Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Průzkum: 55 % Čechů hledá denně zprávy na webu, věří iDNES.cz a ČT24

Od roku 2008 si internetové servery udržely svoje výsadní postavení: zprávy na nich vyhledává několikrát denně polovina populace. Při přístupu k aktualitám také výrazně narůstá podíl mobilních telefonů, tabletů a čteček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

bebíčko

Věřit iDnes

znamená houby vědět (jako u každé víry) a ta čeština!

0/0
17.12.2011 13:40

old-fashioned Kokodák

s nejstrašnějším pravopisem a děsivým slohem jistě

;-D;-D

0/0
14.12.2011 23:55

Uphillman

Re: s nejstrašnějším pravopisem a děsivým slohem jistě

jj, vyrobili polobulvár s uvolněnou diskuzí, proto tu každý chodí. Ale nestydí se si říkat "nejdůvěryhodnější zpravodajský server". ha ha ha

+2/0
15.12.2011 3:24

robirob

Nejduveryhodnejsi

je blbost. Minimalne ceskenoviny.cz pod CTK musi byt z ekonomicke podstaty duveryhodnejsi. Pro pravidelne ctenare je tohle vysmech. Bohuzel / bohudik ? ma idnes asi nejserioznejsi diskuse, to mu neupiram.

Technet kazdopadne radim na spicku idnesu mili Technetaci (v pozitivnim slova smyslu) zvlaste posledni dobou se mi clanky velmi libi, jen tak dal.

+1/0
14.12.2011 23:44

robirob

Re: Nejduveryhodnejsi

... a koukam podle diskuse niz je duveryhodnost ohledne duveryhodnosti jasna :-)

0/0
14.12.2011 23:48

vidocqcz

hm

Jestli to nebude jen tou relativně neomezenou diskuzí. Být to tady jako na čt24 bez diskuze nebo jako na e15 pouze přes FB profil tak by to bylo trochu jinak.

0/0
14.12.2011 21:52

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: hm

Jo, ale s tou cenzurou a tisícovkou dukátů to je dost na hraně...btw na čt24 ještě nedávno bývaly celkem přístupné diskuze, škoda no.

0/0
14.12.2011 22:01

fotak

Bohužel

O důvěryhodnosti idnes.cz jsem se nedávno přesvědčil, ale bohužel nesdílím názor ankety! Je smutné když vkládají lidem do úst něco, co neřekli!

+1/0
14.12.2011 21:24

Lev___z___Rožmitálu

55% pitomců

kdo hledá idnes nebo čt24 guglem

nemůže mít IQ větší než napařovací žehlička

+5/0
14.12.2011 21:08

Světlonoš_v02

iDnes.cz nevěřím

vždyť už slečna Kočí se prokecla, že iDnes píše pro kmotry na zakázku. Stačí vzpomenout na štvavé články proti Paroubkovi, proti lékařům, proti Bártovi atd. Články jsou tendenční, neobjektivní, cenzoři jsou hloupí a málo vzdělaní. Z českých zpravodajských serverů se mi kvalitou nejvíc líbí aktualně.cz. Idnes má zprávy špatné, ale má nejlepší design webu a nejlepší diskuze (kažené bohužel bandou tupých cenzorů).

PS: technet, bonusweb, ekonomika atd. do toho nepočítám, mám na mysli hlavně zpravodajství

+4/0
14.12.2011 21:01

Petr----

iDnes

Za sebe vidím jako největší pozitivum iDnes přehlednost. Je totiž přehlednější, než všechny ostatní zpravodajské weby dohromady. U některých pravopisných chyb v článcích mi sice občas vypadávají oči z důlků, ale pořád se to snáší lépe, než u ČT24 jakožto média placeného z koncesionářských poplatků. Jinak jsem ale se zpravodajstvím iDnes velmi spokojený a spolu s ČT24 je to u mě médium na prvním místě.

+2/0
14.12.2011 20:49

Uphillman

Nikdo nevěří iDnes

Chodíme se na tenhle polobulvár pobavit.

+3/0
14.12.2011 19:05

aznoh@klikni.cz

Mé oblíbené zpravodajské servery

http://volani.webnode.cz/discussion/?tid=200000411&mid=200000046

0/0
14.12.2011 18:50

Inkvizitor Johny

e15

e15 je strašná škoda. Je to prakticky mrtvolka a takový super zpravodajství to bylo. Jestli to někdo odstřelil záměrně nebo se to prostě neufinancovalo nevím:-/

0/0
14.12.2011 18:09

Veska, kamarád od Boha

Novinky? Idnes?

Dneska je 1. dubna?

0/0
14.12.2011 17:40

Flames Bond

romea

a kde je romea?

0/0
14.12.2011 17:14

El ChupaNibre

Re: romea

300 tisíc voldermortů se ve statistikách naštěstí moc neprojeví...

