Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

MP4 přehrávače nebo mini tablety? Podívejte se, co budeme poslouchat

Není to ani chytrý mobil, ani klasický MP3 přehrávač. Nabízí většinu funkcí tabletu, ale displej nemá více než pět, maximálně sedm palců. V budoucnu se přes ně budeme připojovat k on-line knihovnám filmů a hudby i telefonovat přes internet.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kdo dřív brzdí, prohrává...

A jak je na tom s kvalitou?

Počítám poměrně bledě, moje stolní Sennheisery ze stolního AV receiveru to asi nenapodobí, a to už nemluvím o přehrávání vzdáleného audia. Nerad poslouchám něco o čem nevím z jakého zdroje pochází, čím a jak kvalitně to bylo zkonvertováno atd. Jó není nad domácí kuchyni.V

+1/0
13.9.2011 15:00

pteryx

já chci článek o foťácích

Jako by neexistovalo nic jiného než mobily a tablety, nejlépe připojené na cloud. Co takhle zabývat se taky něcím méně módním?

0/0
13.9.2011 13:21

vintrlik

ač nejsem zastánce Apple

tak zde je vidět, kde byl Apple před dvěma až třemi lety, tak tam jsou nyní tyto značky :-)

0/0
13.9.2011 7:45

Inkvizitor Johny

Re: ač nejsem zastánce Apple

Ale jo;-DR^ Na Applu akorát lidem vadila a vadí cena, kvalita zvuku a že je to Apple. I když prý je to s tím zvukem už v pohodě. Já sám už mám podruhé Sony. A co si budeme říkat. Apple je prostě víc sexy (může být elektronika vůbec sexy?) a takový přátelštější. Sony je jen Sony. Dostanete to, za co zaplatíte. Nic víc, nic míň.

0/0
13.9.2011 9:22

Ananta

Re: ač nejsem zastánce Apple

Tak cena...v případě iPodu Touch je vcelku bezkonkurenční (v poměru cena výkon-iOS), nyní se již objevují (po 3 letech) alternativy s Androidem, teprve nyní je tedy možné nějak srovnávat. A že by zrovna Samsung Galaxy S WiFi byl levnější....

Kvalita v posledních dvou generacích šla nahoru, komu nedostačuje, může využít Line-Out (ano, konektory neslouží jen na nabíjení, aspoň u Apple) a sluchátkový zesilovač. Čím se spolu s bezztrátovým kodekem dostáváme na samotný vrchol kvality (ve spotřebním segmentu). Tedy dohromady? Těžká a bezkonkurenční pohoda.

Ad Sony, ty jeho pokusy Minidisk, AAC, MemoryStick....tím si moc přátel nenadělal. Byl dost arogantní, ale na rozdíl od Applu to neustál.

0/0
13.9.2011 11:13

Inkvizitor Johny

Re: ač nejsem zastánce Apple

No Sony to hnojí hrozně. Nevím, jaká je situace na trhu v Asii. Ale v Evropě je Sony za zenitem.

0/0
13.9.2011 22:05

ghjkasdfkjh

Re: ač nejsem zastánce Apple

Apple? Cha cha, tak revolucni zarizeni jsme mivali cca pred deseti lety a rikalo se mu PDA... Vzpominate?

+1/0
16.9.2011 20:33

glumik

Když mám tyto nároky:

a) špičkový zvuk (přístroje, sluchátka pořeším sám), b) co nejmenší rozměry a co nejjednodušší ovládání (ne dotykový display, ale ovládání přes 4-5 tlačítek + hold), dlouhá výdrž baterie. Jde mi JEN o špičkovou hudbu, nepotřebuju žádný operační systémy a připojení k internetu atd... Máte někdo konkrétní tip? Děkuji.

+1/0
12.9.2011 12:47

pooo

Re: Když mám tyto nároky:

Co se týče zvuku, tak bych rozhodně hledal něco od Cowonu. O třídu lepší.

0/0
12.9.2011 14:16

apoc9

Re: Když mám tyto nároky:

Čím menší tím i menší baterie = menší výdrž. :-) Co se týče zvuku tak rozhodně Cowon navíc podporuje všechny obvyklé formáty.

Zkus se podívat na minimalistický iAUDIO E2.

0/0
12.9.2011 14:42

Inkvizitor Johny

Re: Když mám tyto nároky:

To vypadá celkem v pohodě. Akorát cena nad tisíc je trochu uhozená v dnešní době.

0/0
12.9.2011 16:49

glumik

Re: Když mám tyto nároky:

Dík za tip, ten vypadá zajímavě..

