Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Na Facebooku už můžete šmírovat kohokoliv. Stačí, když povolí odběr

Nyní na Facebooku můžete odebírat novinky i od lidí, které nemáte mezi "přáteli". Podmínkou je, že tyto sledované celebrity povolí "odběr". Největší sociální síť tak dohání své úhlavní rivaly: Twitter a Google Plus. Ti umožňují jednostranné sledování již od počátku.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Kei: místní od roku 2001

Email + SSL na vlastním serveru.

Ničemu jinému nevěřím.

0/0
18.9.2011 23:34

hevne2222

Re: Email + SSL na vlastním serveru.

http://www.diit.cz/clanek/ceska-vlada-chysta-pro-internet-velkeho-bratra/38778/

.

Po neúspěšném pokusu přilepit cenzuru internetu k loterijnímu zákonu vláda přichází s dalším pokusem jak zneškodnit jediné médium, které nemůže kontrolovat, ani zastrašit a hodlá si na to založit rovnou celý estébácký odbor. Po dvaceti letech rádoby demográcie mocní opět stavějí železnou oponu. Tentokrát elektronickou.

0/0
19.9.2011 9:46

cenzore_zdar

Orwell by mel radost

0/0
18.9.2011 21:22

vidocqcz

hm

Bombastickej nadpis naprosto o ničem. Jaký šmírování, když to dotyčný povolí? No jo, iDnes ....

0/0
18.9.2011 20:50

Clar

Vtipný,

jak se pod každým článkem o FB vždycky vyrojí všech šedesát lidí, kteří tam nemají profil a pochlubí se svojí jedinečností...

+2/0
18.9.2011 20:13

Veska, anděl Smrti

Proč

Proč není v článku napsané, že tato funkce je pro lidi, co odkliknou naprosto cokoliv, tudíž jejich debilita. Je to stejné jako jste Vy, milá idnes, psala, že Android je nejvíce rizikový systém. Nakonec se ukázalo, že pár debilů si stáhlo či povolilo to, co nemělo a o tom to je. O blbosti uživatelé, nikoliv služeb. Síť či mobil či systém můžou být sebebezpečnější, ale pokud má člověk IQ houpající koně, tak mu nepumůže absolutně nic.

+3/0
18.9.2011 18:50

Clovicek123

Re: Proč

prectete si, prosim, znovu Vas prispevek.. Zamyslete se nad IQ blbych "uzivatele".. Vy byt dobra Cecha, to tedy ano.

0/0
18.9.2011 19:17

Veska, anděl Smrti

Re: Proč

Když už kritizuješ za chyby, tak nejprve věta začíná velkým písmenem a za větou se píše pouze jedna tečka.

+1/0
18.9.2011 20:20

Clovicek123

Re: Proč

hahahahaha........ Ted jste me opravdu velice pobavil.

0/0
18.9.2011 21:41

matka2deti

Re: Proč - není bezpečného připojení, zajištění apod.

I když vy nemáte IQ houpacího - ne houpajícího! - koně, zeptejte se třeba providera, jestli neshromažďuje informace co si my uživatelé přečteme, co chceme. I oni sledují, kam chodíte (detaily vám nesdělí) a také ví, že další informace o vás, jako uživateli netu, si sleduje Policie ČR. Možná bychom se všichni divili, jak se s těmi informacemi pak nakládá. Zeptejte se svého providera, co sleduje u vás a budete koukat. Pokud sledujete dění kolem sebe (a nedoporučuji myslet si, že se vás to netýká), pak víte, že největší obchod tu běží s informacemi! Prodávají se tu jakékoliv informace. Od strategických přes osobní, za účelem vydělat. Takže jestli se vám zdá něco bezpečné - tak se probuďte!  Jistě je to záměr!

0/0
19.9.2011 12:15

namestii

Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

"Ahoj, můžeš mi něco poslat?" ... "Jak to dopadlo" ... "V kolik tam jdeš" ... "Našel jsem, koukni" ... "Tak todle je hustý" ... "Stalo se mi" ...

