Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

AMD vzdává souboj o PC s Intelem a zaměří se na mobilní systémy

Společnost AMD se rozhodla ukončit souboj se společností Intel na poli procesorů pro stolní počítače. Nyní hodlá konkurovat výrobcům mobilních čipů jako je Nvidia nebo Qualcomm.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

tvenca

Tak teď si bude Intel diktovat ceny

a co vyrábět bude a co ne.Jeden kohout na hnojišti je špatně.Bude to jak s Microsoftem.

0/0
11.12.2011 17:36

wotomtoje.

Takže nebude hlavní konkurent ...

A ceny Intelu hurá nahoru? :-/

0/0
2.12.2011 10:29

reder30

..

Škoda,měl jsem rád solidní procesory za rozumnou cenu.Teď si bude trh plně kontrolovat intel.

0/0
2.12.2011 9:43

Apophis.goauld

Bože neee!!!!

To néé, to néééé!!! Propánakrále jen to nééé!!

Proč? Proč nejdříve donutí většinu svých zákazníků odejít od nich tím, že jeden čas vydávají své procesory s nevyhovujícími pamětmi (myslím slavné použití "modernějších" DDR2 pro tehdejší Athlony X2), aby to potom pochopili a obnovili výrobu původních, následně se opět dostali na špici, nechali alespoň část lidí se k nim vrátit a potom odešli... :(

To fakt ne... :( Budu plakat......

0/0
1.12.2011 16:03

Lev__z-__-Rožmitálu

to sand ne?

:-(

0/0
1.12.2011 12:12

Komisar-durrex

Cerna kronika?

Tak jsem daleko od pravdy nebyl, newska na PCT o tom jasne hovori http://pctuning.tyden.cz/component/content/article/1-aktualni-zpravy/22644-amd-opousti-vykonny-desktop-a-zameri-se-na-apu-a-mobilni-trh

0/0
30.11.2011 14:36

andy_warhol

Nedavno (cca pred pul rokem)

Jsem si stavle komp a resil, jestli ho postavim na amd nebo na intelu, nemel jsem totalne prehled, protoze sem uz dost dlouho pouzival notebooky a pocitac si nestavel hodne dlouho. Protoze jsem si chtel postavit co nejvykonejsi sestavu na delani hudby, rychle jsem zjistil, ze v podstate neni jina volba nez Intel (vybral jsem i7 - 4 jadra, 8 threadu), i kdyz srovnatelny cip od amd mel o dve jadra vic, tak ve vsech testech ktery jsem videl prohraval na cele care.

to se nedivim ze ma jen 19%. protoze kdo si dnes porizuje stolni pc, jsou dve kategorie, bud to potrebujete na hry a nebo nejake narocne aplikace nebo na stul do kancliku. na prvni pouziti je amd vetsinou pase, na druhe pouziti staci i nejaky ten osizeny atom nebo amd equivalent. Takze amd ma sanci jen u toho druheho uziti. Ostatni si radeji poridi notebook. Tam vim ze amd ma i notebookove verze cipu, ale co sem mel vsechny notebooky ja (asi tri), tak vsechny mely intel. nicmene nevim jestli to nekdo nejak masivne kupuje

+1/0
30.11.2011 13:13

CCblue

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

Má 19 %, protože vyrábí v jedné továrně, kdežto Intel asi v 10, a to vlastních. Při těchto poměrech je ke 20 % zázrak.

+1/0
30.11.2011 16:16

Inkvizitor Johny

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

Jste asi neměl základy ekonomie, co?;-D Kdyby byla poptávka, tak si AMD ty fabriky postaví.

0/0
30.11.2011 16:18

Wendak

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

A vy asi nevíte, kdo tady má roky náskok...., kdo uplácel, aby se kupovaly výrobky Intel (i pro státní instituce)... , a když AMD mělo stejný nebo lepší produkt, tak narazilo na výrobní kapacity. Takže ty základy ekonomie chybí spíš vám - aneb "z hov.a bič neupleteš".

Zkuste si třeba teď rozjet stavební firmu - i když budete mít o trochu lepší zboží, tak např. Skanskou nedoženete. Takže příště bych se zdržel komentářů, když o situaci vím kulový.

Mimochodem jsem majtel procesoru Intel I5-2500K, aby mě někdo nenapadl, že fandím AMD.

