Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konspirace k 11. září rozdělily společnost. Přehled teorií o pádu WTC

Teroristický čin al-Káidy, nebo promyšlená operace USA pod falešnou vlajkou? Zborcení nosníků, nebo řízená demolice? Hrdinové, nebo spiklenci? Americká i světová veřejnost je i jedenáct let po pádu WTC ve víru různých konspiračních teorií. Přinášíme jejich opakovaný přehled.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

John Pitralon

Válka, kterou nevidíte - česká verze

"The War You Don't See" - další z řady mistrovských dokumentů novináře a režiséra Johna Pilgera volně navazuje na jeho předchozí snímek "The War on Democracy". Pilger zde zpovídá představitele nejmocnějších médií, armády či nezávislé novináře včetně například Juliana Assange (WikiLeaks).

-

Závěr? Sdělovací prostředky kryjí a mnohdy i podporují ty nejhrůznější zločiny v historii lidstva.

Válka, kterou nevidíte (česká verze):

http://www.youtube.com/watch?v=u6tNXk9aB6k

+3/0
14.9.2012 14:23

ivik675

LONDÝN 7/7

Často se zapomíná na události v Londýně, které také připomínají 11. září, jen v menším. Například:

-Rok před útokem se nacvičoval teroristický útok, kdy ve dvou stanicích metra a v jednom autobuse vybuche bomba. A světe div se, přesně tak se to i stalo. Navíc ten den opět náhodou probíhalo protiteroristické cvičení, takže všichni záchranáři už byli příhodně na místě.

-V jedněch místních novinách byl uveřejněn rozhovor s jedním zraněným v nemocnici, který byl ve vagónu metra poblíž místa výbuchu. Uvedl, že podlaha kolem otvoru po výbuch byla ohnuta směrem nahoru, čili nálož musela být zespodu vagónu (a ne v baťůžku, takže jí tam nemohl umístit nikdo z těch tří kluků). Článek byl následně stažen a byl dosažitelný jen v internetovém archívu.

-Podle informací v médiích byli tři zločinci na útěku zastřeleni toho dne v londýnských docích. Je možné, nelze to ale doložit, že šlo o ony údajné teroristy, kteří zjistili, že na ně tajné služby nastražily past a chtěli vzít roha.

+2/0
14.9.2012 14:18

ivik678

Re: LONDÝN 7/7

Pardon, oprava (už je to pár let):

Byly to tři stanice metra a jeden autobus, jak při cvičení v roce 2004, tak v reálu 7/7/2005. O to větší náhoda. O protiteroristickém cvičení v roce 2004 vysílala BBC tv pořad.

Na všech čtyřech místech "náhodou" zrovna nefungovaly bezpečnostní kamery.

V TV ten den proběhla informace, dokonce i u nás, že v Docích byly protiteroristickou jednotkou zastřeleni tři teroristé (ti z metra) na útěku. Jak mohli sebevražední atentátníci s výbušninami v batohu být po proběhnuvších sebevražedných atentátech zastřeleni na úplně jiném místě? Tato zpráva už se však poté nikdy neobjevila.

Podle oficiální zprávy měli tři údajní teroristé nastoupit do vlaku metra v 7.40. Je však také oficiálně potvrzeno, že tento vlak vůbec nejel (byl zrušen), dokonce ani ten následující. Tato shoda okolností zřejmě vedla k tomu, že tři kluci nedojeli tam, kam měli včas, a bomby mezitím vybouchly i bez nich. Když zjistili, že nejde o cvičení, ale skutečnou akci, dali se na útěk.

0/0
15.9.2012 11:13

ivik674

Rukopis tajných služeb

1. V dubnu 2000 přijde Muhamad Atta na ministerstvo zemědělství se žádostí o půjčku na práškovací letadlo. Přitom se intenzivně vyptává na Pentagon, Bílý dům a bezpečnostní opatření ve WTC (na ministerstvu zemědělství!). Zdůrazňuje také své jméno a vazby na Al-Kaidu a Usámu Bin Ládina (!!!) Ani ten nejhloupější terorista na světě by se takhle nechoval. Úřednice si ho však na základě toho zapamatovala a po útocích kontaktovala média. (viz Wikipedia, heslo Muhamad Atta)

2. Na letišti pracovníci FBI našli auto zanechané údajnými únosci letadel, ve kterém se (samozřejmě!) našel a) korán a b) letecký manuál. Manuál už asi měli tak dobře naštudovaný, že ho dál nepotřebovali. A v FBI měli hned jasno.

