Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Podfoukněte současné Windows 7 a udělejte z nich osmičky nebo Mac

Pokud se už nemůžete dočkat, až si nová Windows 8 osaháte, ale nechce se vám instalovat jejich zkušební verzi, můžete zkusit malý podfuk. Existuje několik aplikací, které přinesou nástroje ve stylu Metro na pracovní plochu vašeho počítače. Jiné zase nabídnou vzhled konkurenčního Mac OS X Lion.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Udajna svoboda slova999

Udelejte si z Win 7 Win 8..

To je jako udelat si z Ubuntu Linux Mint Debian..;-D;-DRv

0/0
10.1.2012 1:33

osk

Aneb jak si totálně zlikvidovat systém za 10 minut

0/0
9.1.2012 20:02

themonitors

OS X na widlích je nesmysl

a to proto, že Finder v OS X je funkčně úplně někde jinde než Průzkumník, který mi subjektivně přijde, že se nezměnil od dob Win95. Podle mě síla OS X je v rychlejším přístupu k souborům a je úplně jedno, jestli jsou na lokálu, intranetu nebo FTP. Je tu možnost si jednoduše do Finderu přidat zmíněné složky a tak na ně vidět odevšad - ze systému i ze všech zrovna spuštěných programů a nemusíte si vytvářet zástupce na ploše či si nemusíte stahovat d*m*nci jménem Total Commander, který vídám i u uživatelů W7, což svědčí o jediném: tvůrcům GUI Windows jde o efekt a ne o pravý význam slova "operační systém". Podle mýho, kdo prohlásí, že OS X je zmatek, tak na něm nikdy profesionálně nepracoval.

0/0
9.1.2012 13:02

themonitors

Re: OS X na widlích je nesmysl

vše v rámci práci se soubory a složkami. Ostatní neřešim...

+1/0
9.1.2012 13:03

l.g

Re: OS X na widlích je nesmysl

Máte pravdu. Pro OSX (a vůbec pro OS od Applu) v podstatě neexistuje žádný souborový manažer od třetí strany. U Widlí je jich desítky.

Svědčí to jen o zoufalé potřebě uživatelů Windows nějak vyřešit katastrofální situaci při správy souborů, kterou Microsoft nezměnil od dob Windows 3.1 (18LET!) přes to, že v té době už bylo lepší řešení v podobě Norton Commanderu. A to by správa souborů měla být tou nejdůležitější a základní věcí, kterou OS má dělat.

A zatímco v každé nové verzi OSX je nějaké nová "vychytávka" usnadňující uživatelům život, Mám dojem, že ve Windows je stále víc "vychytávek" pro ztrpčení života.

0/0
9.1.2012 13:34

Antonín, topič

Re: OS X na widlích je nesmysl

This (your comment) is (favorite word of Jobs)

http://www.mujmac.cz/art/sw/file-managery-1.html

0/0
9.1.2012 20:47

bni

Re: OS X na widlích je nesmysl

Vy jste se snad hledali :D

Co konkretne neumi Pruzkumnik? Vse to, co jsi vyjmenoval, zvlada uz od... Win 95. Ze nekdo pouziva neco jineho? Na nekoho je Pruzkumnik prilis komplexni, to vidis na sobe, ze s nim neumis pracovat.

A l.g. - t je trubka, ktery zaspal dobu. veci jako GPT a dalsi veci, ktere jsou uz nekolik let "nove", mu nic nerikaji. Tohle potvrzuje moje tvrzeni, ze si lebedite ve starem, vitate vse nove, ale nevite, ze ostatni to povazuji za samozrejmpst. napr. to spousteni aplikaci - Windows maji prefetch uz... opet od 95. Kdyz o necem nic nevim, nemel bych kritizovat, zapiste si to oba za usi.

Mimochodem, l.g., chtel bys, aby nabidka Start byla nafukovaci? A co reknes na dock, ktery se zmensuje, az se z nej neda poznat konkretni okno? A jak dlouho se na Macu odmountovaly disky pretazenim do kose?

Kamarade, prestan ze sebe delat hlupaka, jde ti to prilis dobre. O Windows jsi slysel neco pred patnacti lety, ale od tech casu se leccos zmenilo. Jen vy jste v te dobe zustali.

