Diskuze

Letecké katastrofy: Ulomené křídlo nepřežil nikdo, ani aerolinie

Letecké společnosti jsou firmy jako všechny ostatní, jejich cílem je co největší zisk. Pokud na společnost dolehnou horší časy, musí i ona začít šetřit. To se dá dělat různě: od osekání platu zaměstnanců až po omezení služeb pro cestující. Jsou však oblasti, kde se šetřit nesmí nikdy. Například údržba a oprava letadel. Šetření na nepravém místě může vést ke katastrofě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
P

pteryx

12. 12. 2011 18:15
velmi pěkný článek

Je celkem jasné, o co tam šlo. Dík.

0 0
možnosti
IJ

Lvy

12. 12. 2011 13:08
Až na ty zmatky v určení místa dobrý.

Prostě Miami je Miami a Fort Lauderdale je Fort Lauderdale. Jinými slovy, je to napsáno skoro tak jako byste napsali, že letadlo letělo z Mnichova z Prahy. Prostě FLL je standardní letiště řekl bych že možná i větší než Praha a Miami no tak to je někde úplně jinde. Jinak FLL je už postarší, ale jinak docela hezké letiště.

0 0
možnosti
TS

Tereza Šírová

12. 12. 2011 23:13
Re: Až na ty zmatky v určení místa dobrý.

Dobrý večer,

je to fakt, to jsem mohla napsat trošku jasněji. Byla to linka z Fort Lauderdale na Bimini, s mezipřistáním v Miami, kde taky havarovali. Omlouvám se, jestli jsem Vás zmátla :-)

0 0
možnosti
RP

ice67

11. 12. 2011 10:17
Pro rejpala

Chalk's International Airlines skutečně držely pár rekordů.

Byly to nejstarší aerolinie, fungující od roku 1917

Za tu dobu neztratily jediného cestujícího. Takže šlo skutečně o rekord v bezpečnosti nebo bezpečnostní rekord - čeština připouští obojí.

Takže příště bude před zbytečným chytračením možná lepší si něco o věci zjistit ;-)

2 0
možnosti
NZFL

Na západní frontě lež

10. 12. 2011 13:32
Video

Až na to odpadní, hloupé a nic neříkající video s vymyšlenými záběry ve stupidním stylu CSI docela dobrý článek. Terezka se snaží, což lze říct jen o málo článcích jejích kolegů.

1 0
možnosti
B

black15

10. 12. 2011 21:35
Re: Video

Tady je tedy lepší a zmiňované video: http://www.youtube.com/watch?v=Rt_yazNRvY8

0 0
možnosti
BM

bily medved

10. 12. 2011 10:18
Takove zpravy

by meli lidem poustet v letadle ;-D

0 0
možnosti
L

Lela

10. 12. 2011 10:17
angličtina

Rekord v bezpečnosti - to myslíte vážně, že si odborné výrazy z oblasti letectví necháváte překládat v Google Translatoru? Safety record (letová bezpečnost) je technický pojem. Rv

3 0
možnosti

oldiess

10. 12. 2011 10:29
Re: angličtina

úplně jako gramofonovej rekord;-D

0 0
možnosti

oldiess

10. 12. 2011 10:14
Podle mě úplně stačilo zvýraznit, že stroj měl 58 let

a každej by si už dosadil, že se to stát muselo, neboť všichni vílm, ža  pračka, vysavač nebo auto při běžným používání 60 let málokdy vydrží

0 0
možnosti
JF

Honza13

10. 12. 2011 10:15
Re: Podle mě úplně stačilo zvýraznit, že stroj měl 58 let

Ani manželka tak dlouho nevydrží.

1 0
možnosti
I

ivan.ivan

10. 12. 2011 5:50
ivan.ivan

Hydroplán pri štarte a pristání často naráža opakovane na vlny a preto je u neho pevnost konštrukcie na prvom mieste. A aj ked vela ludí zanedbalo to čo malo robit, posledné je vždy rozhodnutie pilota....

0 0
možnosti
M

martin2580

10. 12. 2011 9:08
Re: ivan.ivan

Kdyz si pujcujete auto z pujcovny na prejezd trebas 500-1000km, taky kontrolujete vsechno???? Ja teda ne, verim te firme, ze brzdu funguji atd. pilot taky nemuze rozebrat pred letem kridlo, aby se podival jestli neni pod krytem praskle.... Z obyvaku se lehce kritizuje a po bitve je kazdej general.

0 0
možnosti
K

Kilimanjaro

10. 12. 2011 0:28
jeste, ze iDnes zachranuje Technet kvalitou clanku

jinak by to byla totalni .......... dik bando z Technetu

10 0
možnosti
OZ

hujersehlasi

10. 12. 2011 4:06
Re: jeste, ze iDnes zachranuje Technet kvalitou clanku

R^R^R^

0 0
možnosti