Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Z Braníku do Modřan se tramvaje dosud couraly. Teď mohou jet naplno

Na jediné pražské rychlodráze pro tramvaje dnes poprvé po dvou letech vyjedou vozy plnou rychlostí. Trať z Braníku do Modřan prošla náročnou rekonstrukcí. Pomáhal i lokotraktor z metra.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

habásko

Kdo za to může ?

Prostě vzniklo dílo-zmetek, za něž byl zaplacen projektant i stavební firma. A sypou se jim periodicky další a další peníze za to, že tu trať "udržují" pohromadě. Záruka nezáruka, český přístup....

+1/0
1.11.2011 11:54

Bezerker007

no sakra

Tvoe...."mezi Modřanami" ...:D

+2/0
19.10.2011 17:09

PájaZítra

lokotraktor

při čtení mě samozřejmě napadlo, kde se lokotraktor z metra dostal na tram koleje, jako jedinou možnost jsem tušil ústřední dílny DP v Hostivaři, že jedině tam by měli propojený koleje železnice, metra a tramvají a jak si to pak šinul městem z tý Hostivaře do Bráníka...

no a pak vidím fotku, jako ho nakolejujou jeřábama na místě modřanský tratě...

0/0
19.10.2011 11:11

Astaroth

Re: lokotraktor

Teoreticky by mohl projet vlastni silou, metro je na SZDC napojeno v kacerove, zlicine a hostivari pro kazdou trasu jednou a tramvaj na SZDC byla napojena na smichove, nevim, jestli to propojeni dodnes trva.

Co by me ale zajimalo vice je to, jak mohla tato masinka z metra (ma stejny sklon a profil kolejnice jako SZDC ) jezdit po tramvajove trati, ktera jej ma jiny. Pozor: neplest s rozchodem, ten je stejny vsude.

0/0
19.10.2011 11:40

PájaZítra

Re: lokotraktor

asi na tu chvíli byly ty sklony plošek kol a kolejnic úplně putna, nějaká adheze tam byla, tak co...

0/0
19.10.2011 11:54

demon3

Re: lokotraktor

V celku bez problémů, jelikož je v Modřanech použita železniční kolejnice S49...

0/0
19.10.2011 21:27

wisitor

Za rok

Počítám, že příští léto na této trati výluka opět bude :). Mimochodem - taky se sem instalovaly ony elektronické jízdní řády, aby cestujícím ukázaly šipkou, že tramvaje zde jezdí jedním směrem?

0/0
19.10.2011 10:53

Posel z Liptákova III.

Re: Za rok

;-DR^

0/0
20.10.2011 16:52

modra vrtule

Re: Za rok

Presne, tvrzeni ze "..Dalších deset let provozu proběhlo bez větších problémů, a to až do sedmého září 2009." me opravdu pobavilo, vyluky jsou tady na kazdorocnim poradku..tenhle text si DP ocividne zaplatil jinak to neni mozny

0/0
23.10.2011 11:13

trikacka

Jak dlouho to vydrží?

Podle toho, co bylo vidět, tak se zase jen flikovalo a za dva roky nejpozději tu bude pravidelná letní výluka opět. Digitální ukazatele času příjezdu jsou drahý nesmysl, protože se zaseknou na jedné minutě, i když si na linku počkáte třeba pětkrát tak dlouho. Zrušte MHD!!!

0/0
19.10.2011 8:48

Bububík

Re: Jak dlouho to vydrží?

MHD v Praze patří ke světové špičce. Poslední věta na konci příspěvku, ukazuje na značnou  Vaši  OMEZENOST. Jediné v čem máte pravdu je to, že digitální diodové ukazatelé příjezdu tramvaje jsou předražené a existuje mnoho lepších a hlavně levnějších alternativ. Ale s tím, že ukazovaly špatně, jsem se nesetkal

0/0
19.10.2011 10:05

TigerM

Re: Jak dlouho to vydrží?

me se libi ty na zastavkach Podbaba a Zelena, ty maji LCD, nechapu proc se od nich upustilo...

0/0
22.10.2011 23:55

Invandrare

Re: Jak dlouho to vydrží?

jen kvůli tomu, že si autor nedal práci a nevyfotil celý průběh rekonstrukce přece nebudeme rušit MHD, ne? Vzhledem k tomu, že je na mnoha místech osazený nový druh kolejnice S49, tak musela proběhnout důkladná výměna všeho. Takže rozhodně o žádné flikování nešlo.

+1/0
19.10.2011 10:57

TigerM

Re: Jak dlouho to vydrží?

S49 neni novy druh kolejnice, je uz leta pouzivany na zeleznici - regionalni trate a  pouziva se proto, ze je levnejsi nez NT1 na prazcich nebo B1 na BKV panelech...

Take neni pravdou, ze S49 je tissi nez NT1, ten rozdil nepoznate, pricinou hluku jsou prave B1 na BKV panelech a to prave diky tem panelum, na prazcich a zejmena na zatravnenych je z hlediska hluku celkem jedno, jestli je tam S49 nebo NT1, ...

0/0
23.10.2011 0:02

nevhodné?

žádné courání, pojedeme 60

Takže po dvaceti odstavcích a desetiminutovém čtení je jasno: bude se jezdit až 60 km/h. ;-D

0/0
19.10.2011 7:29

PájaZítra

Re: žádné courání, pojedeme 60

Kolik by taková tramvaj dokázala drandit, kdyby neměla omezovače a mělo by to ještě bejt bezpečný? 70 či 80 Km/h? Metro jezdí max. 80...

0/0
19.10.2011 11:08

Astaroth

Re: žádné courání, pojedeme 60

Stare T3 se tam dovedly ritit i k 80km/h, tam to ale subjektivne bylo nepochopitelne, jak se udrzi na kolejich ;-D

0/0
19.10.2011 11:42

olex

Re: žádné courání, pojedeme 60

Kdysi se prováděl pokus na Evropské a tam KT8D3 dosahovaly přes 100km/h ...

0/0
19.10.2011 12:23

Mr_Hypra

Re: žádné courání, pojedeme 60

Kdybyste pravidelně jezdili v londýnskym metru na Victoria line (trasa přes sto let stará), tak se ohledně maximální rychlosti a skákavosti nebudete divit ničemu. Tam maj jediný štěstí že nad vlakem je tunel jen pár cenťáků a tak nemůže skákat nad koleje moc vysoko :-))

0/0
21.10.2011 23:43

András Balázs

Re: žádné courání, pojedeme 60

opravdu? pkud opravdu myslite bledemodrou Victoria line, tak jeji nejstarsi cast je z roku 1968, takze povidacky o 100 let staré lince si nechce na tech ostatnich 9 linek, protoze i seda Jubilee neni vic jak 40 let srara :-P

0/0
22.10.2011 20:08

Mr_Hypra

Re: žádné courání, pojedeme 60

Každopádně kdyby naše metro bylo v tak dezolátnim stavu po patesáti letech provozu, tak naši přechytrálkové nakážou maximální rychlost 30 km/hod a rozestup vlaků 10 minut, kdežto v Londýně to berou jako normální stav. To se mi fakt nikde nestalo, aby si metro ukánělo maximální rychlostí a já nadskakoval na pérovacích sedačkách tak vehementně až jsem se bouchal hlavou do stropu.

+1/0
22.10.2011 22:50







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.