Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Proč 11. září ovládly konspirace? Pravda neodpovídá fantaziím

V troskách Světového obchodního centra v New Yorku a zřícených letadel zahynulo na tři tisíce lidí. Je obtížné si představit, že za atentáty stojí pouhých devatenáct izolovaných spiklenců. Konspirační teorie proto hledají spiknutí tisíců vysoce postavených lidí.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

heck

11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

ODBORNIK STAVAR z VUT Brno

Rozhovor s doc. Ing. Ivanem Němcem CSc., ze stavebni fakutly VUT Brno:

Prvni pochyby: "Kdybychom aplikovali jen samotný tento jev na pád výškové budovy, tak už v důsledku tohoto jevu, který je naprosto neodiskutovatelný a kde nejsou žádné subjektivní parametry, ale je to čistá mechanika a matematika , by rychlost pádu byla zhruba o 30 % pomalejší ve srovnání s volným pádem."

O vysledku prace: "..tak by nám vyšlo z diferenciální rovnice, že by budova spadla 79 metrů, pak by se pád zastavil a kdybychom vzali jiné parametry, abychom přinutili budovu spadnout celou, tak by například pro parametr alfa Raleighova útlumu 0,147, budova spadla celá, ale pád by trval 103 sekund (video prokazuje rychlost pádu severní věž 11 sekund, jižní věž 9 sekund)."

0/0
16.9.2011 22:36

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Cemu se diplomova prace venovala:

"Musím říct, že v naší studii nejsme v rozporu se závěry komise NIST, nebo s prací profesora Bažanta, kterého si vážím jako odborníka, protože tato zpráva (NIST) se zabývá jenom statikou a nezabývá se dynamikou pádu, kdežto my začínáme od toho, že budova začíná padat, čili tím kde profesor Bažant končí a zabýváme se dynamikou toho pádu. Jestli ta budova měla začít padat to nezkoumáme, už předpokládáme, že padá."

Takze to mate potvrzeny i od ceskeho odbornika. :-P

http://www.reformy.cz/zpravy/rozhovor-s-doc-ing-ivanem-nemcem-o-prvni-ceske-studii-padu-wtc-911/

0/0
16.9.2011 22:36

John Pitralon

AE911truth Experts speak out, full film

FAKE. Jde o nesmyslný falzifikát.

http://world911truth.org/fake-new-building-7-video

Doporučuji - dokument shrnující vyjádření asi 40 expertů převážně stavebních profesionálů

AE911truth Experts speak out, full film

http://www.youtube.com/watch?v=lw-jzCfa4eQ

0/0
16.9.2011 12:17

heck

nove sokujici video padu WTC7

Tak uniklo dalsi nove video padu budovy WTC7, rekl bych ze to je zatim nejpresvedcivejsi video vubec (co se tyce padu WTC7) http://www.youtube.com/watch?v=hZje_4h-f1g

0/0
15.9.2011 19:04

heck

Re: nove sokujici video padu WTC7

Omlouvam se ale tohle video je opravdu nakonec FAKE. Je to pokus jak znemoznit dalsi hledani pravdy o kontroverznim padu budov WTC, ktere popiraji fyzikalni zakony. Dokonce ten snazivec dodal nad tuto budovu i neco jako letajici talir, aby mohl zdiskreditovat pravdu nadobrou nejspis...  viz world911truth.org/fake-new-building-7-video/

Misto toho doporucuji 15min dokument o velice podivnem padu WTC7 http://www.youtube.com/watch?v=hZEvA8BCoBw

0/0
16.9.2011 22:34

rawi

pro autora tohoto článku

Každý má právo na svůj vlastní názor, ale očekával bych aspoň od novinářů, když už chtějí o něčem psát, tak ať si dané téma pořádně prostudují anebo ať o něm ani nepíšou. Padla zde slova z úst reportéra, že tvůrci konspiračních teorií překrucují pravdu, zatajují fakta atd.. Můj názor je ten, že ji naopak překrucuje druhá strana..

