- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
163 kw to je výkon pane. to když zastaví v kopci, tak se to už nerozjede. ale je mi jasný, že nákup těchto hračiček byl pro pár lidí b i n g o .....................
Záleží i na točivém momentu a zpřevodování, Tatra 813 má 184 kW, 14 tun bez nákladu a vyjede kopec, do kterého pěšky lezeš po čtyřech
Jinak ostatní MRAPy jsou na tom výkonově podobně.
tak jde korupce a klientelismus stranou .. doufám že ten nápis "čtyřválec" u vozidla vážícího 10 tun je omyl .. 1x7,62mm je opravdu výzbroj hodná malého tanku, 40kg zbraní na 10000kg váhy
bych zvracel
Je to motor z Unimogu a celá ta potvora váží naložená +/- stejně jako naloženej Unimog. Co se výzbroje týká, tohle je náhrada humvee nebo dlouhého landroveru a tam se taky nic moc většího nedává. Tahle kategorie vozidel prostě není o boji, je to o jakž takž bezpečném přesunu v oblastech, kde kalašnikova člověk sežene snáz než toaletní papír
Už vyrobili, jmenuje se VEGA.
F-34 není žádný petrolej, ale kod NATO označující palivo pro lelecké proudové motory, označení paliva je JP-8. V podstatě jde o vojenský ekvivalent nejběžnějšího leteckého paliva Jet A-1 do kterého jsou přidány inhibitory koroze.
Toto palivo je zpravidla řidčí než nafta, tak at si kecy o špatných filtrech nechají pro absolventy pfilozofie.
Zkrátka to není B-52 ani tank M1 Abrams, nemá to turbínu,ale klasický motor tak to holt na letrcké palivo blbě jede.
V Česku se používá neodborně letecký benzín , odborněji je to letecký petrolej. Motorkáři si to přidávali do dvoutaktů v poměru až 1/3 s benzínem. Samozdřejmě svíčky na větší teplotu a více oleje do benzínu. To byla jízda
Dingo je dobré auto,podobně jako Iveko nebo Pandur ,jenom do Afghanských podmínek nejsou příliš vhodné a do bojových podmínek už vůbec ne ,ale např.pro ježdění na tankodrromu D1 by to bylo docela slušné svezení.A odborníci tvrdí,že v terénu jsou skoro tak dobré jako naše staré SKOTy.
a mohu říci, že ten. kdo si ho vymyslel a ten, kdo ho koupil k nám, by se měli vzít za ruce a vyjet třeba do Afgh. na misi. Musí být děsně fajn, když se začne kolem dokola střílet, někdo je zraněn - jak se dostane do vozidla, které má spodní práh dveří cca 150 cm vysoko, když je jasné, že kdo vstane, tak jednu koupí. VEGA má zezadu sklopnou rampu, po které se dá vplazit dovnitř nebo raněného vtáhnou. U Dinga je to vyloučeno. To je tak vozidlo do města pro policii na demonstrace, ale ne do skutečných bojových podmínek. Oplechovaný Mercedes Unimog, nic jiného.
Ono je to kvůli podvozku do V, víte? A ten tam je kvůli případné detonaci pod vozidlem, kdy my měl tlakovou vlnu odvést stranou.
Na D1 úplně ideální. Jinak nezdá se vám, že to maj nějak moc čistý? Ani moje matka nemá takle vypucovanýho miláčka Mazdičku