+2/0
14.12.2011 17:31

Duke._.Nukem

Re: romea

;-D

0/0
14.12.2011 17:51

dukatovy_listopad

Omyl, nevěří lidé ale ovčané

nepleťte si to milá redakce Mladé fronty

0/0
14.12.2011 16:41

Kahlan Amnell

Věří?

Pokud věří, tak jsou naivní, ale kde brát lehce bulvární zprávy? Věřit se nedá žádnému serveru, každý má nějakou agendu a přesno zpráv to zrovna není. Všimli jste si, jak je většina článků manipulativních?

0/0
14.12.2011 16:23

brco

Re: Věří?

Dobrá. Ale tak napiš, komu tedy "věřit? Musíš číst a vybírat. Přečtu, podívám se jinam a pak si udělám názor. Je třeba smutné, že takový sme.sk hodně přebírá od idnes. Asi mají málo redaktorů, a to ještě když chceš dobře diskutovat, tak musíš platit. takže idnes mně osobně vychází jako dost dobrý. Myslím hlavně jejich zprávy a sport. ostatní je guláš a hodně, hodně třeba hledat. Rád čtu o gorilách, nemusím x-mena a i hry jsou nuda. Ale vybírám, hodně napoví nadpis, ale to je často manipulace s obsahem a to často idnes zneužívá. takže fakt nevím, u nás je to v tom zaprďánkově dost bídné....;-D

0/0
14.12.2011 16:51

Roger Wilco - 3. reinkarnace

.

Multikulti politicky korektní iDnes rozhodně nevěřím, Chodím s sem jen bavit ;-D

0/0
14.12.2011 16:16

Forrrest

Věřím ČT24, nevěřím iDnes

Ale nejhorší je, že zbytek českého internetového zpravodajství je nepoužitelná žumpa (slušně řečeno) - v čele s rudoprávními Novinkami.cz ;-(;-(

0/0
14.12.2011 16:06

El ChupaNibre

Re: Věřím ČT24, nevěřím iDnes

Jo, Novinky.cz jsou socialistická výspa. Zajímalo by mě, čím to je. Že by méně vzdělaní levicoví voliči znali pouze Seznam.cz?

0/0
14.12.2011 17:32

Forrrest

Re: Věřím ČT24, nevěřím iDnes

Řekl bych, že Seznam.cz mívají většinou nastavený (svými vnoučaty:) jako homepage kvůli emailu a vyhledávání (btw, pamatuji si, že na Seznamu.cz jsme se zaučovali i na škole - hledat, založit si schránku)... a jediné, na co těmto "obyčejným lidem" stačí IQ, je kliknutí na odkazy, které se jim na té stránce objeví (tzn. žádné vyhledávání, nebo dokonce nastavování RSS). Rve mi žíly, že zrovna nejpoužívanější český web jde ruku v ruce s těmi největšími rudými hyenami. Ivo LukačovičRvRv

0/0
14.12.2011 18:09

brco

Čtu a vybírám

Také se divím té jistotě idnes.cz v té anketě. Já osobně čtu více servrů, ale idnes mi vychází mezi nejdůvěrihodnější. Teď mne nekamenujte, uveďte aspoň 2 servry krom "novinek" a "24", které jsou lepší. Možná je dobrý aktualne.cz, ale mně připadá trochu nepřehledně. Jinak co hlavně vyčítám idnes.cz je ta cenzura diskuzí. To je přeci na pováženou, když někdo nazve politika za jeho jasné protizákonné jednání že je nějaké zvíře nebo ho přirovná k nějakému orgánu. Krom rasismu a nacionalismu bych vše nechal na čtenářích. Ti sami budou tou cenzurou, kolikrát už byl odsunut ten či onen "diskutérů pro jeho názory.

0/0
14.12.2011 15:58

vg38

Re: Čtu a vybírám

novinek?

0/0
14.12.2011 16:01

brco

Re: Čtu a vybírám

krom novinek a 24-ky Myslel jsem, že je to pochopitelné

0/0
14.12.2011 16:05

vg38

Re: Čtu a vybírám

mě to vyšlo tak, že má uvést 2 servry krom novinek a 24, takže tyto dva ani není potřeba zmiňovat

proto jsem se zděsil

0/0
14.12.2011 16:08

brco

Re: Čtu a vybírám

Na pováženou je to, že ho za ty názvy a názory cenzor maže. Samotní politici se često vyjadřují hrubě a neuctivě o novinářích (Topolánek při své tiskovce mezi studenty), nebo o svých kolezích(Topolánek a jeho zvednutý prostředníček vůči Kalouskovi) Tak nechť cenzor maže i ty, a bude po ptákách....

0/0
14.12.2011 16:03

to se zde nesmí říkat

Věříme jen těm prlůzkumlům

které si sami sflašujeme

0/0
14.12.2011 15:57

JCage.

mila redakce

sebechvala smrdi

0/0
14.12.2011 15:51

vg38

.

nejlepší je stejně osel.cz

+1/0
14.12.2011 15:46

vzdor zrušení účtu nejsem ovcí

Kde byl dělaný ten průzkum?