Jen malý výčet toho, k čemu je dobrá komunikace na dálku, dají se k tomu využít různé prostředky - telefon, mail, obálka, icq, twiter, fb, chat, ... FB je jen jednou znich.

Mám na FB 50 přátel a 200 žádostí. Za rok vyřadím z přátel tak 2-5 lidí, kteří se na FB nechovají tak, jak mi vyhovuje.

Pokud si uhlídám koho si přidám a koho už mám, tak je to super nástroj na komunikaci. Pokud bych neuhlídal, může to být průser. Jenže za to nemůže FB. Bylo by to jen o mojí blbosti.

Mám pocit, že všichni ti kritici FB nejsou schopni uhlídat hlavně svoji blbost, za to ale FB nemůže.

+2/0
18.9.2011 12:47

Bubulus Extremus

Re: Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

Svou blbost neumí uhlídat hlavně uživatelé FB, na jejich mentální nedostatečnosti je celý systém odpočátku založený.

+3/0
18.9.2011 15:27

JMoudry

Re: Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

Mezi uživateli FB je dost takových, kteří svou blbost uhlídat neumí. Jenže obdobné množství jich je i mezi uživateli ICQ, e-mailu, mobilu, kouřových signálů... Je fakt, že FB jim poskytuje možnost se v dělání zbytečných blbin ještě více exponovat, ale nic to nemění na tom, že mezi veličinami "uživatel FB" a "mentálně nedostatečný" není rovnítko.

0/0
18.9.2011 15:32

Bubulus Extremus

Re: Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

Pravda, rovnítko spíše patří k sociálně nedostatečný. U mentální nedostatečnosti se to pouze k rovnítku blíží.

0/0
18.9.2011 16:05

JMoudry

Re: Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

Ani tam to rovnítko nepatří, paušalizace nefunguje ani tady.

0/0
18.9.2011 16:16

Veska, anděl Smrti

Re: Problém je hlavně někde mezi monitorem a křeslem

FB není jediná sociální síť a kolikát lidem ukradli rozhovory z ICQ a jiných podobných mesengrů.

0/0
18.9.2011 18:51

standostando

subscribe / odber

pokial dobre viem, tak pomocou tejto funkcie mozu ludia, ktory nie medzi vasimi priatelmi prezerat iba tie prispevky, ktore su nastavene ako VEREJNE / PUBLIC. teda nie vsetky vase sukromne alebo odomknute iba pre priatelov. a pokial som dobre cital v clanku takato informacia nie je. bolo by dobre to tam spomenut aby nedochadzalo k nepochopeniu !!

+1/0
18.9.2011 12:04

Ubaram

Re: subscribe / odber

Přesně. Je fascinující co za bláboly dokáží lidi vytvořit.

0/0
18.9.2011 12:23

miba

Mám

pocit, že všichni ti "šťastní a facebookem nepolíbení" s tím pouze neumí zacházet :-)

+3/0
18.9.2011 11:59

l.g

Re: Mám

Někteří neumí, někteří nechtějí.

Pro někoho je totiž sociální síť jen ztácení času a její používání je čínnost postrádající smysl.

+1/0
18.9.2011 12:24

miba

Re: Mám

Nechtějí umět = neumí ;-)

0/0
18.9.2011 13:23

l.g

Re: Mám

Dovedete rozlišit mezi slovem "umět" a "chtít"?

"Nechtít umět" znamená neumět a nechtít se naučit. Což je naprosté minimum z těch, o kterých se tu bavíme. Většina jich to samozřejmě velmi dobře umí, ale prostě nechce...

