- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
když už jste sehnali jen člověka s humanitním vzdělámím, určitě by se méně ztrapnil, kdyby se ptal odborníka, co je důležitá informace a co si vlastně vyfotil.
Zajímavé, vzhledem k faktu, že Temelín se svými dvěma bloky vyrobí 13TWh energie ročně..
Jako fajnšmekr na železniční dopravu mě to velice zklamalo. Video bych doporučoval natočit znovu a článek na svůj obsah informací zkrátit.
Musím se připojit k tomuto názoru. A jako nejen železničáři ale odborníkovi na energetiku se mi "líbila" tak hezká řádka "transformátor" jak jsou na videu a obrázku 12 v galerii. Tohle už není jen překlep ale zhůvěřilost. Kdo Vám proboha tvrdil, že tohle jsou trafa - to nepozná vakuové vypínače ?
že jako nejdůležitější údaj o speciální baterii byla vyhodnocena zrovna délka - ta toho skutečně poví nejvíc
dozorčího? vždyt by to zvládl každý
hloupý dozorčí je stejný oxymoron jako váš nick
kterÉ jsou skryta???!! To si snad děláte srandu,ne?
tak skrytá je i moje skříň co mam doma, taky mi tam každý nekouká...... a nikdo neví, co v ní mam :-D
Asi potřebovali umístit už zaplacenou reklamu, tak sem dali naprosto zbytečné video.
Reportáž a video jsou z noční prohlídky Florence, která byla v noci ze čtvrtka na pátek a které jsem se také zúčastnil společně s několika dalšími šťastlivci v rámci jakéhosi pilotního projektu. Inspirace prý byla ze zahraničí a pokud se to osvědčí (výsledek neznám), budou snad komerčně pořádány příští rok. Chodil tam s námi také jeden chlapík s kamerou (na mikrofonu měl logo iDnes), takže tak vznikla ta reportáž. Prohlídka byla evidentně dobře připravena, na jednotlivých pracovištích byl podáván výklad o tom, co vidíme, co se tam dělá, jak to funguje atd., pracovníci měli výklad zjevně natrénovaný. Bohužel nám ukázali jen vybrané věci, je tam spousta jiných míst, kam nás vůbec nepustili. Navíc jsme měli zakázáno natáčet a fotit vše "za hranou kolejiště", tj. tunely, chodby za nimi atd. Prošli jsme si kus tunelu, nakoukli jsme do spojky B-C, prošli větracími chodbami až pod hlavní větrací šachtu, prohlédli jsme si obrovské ventilátory a tlumiče hluku atd. Zajímavě strávené 3 hodiny.