0/0
12.9.2011 20:02

Inkvizitor Johny

Re: Když mám tyto nároky:

Možná byste se měl zamyslet nad tím, k čemu to chcete. Protože malé rozměry jsou dobré jen na jedno - a to sport. Takže je lepší koupit něco levného, protože se tomu rádo něco stává. Jestli to chcete na normální poslech třeba do vlaku, letadla, etc - tak je lepší něco bytelnějšího, s lepší elektronikou a dražšího. Kombinace obého se asi nedělá. Není důvod.

0/0
12.9.2011 16:45

glumik

Re: Když mám tyto nároky:

Já rozhodně vím, k čemu to chci. Chci to ke kvalitnímu poslechu (s tím, že ač si nechci nějak fandit, tak prostě špatný zvuk slyším a vadí mi). Dál jde o to, že už tak mám kapsy narvané různými klíči, telefony a kdoví čím, takže bych rád, aby byl přehrávač co nejmenší, výdrž baterie není zas tak nejdůležitější, 10 hodin mi stačí. No, zdá se, že výše zmiňovaný iAUDIO E2 by mohl být to pravé, jen mi není moc jasné ovládání, ale snad to mají vychytané...

0/0
12.9.2011 20:20

commodus

Re: Když mám tyto nároky:

Mám narvané kapsy, proto si tam strčím další přístroj :-) Zajímavá logika, když můžeš využít mobil. Kvalita zvuku při použití kvalitních sluchátek rozhodně bude srovnatelná. Pokud chceš špičkový zvuk, asi nebude nejlepší volba přenosný přehrávač + formát MP3. Píšeš, že víš, co chceš, ale docela o tom pochybuju. A navíc co nejjednodušší ovládání a přitom ne dotykový displej? Co může být jednodušší, než kliknout na ikonku na displeji? Opravdu se ti zdá listování v menu a mačkání potvrzovacího tlačítka jednodušší? :-)

0/0
12.9.2011 21:48

Inkvizitor Johny

Re: Když mám tyto nároky:

Tak dotykový displej je trochu opruz, když to chce člověk nosit v kapse. Vůbec velké displeje jsou u čustého mp3 na dvě věci ;-D Jinak k tomu nošení ...dát si mp3 do kalhot je asi to nejhorší řešení. Hrozí zničení konektoru, kablík se občas někde zasekne, atd. Nejlepší se mi to zdálo asi v kapse na prsou. Dost dobrý se mi to zdálo i na krku. Ale jen do té doby, než jsem přehrávač zničil potem (běh). Kdyby někdo začal vyrábět přehrávač za ucho s možností připojit si sluchátka, tak by to nebylo zrovna od věci. Technicky by to neměl být problém.

0/0
12.9.2011 23:31

glumik

Re: Když mám tyto nároky:

No, věřte mi, že opravdu vím co chci...:-) Pro představu - už několik let používám Sony S2, pokud vám to něco říká, pokud ne, dohledejte na google. Ale mám ho už dlouho a chtěl bych prostě něco nového. Mobil mi prosím nedoporučujte, jednak jsem ještě neslyšel jediný, který by hrál opravdu dobře (možná existuje, kdo ví...) a ani kvalitní sluchátka to nezachrání. Krom toho když poslouchám hudbu, tak poslouchám hudbu a nezajímá mne nic jiného, např že někdo volá. To počká. Mimochodem, když hledám přenosný přehrávač a Vy mi na to řeknete, že "přenosný přehrávač + formát MP3" není to pravé, tak co byste mi tedy konkrétně jiného (než přenosný přehrávač) doporučil...?:-)

0/0
13.9.2011 9:54

Inkvizitor Johny

Re: Když mám tyto nároky:

Sony S2 měla přítelkyně. Jestli chcete náhradu za něj, tak to bude asi dost těžké. Sony, myslím, už nic podobného nevyrábí. Asi hledáte něco jako ipod Shuffle. Ale u těhle přístrojů fakt nemůžete čekat nějak super kvalitu zvuku (prostě to tam narvat fyzicky nejde). A to platí i pro ten váš bývalý Sony. Takže tohle je spíš jen váš blud. Zkuste prolézt třeba amazon. A co vám bude zdát O.K., tak s tím se dále zaobírat. Nebo postaru zajít třeba do Elektra a tam si to ochmatat.

