- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proč ne..
jen mě udivuje, proč plochy před hotelem nevyužili pro vytvoření čehosi, co by se dalo nazvat náměstím..
Úředníkům ze všech možných i nemožných ústavů co zde sídlí, a pak zde dožívajícíím lampasákům a politickým činovníkům a úředníkům bývalého režimu, nikomu jinému zde byty přidělovány nebyly ..... Soudruzi důchodci prostě nemohli spát u rámusících tramvají ...
Kauflandu
No nevím, komu to prodloužení poslouží - 400 m, to je výsměch. Dokud nebude vazba na připravovanou železniční zastávku Praha - Podbaba, a nebude prodloužení tramvajové trati do Suchdola, nemá tohle krátké prodloužení valného smyslu, pouze jednomu nejmenovanému budovanému obchodnímu centru.
EU přiklepla peníze, tak se museli prostavět, ať to má smysl, nebo ne.
nebyla v Řepích, ale v úseku Pohořelec - Královský letohrádek.
A na sokolovsky v urovni O2 areny byla trava taky mnohem driv nez v Repich
to je! Směrem na Suchdol jedete stále po hlavní, ale abyste mohli jet rovně po té hlavní, tak musíte 3x přejíždět z levého pruhu do pravého a ještě k tomu se vyhýbat nastraženému obrubníku a to hezky z ostra, u bývalé tramvajové smyčky. Vše pro bezpečnost v dopravě! Samé zúžení, betonové bloky, nelogické značení a do toho pruhy pro cyklisty, kteří ale jezdí stejně kudy je to napadne.
Né že by značení a řešení bylo nějak super. Ale vážený jste v obytné čtvrti a ne na dálnici.
hotel Jsem vubec netusil, ze neco takovyho v Praze je.... stydim se a kaju se!
Jo jo. Hotel Crowne Plaza (dříve International). Počátek padesátých let. Zmenšená kopie Lomonosovi univerzity v Moskvě.
-Budování tramvajové tratě do Suchdola - je nutné říct, že se počítá s střílením tunelu pod Babou od usedlosti Karlovka, přemostěním Podbaby (u Šárky a Lysolaj) a zase do tunelu, který vyústí až v Suchdole. Souběžně se stavbou tunelu velikosti Blanky od usedlosti Karlovka dál pod Hanspalkou s vyustěním v Thrákurově.
-Zelený ostrůvek - zanedlouho vzniknou vyšlapané chodníčky - už teď jsou tam vidět stopy v hlíně mezi dorůstající travou - "bravo" projektanti (psát architekt není opravdu na místě).
-"Legendární podbabský stánek" - No vzniknul v 80. letech kdy bylo zbouráno původní stanoviště ( do r.1978 tam byla konečná autobusů ze Šárky, Lysolaj, Suchdola s přestupem na tramvaj - pak se postavilo metro. Prodávali tam levnej chlast - stahovali se tam vychlastaný smradlavý existence, který se pak dopotácejí na MHD a jedou zadáčo. Tfuj...
-Další bolesti: zácpy na Jugoslávské před Kulaťákem, nebezpečný přechod u stanice tramvají nedaleko Mlíčňáku (smrťák), grátis úprava terénu pro Kaufland.
Taky bordel
Ve Struhách - bude od teď Podbaba
Podbaba - bude od teď Čínská
Lotyšská - bude zrušena
Pro zajímavost: Zastávka Podbaba se nazývá podle čtvrti, jejíž jádro se nachází ještě asi o kilometr dále (bohužel u řeky zbořenou i s legendární hospodou V Oule - muselo se do ní šplhat po schodech pěkně vysoko - ochrana před vekou vodou). .
Tohle je přesně styl hospodaření Prahy Prodloužení tramvaje o "pár metrů" v místech, kde běžně jezdí asi 5 lidí (mimochodem, z původní konečné se na současnou konečnou dalo dojít asi za 4 minuty) za stovky miliónů v době, kdy mnhohé pražské frekventované silnice jsou v katastrofálním stavu, je opravdu unikát! A to nemluvě o zamýšleném prodloužení cyklostesky v Podbabě asi o 20 metrů za další miliónky. Ani bych se nedivil, kdyby na tom opět profitovali pánové typu Řebíčka, nebo Janouška. Neskutečný!
Jistě máte pravdu. Ale vzhledem k tomu, že celá tahle trať byla stejně před kompletní rekonstukcí to zas až tak dramatické není a alespoň zmizela ta nechutná točna na náměstí před hotelem, která byla fakt ostudná.
bocni ohraniceni prechodu pro chodce pomoci 20 cm hluboke jamy to bude zase zlamanych nohou.....na normalni stavbe by snad k necemu takovemu museli dat zabradli.........
Dobře to udělaly, souhlasím! Mám rád takové změny, aspoň se něco buduje a dělníci z Ukrajiny budou mít na chléb a vodku.
V tom případě to nedělali ukrajinští dělnící, ale dělnice ...