3. Ačkoli se z letadel narazivších do věží nezachovalo takřka nic, rozhodně ne těla pasažérů, pas Muhamada Atty se našel nepoškozený na chodníku a hned tam byl také nalezen.

A našly by se další perly.

+2/0
14.9.2012 13:42

faceONmars

citace od aarona russa

„Proč si myslíte, že došlo k 9/11 a od té doby se nic nestalo? Myslíte si, že naše bezpečnost je o tolik lepší, že ti co spáchali 9/11, nemohou zmáknout další letadlo? Ale jděte, to je absurdní. 9/11 bylo provedeno lidmi v naší vlasní vládě a bankovním systému, aby udrželi strach Američanů a aby se tito podřídili čemukoliv, co chce vláda udělat.“

0/0
14.9.2012 10:00

Stoura

Re: citace od aarona russa

Jak to že se nic nestalo?

A co ten terorista s hořícíma spodkama?

Co útoky ve Španělsku? Brevik? Několik vystřílených škol?

Jinak s letadlem to asi skutečně budou mít těžší. Za prvé bezpečnostní opatření dost ztíží výcvik i nástup větší skupiny a za druhé cestující se nebudou bát zlikvidovat únosce i za cenu vlastního života. Protože při sebevražedném letu by je tak jako tak čekala smrt.

+1/0
14.9.2012 11:21

pivak2

Re: citace od aarona russa

Takze treba Londyn, Madrid a Bombaj se v podstate vlastne nestaly.

+1/0
14.9.2012 12:22

John Pitralon

Re: citace od aarona russa

7/7 Whistleblower Fired For Exposing False Flag

http://www.youtube.com/watch?v=c4lDg9D_peQ

0/0
14.9.2012 12:29

faceONmars

Re: citace od aarona russa

Unést 4 letadla, narazit s nima do budov  a zabít 3000 lidí je trochu jiný kafe než umístit 3 bomby do vagonu a zabít 30-50 lidí v Londýně, nemyslíte?

0/0
17.9.2012 20:04

Leinad

Série nepravděpodobných jevů

Celkem pochybuji o tom, že letadlo letící mimo trasu nikomu nechybí a nikdo na něj nereaguje, ani nad obydlenou oblastí. Trošku divné je, že po pádu jedné věže nebyla druhá věž evakuovaná.

Nezná se mi, že by žádná tajná služba nevěděla o útoku takového rozsahu předem, zvlášť když letadlo startovalo z území USA a únosce byl podle z jedné teorií taky delší dobu v USA.

Otázkou je, jak až vysoko byl nějaký insider - všichni na úrovni podplaceného řídícího letového provozu, který si nevšimne letadla mimo, nebo někdo někde výš.

0/0
13.9.2012 15:23

Guestt

Re: Série nepravděpodobných jevů

Doufam ze tenhle komentar je jenom nepovedeny vtip. :)

+1/0
13.9.2012 15:49

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Série nepravděpodobných jevů

Kdepak, koukni do diskuze, tady je takových pomatenců většina. ;-)

0/0
13.9.2012 15:52

Leinad

Re: Série nepravděpodobných jevů

Moc ne. Opravdu je běžné, že pár let někdo plánuje takhle běžný útok, aniž by si toho tajné služby všimli? Kolik lítá nad obydlenými oblastmi (lítalo před změnou předpisů) letadel bez povšimnutí? Jak často se stane, že by nastala série zmatku?

Proč lidé v druhé budově v klidu pracovali v kancelářích a nepokusili se aspoň běžet dolů(třeba by byli v době nárazu o pár pater níž).

