Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Redaktoři Technetu: Čtete nás rádi? Hlasujte pro iDNES.cz

Hlasování v anketě Křišťálová lupa se blíží do finále. Čtete články na iDNES.cz rádi? Těšíte se na nové recenze a reportáže Technetu? Hlasujte pro iDNES.cz, i váš hlas může rozhodnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

acetylator

Jestli vas nekdo cte rad? Delate si legraci?

Jestli vas cteme radi? No nevim. Ja rozhodne ne. Aniz bych chtel urazet, ale takhle nudny, nezajimavy a naprosto amatersky server (ostatne jako vsechno co je pod iDnes) by se hledal tezko. Hlavne kdyz to srovnate s jinymi (nemyslim ceskymi) weby. Zabrednu sem jen kdyz se opravdu nudim a uz nemam co cist a nic uz mne nenapada. Nebo kdyz se chci podivat, co za paskvily tady zase vysly abych se trochu zasmal (to plati opet pro cele iDnes). Nejaka Lupa mne (a myslim ze v dnesni dobe jiz nikoho) nezajima, prijde mne to jak hodnoceni bank, ktere si rozdavaji kazdy rok sami a pak to pisou na billboardech. Rekneme si uprimne, je to naprosto bezvyznamna vec. Asi takto.

0/0
25.10.2011 14:09

filipak

k cemu je vlastne ta kristalova lupa???

po zjisteni o co se jedna a ze ma urcita a jasna pravidla..napr. porno nesmi stranka nabizet, ale odkaz na porno stranky uz je ok  [vyrazeni ulozto,nevyrazeni seznam.cz] si myslim ze jde jen o to jak nekdo vydela penize na zisku z reklam...tudiz je tato anketa bez zastoupeni vsech zcela zbytecna...jde preci o popularitu vseobecnou ne? a nebo se snad oranizatori boji postavit za pripadnou vyhru porno stranek...jak se podobny pripad stal jiz v ankete nejlepsi houba,kde vyhrala lysohlavka ale redakci byla neuznana...ze by server idnes se stydel za sve ctenare??? TRAPNE

0/0
21.10.2011 17:34

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: k cemu je vlastne ta kristalova lupa???

Nevím, proč sem mícháte houbovou anketu, ale pokud myslíte tu na hobby.idnes.cz, tak tam lysohlávka vyhrála, nevidím nic o tom, že by byla "neuznána". A jinak je v pravidlech téměř každé podobné soutěže, že pořadatel může vyřadit bez udání důvodu, pochopte, že u soutěže není nějaký "správný" nebo "právě vymahatelný" nárok, je to prostě soutěž, legrace. Pokud pořadatel někoho vyřadí neoprávněně, poškozuje jen sám sebe.

0/0
24.10.2011 17:05

Etnicky prizpusobivy Cech999

Re: k cemu je vlastne ta kristalova lupa???

Tu anketu si vymyslelo idnes a taky ji kazdorocne vyhrava. Podle informaci na diskusich od pribuznych, nebo dokonce zamestnancu musi zamestnanci povinne klikat a hlasovat pro idnes. Nedivil bych se, kdyby tam meli nejakej system, kterej falsuje emailove adresy a docela rad, bych si prohlidnul logy IP adres. Nic bych za to nedal, ze z te jejich tam tech hlasu bude nejvic.Rv

0/0
25.10.2011 14:47

Highdriver

Hlasovat pro idnes? Moje odpověď v odkazu níže:

http://www.youtube.com/watch?v=1MLry6Cn_D4 :)

0/0
21.10.2011 9:40

net.Xtreme X

Technet je ok

Asi nejlepší část idnesu, občas nějaký článek ujede, Čermáka jsem dlouho neviděl a redaktoři se občas ani nebojí pustit do diskuze či přiznat chybu a něco v článku opravit...bohužel zbytek iDNES s cenzurou, často nesmyslnou, chybami v článcích, manipulacemi, nesmyslnými titulky si lupu nezaslouží.

0/0
20.10.2011 8:04

doktor_chocholousek

Re: Technet je ok

iDNES, s vyjímkou technetu, uplatňuje demokracii ala Severní Kora. Nebo-li co se nelíbí nebo nehodí, to se smaže.