Poprosil bych pana umělce, který je zodpovědný za tento článek, aby se podíval na tento dokument:

 http://neuveritelnaodhaleni.cz/filmy-a-videa/911-blueprint-for-truth.html

a potom pouštěl svoje moudra a podporoval vůdce oveček, které sežerou všechno, co uslyší v televizních zprávách, nebo přečtou v novinách..

0/0
14.9.2011 21:03

heck

11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Je opravdu jen nahoda nahod, ze den pred 11.zari oznamil Rumsfeld ze v ucetnim oddeleni Pentagonu se ztratilo 2.3 Billionu dolaru (2.300 miliard dolaru!), kam o den pozdej narazilo cosi, a znicilo cele oddeleni vcetne zabiti nekolika civilnich zamestnancu??  youtube.com/watch?v=6SxNR4GOHz4

-----

Vzhledem k nekolika nasobneho selhani letecke obrany, symetrickemu spadnuti 2 budov vcetne te treti co do ni nic nenarazilo, jen horelo ve 3 patrech, vzhledem k varovani tajnych sluzeb od 14 statu roku 2001 a nasledne necinnosti Bileho domu, k faktu ze Bush a Chenney se snazili co sily stacili o nevzniknuti vysetrovaci komise, a vzhledem k tomu za tajne sluzby USA dosud neodtajnili z 84 zabavenych zaznamu bezp.kamer (co natocili narazy do Pentagonu ci WTC) ani desetinu, navrhuju prohlasit 11.zari za MEZINARODNI DEN NAHOD, co myslite? A nebo ze by oficialni pohadka nebyla pravdiva? ;-)

0/0
13.9.2011 13:50

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

...Mimochodem vite, ze to byl nejvetsi unik penez v historii? Kdyz uvazime ze prvni zahranny balik pro banky byl 700mld., a roku 2000,2001 za prosustrovalo v Pentagonu 2300mld, tak se pak nedivme, ze i u nas se na obrane nejvic kradlo - meli se kde ucit.

Mimochodem, kontrolni otazka, za 2300mld. dolaru by se dalo zaplatit kolik lidi ke spolupraci na konspiraci???

0/0
13.9.2011 14:04

repulsive

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

a nebyl blbej, že to oznamoval? :)

0/0
15.9.2011 0:15

1888

Kdyz uvazim

ze v Hitlerovejch laboratorich potaji ovladali gravitaci a uvnitr zeme objevili zemekouli vetsi nez ta nase, nejsou konspiracni teorie tak nepravdepodobne. 8-o

0/0
12.9.2011 23:41

Ajwn

děkuji za nabídku, ale nepotřebuji

Milý neo401, jsou pouhá 401. ovečka ze skupiny neo...která věří všem oficiálním blábolům...tak si věř, možná se jednou pravda objeví. Radši si zatop uhlím v jeskyni, otevři lahváče a koukej se na TV Nova

0/0
12.9.2011 10:58

fsp

Re: děkuji za nabídku, ale nepotřebuji

Ty si zase ovečka, která slepě věří konspiračním nesmyslům. Holt každý jsme nějaký

0/0
12.9.2011 15:31

Antonín, topič

Ale že to trvalo docela dlouho,

najít nějaký schůdný vysvětlení...;-D

0/0
11.9.2011 1:23

heck

11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Říká jeden vepřík u korýtka druhému: "Už si to slyšel? Prý nás pán krmí proto, aby nás mohl zabít a sníst!" Druhý vepřík se na něj uprostřed sousta podívá, zamračí a řekne: "Tak ty si taky naletěl té hloupé konspirační teorii?!"