+3/0
18.9.2011 16:09

Oerteplur

Facebook je vděčným zdrojem informací pro zloděje

a stejně tak pro bezpečnostní složky státu. Celkem pohodlně se na něm dají zjistit nálady ve společnosti, chystané demonstrace, reakce lidí na reformy, nejčastější způsoby komunikace, kupní síla obyvatel a jejich majetkové poměry, náboženské názory, radikálové i uživatelé drog. Další kapitolou jsou reklamní a finanční společnosti. Je až neuvěřitelné, co na sebe i celou svoji rodinu a známé dokážou uživatelé FB prozradit na veřejnosti pod vlastním jménem i s fotografiemi a přitom se zdráhají vyplnit téměř neadresný formulář o sčítání lidu. Inu hlupáci byli, jsou a budou R^;-D

+1/0
18.9.2011 11:55

chicocheco

Už to bude rok,

co jsem si zrušil profil, a tahle zpráva mě utvrdila v tom, že jsem udělal dobře.

+1/0
18.9.2011 11:47

employee

Re: Už to bude rok,

...nemám a nikdy jsem neměl FB, pro komunikaci volím osobní kontakt - takže vám blahopřeji k vašemu prvnímu výročí!!!R^

+1/0
18.9.2011 11:53

Cizurator

Re: Už to bude rok,

Kdysi dávno jsem si ho z organizačních důvodů pořídil (už tehdy velmi nerad) a poté, co ony důvody odešly, okamžitě  za nimi následoval můj profil. Nikdo v okolí nemohl pochopit, jak vůbec můžu udělat takovou věc, jako ZRUŠIT si FACEBOOK!!!... Byla to zlá doba, kdy byla popularita FB jako novinky na vrcholu... Už je líp...

+2/0
18.9.2011 11:58

Ubaram

Re: Už to bude rok,

Tahle zpráva je, podobně jako valná většina toho co se o FB píše na idnes naprostý blábol. To "odebírání" nedělá nic víc, než že uvidíte příspěvky dotyčného, které jsou pro vás viditelné na jeho zdi (tzn. je-li to přítel vašich přátel, pak "pro přátele přátel", pokud ne pak "pro všechny").

Ke zprávám se dostanete naprosto stejně když byste si otevřel jeho profil. Ve většině případů ovšem neuvidíte nic, protože lidé většinou postují implicitně jen pro přátele (či přátele přátel).

0/0
18.9.2011 13:51

qwertzy

...

Zase sypete špínu na fb a o tom, jak krásně ušetříte práci represivním složkám států nebo obyčejným šmírákům, kteří tak nemusí chodit před Váš dům už mlčíte. Buďte rádi, že vám před dveřmi nestojí stáda a raději vás sledují přes sociální sítě.;-D

0/0
18.9.2011 11:06

Star25

...

FB je internetová kanalizace. Viděl jsem jen jednu ještě horší stránku a tou je 4chan.

+2/0
18.9.2011 10:32

modryblazen

Re: ...

co to je 4chan

0/0
18.9.2011 11:45

tuana

přijde čas

kdy bude výhodou nebýt na FB,ani na jiné sociální síti.....

+3/0
18.9.2011 10:27

opportunity

FB nemám ani nechci,

ale asi se mu nevyhnu. Třeba na některých prodejních portálech se dá položit dotaz ke zboží jenom takhle :-/ a na některých serverech se nedá jinak diskutovat :-(

0/0
18.9.2011 9:48

pravda boli cenzore (5.nick)

Re: FB nemám ani nechci,

No tak nebudu diskutovat a nakoupím jinde. ;-)

+6/0
18.9.2011 10:16

vidocqcz

Re: FB nemám ani nechci,

Ještě existuje takové zařízení ... telefon :-) A neříkejte mi, že nemají emailovou adresu :-)

+2/0
18.9.2011 10:25

piters44

vetsina rozumnych

bere tyto site s rezervou a radsi je nepouziva a nebo pouziva anonymne...oproti jinym komunikacnim programum je tento primo urcen ke sledovani, bonzovani a podobnym aktivitam..

