- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
reklamnim clankum asi tak jako za komunistu ... staci vypustit takovou zpravu aby byla letadla prodejna a na "sestreleni" se domluvit. Samozrejme nevim jak to doopravdy bylo a tak s jistotou urcite nechci nekoho obvnovat ... jen vim jaka je dnes moralka a jak skoli firmy sve dealery ... .
Mno, tak reklama na nadzvukové letadlo na IDnes to je velké reklama. To se bude v zahraničí prodávat :)))
Letadlo Alca je tak kvalitní, že ho máme ještě (50? ks) skladem, už dlouho. Rychle si běžte koupit, dokud jsou k mání. Podpis: daňový poplatník
Hmm, tak jestli tu F-16 pilotovalo batole, tak pak možná .
Občas se stane a i zbraň k jinému účelu může občas překvapit a uspět - důležité je však vědět, že je to není standartní věc a souboj podzvukového bitevníku určeného k podpoře pozemního vojska s víceúčelovým letounem, který může mít roli stíhače je čístá nouzovka, které se má ten co nasazuje bitevníky vyhnout.
L-159 po zaznamenání vzdušného nepřítele má odpálit rakety, zdrhat a kvičet - jeho dobrá protiletadlová výzbroj může zaznamenat úspěch, ale o to se on nemá starat. Na vzdušné souboje není určen a namíst něj by to v ČR řešily Gippeny.
Což je mimochodem i ten důvod pro L-159 nemůže nahradit Grippen jako stíhače, jak si mnozí myslí. Je to jako chtít nahradit Liaz za škodu superb pro přepravu nákladu - jde to, ale není to jaksi ono.
Jak můžete vůbec porovnávat legendární lehký bitevník F-16 s parodií na čmeláka L-159, která unese pouze dvě střely krátkého dosahu a to ještě musí být ve zodolněné verzi? Proč tam nenapsali paramtry F-16 pro porovnání? Nazývat L-159 bitevníkem je k smíchu. Je to výcvikový letoun,
tak to jsi zbabelec...v prvni i druhe svetove valce piloti vedeli ze ten nebo onen ma lepsi letadlo...mnohdy rozhodovaly zkusenosti a odvahy pilotu...
neumime nic. Ziji v USA pres 14 let a jsem blazen do zbrani a neco o nich vim. Ceska Zbrojovka coz vi velice malo cechu patri v USA mezi tri nejkupovanejsi handgun vyrobce. Jdete k jakemukoli gun dealerovy a zeptejte se na CZ 75B. On vam rekne ze ji nema a nemuze ji ani backorder od dodavatele jelikoz ani ten nevi kdy je dostanou od CZ.USA. BTW CZ koupila v americe tovarnu a dela tady super 1911 pod jmenem Dan Wesson, jehoz dedecek byl Wesson co zalozil firmu with Mr. Smith. Tyto 1911's maji mezi legendarni kvalitu za prijatelnou cenu a lide je dnes uprednostnuji pred Colty a S&W, Kimber etc.
http://www.cz-usa.com/products/by-brand/dan-wesson/
Kdyz nekdo rika jak cesi jiz nic nedelaji mel by si overit fakta
konečně kladný smysluplný příspěvek
To je všechno hrozně fajn. Blbý je už jen to, že firma Aero s historií a věhlasem skončila privatizací v podstatě v roce 2006. Prachy z prodeje jsou v háji a firma co by měla s trochou snahy na to být skutečně chloubou českého průmyslu je jinde ve všem. Stejně tak se tohle děje i s ČSA. Docela se divím, že to tak nedopadlo i s mladoboleslavskou škodovkou, i když vlastně v podstatě dopadlo - firmu vlastní němec. No, s tím českým hospodařením bude fakt něco špatně. Zlatou rezervu banka promění v papírové úpisy a přijde jim to fajn, fungující firmy jsou do kopru díky zmršeným přivatizacím a na hradě tomu bude předsedat šašek bez rolniček, ale za to z lidu. PS: omlouvám se za politickou vsuvku a postesk. Jinak fajn fotky.
Co je to za pitomost? Lze říci, že Alka drží krok s F-18 jen kvůli tomu, že při nějaké simulaci sestřelila obě letadla stejný počet cílů? Ano, řekněme že se Alka trefí do 5 pozemních cílů stejně jako F-18, ale kdyby šlo o další úkoly jako o vzájemný střet, nechtěl bych sedět v Alce. Srovnávat víceúčelový F-18 s de facto jednoúčelovým strojem je pitomost.
že se tato letadla dělala jen proto, aby byla práce, že se tehdejší vláda bála zavřít továrnu u Prahy. Jinak jsou nám ty letouny nanic, nikdo to nechce, ani Afrika.
ten problém nebyl o odbytu, ale o totální neschopnosti managementu. V podstatě se nabízí paralela s nyní velmi podobně likvidovanou společností ČSA. Nejdřív schopní lidé, pak knowhow a pak celá firma.