0/0
13.9.2012 15:59

Guestt

Re: Série nepravděpodobných jevů

Prosim Vas, prostudujte si aspon uplnej zaklad. Kdy ktery letadlo narazilo kam, kdy se ktera vez zritila, uvedomte si, ze na ty udalosti nemuzete koukat optikou dneska, ale uvedomit si, ze pred 11. zari doslo taky k unosum letadel, ale nikdo nebyl dosud takovej magor, aby umyslne vletel do mrakodrapu.... Evakuace severni veze zacala okamzite po narazu prvniho letadla, tou dobou se jeste chybne predpokladalo, ze jde o tragickou nehodu - proto se evakuovala pouze ta. Zpetne - byla to zasadni chyba. Kdyz vletelo letadlo do jizni veze, okamzite doslo k evakuaci a samozrejme i zmatku. Pak se zritila jizni vez a nasledne severni. Takze v dobe kdy se zritila prvni vez (ta, do ktere vletelo letadlo pozdeji), uz davno evakuace probihala. :)

+2/0
13.9.2012 16:19

Antonin, topič

Re: Série nepravděpodobných jevů

No co si pamatuju, tak lidi prchali ven, ale dostali pokyny, že mají zůstat na fleku, že o nic nejde. V jednom záznamu údajně hasiči prohlásili, že jde o malej požár, kterej budou mít rychle pod kontrolou. No asi holt byli blbí, takovej pan Boudník, ten to poznal pohledem přes řeku, že to spadne.

0/0
13.9.2012 18:29

Leinad

Re: Série nepravděpodobných jevů

Před 11.9. ale taky byly standardní postupy pro letadlo letící mimo plán nebo pro unesená letadla.

A zásadní chyba profesionálního hasiče nebo způsobení většího počtu mrtvých může být velmi podobné.

0/0
13.9.2012 19:39

John Pitralon

Re: Série nepravděpodobných jevů

Ono stačí se podívat na časy impaktů:

8:46 let AA11 - zásah WTC 1

9:03 let UA175 - zásah WTC 2

9:37 let AA77, zásah Pentagonu - a to je největší problém, protože tohle letadlo mělo letět asi 40 minut neidentifikované s vypnutým transpondérem směrem na chráněný prostor Washingtonu D.C. aniž by po něm vzlétla stíhačka...

Navíc ministr dopravy Mineta vypověděl pod přísahou, že v době před zásahem Pentagonu s ním seděl v krytu Bílého domu viceprezident Cheney a vydával tam nějaké rozkazy ohledně blížícího se objektu. Cheney to ale popírá, a tvrdí, že do krytu vešel až v čase po 9:50. Svědectví ministra dopravy USA Normana Minety: http://www.youtube.com/watch?v=VuWdXjPi7Q0

0/0
13.9.2012 15:56

Antonin, topič

Je to jasné.

Kdo nevěří 9/11 Commission reportu, to je prostě tmářský morous a hotovo.

Je přeci zhola nemožné, aby za tím stály, či tomu přihlížely, nějaké struktury z USA - to by se přece jasně prozradilo, protože by to vyžadovalo strašně moc času, prostředků a lidí, kteří by se určitě prokecli někde v hospodě.

Z toho jasně vyplývá, že třicet téček má celý USA na háku, když maj slušnou motivaci a nůž na koberce! Je to potvrzeno, z vypadených pasů i z listin, nalezených ve vypůjčených automobilech, sebevražednými atentátníky pečlivě vrácených do půjčoven.;-)

+3/0
13.9.2012 14:21

avatar30

Re: Je to jasné.

Ne, jde jen o to, ze konspiracni teorie jsou mnohem vic pritazene za vlasy nez teorie oficialni. To je ta cela sranda ;)

+1/0
13.9.2012 14:24

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

ale nikdo netvrdi ze jsou pravda od A po Z. I me se zdaji nektere konspirace az prilis, ale otazniky tam jsou a vysvetleni a dukazy vlady jsou nekdy az smesne - viz prave treba ty pasy...

0/0
13.9.2012 14:51

avatar30

Re: Je to jasné.