+2/0
20.10.2011 10:54

Glock Mark XIX

Re: Technet je ok

No, na ona(n).idnes.cz se také moc nemaže ... na xmanu jo, ale jen vyslovené vulgarity (bohužel se to někdy zvrhne v tupé mazání - viz u článku o čištění pojízdných záchodků byl nemilosrdně smazán příspěvek "TOI story - příběh (s)hraček").

0/0
20.10.2011 11:40

Nahlas se ti směju 2

Re: Technet je ok

Je to soukromý prostor a vlastník si tu stanovil svá pravidla. Nevyhovují ti? Nechoď sem.

0/0
21.10.2011 9:49

Etnicky prizpusobivy Cech999

Re: Technet je ok

Zakladni omyl ve svem vlastnim lokale taky musis obslouzit vsechny hosty a nesmis odmitat pouze urcite. tady je uplne ten sam system. Bud pro vsechny, nebo pro nikoho. Mazat co se hodi a co ne se rovna obsluze pouze toho koho chci a koho nechci, neobslouzim, coz je trestne..;-D

0/0
25.10.2011 14:50

Nahlas se ti směju 2

Re: Technet je ok

Mýlíš se. Nemusím nalít tomu, kdo nesplňuje pravidla platící v mém lokále - třeba mldistvým, podnapilým, hlučným, špinavým atd. Takové dokonce mohu vyhodit.

A předpokládám, žes tedy na iDnes už podal trestní oznámení, že jo?

0/0
26.10.2011 12:05

Glock Mark XIX

čtu Technet,

... ale nedal jsem hlas idnesu do Křišťálové lupy - mám SILNOU AVERZI vůči pánům/paním Kmentovi, Kroupovi, Eichlerovi, Bangovi, Bangové, Boehmové, Dvořákovi, Kovačevičovi, .... a jejich stylu psaní, obsahu jejich psaní nebo způsobu/typu práce..

Takže sorry, u mne vyhrál iHNed.cz.

+2/0
20.10.2011 7:12

Glock Mark XIX

Re: čtu Technet,

Kdybyste byli samostatní, pod vlastní hlavičkou, hlas byste dostali. Idnes je bulvární škvár a ne seriosní, příp. nejdůvěryhodnější zpravodajský server na českém internetu.

+1/0
20.10.2011 7:14

Glock Mark XIX

Re: čtu Technet,

P.S. Povinnost vůči šéfstvu jste splnili (PR článek vyplozen), zase máte na rok pokoj. :-)

0/0
20.10.2011 7:19

přezdívky_došly

Re: čtu Technet,

čéče jak čtu ten tvuj příspěvek.... proč sem vlastně chodíš a čteš to tu? :) že ty tu chceš jenom vopruzovat a zakládat hádky v diskuzích co? I ty jeden kujebáku ;-) tytyty!

0/0
20.10.2011 9:44

Glock Mark XIX

Re: čtu Technet,

I ty kujóne, tys mne prokoukl !!!!;-)

0/0
20.10.2011 11:36

Labaro

Hodnotím kladně, že v redakci už není Červák

Jeho články, myslím, hodně snižovaly "celkový dojem" rubriky. Jako vyloženě chybný krok redakce hodnotím, že k jeho článkům byla zrušena diskuze. Čtu rubriku celkem pravidelně a i když se nějaký článek třeba nepovede, bývá o to zajímavější právě diskuze.

0/0
20.10.2011 7:08

doktor_chocholousek

Těžko lze podpořit

server, jež porušuje základní lidské právo: Právo na svobodu projevu. To se týká samozřejmě jiných rubrik než technetu, tam ale pro jistotu není diskuze.

+1/0
20.10.2011 5:57

Nahlas se ti směju 2

Re: Těžko lze podpořit

Nic takového se neděje. Je to soukromý server, jehož vlastník určil pravidla pro jeho fingování. Pokud tobě nevyhovují, nic ti nebrání projevovat své svobodné názory třeba na svém webu...