„Kdykoli slyším, že někdo shazuje zajímavé teze tím, že se jedná o ´konspirační teorie´, obvykle to znamená, že se někdo dostal k pravdě až příliš blízko.“ Bývalý agent CIA Michael Hasty

"Jen malá tajemství je potřeba chránit, ta velká chrání nedůvěřivost veřejnosti." Marshall McLuhan

0/0
10.9.2011 18:25

zabavitMAJETEKvšemPOLITIKŮMod89

spolu s křesťanstvím a šlechtou

R^

0/0
10.9.2011 21:00

JeFFik

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

A holocaust je výmysl stejných Židů, že?

0/0
10.9.2011 21:16

RX472

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

ups, pravdepodobne jsi si spletl prispevek... nebo snad cely clanek? :-D

+1/0
10.9.2011 23:07

ondra1

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Hm, jenže třeba na základě toho Hastyho výroku de facto neexistuje způsob, jak odhalit falešnou konspirační teorii. Prostě proto, že jakmile je teorie označena za konspirační, začnou si tupouni myslet, že je co skrývat a že tedy označení takové teorie za blbost z hlav konspiračních teoretiků je ve skutečnosti "důkazem" v její prospěch. A to klidně  i v případě, že ta teorie zahrnuje zelené mužíčky s hrnci zlata, zubní víly a Voldemorta.

Zkrátka a dobře, konspirační teorie jsou prakticky nevyvratitelné, což z nich dělá formu náboženské víry, která nemá se zkoumáním reálného stavu věcí nic společného.

0/0
13.9.2011 18:59

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

No jo jenze je potreba to chapat v kontextu. Chtel tim hlavne rict ze souslovi 'konspiracni teorie' je velka manipulace aby tomu lidi nevenovali pozornost. Taky proto jsem byl rad ze na CT24 David Borek okamzite zadal jiny popis techto teorii, a odpovidajici hned ten pravy popis - neoficialni vyklad / alternativni vyklad. A to to ve skutecnosti je.

Ale zpatky k Hastymu, on mel na mysli nejcastejsi diskutovane teorie o CIA a tajnych sluzbach cili napr - A) NSA sleduje veskerou elektronickou komunikaci na planete (ty co si vybere, na vsechny samozrejme vypocetni vykon nestaci) , CIA houfne obchoduje s heroinem a kokainem, ziskava taky astronomicke zisky, ktere pak nemusi nikdo hlidat (kongres) na co pujdou (cerne fondy) a to uz  od 70.let ve Vietnamu (vznikl o tom dokonce film, postaveny na realnych udajich, kdyz se nad tim pak zamyslite a nad naseldujicim vysetrovani, je to temer jistota.) CIA prakticky komplete stala za vytvorenim skupiny mudzahedinu / Al Kajdou v Afganistanu proti

0/0
13.9.2011 22:56

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Sovetskemu svazu. V 90.letech se vojensko-prumyslovy komplex opravnene zacal bat o snizovani zisku ze strany vlady USA, zacal se tudiz propojovat s vladnimi ciniteli a ciniteli tajnych sluzeb intenzivnej.. to stejne firmy pohybujici se v byznysu nerostnych surovin. Doslo to nakonec tak daleko ze se v r.2000 viceprezidentem stal Dick Cheney, byvali reditel spolecnosti Haliburton poskytujici sluzby pro ropne spolecnosti. Tento se radil k proudu tzv. neokonzervativcu (odtud prezdivka Neocons - v evrope by se dalo rict neoliberalu) kteri uz cele 90.leta razili nazor, ze je potreba imperium USA tvrde rozsirovat i za cenu vojenskych akci, vedomi si faktu, ze jedina supervelmoc bude pouze ta co ovladne euroasii, hlavne vsak stredni vychod. Jeden z nich sepsal strategii ve ktere bylo to, verejnost bude potreba presvedcit jedine velkym traumatem. No a verte nebo ale klan Bushu a Bin Ladinu maji spolu dodnes vrele vztahy (velka media o tom ale taktne mlci, muzete se ale otom dozvedet

