Diskuze

Tramvaje T3 se v Praze po 50 letech loučí, ulice brázdí poslední dvě

Pražané se mohou pomalu loučit s "klasickými" tramvajemi T3. V ulicích hlavního města jezdí už jen poslední dva kusy, které patří do této dnes již legendární řady tramvají. Jejich odkaz tu ponesou už jen jejich modernizované verze.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MBJ

Milovník Bzučavky jarovské

21. 12. 2011 13:53
nejlepší

tramvaje všech dob. Vnitřní prostor jednoduše geniálně vyřešen. Místo toho jezdí vydyzajnované nízkopodlažní paskvily, kde se normaálně vzrostlý jedinec může leda tak přerazit.

0 0
možnosti
M*

Jarisek

20. 12. 2011 12:00
Málo místa pro nohy u novějších vozů

Většina novějších autobusů , tramvají i trolejbusů mají méně místa pro nohy , aby tam napěchovali co nejvíce sedadel . Obzvlášť to vadí u těch zájezdových , chlubí se 5 hvězdičkami , ale ... Na záchod se smí pouze v nejnutnějším případě , klimatizace je nastavená tak , že je v tom autobuse zima ( nejvíce to vadí v noci ) , málo místa pro nohy , sklopit sedadlo lze pouze minimálně ( ve starých Karosách jsem se pohodlně vyspal ) a bez videa a kávy se taky obejdu .

0 0
možnosti
A

ab1

31. 10. 2011 13:57
nejlepší

byly ty otevřené, do kterých se dalo bezvadně naskakovat za jízdy ))

0 0
možnosti
IP4

IQ pouhých 41

29. 10. 2011 11:38
Foto #5 ("propagacni")

Nostalgie jako blazen R^:-)

0 0
možnosti
PND

Profesionální neúplatný diskutér

28. 10. 2011 0:28
Čím novější tramvaje, tím větší paskvil

V nových typech to dokonce vypadá jak bludiště s překážkovou dráhou.

0 0
možnosti
L

Leinad

26. 10. 2011 21:02
Jeden z typů, kterým se dá jezdit

Rekonstukce T3 s nízkopodlažním prostředkem má více místa pro kočárky, než celá 14T. Originál T3 také(jenom nástup lidí s omezenou pohyblivostí je problém)

14T je dobrá též pro nástup nevidomých. Ničení kolejí je také dobré, stejně jako zákazy 15T jet někam. Ve srovnání s KT8 je též vtipné řešení kloubů u 15T (úzká průchozí chodba s varovnými cedulemi a možností nechat se přimáčknout vs široké místo s daleko méně pastičkama)

1 0
možnosti
H

hrcprcsalala2

26. 10. 2011 23:11
Re: Jeden z typů, kterým se dá jezdit

Srovnávat řešení kloubů u klasické a nízkopodlažní tramvaje využaduje notnou míru nesoudnosti. ;-D

0 0
možnosti

vransen

26. 10. 2011 20:58
0 0
možnosti
PV

Lord Helma

27. 10. 2011 6:49
Re: Jedno foto pro milovníky T3,

Hele oni Vransen, nemaj náhodou nějaký mentální problém. Postavím vedle sebe Bobinu (E499) a novou škodovku a je to taky podobné. A jen tak mimochodem, když se něco osvědčilo, tak se toho konstruktéři drží na celém světě. A co se týče kopírování, nic se nekopírovalo, pro T1 se koupila licence. A PCC je koncept 4 nápravové tramvaje s otočnými podvozky na jedné mohutné ose a s motory a převodovkou uloženou v povozku, na které se shodli "presidenti" (něco jako nejvyšší šéfové) dopravních společností.

1 0
možnosti
SČZK

Smradlavej čmoud z komína

26. 10. 2011 17:03
i po 50 letech bez problémů jezdí

a jak dlouho vydrží ty nový, drahý křápy?

1 0
možnosti

vransen

26. 10. 2011 18:09
Re: i po 50 letech bez problémů jezdí

Co bys tak typnul, Smradlavej čmoude z komína?

1 0
možnosti
RP

radecacek

26. 10. 2011 16:04
fotka

není to úplně dobře čitelné, ale je na  té první fotce je nad tím strojkem napsáno " předplatným a volnými jízdenkami se prokazujte spolucestujícím?  To se jako lidi kontrolovali navzájem, jestli mají lístky? Nebo jak je to myšleno?

0 0
možnosti
I

ivoš

26. 10. 2011 16:12
Re: fotka

No, víš, ona byla teková doba, že jet načerno byla pro toho člověka ostuda jak barák. Dneska ho lidi chválí, jak je chytrej. Pokrok, víš?

1 0
možnosti
JM

J i ř í

26. 10. 2011 15:45
Škoda.

Jediné dosud jezdící tramvaje, kde lze v létě otevřít okna tak, aby nebylo nedýchatelno.

2 0
možnosti

u.boat

26. 10. 2011 16:41
Re: Škoda.

okna jdou otevřít i u rekonstruovaných T3. A ty ještě nějaký čas jezdit budou.

0 0
možnosti