0/0
13.9.2011 10:20

glumik

Re: Když mám tyto nároky:

Asi máte pravdu, že ta velikost může být pro dobrý zvuk limitující, nicméně si stojím za tím, že ta stařičká S2 (+ sluchátka sen CX300 II) má i dneska lepší zvuk než jakýkoli mobil, který jsem zatím slyšel. Potažmo - myslíte, že ve větších přístrojích jsou jako nějaké větší integráky a tím je tam lepší zvuk?? ;-) Myslím, že o velikosti to dneska už zas tak není. No nic, děkuji za diskuzi, jdu se mrknout na ten Cowon, neb ten vypadá dobře...

0/0
13.9.2011 11:18

Oodi

Re: Když mám tyto nároky:

http://www.alza.cz/sandisk-sansa-clip-4gb-modry-d139454.htm R^

0/0
12.9.2011 19:35

glumik

Re: Když mám tyto nároky:

A hraje dobře, jako že opravdu dobře? Máte osobní zkušenost? SanDisku né že bych úplně nevěřil, ale přecejen... :-) Za info případně děkuji.

0/0
12.9.2011 20:05

Inkvizitor Johny

Sony X

Tak koukám, že nad jedním z nejlepších přehrávačů, co je na trhu. A to Sony řady X. Se zavírají vody. Já tuhle firmu fakt nikdy nepochopim.

0/0
12.9.2011 12:18

apoc9

Cowon D3

Cowon D3 mohl být mnohem lepší, kdyby do něj necpali Android a použili již odladěný systém z předchozích přehrávačů. Já mám Cowon J3 a žádný telefon se v přehrávaní hudby tomu nevyrovná. A čím lepší sluchátka používáte tím více je to znát. Je zbytečné dělat z přehrávačů tablet. Na co milión aplikací, her jediné co mě zajímá u přehrávače je audio a video. Docela ostuda, že článek původně nezmiňoval Cowon, přestože je to světová jednička v přehrávačích co do kvality.

0/0
12.9.2011 10:56

Jan Kužník - Technet.cz

Re: Cowon D3

Zdravím, článek je především o novinkách z veletrhu IFA 2011. Proto tam Cowon nebyl. Ale jinak máte pravdu. Cowon J3 je nejlepší hudební přehrávač současnosti. O modelu D3 to bohužel neplatí.

0/0
12.9.2011 11:08

bordelář

jej

od zvláštních zpravodajů Technet.cz....

to mě dokáže dycky pobavit ;-D;-D;-D to že je v Berlíně na služební cestě je potom zvláštní zpravodaj ??;-D

0/0
12.9.2011 10:43

Fotze

To je zas nadpis

Podívejte se, co budem poslouchat.Tak já většinou posloucham hudbu a ne tablet,tablet používám.Hlavně nezapomeňte napsat že poslanci neumí ang.

0/0
12.9.2011 7:27

Lanolin

Re: To je zas nadpis

No to je zas sémantický rozbor. Možná to nevíte, ale lidé říkají, pustím si rádio, pustím si televizi a potom poslouchají rádio, nebo sledují televizi. Takže ten nadpis není od věci, to jen vy jste chtěl být chytřejší než rádio a po ránu si udělat radost a dělat z autora hlupáka.

0/0
12.9.2011 10:31

Fotze

Re: To je zas nadpis

To mate docela jednouduchej zivot,jsou lidé kteří zapnout rádio poslouchaj rozhlasovou stanici zapnou tv a sledujou tv vysílání např.film,sport,zábavu atd. Bohužel to zná každé malé dítě Vy se to už těžko naučíte.Přeji hezký den.

0/0
12.9.2011 11:38

commodus

Re: To je zas nadpis

Stojí ti to za to, dělat ze sebe blba?

0/0
12.9.2011 22:03

commodus

???

K čemu je dobré vyrábět MP3 přehrávač s funkcemi tabletu, když tohle všechno zvládne mobil, kde mám vše v jednom přístroji? Proč bych měl s sebou tahat další přístroj?

0/0
12.9.2011 7:18

Ananta

Re: ???

Ale to je strasne snadne mili Wattsne. Protoze telefon ma povetsinou mizerny vystup do sluchatek, prace s pokrocilimi kodeky (flac) cuca jiz tak mucenou materii a celkove se snizuje vydrz founa. Dale pak i pres dnesni ceny pameti ji telefon preci jen nema nekonecnou a obsahlejsi auditeka se do nej proste nevejde (zvlaste, kdyz telefon obsahuje mapy).

0/0
12.9.2011 7:59

doktor_bota_2

Re: ???