Jenže na to doplatíte právě vy, co si myslíte, že je jen Intel - ceny jsou nehorázný a nižší nebudou, protože nebude konkurence

+1/0
30.11.2011 16:46

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

ale ma pravdu, zato tvuj prispevek je z tech, kdyz uz nevim kudy kam vymyslim nejakou konspiracni teorii. ;-D;-D Ano, to ze Intel nema konkurenci je spatne, ale AMD je tu dost dlouho, aby dokazalo Intel dohnat a jednu dobu uz to vypadalo nadejne, ale nakonec je Intel prevalcoval. Mimochodem probem neni ani nahodou v tech tovarnach, ale ve vyvoji, Intel je proste leader trhu a ma lepsi vyvojove oddeleni a to ho dokazalo posunout do rozhodujiciho naskoku. A jeste jedna vec, kdyby se AMD nespojilo s ATI (dle meho nejlepsi co se AMD povedlo), tak je dneska v krachu. jenom diky ATI maji sanci preklenout tohle obdobi a napodobit NVidii a zacit delat do mobilniho trhu, ktery temer jiste bude vykazovat v nasledujicich letech rust.

0/0
30.11.2011 19:51

Apophis.goauld

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

Dobrá, ale řekněte mi kupříkladu tedy, proč když po rozhodnutí soudu ThinkPad začal dávat do svých notebooků i AMD procesory, tak k těm notebookům přiděloval slabší baterie? A to navíc prakticky tajně! Lajk potom viděl, že stejný notebook s intelem vydržel 5 hodin na bat, zatímco s AMD jenom necelé 2... A přitom to bylo proto, že kapacita baterií byla mnohem menší..

Dodnes to výrobce ThinkPadů (nejsem si jist, jestli se jednalo už o Lenovo nebo o IBM) uspokojivě nevysvětlil....

Jako ano, má na to právo, ale tohle je prostě styl intelu.. Neříkám, že je Intel špatný, to ne - sám jsem ho několik let používal (po tom fiasku AMD, kdy z marketingových důvodů dalo k Athlonům X2 paměti DDR2, které jim kvůli nekompatibilní architektuře ubíraly až 30% výkonu), ale kdykoliv jsem si mohl vybrat, byl jsem pro AMD...

A navíc, AMD bylo vždy lepší na hry.. :) Na výpočty vedl Intel, ale na hry AMD, takže autor prvního přístpěvku je trošku mimo.... :)

0/0
1.12.2011 16:08

kfq

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

vysvětli "lepší na hry" :D co se týče grafiky, tak tu obstarávala většinou nvidia/ati ne processor a co se týče komunikace grafárny s cpu, tak amd zaostávalo vždy :D Jediné proč NĚKTERÉ typy her jely lépe na vašem AMD bylo, že byly optimalizovaé pro grafiku ATI, zatímco jiné např. Unreal Tourmanent byly zase na nVidii (pamatujete to logo, jak tam postaviška vychází z jejich loga? to by mohlo nakopnout:D)

0/0
4.12.2011 1:18

Apophis.goauld

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

Noo, právě ta komunikace s grafárnami bývala lepší u AMD.. :) Alespoň pokud vím..

A co se "optimalizací" her pro nVidiu týče, tak tam je asi nejlepší ukázkou Gothic 3.. Pokud G3 řádně nainstalujete, ATI zaostává oproti nVidii o slušná procenta ve výkonu.. Ovšem jaké překvapení nastane, když G3 nenainstalujete, jenom spustíte z překopírované složky (=vyhnete se zápisu do registru).. Rázem je výkon stejný.. Toto je ověřený případ a upřímně, nedovedu si ho vysvětlit jinak, než ze "optimalizace" byla vytvořena pomocí nějakého "if CPU is AMD or GPU is ATI.."

A co se Vámi zmiňovaného UT týče, tam jsem popravdě neviděl žádný velký rozdíl mezi oběma platformami.. :)

(ano, vystřídal jsem za svůj herní život AMD+ATI, INTEL+NVIDIA, INTEL+ATI (krátkodobě, nouzově) a momentálně jedu na AMD+NVIDIA)

0/0
4.12.2011 1:28

andy_warhol

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

no jenze ty tovarny si intel postavil aby mohl pokryt poptavku, amd stavbu tovarny zastavilo, protoze na ni nema penize. takze tohle neni argument. zamenujete pricinu za nasledek.

