Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Podívejte se dovnitř nového českého vlaku RegioPanter

V Plzni se představil nový osobní vlak RegioPanter. Je to první moderní elektrická jednotka tradičního českého výrobce pro 21. století.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Neexist

x

Vypadá to jako chudší brácha city elefant.

0/0
6.11.2011 20:29

OrignalTrotl

Použití LED diod zajišťuje takřka neomezenou životnost ...

Jsem rád, že jsem se zde dozvěděl zase něco nového. 8-o Doporučuji si něco nastudovat o LED diodách. ;-)

0/0
5.11.2011 8:22

Darth.V

Jako vizualizace

dobrý R^ ... jen to trochu připomíná seříznutý "elefant" .  Jedno přípojné místo pro 4 cestující , to je opravdu luxus ;-)  ... na poměry ČD nepochybně !

0/0
4.11.2011 19:53

milmil

operky hlavy

jsou naprosto tragické, to je opravdu problem je udělat pohodlne?? tohle narhoval šulin co nejezdi vlakem.

0/0
4.11.2011 18:47

pteryx

Je to pěkný vlak,

doufejme že bude spolehlivý a že se v něm bude dobře jezdit. Navzdory místním "remcalům", kteří viděli pár obrázků a hned vědí, že je úplně všechno špatně.

0/0
4.11.2011 15:42

pteryx

Re: Je to pěkný vlak,

Jediné co bych tomu vlaku mohl na základě fotek vytknout jsou ty látkové sedačky, ale co si zákazník (ČD) objedná, to taky dostane, že. Co se mne týče, dal bych ve veřejné dopravě přednost spíše laminátu nebo kožence, které se narozdíl od kusu hadru dají umýt.

0/0
4.11.2011 15:44

Neexist

Re: Je to pěkný vlak,

Jo na socialistickou koženku se nadávalo, tak ted je tady to, co lidi chtěji.

0/0
6.11.2011 20:31

Darth.V

Re: Je to pěkný vlak,

Ono po "snaze"  Škodovky potopit nákup kokurenčních vlaků a ínformacích o její pochybné privatizaci ani není divu. Osobně bych od nich už nekoupil ani otvírák na konzervy .

0/0
4.11.2011 19:57

0608

Re: Je to pěkný vlak,

V prvé řadě byste si měl nastudovat proč Škoda proti nákupu protestovala. Asi vás překvapí, že důvod je jiný než sama Škoda oficiálně udávala, ale chápu, jednoduchým lidem stačí jednoduché vysvětlení ...;-D

0/0
10.11.2011 9:04

jankos2

Atrapa

hezky nafocené, ale zatím jde o atrapu pro veřejnost a politiky aby se zabránilo nákupu opravdových vlaků od konkurence.

Dle fotek se opět zapomnělo na místo na nohy u protilehlých sedaček pro všechny pasažéry...

+3/0
4.11.2011 8:27

clara2

Re: Atrapa

Sám jsi atrapa.

0/0
4.11.2011 11:32

mim7

skřípání harmoniky

Nad tím otevřeným interiérem bez příček bych nejásal, všiml jsem si, že v německých vlacích podobné koncepce harmoniky po krátké době provozu dost nepříjemně skřípou, předpokládám, že to nebude jiné ani zde.

0/0
3.11.2011 23:43

stagger

NEMŮŽU SI POMOCT

ale ani u těch lavic v 1 třídě jsem nenašel nějaké polohování, o dvojce ani nemluvím....to myslí vážně?? nebo to plánujou na trasy z horní dolní do dolní dolní.... to mohlo být kromě míst pro invalidy všechno k stáníRv

0/0
3.11.2011 21:03

baloun

Interiér první třídy působí čistě :-)

Není to  náhodou tím, že je to nová souprava? :-) Na trati Brno - Kuřim - Tišnov to tak dlouho nezůstane... :-)

Koukám, že ČD spouští PR kampaň, samozřejmě zadotovanou z našich peněz.

0/0
3.11.2011 20:38

Posel z Liptákova III.

To se zas našlo remcalů...

Vono jak něco není z ú-es-á nebo vod Jančůry, tak se to pánům nelíbí... ;-D:-P

+2/0
3.11.2011 15:17

prdly

Re: To se zas našlo remcalů...

Hlavně je to české - pak to bude celé špatně i kdyby to byla kopie Desira do nejmenšího detailu (Desiro samozřejmě zůstane dokonalé) ;-D Mně se nelíbí jen ten název, takový typicky český :( A mají na mysli levharta nebo jaguára?

0/0
3.11.2011 19:16

pteryx

Re: To se zas našlo remcalů...