+2/0
18.9.2011 9:20

letadlo26

Re: vetsina rozumnych

jo přesně tak a proto toho využívam :-) je to prostě nejlepší legální špehovací nástroj.

0/0
18.9.2011 10:40

ladamm

kdo má trochu rozum

tak ví co s takovou "držkoknížkou" dělat nebo vlastně nedělat

0/0
18.9.2011 9:10

Return

Šmírovat ?

Dám si do profilu přezdívku,matnou fotku,jiné datum narození a další klamavé info a Je to . Kamarádi znají skutečnost a řeší to také tak

+2/0
18.9.2011 8:12

anti-anti

Re: Šmírovat ?

R^ Když tam může být i trvanlivý salám tak snad musí výt každému jasné, že si tam uzenina nevtvořila profil.;-D

0/0
18.9.2011 9:43

pravda boli cenzore (5.nick)

Re: Šmírovat ?

To je salám zvaný Bifidus ActiRegularis. ;-D

0/0
18.9.2011 10:18

Titan no.1

Re: Šmírovat ?

A vy si bláhově myslíte, že přes kamarády se k vaší zkutečné identitě nikdo nedostane ;-D Třeba si někdo všimne, že dostáváte přání k narozeninám v jiný den, než máte oficiálně uvedený. To ani nemusí dělat člověk, stačí servery FB, protože on dobře ví, že s virtuálními dušemi bude pouze ztrácet hodnotu a bezpečnostní složky se nebudou tvářit přívětivě. Naštěstí pro FB je to pěkně ošetřené...

0/0
18.9.2011 10:55

opuštěná struna noci za 14.90,-

Vtip je v tom,

že není proč šmírovat. Všichni jsou stejní, plytcí a předvídatelní.X

+2/0
18.9.2011 2:34

Good luck

Re: Vtip je v tom,

Každej není jako ty.. ;-)

0/0
18.9.2011 9:54

vašo

ZRUŠIT

já bych ty sockové sítě zrušil, podle mě ti mladí měli zůstat na icq/qip, takle se jen navíc ví kdo si kdy, kde, s kým uprd. Jen to degeneruje a nahrává to těm pedofilům.

0/0
18.9.2011 0:24

daffy.d

Re: ZRUŠIT

Ano, zrušme všechno. I ty internety. A vraťme se vlastně zpátky na stromy, to bude úplně nejlepší. Co? R^

+7/0
18.9.2011 0:48

kurzepa.j

Re: ZRUŠIT

upřímně, není to špatná myšlenka... ;-)

+1/0
18.9.2011 1:32

tuan4

Re: ZRUŠIT

............já už bych na strom nevylez.mám artrózu.

+1/0
18.9.2011 10:56

letadlo26

Re: ZRUŠIT

já nevím, na stromy? copa když i na tom stromě číhá někdo na svou kořist :-D

0/0
18.9.2011 10:42

akuhtr

Re: ZRUŠIT

když má někdo něco zakázat a jsou to rodiče. ti mají mít dost rozumu. nevím proč kvůli tomu šikanovat starší lidi. sám na fb nic nedvám, jen se občas mrknu co hodil kdo na stěnu mnou volené politické strany...

0/0
18.9.2011 1:22

whitemik

Re: ZRUŠIT

bylo by dobre si rict, ze je uzivatel a uzivatel trotl, ja osobne FB pozuzivam z jednoho jedineho ucelu a to ze vim kde se co deje v rodine a mezi par dobrymi prateli. Take rozeznavam mezi pojmem pritel a znamy, nepridavam si tam kazdeho jednoho cloveka, ktereho znam, to same plati i u skupin atd. To je jako s antivirem, normalni uzivatel vi kam  muze kliknout, odkud co stahnout atd (tudiz antivir skoro nepotrebuje), trotl bohuzel klika na vse co mu prijde pod mys..... :-P

+6/0
18.9.2011 2:34







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.