0/0
30.11.2011 16:40

vaclavj1

Re: Nedavno (cca pred pul rokem)

AMD ma nejakou tovarnu?

ale to je celkem jedno - je spousta vyrobcu, kteri nemaji zadnou tovarnu a presto prodavaji obrovske mnozstvi svych cipu, namatkove Nvidia, Qualcomm nebo treba ATI.

0/0
30.11.2011 23:32

Rudý přízrak a bůh z Marsu

tak je to jasne

a muselo to prijit, AMD uz nejakou chvili proste nezvlada vykon procesoru a vlastne nema vubec nic (na poli procesoru). Procesorovy trh se rozdeli na ty kteri vykon potrebuji - modelovani, hry, .... a na kancelar a na tu bude stacit od Intelu Atom nebo nejake ARM - Intel neco vyvyji, NVidia ma Tegru a dalsi vyrobci. AMD proste vykonove na neco jako Core i7 nema a vyvoj nedava sanci, ze v nejake realne dobe mit bude, tak si ponecha segment serveru a vrhne sily na ARM, tady je totiz porad jeste sance cast trhu urvat, ale bude to hrozne tezky, preci jenom NVidia, Qualcomm a dalsi uz jsou zavedeni.

0/0
30.11.2011 12:36

ja13

Re: tak je to jasne

AMD má výkonné grafické čipy a tak možná v oblasti mobilních zařízení na tom nebude špatně. Jinak Intel ztratil podporu Oracle v serverech a tak mu zůstal nejistý trh s procesory x86, protože Microsoft začíná podporovat i jiné procesory než x86- Zde je ale IBM a jejich procesory :-), bude divadlo- Intel nepronikl do herních konzolí, jeho trh stagnuje a pomalu klesá v té nejvýnosnější části

0/0
30.11.2011 15:59

Rudý přízrak a bůh z Marsu

Re: tak je to jasne

herni konzole konci, ted jeste vyjde xbox720, ale playstation 4 uz bych si nebyl tak jistej. Ten vykon mobilnich zarizeni ala Tegra3 (pozdeji Tegra4) a budou dalsi, vicemene na takovyto bezny hrani predurcuje prave tohle zarizeni (nevim, jestli se tomu da jeste rikat telefon), uz ted by Tegra 3 mela zvladnout 1080p a na telefonech bude miniHDMI. Budoucnost vidim tak, ze pripojis mobil k monitoru (TV), vezmes nejakej wi-fi gamepad, pripadne Kinect a hrajes. K tomu bude mit kazdej doma PC jako takovou zakladnu pro ovladani dalsi elektroniky, zalohovani, uprava fotek atd., samozrejme priadne i na hry - pro takovyty "progamery". :-) Ac je teda platforma x86 problematicka, tak neverim v nejake jeji ukonceni v nejake dohledne dobe, rozsireni x64 se tu muze vyskytovat jeste hodne dlouho a protoze Intel nema konkurenci, tak ja a bude tezce za vodou.

0/0
30.11.2011 19:42

pavelkoutny

Blbost

Ukažte mi kde kdo z AMD řekl, že končí se soubojem s Intelem? AMD nemá jediný skutečný mobilní systém, to i Intel se svou ATOM platformou je ARM blíže .... navíc i kdyby se AMD soustředilo na mobilní systémy pořád tam bude kdo? Intel ...! Tady je to uvedeno na pravou míru: http://www.ddworld.cz/aktuality/procesory-cpu/amd-neopousti-pc-platformu-ale-konkurenci-prozatim-top-procesorum-intel-necekejte.html

0/0
30.11.2011 12:18

Blábolník

Re: Blbost

Přesně.  Obšlehnou článek a dělají senzaci. Jsem zvědav, jestli se chytne odporník za nos a updatují článek jako na diit.cz http://www.diit.cz/clanek/amd-x86-neopousti/39143/

AMD prostě jen nehodlá soupeřit s Intelem v nejvyšším výkonnostním

segmentu, tedy především ne v segmentu procesorů určených pro socket

LGA1366 či LGA2011, kde má Intel sice de facto monopol, ale na druhou

stranu není oč stát.