Otazniky budou vzdy a vsude, to neni nic divneho. I kdyby chytli nekoho za ruku, ze to udelal, stejne budou nekteri pochybovat, jestli je to tak ci tak. A jak uz jsem psal, v zasade kazda z tech konspiraci se da vyvratit, resp. jeji zastanci nejsou schopni odpovedet na jednoduche dotazy a jsou schopni tvrdit i takove veci, ze wtc bylo projektovano na jumbo-jet, coz uz je fakt usmevne. Ja netvrdim, ze nejsou v oficialni verzi mezery, ale to prece neni dukaz nejake konspirace.

0/0
13.9.2012 15:23

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

jelikoz jsem pracoval uz v nekolika nadnarodnich korporacich, tak vim, jake svinarny jsou lidi schopni udelat pro mnohem mensi objem penez, nez o jakem se bavime potencialne u WTC.

I z historie je znamo jak ciste se napr. Rokkefeller dostal tam kde je - narazim na Standard Oil a jeho boj s konkurenci.

0/0
13.9.2012 17:27

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Je to jasné.

Pozabíjel tisíce lidí, aby schramstnul ty menší firmy? Pleteš jablka s hruškama. ;-)

0/0
13.9.2012 17:51

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

zkuste si o tom neco najit. kdyz vam to budu vypravet ja 1) mi nebudete verit 2) zrejme bych opomel nejake detaily

0/0
13.9.2012 18:03

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

A pokud jde o soucasnost, staci se podivat na Chevron a Texaco. Napovim jeste ze se jedna o Barmu a Nigerii.

0/0
13.9.2012 18:04

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Je to jasné.

Já znám historii Standard Oil docela dobře, sice to byly svým způsobem piráti a jejich metody k získání monopolu byly nevybíravé, ovšem srovnávat to s masovýma vraždama je trochu mimo mísu. Nedělám si ani iluze o nástupnických firmách, ale platí to samý co o Standard Oil.

0/0
13.9.2012 18:13

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

Tu akci take nemuseli naplanovat oni. Stacilo nekomu jinemu vnuknout myslenku, zastit ho podporou a jen sledovat jak se veci davaji do pohybu. To mi zase vubec ujete nepriujde, mluvime li o par tisicich mrtvych, kdyz vime, ze nebyt financovani statu jejich uvery, nebyla by ani prvni ani druha svetova valka. Staty by na to proste nemeli. Nehlede na to jak prave Standart Oil poctive zasioboval Hitlera.

Uvazujete stale chybne, ze je to pro hrst dolaru. Ale penize jsou pouze prostredek. Prostredek moci. Za penize co ziskavaji rosziruji svuj vliv.

0/0
13.9.2012 18:24

bez_tolerance_hlouposti

Re: Je to jasné.

nezapominejte, ze Rokefelleri jsou znami zastanci eugeniky. v jejich pripade bych nejake svedomi neresil. horsi je jak rikate nejit lidi co to provedou, ale ani to by nemusel byt problem. Hitler dal dokupy statisice prislusniku SS, co dokazali horsi veci.

0/0
13.9.2012 18:41

Leinad

Re: Je to jasné.

Z toho by se dala udělat konspirační teorie o konspiračních teoriích.

Kdo a proč staví ty nejvíc nepravděpodobné, postavené i na nepravdivých faktech,... ;-D

0/0
13.9.2012 15:29

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Je to jasné.

Už to tu bylo. Odpověď je jasná, mimozemšťani, kteří plánují invazi na Zemi. Snaží se nás poštvat proti sobě a zapříčinit rozklad naší civilizace, aby mohli invazi obhájit před Intergalaktickým koncilem.

0/0
13.9.2012 15:37

Antonin, topič

Re: Je to jasné.

To je přece jasné: objeví se nějaký false flag agent, který řekne "Oficiální teorie je kravina, ty věže spadly do sebe." No a pak vyběhne stádo milovníků vlády a pošle pár odkazů na videa, kde je vidět, že to lítá všude, no a pak řeknou "všichni, kdo nevěří vládní verzi jsou vypatlaní."

+1/0
13.9.2012 18:32

Stoura

Re: Je to jasné.

A konspirační teoretici zase vyšlou své falešné odborníky, aby vpašovali nesmysly do vládní zprávy a pak řeknou: "Podívejte jak jsou ty vládní úřady spiknuté." :-)

+1/0
14.9.2012 16:33

Curtis (cyco) Hlencross

Re: Je to jasné.