0/0
20.10.2011 8:59

doktor_chocholousek

Re: Těžko lze podpořit

Ale děje, protože svoboda projevu je zaručena ústavou a navíc i listinou základních práv a svobod, čímž soukromý server porušuje zákon ( bez ohledu na pravidla ). Rozhodně cenzura nepatří mezi demokratické principy a nedemokratický server plný cenzury nemůže chtít podporu. To je totéž jako podpora severokorejského režimu. Ale toto se netýká technetu. Pseudodemokratická iDNES totiž u žádosti o podporu raději diskuzi nezavedla;-€

0/0
20.10.2011 10:52

Glock Mark XIX

Re: Těžko lze podpořit

Oni moc dobře vědí, že by tam vypukla velká flame war na téma "cenzoři se tváří jako admini".... ;-)

0/0
20.10.2011 11:37

Nahlas se ti směju 2

Re: Těžko lze podpořit

Takže předpokládám, žes podal trestní oznámení, pokud víš, že je porušován zákon.

.

Ale buď konkrétní, které z pravidel tohoto serveru porušuje jaké ustanovení LZPS?

0/0
21.10.2011 9:51

Jerry7650

Může mi někdo vysvětlit

smysl té Kříštálové lupy?? Začínám už k tomu mít uplně strašnou averzi, protože to co předvádí nejen iDnes, ale i spousta dalších serverů je strašná masáž... hlasujte, hlasujte, HLASUJTE... Pod každým článek atd....

+1/0
20.10.2011 0:47

Jana Turlich

Dobrá práce

Dobrý den, na iDnes chodim hlavně kvuli technetu. Bohužel, stejně jako většina tady musím říct dvě věci.

1) jste součástí iDnes které se změnilo v bulvár. Zrovna dnešní den to iDnes opět dokazuje, neboť na titulní straně iDnes je jakýsi pan Václac co maže po lidech psí výkaly. A tohle je titulek seriozního deníku?

2) Moc si cením toho že na rozdíl ostatních vašich kolegů, jste pod tímto článkem nechali otevřenou diskuzi.

Ať se daří, jen tak dál, jak sami vidíte je tady hodně čtenářů co vaší práci oceňují.

0/0
19.10.2011 22:06

Kokodák, rebirth

Re: Dobrá práce

bod 1) - souhlas

bod 2) - souhlas

0/0
19.10.2011 22:18

SCkPFjqnU

vas je tam pet?

me to prijde jako by ste tam byl jeden. Clanky sou tak na urovni zajmoveho blogu. Cili nic moc. Bud tristne zjednodusuji a nebo jsou dokonce fakticky spatne. Uroven je evidentne poplatna cilovce. Ale zase nadruhou stranu se to da cist. A znam spoustu jeste horsich. Na Kristalovou lupu rozhodne nenavrhnu, ale ne kvuli technetu. Kdyby byl technet sam o sobe na idnes nezavysli, patrne by byl jiny, a lepsi a pak by se o tom dalo uvazovat. Nenavrhnu zejmena kvuli technickemu zpracovani webu. A pak ze tvrzeni nejduveryhodnejsi je vylozene lzive a takovych veci by bylo vic.

0/0
19.10.2011 22:00

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: vas je tam pet?

Ono se to možná nezdá, ale opravdová redakční práce zdaleka není jen psaní článků. Nechtěl bych být v kůži toho vašeho jednoho člověka :-) Zjednodušení jsou někdy nutná, snažíme se, aby byla opodstatněná a transparentní. Na faktické chyby nás upozorněte, jistě víte, že když se nějaká chyba dostane do vydaného článku (což se stává maximálně třikrát za deset, ehm, hodin), tak reagujeme co nejrychleji a chybu opravíme.

0/0
19.10.2011 23:05

John Coffey V

+++++

Mimochodem... Cenim si VELMI toho, ze jste jako jedini na iDnes otevreli diskusi k propagacnimu Lupa-clanku...

0/0
19.10.2011 20:52

John Coffey V

+++++

Jak uz je tu mnohokrate napsano... Technetu mozna ano, predevsim pak za tematicke clanky Pavla Kasika (kterych je moc moc malo...) ale bohuzel nemuzu prenest pres srdce ze bych podporil soucast iDnes... Nezlobte se, to opravdu ne.