0/0
13.9.2011 23:08

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

t v tech mensich mediich). Samozrejme vam kazdy zastance of.teorie rekne ze prece se Bin Ladinova rodina Usamy distancovala, nicmene po blizsich zkoumani kde bral na akce v 90.letech lze snadno dohledat ze mu nekteri clenove penize posilali i tak, a to nemale. No a pak uz dochazi k rozuzleni, at Usama vedel co dela nebo ne, pouzili ho jako loutku, ke svym ucelum. Dick Cheney je dnes uz napul usvedcen (byvalim ministrem US) ze letadla nechal stat dole, zatimco 'cosi' letelo na Pentagon.. a dalsich stovky rozporu zde jmenovat nebudu :)

Jeste bych dodal alternativni vyklad na pady rezimu po svete - spoustu historiku kteri se neboji mluvit o 'neprijemnych vecech', uz poukazuji na to, jak velky dil prace mela CIA v ruznych padech nepohodlnych rezimu.. od 50.let.. no a vlastne dnes to vidime v Libyi v primem prenosu, i kdyz se tam zakulisnch zdroju (ktere citoval napr. Reuters) podileji vice spise britske a francouzkse tajne sluzby..Takze toto je ten kontext v kterem je to potreba chapat.

0/0
13.9.2011 23:18

heck

Re: 11.zari = nejvetsi podvod v dejinach lidstva

Sory za preklepy a styl psani..

0/0
13.9.2011 23:21

j.a.

Autor nezmínil, že hnutí Za pravdu o 911 založili pozůstalí

A že o tom, že šlo o dílo tajných služeb promluvili kromě některých zaměstnacnů CIA i bývalý šéf CIA generál Stubblebine, bývalý šéf FBI Kalifornie Gunderson, bývalý šéf pakistánské ISI Hamid Gull /podle něj to byl dokonce pokus jak zatáhnout Pakistán do 3. světové války/. Pozůstalí chtěli pátrat po stopě, kdy ISI zaslala na konto M. Atty 100 000 dolarů, chtěli vědět proč bylo obklíčených tisíc bojovníků Talibanu na příkaz vlády USA propuštěno koridorem /leteckým a pozemním/ do pakistánu v prosinci 2001...Na to komise odpovědi nedala. J. Farmer bývalý, generální prokurátor NewJersey, člen vyšetřovací komise uvedl ve své knize že na příkaz vlády se nesměla veřejnost dozvědět pravdu. Pentagon opakovaně měnil výpovědi...

Napsala jsem do ČT tento Otevřený dopis:

http://www.nwoo.org/view.php?nazevclanku=co-by-si-meli-prostudovat-pracovnici-masmedii-o-11-zari-2001&cisloclanku=2011080040

Zítra by měl být ve studiu i zástunce NWOO /ČT2/. Konečně změna...

+2/0
10.9.2011 14:09

JeFFik

Re: Autor nezmínil, že hnutí Za pravdu o 911 založili pozůstalí

jasněééé všichni bývalí šéfové o tom promluvili, ale nikdo kromě konspirátorů o tom neví. ;-D;-D;-D

+1/0
10.9.2011 20:42

RX472

Re: Autor nezmínil, že hnutí Za pravdu o 911 založili pozůstalí

skromny dotaz: cemu se konkretne smejete, pokud ne vlastni hlouposti?

jen namatkou dve vypovedi, ostatni si najdete sam ;-)

bývalý šéf CIA generál Stubblebine - http://www.youtube.com/watch?v=daNr_TrBw6E

bývalý šéf FBI Kalifornie Gunderson - http://www.youtube.com/watch?v=RRaezLTU2a0

+1/0
10.9.2011 21:46

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Autor nezmínil, že hnutí Za pravdu o 911 založili pozůstalí

Není Stubblebine náhodou ten, co chtěl vyvinout neviditelného vojáka, který může procházet zdí?