Zase ty? ;-D Začínám pochybovat, že se živíš jako topič, když trávíš celé dny pod článkama o zrádceplných US. :-) Pokud ale jsi topič, jdi místo psaní blábolů radši přiložit, dneska je celkem zima.

0/0
13.9.2012 14:31

Antonin, topič

Re: Je to jasné.

Ježiš to bylo vtipný, Hlene.

0/0
13.9.2012 18:42

Pravdavítězí

Konspirace - Země,zpětné inženýrství Mars.

Telepatie a astrální putování, využívá mnoho armád světa a nikdo vám o tom říkat nebude. Je to pečlivě střežené tajemství. Dnes je tato schopnost přivedena na velice vysokou úroveň. Pokud vás to zajímá, doporučuji přečíst si knihu od majora Davida Morehouse s názvem „Psychická válka". Je dostupná i v češtině a je to jeho životní příběh z doby, kdy působil u této jednotky. Není jediný kdo po odchodu z armády, dál využívá své schopnosti. David dnes vyučuje další lidi. Můžete se podívat na jeho stránky a získat další informace. Je to zde: http://davidmorehouse.com/ Pokud se to budete chtít učit, najdete i u nás hodně literatury a i vynikajících učitelů. Je to moc zajímavá věc a možná se budete divit, co máte každý z vás v sobě za schopnosti.

0/0
13.9.2012 9:50

John Pitralon

Re: Konspirace - Země,zpětné inženýrství Mars.

:-)

0/0
13.9.2012 10:10

pavel-s-68

Re: Konspirace - Země,zpětné inženýrství Mars.

Tak peclive strezene tajemstvi, ze se o nem vydavaji knihy.

0/0
13.9.2012 19:43

John Pitralon

Ano, oficiální konspirační teorie rozdělila společnost...

Asi tak - teroristické skupině Al-Kaidy se podařilo na území USA vycvičit sebevražedné piloty, kteří dvěma údery zničili Dvojčata a v Pentagonu prorazili skrz 3 prstence až do prostoru Defense Intelligence Agency, kde zanechali obrovskou symetrickou díru. Jako malý bonus zaznamenala Al-Kaida ještě totálně zlikvidovanou strategickou budovu WTC 7 (v 17:20).

-

Už jen tím máme sérii nepravděpodobných událostí, která je někde na úrovni špatné bondovky (třeba z pohledu náročnosti navigace, pilotáže a nutnosti se vypořádat se standardními postupy při odchylce z plánované trasy). Někde jsme až na úrovni crazy-komedie (průraz C-ringu Pentagonu). A při detailním pohledu na záležitosti jako je roztavená ocel, nanotermit, dynamika a kompletnost kolapsů, rozesílání antraxu (viz Dr. Bruce Ivins), zahájení "války proti terorismu" a kamuflování vyšetřování, tak se dá lehce dojít k závěru, že oficiální verze je tak trochu lež a akce byla provedena zevnitř podle vzoru operace Northwoods.

0/0
13.9.2012 9:11

John Pitralon

.... dokončení

Problém je jen v tom, že média stále opakují vládní verzi a tím připomínáním ji upevňují. Tak asi proto je společnost rozdělena v názoru, co si o tom myslet.

Dokumentace průrazu v C-Ringu Pentagonu:

http://911research.wtc7.net/pentagon/evidence/photos/punchout.html

http://www.youtube.com/watch?v=xVcPe6lVJsM

http://www.youtube.com/watch?v=L3RaJHltYUY

0/0
13.9.2012 9:15

TBC

Re: .... dokončení

Odpovězte mi prosím na dvě otázky.

1) Kolik lidí podle vás by bylo potřeba na uskutečnění takového plánu

2) Jak to, že nikdo z nich nepromluvil, když daleko banálnější konspirace (Iran/Contras, Watergate,...) se provalily téměř okamžitě.

Děkuji!

