- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dobrý den. Dělám průzkum na téma Kde nejraději nakupujete. Jedná se o výzkum obecného postoje k různým formátům obchodů k nimž patří i nákupní centra nebo supermarkety. Můžete se ho také zúčastnit. Budu rád. Výsledky pak budou k dispozici a poslouží pro diplomovou práci. Průzkum je na adrese: http://www.vyplnto.cz/databaze-dotazniku/kde-nejradeji-nakupujete/ Díky a mějte se hezky!
vždy když jdu do marketu tak tam jdu pro určité věci ne pro blbinky z reklamy.Prostě vejdu nakoupím a jdu otazka 10min pokud není velká fronta u pokladny :-).Ne jak třeba někdo přiklad sousedka jde pro 10 rohlíků útrata 1500,- za blbinky z reklamy a já hodinu čekal v autě
S tim mobilem to sledovani je trochu blbost. Pokud ma nekdo zapnute bluetooth nebo wifi, tak tam dle MAC si to dokazu predstavit a implementace je jednoducha. Ale mobilni signal, to asi jen tak nepujde. Leda, ze by byla spoluprace i s mobilnimi operatory. Mobilni telefon, pokud nekumunikuje (data/ SMS / hovor / prechod do jine oblasti) se nehlasi prilis casto a i kdyby komunikoval, veskery provoz je sifrovan a nevim jak by identifikovali jednotlive telefony
Trefil jste hrebicek na hlavicku. Funguje to jako placena sluzba. A plati obchodni dum operatorum.
Vejdu do obchodu, hned mě u nejbližší reklamy obrazovka pozdraví a podle mých posledních nákupů mi doporučí, co je ve slevě, nebo podobné zboží.
Kde už jsem to viděl
"Vítej zpět, Pavle. Tampóny pro tvoji přítelkyni nalezneš v sektoru G7 a nový titul tvé oblíbené série 'Přísné učitelky' s názvem 'lekce paní Gertrudy' bude připraven za několik minut v sektoru X7"...
A kdo si před OC nasadí kšiltovku nebo velký klobouk a vypne mobil, toho tam nepustěj. ;o)
aby vedeli kam a jakou reklamu kde umistit. Porad znasilnuji lidi reklamama, kdyby se radeji zamerili na kvalitnejsi zbozi , kvalitnejsi servis atd atd . Reklamy si strcte do ,,,,,,,,, Nikdy nekupuju veci z reklam uz z principu.
urcite sis vsiml, ze existuji i reklamy, ktere ti rikaji, at jdes na iDnes. Tak co tu delas, kdyz to z principu nedelas???
když pak čorkaři přistižení při činu zkopou policajtku a soudce je stejně pustí. Proč lumpy sledovat, když je stejně nechcete řešit?
A kdo říká, že se budou sledovat lumpi???
kde to co kupujeme neni motivovano zakladni potrebou, ale reklamou, ktera se snazi ze zbytecnosti udelat potrebu...a kupodivu vetsina spolecnosti tuhle hru prijima a snazi se nakupovat ruzne polointeligentni telefony, znackove boticky a vonavky a dalsi hromadu naprosto predrazenych zbytecnosti jen proto, ze si naivne mysli, ze tim budou unikatni a ostatni se z nich snad potento...
Stali jsme se konzumnim stadem, kde se jednotlivci snazi od stada odlisit prave tim nakupem tech nejvic cool veci, i kdyz to je presne to co ta vetsina stada dela.
Kolik procent z ceny vyrobku jde jen na reklamu, pocitam, ze to bude v radu desitek procent...a po chvili z toho stejne bude jen odpad, kterym si zasvinujeme planetu.
To je sice pravda - na druhou stranu to znamená, že se nemáme zas tak špatně a můžeme uspokojovat i potřeby vyšších stupňů.
obchodnich retezců
Na obchodnich retezcich neni tolik zla jako v hlouposti zakazniku, kteri nakupuji zbytecnosti nebo predrazene zbozi. At si to na tom sklade nechaj, kdyz za to chtej o 20% vic nez v nemecku nebo na internetu. Ne vzdy to jde, ale ve vetsine pripadu by stacilo ty veci nekupovat.
Že nezůstane jen u obchodních center, je nad slunce jasné.
Vše směřuje k tomu, že ochrana člověka před podobným slíděním se v brzké budoucnosti stane VELMI PERSPEKTIVNÍM oborem podnikání. Začít by se mohlo právě s osobními rušičkami signálů mobilních telefonů, resp. s generátory "náhodných" signálů, které znemožní jednoduše trasovat pohyb nositele. Své zákazníky si jistě najdou i "anonymní" platební karty, které si člověk "nabije" příslušnou částkou a po pár dnech či týdnech ji vymění za novou.
Možná se dožijeme i rozmachu speciálních "masek" na obličej, které zhorší možnost identifikovat naši podobu.
Ještě před pár lety jsem přesně nevěděl, který z hrozících průšvihů se do budoucna stane reálným ohrožením.
Teď už začínám tušit...
Jo život jako velkej karneval.
Člověče, ty by sis chtěl nějak moc užívat