Panter je nejspíš narážka na pantograf, máme nějaké podobné zvířátko ve státním znaku a jiná řada škodováckých vlaků je CityElephant (městský slon). Ten název je velice dobrý.

0/0
4.11.2011 15:40

Neexist

Re: To se zas našlo remcalů...

škodováckých city elephant? Jak je možné, že jsem ty škodovácké elefanty viděl montovat na Zličíně v Siemens kolejová vozidla? ;-D;-D

0/0
6.11.2011 20:34

zorro_rojo

Re: To se zas našlo remcalů...

Ale tak copak o to, me by se to i libilo.. kdybych to nekdy videl videl na trase Plzen - Praha.

Na takovou kratsi cestu by to bylo docela dobre.

Ale to, obavam se nehrozi.

0/0
3.11.2011 23:20

rlpcr

Směrovky Brno

Se mi líbí ty infopanely "Brno -....", když do Brna to snad nikdy jezdit nebude. Sem jezdí ty největší plečky.

0/0
3.11.2011 15:10

Leinad

Re: Směrovky Brno

Mno jo, neměli ste si volit hejtmana, který nabídku od RegioJetu vyhodnotil bez konkurzu jako vyzobávání rozinek na ziskových spojích při pobírání dotací a přiklepl dotace ČD ;-D

Měli ste to dělat jako na Liberecku, dovolit ČD ukázat, že opravdu jsou lepší, než RegioJet - když teče do bot, i státní moloch něco nabídne.

0/0
3.11.2011 18:08

Neexist

Re: Směrovky Brno

R^

0/0
6.11.2011 20:36

Hapalainen

Lokomotiva

Lokomotiva je to pěkná, ale možná to je jenom můj dojem, myslím si že z toho mašinfíra moc vidět okolo mašiny nemůže.

0/0
3.11.2011 15:00

Posel z Liptákova III.

Re: Lokomotiva

Ta fíra má koukat především dopředu, nepotřebuje se rozhlížet panoramatickým oknem, co kde lítá... ;-)

0/0
3.11.2011 15:05

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Lokomotiva

ale on neuvidí ani dopředu, je to moc úzký. S tímhle se rozjíždět na nástupišti plným lidí není nic moc.

+1/0
3.11.2011 15:43

iski

Re: Lokomotiva

Přesně tak, kdo na lokomotivě kdy jel, ví o čem je řeč ;-)

0/0
5.11.2011 10:38

Hapalainen

Re: Lokomotiva

Fíra toho moc dopředu neuvidí. To okno je malý. I Hurvínek co jezdí okolo kdejaké prdelky má lepší výhled okolo mašiny, než je z tohohle.

0/0
3.11.2011 15:07

Posel z Liptákova III.

Re: Lokomotiva

A na co se potřebuje fíra rozhlížet? Fíra potřebuje koukat jenom dopředu, do stran vidět nemusí (přednosti zprava se na výhybkách nedávají ;-))

0/0
3.11.2011 15:24

Hapalainen

Re: Lokomotiva

OK, tak to mu potom můžou udělat dopředu průzor jako ho míval tank T-34. To by mu mohlo přeci stačit. Co na tom že neuvidí při rozjezdu jestli náhodou nemá metr před mašinou nějakou nenadálou překážku v podobě omdlelé cikánky z uklízecí čety. Nebo zapomenutý kufr. Vlak to přeci žvejkne...

+1/0
3.11.2011 15:29

Posel z Liptákova III.

Re: Lokomotiva

Tak pod vlak by neviděl ani s panoramatickým oknem, to by se musel vyklonit z bočního okna, což stejně dělá a u tohoto vlaku tomu nebude jinak. Nehledejte problémy tam, kde nejsou ;-)

0/0
3.11.2011 15:34

Leinad

Re: Lokomotiva

Výhled mají doplňovat kamery. Strojvedoucí parní lokomotivy také nic neviděl (a tehdy nebyly kamery ani zabezečovák který by zastavil při průšvihu)

Osobně bych to řídit nechtěl, tak je subjektivně lepší sklo než monitor. Mimochodem ať koukám, jak koukám, lokomotivu nevidím - myslíte čelní vagon?

0/0
3.11.2011 15:09

Hapalainen

Re: Lokomotiva

Lokomotiva je asi ten čelní vagon. Terminologii drah neznám. Ale za lokomotivu považuju logicky motorovou část vlaku.

0/0
3.11.2011 15:22

Leinad

Re: Lokomotiva

Tak motor nebo pult strojvedoucího? (Většinou je to totéž, ale není to podmínka u ucelených souprav ;-D )

0/0
3.11.2011 16:47

baloun

Re: Lokomotiva

;-D A co když to má poháněná všechna soukolí v celém vlaku, třeba jako tramvaj? Koneckonců jako tramvaj je řešen i prostor pro cestující, i to tak vypadá... To by pak byla lokomotiva celej vlak...