0/0
10.9.2011 23:40

RX472

Re: Autor nezmínil, že hnutí Za pravdu o 911 založili pozůstalí

nahodou ano, ale jak to souvisi s tematem?

btw: uz jste videl dokument by R.G. na ktery jsem Vas upozornoval vcera?

http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4

0/0
11.9.2011 12:42

zmensvoubudoucnost

Každy at si udela na to svuj nazor

ale jak si ma udelat objektivni nazor kdyz v mediich porad dokola poslouchame jen tu oficialni verzi !! a nikdy zadnou jinou.. proc media neodvysilaji taky nejake dokumenty z te druhe nazorovne strany .. Pokud se divas porad jenom na oficialni media ktera vsechny prezentuji jeden pohled na vec nemuzes mit nikdy objektivni pohled a je nejsadnejsi te zmanipulovat !!nejdrive si kazdy musi vyslechnout i tu druho stranu aby byl skutedne objektivni. Každy by si mel položit otazku.. JESTLI SE PLETU CHCI TO VEDET ? JESTLI ANO neco proto udelas JINY POHLED NA 11.9 ZDE http://dokumentarni.tv/utoky-z-11-9-2001/zero-vysetrovani-11-zari-an-investigation-to-9-11

+1/0
10.9.2011 11:41

John Pitralon

Re: Každy at si udela na to svuj nazor

No snad poprvé se objevil názor novináře, který odlišný od oficiální verze - na aktualne.cz vyšel komentář Erika Besta:

-

A co když to 11. září bylo jinak? Pochyby jsou namístě

http://aktualne.centrum.cz/blogy-a-nazory/komentare/clanek.phtml?id=713277

0/0
10.9.2011 14:13

JeFFik

Re: Každy at si udela na to svuj nazor

protože druhá názorová strana má plno nesmyslných argumentů, jako že např. kovový hrnec plný vody se nad plynovým vařičem nikdy neroztaví, takže se v plameni nosníky nemohou roztavit, přičemž aby budova spadla je nutné aby se nosníky roztavily....;-D;-D;-D

0/0
10.9.2011 20:48

RX472

Re: Každy at si udela na to svuj nazor

ze ty tvrdis, ze je zrovna tohle stezejni argument "protistrany", neni argument pro to, abys me presvedcil, ze to demolice nebyla

0/0
10.9.2011 22:38

Antonín, topič

Re: Každy at si udela na to svuj nazor

Tenhle člověk podobnými argumenty propaguje na jiné části idnes škodovky. Marně.

0/0
11.9.2011 1:22

spelec

9/11-The Pentagon Attack (Full) - výpovědi očitých svědků, a

mrkněte se na nezávislé vyšetřování

http://www.youtube.com/watch?v=hVaGht6eHoQ

9/11-The Pentagon Attack (Full) - výpovědi očitých svědků, animace...

0/0
10.9.2011 11:17

moseg

Děkuji idnes a technetu, že připravili tento seriál o

konspiraci

je to skvělý způsob připomenutí si tohot smutného výročí

ony ty články tzv. antispiklence nepřesvědčení, ale pro nás tzv. ovčany, ke kterým se hrdě hlásím, kteří vědí, že spiklenecká teorie o 11.9. je absurdní z důvodu motivace, politiky a prosté logiky, ale nejsou tak zběhlí v technických podrobnostech to je docela poučné

Díky

0/0
10.9.2011 10:50

ramzes1

Re: Děkuji idnes a technetu, že připravili tento seriál o

Všechny velké války a převraty se staly díky pojmu "false flag" a že by 11/9 nebylo jiné je bohužel omyl.

Motivace: "vláda" USA má zájem o co největší omezení občanských svobod které povede k mnohem věští politické moci a také aby občané USA schalovali válečnou zahraniční politiku USA.

Politika: každá vláda chce poslušné občany a to se provádí pomocí lží a strachu.

Prostá logika: ten co je u moci má vždy zájem jen o vlastní blaho a moc a v celých dějinách je plno odporných vůdců kteří bez nejmenších skrupulí klidně obětují tisíce lidí jen proto aby se udrželi u moci.