0/0
30.11.2011 13:44

Inkvizitor Johny

Re: Blbost

A v čem si jako ta zpráva tady odporuje. Vždyť tam máte jasně napsáno, že Brazos dál pokračuje, etc. A že skrouhnou ten klasický hi-end segment.

0/0
30.11.2011 14:36

tomas_s

:-)

Tak to asi zase poskočí ceny....

0/0
30.11.2011 10:51

computer

Souboj ano,prodej ne.

19 procent v článku není zase tak málo. Na běžné domácí PC a dobrou grafiku AMD stále stačí. AMD škodí, že se stále srovnává s Intelem, internet je plný testů odsuzujících AMD. A přitom články možná redaktoři píší na počítačích s AMD. A vo tom to je.

0/0
30.11.2011 9:39

bitkar

to snad ne

ja jim fandim....dycky jsem fandil. Vzdycky jsem si koupil radsi AMD, protoze nabizeli slusne vykony procesory za slusnou cenu a ta kompatibilita byla taky o dost dlouhodobejsi nez u intelu, ktery menil patice a chipsety co chvili. Zkratka i mensi firma mi byla dycky sympatictejsi a ikdyz nemeli nejlepsi procesor, tak meli hodne dobry a radsi podporim koupi je nez intel. Doufam, ze ten vyvoj ted uplne nepusti a budou dal nabizet solidni vykon. Nerad bych videl neco jako v pripade Matroxu, ktery uplne ustoupil od hernich karet a stahl se.

+5/0
30.11.2011 9:32

hnusil VI. - věčný bojovník

AMD ....

AMD musi mit hodne velke problemy, nekde jsem zaregistroval, ze snad nema ani provozni hotovost ..... dale docasne rusi stavbu nove fabriky a stavajici se na nove technologie pripravovat nebudou ....... a co navic - v podstate nema vyprofilovany produkt, ktery by mel byt nejaky leader - po akvizici ATI stale proti NVIDIA AMD prohrava i presto, ze i Fermi neni povedena platforma, posledni omyl Bulldozer jsem osobne cekal za mnohocore propadak, ale za bude az takovy, mne fakt nenapadlo. Intel by si zaslouzil skutecnou konkurenci, ne tragicke projekty jako AMD, Transmeta, IDT, Cyrix apod ...

0/0
29.11.2011 21:38

wrah

Re: AMD ....

Ano, trh by si rozhodně zasloužil plnohodnotnou konkurenci. Nicméně po zhlédnutí výsledků Bulldozeru asi půjdu po několika letech zpět do Intelího procesoru. Jen si dovolím poznámku: Transmeta nebyla tragická. Na ten extrémně nízký takt a velmi rozumnou spotřebu nabízela dost solidní výkon. Skoro bych se nestyděl říct, že vlastně srovnatelný s Atomy, které jsou naopak hodnoceny nesmírně kladně. Problém je v tom, že malá společnost si nemůže dovolit platit vývoj čipu třeba 4 roky a k tomu každý rok zahájit další projekt, vývoj čipu pro další rok. A mimochodem, ty 16ti jádrové Bulldozery pro servery jsou na tom údajně výkonově mnohem lépe, neměl ho někdo v ruce?

0/0
29.11.2011 21:50

vlahos_rosret

Re: AMD ....

V ruce jsem ho mel mnohokrat, ale vykon bych zde asi neporovnaval. Mohlo by to byti za ban.

0/0
29.11.2011 22:26

hnusil pátý

Re: AMD ....

Transmeta byla tragicka a velmi podobne je na tom Atom, i kdyz ten ma mnohem vetsi komercni uspech.

0/0
30.11.2011 7:50

aliencz

Re: AMD ....

AMD už žádné fabriky nemá. Už je to nějaký ten pátek, co se AMD restruktualizovala a výroba byla převedena na nový subjekt - Globalfoundries. AMD dnes tvoří defakto pouze vývoj. AMD je potřeba pochválit právě za otevřený postoj, odpovídající realitě. Proti Intelu skutečně nemělo smysl bojovat a bylo skutečně chybou se o to pokoušet. Je dobře, že si to dokázali přiznat, znamená to totiž možnost zaměřit se do směrů, kde mohou skutečně uspět.

0/0
30.11.2011 12:51

Mrhamotý Krdlebný Kňukvulín v2.2

Tak to neni zrovna moc dobrá zpráva...