0/0
3.11.2011 20:42

Hapalainen

Re: Lokomotiva

Hm. Kamery, to je technika a technika je občas poruchová. No, nechtěl bych coby fíra v tom vlaku zažít výpadek kamerového systému. Zlatý Hurvínek. Z něj člověk aspoň vidí před sebe a okolo sebe.

0/0
3.11.2011 15:20

Posel z Liptákova III.

Re: Lokomotiva

panebože a na co fíra potřebuje tak nutně vidět do stran???

0/0
3.11.2011 15:25

Hapalainen

Re: Lokomotiva

Přinejmenším by měl vidět na plácačku výpravčího a na průvodčího co čumí u dveří vagonu před jejich zavřením.

0/0
3.11.2011 15:31

Posel z Liptákova III.

Re: Lokomotiva

Ty ale v každém případě uvidí jen z bočního okna, na to mu široké přední okno skutečně vůbec nepomůže ;-)

0/0
3.11.2011 15:35

Leinad

Re: Lokomotiva

A co kdyby se to udělalo jako v metru - na konci nástupiště monitor, který zobrazuje dění na nástupišti - takový monitor by se dával kolmo ke směru jízdy vlaku, aby na něj bylo vidět z bočního okna? ;-D

0/0
3.11.2011 18:05

iski

Re: Lokomotiva

už vidím koik monitorů by za měsíc fungovalo...

0/0
5.11.2011 10:45

Bery

Re: Lokomotiva

Spis kolik by jich tam zbylo... ;-D

0/0
6.11.2011 23:58

janfort

"Barva sedadel první třídy má navodit pocit čistoty."

Ale ten bordel na podlaze navozuje pocit dobytkáče. První třída vypadá zkrátka nejhůř... A pan fotograf taky nic moc, detaily na tlačítko pro invalidy jsou podle mě zbytečné...

0/0
3.11.2011 14:41

aljavX

Re:

přesně co jsem chtěl napsat já ! R^

0/0
3.11.2011 15:01

znám 003 dívku, nemá dukáty

Re:

Čistota je nepodstatná, důležitý je její pocit! ;-D

0/0
3.11.2011 15:26

Posel z Liptákova III.

Re:

Jančura taky sází na pocity a lidi mu to baští, tak o co jde..? ;-)

0/0
3.11.2011 15:36

Jen se divím

Nechápu tu první třídu v osobním vlaku

Má jít o vlak na regionální tratě. Tj. ne mezi dvěma krajskými městy jako Praha - Hradec či Pardubice, Budějovice, Plzeň, ale spíš kratší vzdálenosti. Zde mi přijde existence první třídy naprosto nepochopitelná. Tu bych si snad koupil do rychlíku na delší cestování, ne ale na půlhodinu až hodinu ve vlaku. Kde doba svezení se srovnatelná s časem, když se někdo v Praze sveze metrem. Opravdu někdo bude potřebovat tu 1. třídu? Nebudou tihle lidi spíš cestovat autem? Jistě, na vzdálené trasy pojede manažer klidně pendolinem, ale někam do hodiny pojede vláčkem?

0/0
3.11.2011 14:38

macarát

Re: Nechápu tu první třídu v osobním vlaku

Těžko říct. Společnost se vyvíjí, i zvyky manažerů se vyvíjí.

A půl hodina až hodina času není vůbec málo. Možnost vyřídit si během ní mejly bez mačkanice v druhé třídě může být pro někoho zajímavá, zajímavější, než ušetřit deset minut za cenu toho, že těch padesát se neproduktivně kroutí volantem.

0/0
3.11.2011 14:44

turista-

Re: Nechápu tu první třídu v osobním vlaku

1. třída v příměstských vlacích v Něměcku je běžná. Taky je to jen pár míst ve vlaku a lidi tím občas jezdí.

Narváno tam samozřejmě není, ale to je účel 1. třídy, nemačkat se :-)

0/0
3.11.2011 14:47

TGV

Re: Nechápu tu první třídu v osobním vlaku

Běžně 1. třídu v příměstských tratích v Elephantu používám a je to super. Ony EC nebo Pendolina zase v každém městě nezastavují, že?! ;-)

0/0
3.11.2011 15:02

Posel z Liptákova III.

Re: Nechápu tu první třídu v osobním vlaku

Spousta lidí 1.třídu v příměstské dopravě skutečně ráda využívá, aby nemusela denně při dojíždění z práce a do práce trávit hodinu na nohou v nacpaném vlaku ;-)

0/0
3.11.2011 15:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.