0/0
19.10.2011 20:48

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: +++++

I tak děkujeme za laskavá slova. Zapracuji na těch tematických článcích. Mám jich několik rozdělaných, ovšem aktuální novinky si většinou vyžádají více prostoru a nadčasové články se snáze odkládají. Každopádně si vaší pochaly vážíme.

0/0
19.10.2011 21:15

Glock Mark XIX

Re: +++++

Já si zase vážím toho, že k 1 tematickému článku se vztahuje fůra práce - je potřeba nastudovat tuny papíru a udělat z toho dobrou analýzu. Což ne každý dokáže.

0/0
20.10.2011 7:16

kam!kaze_cze

Určitě ne!

Protože takové výplody co občas na Technetu čtu jsou neuvěřitelné.Většinou horkou jehlou spíchnuté popisné články s nulovou užitnou hodnotou.Za druhé iDnes samo osobě si určitě hlas nezaslouží.

+1/0
19.10.2011 19:30

kvak.nořič VII

součásti idnes

hlas dat nemuzu.

+1/0
19.10.2011 18:49

Ravenek

Technet mám rád

Technet mám rád, články bývají zábavné a čtivé a člověk pak rád přehlédne i nějakou tu drobnou nepřesnost. Stejně tak redaktoři neopovrhují možností osvětlit své názory i v následné diskusi. Bohužel je Technet pouze součástí iDNES, což už mnoho let není objektivní, nestranné a především seriózní periodikum. Takže snad jednou, když se "trhnete" :)

+1/0
19.10.2011 18:38

kvak.nořič VII

Re: Technet mám rád

mam stejny nazor (mnohokrat psany, mnohokrat smazany).

0/0
19.10.2011 18:52

flames828

...

Až na propagaci balastního sw pro Win v intervalu {super soft; soft na odstranění super softu} mám Technet rád.

0/0
19.10.2011 17:23

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín

Smůla že jste pod iDnes.

To mi brání v tom, dát Technetu hlas. Pro mě je to nepřekonatelná překážka.

+11/0
19.10.2011 16:06

SPECIALpolární liška

Re: Smůla že jste pod iDnes.

R^

0/0
19.10.2011 17:38

trikacka

technetu bych i hlas dal, ale

to ostatní si ho nezaslouží. Určitě se i Vám všem na Technetu ježej vlasy hrůzou na hlavě, když kdokoli ze zpravodajství si udělá náhodou exkurz do vědy a techniky. Příkladů je z poslední doby dost. Techneťácké stránky si ale čtu rád a můžu říct, že chyby na nich nebejvaj.R^

+1/0
19.10.2011 14:50

Jan Kužník - Technet.cz

Re: technetu bych i hlas dal, ale

Za Technet vám velmi děkuji za přízeň a pochvalu! Nějaké nepřesnosti v článku se dopustil jistě každý, kdo píše takové množství textů jako naši zpravodajci. Každý článek skutečnost nějakým způsobem zjednodušuje a čím větší jsou znalosti čtenáře o daném oboru, tím se mu může zdát text méně přesný. Je to logické. Právě proto se snažíme, aby složitější technické a vědecké kauzy vycházely na Technetu, kde jim můžeme věnovat více času a jsme na tato témata lépe připraveni.

0/0
19.10.2011 15:09

Opet smazany ucet

Re: technetu bych i hlas dal, ale

Nepresnosti by clovek prehledl, to uz Vam tu kdosi rekl. Ale co delat s temi vyslovenymi nesmysly, polopravdami a lzemi?

A opravdu si myslite, ze za opisovani 1001 tipu a triku pro Windows nebo vypisovani obsahu Slunecnice je na Lupu?

+3/0
19.10.2011 19:14

l.g

Hodnocení

Někdy byste si to možná zasloužili, někdy ale předvedete takové lajdáctví, neschopnost, neinformovanost, bulvárnost  a žurnalistický amaterizmus, že to vaše čtenáře uráži. Ve výsledku to opravdu na lupu není.