Pořádná konkurence bude chybět. Jinak je mi v podstatě jedno co za procesor když se rozhodnu upgradeovat - pro mé potřeby je dostatečně výkonné je všechno aktuální co se prodává.

0/0
29.11.2011 20:50

capellen

Re: Tak to neni zrovna moc dobrá zpráva...

Přesně. Ač jsem naposledy měl procesor od AMD snad před více než deseti lety, ta zpráva znamená útlum vývoje procesorů - do doby, než zase někdo onu "hozenou rukavici" zvedne a vyzve Intel na souboj.... Podobně to bude i s Apple a Microsoft. Zemřel Jobs, Apple bude stagnovat, M$ usne na vavřínech....

0/0
29.11.2011 21:03

ALFicek89

Re: Tak to neni zrovna moc dobrá zpráva...

Neplaste, podle vseho byl urcity vyrok CEO spatne uchopen... Nebude to tak zhave.

Samo zastoupeni na tento poplach kouka jak prekvapeny zvire

+1/0
29.11.2011 21:07

Komisar-durrex

černá kronika?

Vidíte to až moc černě. Tato zprávap roběhla internetem cca již před měsícem (i na českém PCT o tom byl krátký článek). Osobně jsem přesvědčen, že AMD neopustí trh x86 procesorů, jen si myslím, že primární zaměření bude na vývoj serverových čipů a z těch se odvodí desktropové verze (zajímavý článek o hodně krtizovaném bulldozeru je třeba na EHW. Závěr je zjednodušeně řečeno následující: Na serverovém trhu bulldozer není zdaleka tak špatný procesor a v poměru cena/výkon/spotřeba je na tom velmi dobře) Pochybuji, že by se AMD jen tak svévolně připravilo o tento zdroj příjmů. Jinak jak zde někteří píší, že AMD jen vždy opisovalo od Intelu, tak to není vůbec pravda, AMD dokonce v době Athlonů 64 bylo dál než Intel, ale díky velikosti Intelu a jeho známosti mezi BFU si to mohl dovolit, narozdíl od AMD. Jinak i dnes jsou segmenty trhu, kde má AMD lepší řešení jak Intel (třeba netbooky Atom vs. řada E od AMD) jen to AMD marketingove trošku prokaoučovalo...

+1/0
29.11.2011 20:49

wrah

Re: černá kronika?

On totiž není špatný ani ten desktopový, ale za podmínky: A) je nutný update scheduleru, jedno na jakém jedete systému. Což je jaksi potřeba pro každý nový procesor, aby systém věděl, jak se k němu chovat. B) potřebuje buď nenažranou vícevláknovou aplikaci (což je stále poměrně vzácné) nebo souvěžně běžících více jednovláknových, pak podá solidní výkon. V momentě, kdy na všech 8 jádrech běží na každém nějaká výkon požadující aplikace, tak je to ok. V momentě, kdy jsou takové aplikace v provozu dvě, dělá procesor voloviny, předává si je mezi jádry a výkon jde ohromně dolů. Ano, historie.. V době, kdy Intel měl 486/80 mhz, nebo pentium/90 mhz mělo AMD licenční čip, 486.. Ale běžel na 133 mhz a konkurenční Intel P1/75 více než dorovnával. Ale za poloviční cenu. Ostatně na poli PC byla první dvoujádra AMD a tak podobně. JEstli si mohu tipnout, tak AMD nekončí s desktop procesory, jen do nich prostě nebude cpát takové investice.

0/0
29.11.2011 21:59

Komisar-durrex

Re: černá kronika?

Je to tak, hlavní problém je, že těch 8 jader není plnohodnotných, teda respektive to, že to systém neví. Jelikož vždy dvě jádra mají společné části (i když každé má samostatnou svou výpočetní část) a systém je vidí jako samostatná jádra, tak je klidně obě zatíží, i když další jádra nevyužívá, díky těm společným částem se pak procesor zdá slabší, i když za to defakto může "špatná" obsluha systému.