I plečka za pár korun má slot na mSD s podporou 32GB karet, takže než tahat navíc další krabičku, je lepší koupit rezervní baterku, řekl bych. A co se týče výstupu, tak bych skoro řekl, že mnohem podstatnější bude (ne)kvalita sluchátek...

0/0
12.9.2011 8:12

Thegrid89

Re: ???

Nesmysl. Jediný pádný důvod je baterie a i to kravina jako argument. Dnes se začínají dodávat baterie dosahující 2000mAh, takže výdrž je víc než dostatečná. Mě vydrží Samsung Wave hrát mnoho a mnoho hodin. Prostě v dnešní době mobilů je to přežitek a zbytečná věc!

0/0
12.9.2011 9:01

Pšenda

Re: ???

Ja si dovedu predstavit situace, kdy si vemu levnou MP3 a nebudu riskovat zniceni/ztratu draheho telefonu.

0/0
12.9.2011 9:37

Ananta

Re: ???

Dobře a co ti, co mají telefon (třeba starší) a  nemají 2000mAh (btw., ta teorie, že mají dnešní telefony 2000mAh mi docela pokulhává...). Nicméně, tak jako tak baterie jaksi nevylepší tu hrůzu, co z telefonu přes sluchátkový výstup leze. Takže je to vcelku zbytečné téma.

0/0
12.9.2011 10:11

commodus

Re: ???

Hrůzu? Neslyším žádný rozdíl, jestli mám hudbu puštěnou z přehrávače nebo z mobilu :-) Nesmíš to poslouchat na mobilu z roku raz dva. V dnešní době je samostatný přehrávač hudby opravdu zbytečnost.

0/0
12.9.2011 12:10

Thegrid89

Re: ???

Dobrá 2000mAh maj jen úplně nové mobily. Ale můžeš mi vysvětlit rozdíl v hardwaru mobilu vs. mp3? Je to samozřejmě to samé. A pokud ne, tak máš 1. starý mobil, 2.-špatná sluchátka 3.-špatnou nahrávku (mp3 v 128kbps opravdu není kvalitní)

0/0
12.9.2011 14:14

pooo

Re: ???

Porovnávat i kvalitní mobil a kvalitní mp3 na přehrávání hudby je jako porovnávat Trabant a Mercedes. Těžko to někomu vysvětlovat, když rozdíl nepoznal. S kvalitní mp3 a kvalitnima, myslim opravdu kvalitnima sluchatkama můžete sebou nosit hudební zážitek jako by jste poslouchali doma aparaturu za stotisic. A kvalitní mobil jsem měl i mám teď HTC DHD. Těžko by se udržel na trhu takový výrobce jako Cowon, kdyby nebyla poptávka po kvalitních mp3. Zvlášť v dnešní době multimediálních telefonů.

0/0
12.9.2011 14:49

commodus

Re: ???

"hudební zážitek jako by jste poslouchali doma aparaturu za stotisic" :-) Radši bez komentáře.

0/0
12.9.2011 21:50

pooo

Re: ???

Za prvé tenhle váš příspěvek je komentář a za druhé jste něco takového slyšel, že to můžete komentovat, nebo jste jenom diskuzní tlachal?

0/0
12.9.2011 22:24

commodus

Re: ???

Promiň, ale srovnávat kvalitu zvuku přenosného MP3 přehrávače a domácí aparatury za 100 tisíc, to se fakt silná kafe ;-D

0/0
13.9.2011 15:39

Ananta

Re: ???

Nemyslim ze je se mnou treba diskutovat o potrebe kvalitnich sluchatek nebo zdroji hudby. Tak jako je vzbytecne diskutovat o "kvalite" vetsiny telefonu apod;-)

0/0
13.9.2011 9:14

petr_leicester

proc tam chybi Cowon?

http://www.cowonglobal.com/product_wide/COWONX7/product_page_1.php

0/0
12.9.2011 1:59

doktor_bota_2

Re: proc tam chybi Cowon?

Dtto Archos a Prestigio, taky mají v tomhle segmentu co nabídnout, Možná tam nevystavují?

0/0
12.9.2011 2:12

Jan Kužník - Technet.cz

Re: proc tam chybi Cowon?

Dobrý den, ačkoliv tam Cowon nevystavoval, doplnil jsem jej tam, protože je to opravdu zajímavý přehrávač. Nikoliv však model X7, ale androidí D3. X7 je jeden z posledních kvalitních HDD jukeboxů. Každopádně díky za upozornění. Archos na IFA byl, jeho distribuce v Česku však zatím není bohužel příliš stálá.

0/0
12.9.2011 9:30







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.