V nějaké organizaci příznivců ODS a TOP09?

0/0
14.12.2011 15:43

tayger

No věří idnes

je poměrně hodně spekulativní, já včera také věřil, že na ČT1 dělají psychotesty, tedy podle idnes článku tomu tak bylo, no a v podvečer si vydají rozporuplný článek vyvracející první článek.

No nevím jak ostatní tady, ale poslední dobou se spíše orientuji na novinky, ale samozřejmě, že beru v potaz stále i idnes, jinak bych tu nepřispíval.

+1/0
14.12.2011 15:30

speedy_007

Už...

...je APRÍL? Toto ten čas ale letí. R^

+5/0
14.12.2011 15:26

krllo1

Kdo vyhrál v kategorii cenzorů?

+3/0
14.12.2011 15:25

to se zde nesmí říkat

Re: Kdo vyhrál v kategorii cenzorů?

IDnes, měla tolik hlasů, jako všechny ostatní zpravodajství dohromady.

0/0
14.12.2011 15:56

K o c a n d u v ukazkovy ovar

iDNES.cz – zprávy, kterým můžete věřit

... ale nemusíte ;-)

+5/0
14.12.2011 15:25

Henry_Kissinger

věří idnes

technet je dneska samá legrace

0/0
14.12.2011 15:25

Kubri ml.

....

Škoda, že tam nebyla kategorie "nejlepší" diskuze.. Tam by propadly Novinky i iDnes. To, co se tady kolikrát sejde..

+1/0
14.12.2011 15:22

Wigan

Mě se lidí, že na technetu občas zareaguje v diskuzi pan Kasík

Převážně sledují diskuzi hlavně u domácích zpráv a tam se něco podobného asi ještě nestalo. Možná se mýlím...

+3/0
14.12.2011 15:21

mim7

víra je důležitá

A téhle zprávě věří 100% čtenářů. ;-D

+1/0
14.12.2011 15:17

daewoo

To musí bejt mejlka..

Od tý doby, co jsem měl tu čest vidět v "přímém přenosu" manipulace s hlasy v anketě na Novinkách, jsem tenhle zpravodajskej server hodil do blacklistu. Idnesu, coby jeho kopírky, stačí ještě jednou bezdůvodně smazanej komentář a házím ho tam taky. Oni by tam teda skončili tak či tak, s přihlédnutím k objektivitě... Rv Nechce se mi věřit, že by byl národ tak vylízanej, ten článek nemůže být pravdivý.

+5/0
14.12.2011 15:14

Tarqeq

...

Data byla následně vyvážena v základních sociodemografických

proměnných (byl upraven podíl mužů, žen apod. podle jejich podílu v

populaci).

No, tak to to mohlo původně vyjít vlastně jakkoliv... kdyby iDNES (či jakékoliv jiné periodikum) četlo 10% žen a 50% mužů napříč věkovými skupinami, tak přece nebudu brát hlas ženy za pětkrát významnější s tím, že zbytek by volil nejspíš stejně, kdyby se na tyto stránky někdy v životě podíval... ach jo.

0/0
14.12.2011 15:14

Kytt02

Re: ...

njn, sociologie... statistické metody v sociologii... To nikdy nemůže být reprezentativní nebo validní, to vám řekne každý, kdo se v téhle oblasti pohyboval. Pamatuju si, jak si spolužáci z vedlejšího oboru škubali vlasy při tomhle předmětu. ;-D Ale co, nemusí to vůbec odpovídat realitě, což ovšem neznamená, že by z toho nešel sesmolit článek. Jak vidno, iDnes na tomhle pořád ještě hodně staví, protože čeká, že X procent čtenářů tomu stejně nerozumí natolik, aby se tím zabývali. Což znamená, že já je zas vidím kdesi za Bleskem, protože se tímhle "nenápadným" způsobem snaží dělat ze čtenářů pitomce.

0/0
14.12.2011 15:23

Danny_Kay

Take hledam denne...

...zpravy na netu. Na idnes jsem sice take denne (jako na jednom z mnoha), ale ze by mel mou duveru, se prilis rici neda. Zpravy zkreslene, multikulturne zcenzurovane, jeste horsi je to s diskuzi...Ale rubrika Techbox je celkem zajimava, uroven redaktoru ruzna od spatnych az po velmi dobre.

+2/0
14.12.2011 15:13

Dalos

Re: Take hledam denne...

hledám, čtu, beru s rezervou

+1/0
14.12.2011 15:21

Danny_Kay

Re: Take hledam denne...

naprosto presne

0/0
14.12.2011 15:26

Achille Volfoni

ČT

Bez intelektuálních debat sociologů si ČT24 nedokážu představit

0/0
14.12.2011 14:56







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.