0/0
10.9.2011 12:58

JeFFik

Re: Děkuji idnes a technetu, že připravili tento seriál o

přirovnávat vládu USA k diktátorovi, která jedná jako jeden muž diktátor, omezuje občanské svobody a je ochotná jen proto aby se udržela u moci obětovat tisíce lidí? No takovou fantasmagorii jsem už dlouho neslyšel, to je na Choholouška.

Kdo to je ten "vláda USA"???

0/0
10.9.2011 21:05

RX472

Re: Děkuji idnes a technetu, že připravili tento seriál o

velmi dobra otazka. mozna bys mel zacit s hledanim odpovedi na ni.... pak mi to klidne napis, sam jsem zvedavej ;-)

0/0
10.9.2011 22:34

Ajwn

iniciatori to podelali a vsichni kdo maji mozek to prokoukli

Je to jasné, následky explozí a narazů do WTC a Pentagonu a Shanskville jsou nesrovnatelne, asi jako náraz slona a náraz opice...proste WTC šly dolu, protože měli, tot vse...akorat v ten okamzik se vsichni starali jen o nestesti a ne o pravdu...takových záminek v historii bylo spousta...prvni světová, druhá světová, vietnam, ..a ted i ten irak a afghanistan...Kdo nevěří, at tam běží, stačí se podívat na fotografie nabouraného pentagonu a v něm neshořelé monitory, stůl , atd...oproti tomu WTC hořeli tak intenzivně , že to všechno roztavilo konstrukci a ony spadli a nejen ony, ale i WTC7, protože to bylo v plánu také...Kdo ? Zrejmě Bushovci, kteří to všechno kryli..takovej uz je ten svět, takoví sou i lidé...krutí a nevyzpytatelní...V

+5/0
10.9.2011 0:19

neo401

Re: iniciatori to podelali a vsichni kdo maji mozek to prokoukli

Tak ty se běž léčit! ;-D;-D;-D;-D;-D;-D;-D

+1/0
10.9.2011 1:25

emersonskej

Re: iniciatori to podelali a vsichni kdo maji mozek to prokoukli

Souhlas - kdo má oči, vidí. Kdo má snahu a jen trochu používá mozek, tomu musí připadat oficiální verze 11 září minimálně hooodně moc přitažená za vlasy.

A kdo je ovce, ten bečí radostně do rytmu se stádem ...:-/

+1/0
10.9.2011 1:48

Carmel Tel

sikovny tah idnesu na piatkovu navstevnost a uniq click

;-D Konspiratori su patologicky klamari sami seba, v nejakych domienkach ze aha odhalim tu loz a ty ostatny si sadnu na zadok a ja budem hero co odhalil najhorsieho klamara a sudruhovia zvitazia-opak je pravdou klamstva na jednej ci druhej strane zahrabavaju ludi do moralneho bahna.. a tak im treba

+1/0
9.9.2011 23:17

spelec

Re: sikovny tah idnesu na piatkovu navstevnost a uniq click

Ak bol vrchný kus budovy taký silný, že rozdrúzgal celú budovu, kde je?Mal by sa po deštrukcii nachádzať niekde v priestore základne veží. Niet tam po ňom však ani stopy.

http://911.yweb.sk/

+1/0
9.9.2011 23:58

JeFFik

Re: sikovny tah idnesu na piatkovu navstevnost a uniq click

vrchní kus budovy nebyl silný ale těžký. Po dopadu na zem cca 80-100 km/hod se samozřejmě slisoval a rozpadl.

0/0
10.9.2011 0:50

spelec

ano, zelezobeton se slisoval na prach, ocelove nosniky se ro

ano, zelezobeton se slisoval na prach, ocelove nosniky se roztavily, buhvikolikametrova budova v podstate ZMIZELA a vyparila se, a to vse RYCHLOSTI VOLNEHO PADU za 10 sekund (oficialni zprava)... Môžu trosky padať cez ~300 masívnych oceľových stĺpov a betónové podlažia rovnako rýchlo, ako by padali cez vzduch ?