0/0
13.9.2012 10:55

John Pitralon

Re: .... dokončení

No ono je pochopitelné, že nikdo z těch speciálních jednotek nebude mluvit a když ano, tak se asi nedostane do médií, protože ta práce je krytá státním tajemstvím. Je to podobné, jako když na veřejnost třeba neunikají detaily o nasazených zbraňových systémech a další strategické informace. Watergate a Iran-Contra jsou jiného charakteru a taky to nebyly záležitosti, které byly provedené v jednom dni jako u 11. září. Kolik lidí na to potřebujete? Al-Kaida jich údajně na to měla asi tak 30. Proces utajení je takový, že vše je oddělené, každý má svojí malou roli, která nějak zapadá do celku, ale v průběhu práce ten jeden človíček nezná celý smysl. Takže i kdyby ten jeden z nějakého důvodu promluvil, tak to nic neznamená, jen na sebe upoutá pozornost a čeká ho nějaká sankce, do médií se stejně nedostane. To je podobné jako v projektu Manhattan. Jsou lidi, kteří v podobném případě následně promluvili (Mordechaj Vanunu), ale zase - to je jeden z tisíců, který za to tvrdě zaplatil.

0/0
13.9.2012 11:42

TBC

Re: .... dokončení

To mi ale nesedí. Přece, jenom na podminování WTC byste potřeboval buď ohromné množství lidí, nebo ohromné množství času. Výbušniny, aby měly efekt, musí být umístěny přímo na strukturálních prvcích budovy - odkrýt jádra, nosníky,... Musíte vyřešit, jak zamezit běžným kontrolám, jak dostat lidi z těch prostor. To by všechno vyplavalo na povrch. A bavíme se tady o falešných letadlech - jejichž typ je prokazatelný. To taky není houska, aby prostě řekli - jasně vemte jedno z těch neregistrovaných, co máme tady v tajném hangáru. To samé střely s plochou dráhou letu, to je všechno evidováno. A to vůbec nemluvím o těch několika stovkách lidí, co se podíleli na vyšetřování. Přece lidi z NIST a NTSB mají obrovské zkušenosti, těm by bylo hned jasné pokud by něco nehrálo. I ti by se museli podílet na případném "krytí". Hasiči, policisté, těch mnoho inženýrů, co potvrdilo platnost oficiální verze. Tady nemluvíme o několika desítkách agentů, ale o tisících lidí. To je prostě nemožné.

+2/0
13.9.2012 12:11

John Pitralon

Re: .... dokončení

Je to bohužel úplně možné za situace, kdy je na tom podpis prezidenta a je to kryté státním tajemstvím. A hned po té události se zásadní důkazy buď zlikvidují nebo zabaví v rámci údajného šetření. Vždyť třeba audiozáznam z černé skříňky letu 93 je dodnes tajný. A přitom je to jediná funkční černá skříňka s hlasovým záznamem, kterou údajně našli. Pokud je to schválené z vyšších míst, potom je to pravděpodobné. Scénář typu operace Northwoods - http://cs.wikipedia.org/wiki/Operace_Northwoods

+1/0
13.9.2012 13:20

TBC

Re: .... dokončení

Našli se černé skřínky i z letu 77 (Pentagon).

A i tak to neberu. Tady nepracujete s nějakou předem danou skupinu hardcore neoconů. To je několik tisíců náhodně vybraných lidí. Část z nich (dokonce větší část) jsou demokrati, část jsou komunisti, křesťané, židé, milující rodiče a děti. V téhle skupině se vždycky najde aspoň někdo, kdo řekne - byl jsem donucen udělat to a to a má to podíl na 9/11. Nezapomeňte na finanční motivaci. Kolik by asi vydělal člověk, který by to provalil?

Opravdu si myslíte, že nikdo z těch několik tisíc lidí by se nepostavil takové masové vraždě skutečně nevinných Američanů (!!!!) i přes to, že na tom rozkazu byl prezidentský podpis?

A to se pořád vracíme k tomu, že se to dalo udělat stokrát jednodušeji, efektivněji a tak, aby se vyhnuli těmto případným problémům.

+1/0
13.9.2012 16:43

John Pitralon

Re: .... dokončení

Já jsem měl na mysli audiozáznam z pilotní kabiny a ten existuje jediný u letu 93. Potom jsou ještě dvě černé skřínky s letovými daty u AA77 a UA93, ale ne audiozáznam.