0/0
29.11.2011 22:55

bitkar

Re: černá kronika?

jj, hlavne doby, kdy intel na to sel jen brutalni silou taktu a amd melo podobny vykon s daleko nizsim taktem. To jsem se smal. Neco jako US motory (6litry s vykonem 200k) vs JDM motory (2.0l 200koni)

Holt to intel dohnal a predehnal, skoda. I tak si nemyslim, ze delam spatne, kdyz kupuju jen od amd/ati

0/0
30.11.2011 9:35

jrozec

To snad ne

Snad ne. Pamatuju si doby, kdy měl intel prakticky monopol a amd cyrix a další ještě nezačali. A řeknu vám ceny procesorů byly nehorázný. No nic holt se musím spolehnout, že to jádro Phenom II  na 4ghz mi nějakou dobu vydrží ve zdraví...

0/0
29.11.2011 20:40

vaclavj1

Re: To snad ne

Ony tehda pro tu vyssi cenu byly i objektivni duvody.

0/0
29.11.2011 23:00

jrozec

Re: To snad ne

:0) Jo, aby víc Intel vydělal ne?  Sotva se objevila konkurence letěla cena dolů...

0/0
29.11.2011 23:07

vaclavj1

Re: To snad ne

ja nepisu, ze Intel nemel tehdy vyssi marze (castecne opravnene, protoze konkurence se casto vubec nechytala), ale podle meho nazoru mely na cenu vliv "i" faktory jako vyrobni proces, velikost waferu, pocet prodavanych cipu atd.

0/0
30.11.2011 14:47

Inkvizitor Johny

Re: To snad ne

Já si tu dobu taky dobře pamatuju. A konkurenti Intelu válčily jen cenou. Byly levnější, ale taky méně výkonní. Přestože architektura byla jak přes kopírák. Kdyby tenkrát AMD neudělala Athlon, tak šla do kopru. Nebo tak si to aspoň pamatuju. (vždy jsem měl PC s AMD. Bylo to prostě levnější.)

0/0
30.11.2011 14:43

mezek

Je i není to ztráta

Mrzí mě, že Intel nebude mít konkurenci a tím nad sebou bič, který by ho poháněl k lepším výsledkům a menším cenám. Ale zase na druhou stranu - já bych do AMD vědomě už nikdy nešel - 2x stačilo.

0/0
29.11.2011 20:39

lemini

Re: Je i není to ztráta

Proč? Jaký problém jste měl s AMD procesory? Já stavěl a mám sestavy jak s AMD tak Intel a bez problémů.

+2/0
29.11.2011 22:25

Premek11

Budte v klidu co se tyce cen...

Vsichni co se boji zvednuti cen se boji zbytecne. AMD uz davno pro Intel konkurenci neni - tou je ARM podporovany Qualcomm, TI, NVIDIA, Apple atd... A to je konkurence o mnoho radu vetsi. ARM uz ted oznamil i servery!

AMD proste chrapalo a porad se divalo, jak nas.at Intel - misto aby se divalo, co se deje na trhu.....

0/0
29.11.2011 20:03

KvakMekRampa

Re: Budte v klidu co se tyce cen...

Arm rozhodně pro Intel ještě nějakou dobu konkurence nebude. A AMD nechrápalo, ale prostě je to mnohonásobně menší firma než Intel a zkrátka si nemůže dovolit valit do vývoje tak obrovské peníze jako on.

0/0
29.11.2011 20:11

Premek11

Re: Budte v klidu co se tyce cen...

no prave - male AMD chtelo delat vsechno co Intel misto aby se divalo, co chce trh...

0/0
29.11.2011 20:24

rafton

Re: Budte v klidu co se tyce cen...

Absolutní blbost. Ani AMD nestačilo, které mělo 20% trhu. Kolik mají ostatní?

0/0
29.11.2011 20:14

Premek11

Re: Budte v klidu co se tyce cen...

To je jenom otazka jak meris trh. Smartphone je v postate pocitac, ktery cirou nahodou jeste muzes pouzit pro telefonovani - v tomto pripade ma ARM pres 50% trhu a Intel 40% a AMD 10% ;-)

0/0
29.11.2011 20:28

zupan

Copak AMD nemá nic pro servery?

Jak chce delat tak male cipy, kdyz technologii pod 40um jeste radne nezvlada? Jinak AMD bylo mysleno jako nahradni firma pro vyrobu procesoru, kdyby intel mel, nebo delal potize. Tablety jsou jiste zajimavy segment trhu, mohou vsak byt i pouhy modni vystrelek, respektive budou koesistovat s subnotebooky a stolnimi pc. To bude podobna informace te, ze HP prestane delat pocitace.

0/0
29.11.2011 20:22







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.