostesky v Podbabě asi o 20 metrů za další miliónky. Ani bych se nedivil, kdyby na tom opět profitovali pánové typu Řebíčka, nebo Janouška. Neskutečný!

0 0
možnosti

l.g

31. 8. 2011 22:34
Re: Korupce jako ...

Jistě máte pravdu. Ale vzhledem k tomu, že celá tahle trať byla stejně před kompletní rekonstukcí to zas až tak dramatické není a alespoň zmizela ta nechutná točna na náměstí před hotelem, která byla fakt ostudná.

0 0
možnosti

pavelthelong

31. 8. 2011 20:08
negativni retarder mne dostal

bocni ohraniceni prechodu pro chodce  pomoci 20 cm hluboke jamy to bude zase zlamanych nohou.....na normalni stavbe by snad k necemu takovemu museli dat zabradli.........

1 0
možnosti

FrantaVazoun

31. 8. 2011 18:54
Líbí se mi to

Dobře to udělaly, souhlasím! Mám rád takové změny, aspoň se něco buduje a dělníci z Ukrajiny budou mít na chléb a vodku.;-D[>-]

0 0
možnosti

Profesionální neúplatný diskutér

6. 9. 2011 0:38
Re: Líbí se mi to

V tom případě to nedělali ukrajinští dělnící, ale dělnice ... !!;-)

0 0
možnosti