- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
tramvaje všech dob. Vnitřní prostor jednoduše geniálně vyřešen. Místo toho jezdí vydyzajnované nízkopodlažní paskvily, kde se normaálně vzrostlý jedinec může leda tak přerazit.
Většina novějších autobusů , tramvají i trolejbusů mají méně místa pro nohy , aby tam napěchovali co nejvíce sedadel . Obzvlášť to vadí u těch zájezdových , chlubí se 5 hvězdičkami , ale ... Na záchod se smí pouze v nejnutnějším případě , klimatizace je nastavená tak , že je v tom autobuse zima ( nejvíce to vadí v noci ) , málo místa pro nohy , sklopit sedadlo lze pouze minimálně ( ve starých Karosách jsem se pohodlně vyspal ) a bez videa a kávy se taky obejdu .
byly ty otevřené, do kterých se dalo bezvadně naskakovat za jízdy ))
V nových typech to dokonce vypadá jak bludiště s překážkovou dráhou.
Rekonstukce T3 s nízkopodlažním prostředkem má více místa pro kočárky, než celá 14T. Originál T3 také(jenom nástup lidí s omezenou pohyblivostí je problém)
14T je dobrá též pro nástup nevidomých. Ničení kolejí je také dobré, stejně jako zákazy 15T jet někam. Ve srovnání s KT8 je též vtipné řešení kloubů u 15T (úzká průchozí chodba s varovnými cedulemi a možností nechat se přimáčknout vs široké místo s daleko méně pastičkama)
Srovnávat řešení kloubů u klasické a nízkopodlažní tramvaje využaduje notnou míru nesoudnosti.
její nadčasovost, nezničitelnost a podobné pindy. Tahle jezdí od roku 1945. Komu přijde povědomá?
Hele oni Vransen, nemaj náhodou nějaký mentální problém. Postavím vedle sebe Bobinu (E499) a novou škodovku a je to taky podobné. A jen tak mimochodem, když se něco osvědčilo, tak se toho konstruktéři drží na celém světě. A co se týče kopírování, nic se nekopírovalo, pro T1 se koupila licence. A PCC je koncept 4 nápravové tramvaje s otočnými podvozky na jedné mohutné ose a s motory a převodovkou uloženou v povozku, na které se shodli "presidenti" (něco jako nejvyšší šéfové) dopravních společností.
a jak dlouho vydrží ty nový, drahý křápy?
Co bys tak typnul, Smradlavej čmoude z komína?
není to úplně dobře čitelné, ale je na té první fotce je nad tím strojkem napsáno " předplatným a volnými jízdenkami se prokazujte spolucestujícím? To se jako lidi kontrolovali navzájem, jestli mají lístky? Nebo jak je to myšleno?
No, víš, ona byla teková doba, že jet načerno byla pro toho člověka ostuda jak barák. Dneska ho lidi chválí, jak je chytrej. Pokrok, víš?
Jediné dosud jezdící tramvaje, kde lze v létě otevřít okna tak, aby nebylo nedýchatelno.
okna jdou otevřít i u rekonstruovaných T3. A ty ještě nějaký čas jezdit budou.