Tu akci nedělají tisíce lidí, to udělá malá speciální jednotka, která třeba může pracovat s ujištěním, že věže už budou evakuované a budou jen papírově vykázány oběti s virtuálními identitami. Co k tomu říct, buď ty cca 3000 lidí někdo rozhodl opravdu obětovat, a nebo měli předem připravené nějaké virtuální identity, které vykázaly jako mrtvé a těch skutečných obětí nebylo ve skutečnosti až tolik, kolik jich vykázali.

0/0
13.9.2012 17:22

TBC

Re: .... dokončení

Tak popořadě. Jediný způsob, jak to provést tak, abyste k tomu nepotřeboval tisíce lidí je, že by ta letadla místo teroristů řídila nějaká speciální jednotka, která by se za teroristy vydávala. No, ale tím zároveň říkáte, že všechno se stalo tak, jak to popisuje oficiální zpráva, s tím rozdílem, že za kniplem seděl agent CIA - a tomu já oponovat nebudu, snad kromě toho, že už by bylo jednodušší opravdu přesvědčit nějaké musulmany. A tím pádem, konspirační teorie (zaminované WTC, raketa v Pentagonu,...) jsou nesmyl - o nic víc mi nejde.

Ve všech ostatních případech - stále potřebujete tisíce lidí, kteří by si všimli toho, že je něco podezřelé - papírové oběti jsou nesmysl, ti lidé měli příbuzné, sousedy, ti všichni by museli být herci nebo agenti zainteresovaní v konspiraci. Tomu, že věže budou evakuované snad nemohla věřit ani největší guma - jak to pak budete prezentovat jako "nečekaný" útok, když ty věže evakuujete a pak do nich náhodou narazí letadlo? 2x? Plus Pentagon?

+1/0
13.9.2012 17:58

John Pitralon

Re: .... dokončení

Ale nesmysl, letadla se musí navést automaticky, jinak tam není dostatečná jistota, že se to povede. A dále se podívejte , jak byla plánovaná operace Northwoods, tam taky měly být teroristické útoky proti vlastním obyvatelům. Jak to bylo promyšlené, se do posledního šroubku nedozvíme, ale něco je v tom plánu naznačené a federální agenti by byli využíváni. Jestli jste byl někdy v armádě, tak asi chápete, že voják tam není od toho, aby si vymýšlel svoje verze a jednal si svévolně podle nich, to je úplně jedno čemu on si věří, on v každém případě nesmí o ničem mluvit.

0/0
13.9.2012 18:28

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: .... dokončení

Pěkně shrnuto.

0/0
14.9.2012 12:14

TBC

Re: .... dokončení

Navíc, jak už jsem tady psal několikrát, pokud cílem té operace bylo přesvědčit lidi, aby souhlasili s válkou proti teroru, nebylo vůbec nutné působit takové škody - proč musely tak nutně ty baráky spadnout? Jasně, pojišťovací podvod... Ale to už zase vyžaduje další lidi. Přece ty pojišťovny samy mají obrovský zájem nevyplácet desítky miliard dolarů za pojistné plnění, proč ty se tomu nebránily a v podstatě se účastnily podvodu na sebe sama?

Proč nutně dělat takovou díru do Pentagonu?

O práci tajných služeb něco vím a jejich společný modus operandi je a) "co nejméně lidí, co nejednodušší prostředky", b) "jedna akce, jeden cíl". Naprosto nejjednodušším řešením bylo poslat agenta do Afghánistánu, aby se vydával za Al Kajdu a naverboval tam pár muslimů, aby unesli letadlo a napálili to s tím do baráku. Proč si přidělávat práci s nějakým podminováním, proč zapojovat armádu? To je všechno naprosto zbytečné.

+2/0
13.9.2012 12:15

bez_tolerance_hlouposti

Re: .... dokončení

spojeni prijemneho s uzitecnym. Statni zajem vs ekonomicky zajem. I kdyz jsou v konecnem dusledku oba ekonomicke. Jde jen o to, Odkud potecou penize. Kam to je jasne.

0/0
13.9.2012 12:51







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.