Kdypak konečně uděláte v diskuzi stránkováni i nad příspěvky a ne jen pod nimi? Kdy bude možno dělat v diskuzi refesh stránky nejlépe bez toho, že po něm zase skončíte na straně jedna? Pro programátora vašeho systému je to úkon na 10 minut. Pro vaše čtenáře docela slušný přínos zvláště u rozsáhlých diskuzí.

O čtenáře ale jde jen když se soutěží o lupu, co?

0/0
19.10.2011 14:30

Jan Kužník - Technet.cz

Re: Hodnocení

No, myslím, že nám trochu křivdíte. O vás čtenáře nám jde opravdu vždy, ono by to totiž ani jinak nešlo. Každopádně díky za zajímavé náměty, našim programátorům jsem je předal. Chyby se najdou vždy a všude. Snažíme se, aby každý prvek na našich stránkách měl svůj důvod a logiku. Stránky neustále vylepšujeme a vězte, že to děláme především na základě vašich názorů. Ať už nám je sdělujete přímo nebo je zjišťujeme třeba podle vašeho chování na iDNESu. Děkujeme.

0/0
19.10.2011 14:59

kvak.nořič VII

Re: Hodnocení

mam par dalsich nametu: najmuti korektora (myslim opravdoveho) a stanoveni !jasnych! pravidel diskuse i pro cenzora. A posledni navrh je odlouceni od idnes :)

+1/0
19.10.2011 19:13

kvak.nořič VII

Re: Hodnocení

Jo a jeste, cenzor vetsinou maze prispevky s oduvodnenim ze se hodi do chatu. Kde je ten chat?

+1/0
19.10.2011 19:15

John Coffey V

Re: Hodnocení

Cenzor tim mysli "NA chatu" ... Hilt musite diskutovat o vikendu ;-)

0/0
19.10.2011 20:50

l.g

Re: Hodnocení

No tak to jsem opravdu zvědav... :-)

Co se týká vašich vylepšení, spíš vidím stále víc reklamy na úkor obsahu. Váš poslední "šlágr" - vkládání odkazu na obrazovou galerii článku jako proužek do ilustrační fotky považuji spíše za krok špatným směrem. Vlastně jsem vůbec nepochopil, proč k té změně došlo. Že byste chtěli ulevit vašim serverům od načítání náhledů obrázků? Jinak mě nenapadá jediný důvod. Je to ošklivé, zakrývá to fotku, neobsahuje to dříve uváděné informace.

A jsme zase u toho čtenáře. Serverům je třeba ulevit. Čtenáři ať si trhnou...

 

A když už jsme u těch technických připomínek: Což takhle konečně umožnit vkládání unicode? Je to ostudné, že do vašich diskuzí nelze vložit jiné znak než ty z charset windows-1250. Jak dlouho už známe na webu UTF-8? Řeknu vám to přesně: 11 let! Snad vás to přivede k zamyšlení nad vaší "dokonalostí"...

0/0
20.10.2011 0:07

Jan Kužník - Technet.cz

Re: Hodnocení

Vaše kritické myšlení nelze evidentně lehce obměkčit - a to je dobře :-). K vašemu dotazu: právě změna poutání fotogalerií vyplynula ze způsobu chování čtenářů (opravdu to není kvůli serverům). Poměrně jednoduchým způsobem jsme si změřili, že na tento způsob poutání galerie kliká více lidí než na ten původní. Nikde ale není psáno, že to takhle zůstane na věky.

0/0
20.10.2011 1:12

l.g

Re: Hodnocení

Dobře :-)

Jen by mě zajímalo, jak jste dokázali porovnat účinnost poutání, když jste dříve tento způsob nepoužívali a nebylo tedy s čím porovnávat. Možná jste to odvodoli od poutání na video. Ale to je jaksi trochu jiné médium na které lidi klikají již z principu daleko častěji.

Tohle je v podstatě jen drobnost. Třeba právě unicode považuji za daleko závažnější prohřešek. Jenže upravit to vám návštěvnost asi moc nezvýší. Tak se na to peče...

0/0
20.10.2011 11:37

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: Hodnocení

Na webu není problém věci otestovat v malém a pak nasadit ve velkém. Říká se tomu A/B testování.

0/0
24.10.2011 17:15







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.