Podivej se na tento obrazek, zadne jadro, nic, ani kousek? Zadna 1/4 vysky budovy - hromada suti? Nic? No on ten azbest co v budove byl, bylo potreba zlikvidovat:-)

http://911.yweb.sk/images/priamo-dolu/3.jpg

http://911.yweb.sk/galleries/nasekana-ocel/LiveLeak-dot-com-32615-wtcphoto.jpg (HIRES)

+1/0
10.9.2011 4:23

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: ano, zelezobeton se slisoval na prach, ocelove nosniky se ro

Zrovna na tyhle připomínky je v článku celkem jasné vysvětlení. A co se týče té čtvrtiny budovy - vy vážně čekáte, že tam bude z těch trosek čtvrtina budovy čnít? Když řeknete A (patra pod nárazem se utrhla a slisovala), tak je potřeba říci i B (po dopadu na patra nad nárazem působila ještě mnohem větší síla - náraz). Co se týče volného pádu, počítejte jej od nárazu, a zjistíte, že to byly nějaké dvě třetiny volného pádu. Ale je možné, že jste to nepočítal.

0/0
10.9.2011 9:23

RX472

Re: ano, zelezobeton se slisoval na prach, ocelove nosniky se ro

Ne, v clanku neni zadne, natoz jasne vysvetleni. Narozdil od Vas jsem nestudoval novinarinu, ale strojni inzenyrstvi se zamerenim na "pevnostni vypocty" a okrajove se tim i zivim. Nejsem architekt ani stavebni inzenyr, ale o deformaci ocelovych prvku neco vim, stejne tak i o statice a dynamice. I kvalitni znalosti jen stredoskolske fyziky Vam napovi, ze ocelove budovy nepadaji v radu vterin. Samozrejme, me verit nemusite, ale anglicky jiste umite dobre a vzhledem ke Vasi novinarske profesi je pro Vas temer povinost se podivat na nasledujici dokument a treba priste trochu prehodnotit obsah Vasich clanku, az budete pripravovat serii pro 11. vyroci.. pokud teda vubec mate moznost do clanku vlozit vlastni nazor, o cemz lehce pochybuji.

http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4"Proto se naše články opírají vždy o konkrétně doložitelná

fakta, zprávy, tech. výzkumy, očitá svědectví a rozhovory s

odborníky. Nemáme žádný zájem shazovat konsp. teorie jen proto, že

se jim říká konspirační.."

0/0
11.9.2011 0:28

RX472

Re: ano, zelezobeton se slisoval na prach, ocelove nosniky se ro

... jen technicka: zelezobeton v tech budovach nebyl skoro zadnej, jen relativne tenky, asi 5cm silny podlahy. Zbytek ocel a "sadrokarton" a trocha keramiky na hajzlech :-)

0/0
10.9.2011 23:15

RX472

Re: sikovny tah idnesu na piatkovu navstevnost a uniq click

silny opravdu nebyl. Jak jsi ale prisel na to, ze byl "tezky" ? .... jako jak moc tezky, asi tak?

0/0
10.9.2011 22:31

1101011110

Jestli

jsou ty konspirační teorie o plánech CIA pravdivé, pak plány CIA prokoukl vážně kdekdo.

0/0
9.9.2011 22:58

SurvivorType

Dost bylo konspirátorů.

Tady mluví přes 50 expertů (architekti výškových budov, projektanti, metalurgové, fyzikové, chemičtí inženýři, etc.)

http://www.youtube.com/watch?v=YW6mJOqRDI4 Ovšem je to dvouhodinové, takže jen pro ty z vás, co se nespokojí s předžvýkanými frázemi z médií a jednoduchými vysvětleními. Více info zejména o zmíněných odbornících zde http://911expertsspeakout.org/

+1/0
9.9.2011 22:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.