0/0
9.1.2012 16:41

Vakousek

Re: OS X na widlích je nesmysl

hledat něco ve windows průzkumníkem, znamená vzít si dvou až třídenní dovolenou, narozdíl od hledání v os x, které jede real time a je opravdu rychle a vždy naprosto přesné. nafukovací start je určitě možnost, ono s tím dockem, který se zmenšuje to není tak žhavé (překvapivě i osx má plochu, když je fakt potřeba). a odmountování disku přetažením do koše ti přijde jako problém? proč? furt lepší, než, jako u windows čekat a tisíckrát potvrzovat dotazy na odmountování. kritizuješ, že někdo píše o widlích anezná je, ty děláš úplně to samé s osx. chyť se za nos.

0/0
10.1.2012 10:16

ftvgybhnuij

Re: OS X na widlích je nesmysl

Prosim o neco konkretniho, ne neco, o cem se ti pred dvaceti lety zdalo. Na hledani ceho jsi potreboval dovolenou? Kdy? A proc jsi nevyhledaval z nabidky start, tam mas okamzite hledani, podobne, jako v Mac OS. Vidis? I ty, jako ti tvi predesli kolegove, ukazujes svou hloupost. Porad plati, ze jste zakrneli pred dvaceti lety a omylate ty same argumenty. Ovsem doba je davno jinde.

Dock se zmensuje. Na svem 13"MBP spustim pet, deset aplikaci a kdyz potom cokoli minimalizuju do prave casti docku, rozhodne nemuzu rict, ze na prvni pohled vim, kde to je.

Odmountovani disku byla stejna narazka, jako ze k tlacitku Vypnout ve Windows jdes pres Start. Ovsem ze to ma logiku - nabidka Start je takove spousteci centrum, to nema smysl rozvadet.

A kde jsi videl tisickrat potvrzovani odpojeni disku? Ve Windows je jen jeden dialog. A netvrd, prosim, ze Mac umozni odpojit pouzivany disk, je to lez.

Sorry, ale po trictvrte roce pouzivani Maca toho, zda se, vim vic, nez vy tri dohromady o Windows.

0/0
10.1.2012 17:26

Antonín, topič

Re: OS X na widlích je nesmysl

Je komické, když uživatel Maca kritizuje jiné za "efekt."

Explorer funguje dost podobně jako Finder.

0/0
9.1.2012 21:03

igamenir

Re: OS X na widlích je nesmysl

Zeptám se jako úplná lama, ale v čem se liší "přidání složky do Finderu" na OSX a "vytváření zástupce na ploše" na Win?

A ještě v čem se liší "přidání složky do Finderu" na OSX a "přidání složky do knihoven" na Win7?

0/0
10.1.2012 0:17

PiPiiiiiK

pane bože

Tak konečně udělal OS, který funguje a když už to funguje tak je nenapadne nic lepšího, než to zmršit aplikací Metro...tipuji, že to dopadne jako ten průhledný panel s widgety ve vistách. Bylo to taky super, ale jen asi tak 10 minut. Potom to většina lidí odstranila.

0/0
9.1.2012 10:32

net.Xtreme proti diskriminaci

Pokud chcete osmičky

tak si je stáhněte (legálně, zatím jsou předběžné verze zdarma), pokud chce někdo Maca, ať si ho koupí, jinak dost dobře nechápu, k čemu je dobré, aby sedmičky vypadali skoro jako osmičky, když se budou stále chovat jak osedmičky...a pokud jde oMetro, to je určené pro tablety a já v něm trávím denně vteřinu po přihlášení, více ne:D

0/0
8.1.2012 22:38

Kazeasch

Re: Pokud chcete osmičky

Přesně tak. Hlavně co se týče domácích uživatelů tak naprosto bez obav. W8DP mám co to vyšlo a jednou jsem viděl BSOD (mimochodem je krásná s obrázkovým pozadím a člověk se z ní nedozví už vůbec nic, ale za to je na ní zamračenej smajlík) jinak ani škobrtnutí. Aplikace mi nejede se vším všudy jedna (Samsung Kies), ale jinak super. Co se týče výkonu, i lepší než 7. Takže buďte v klidu, a směle do užívání. Zásadnější bugy jsou jen v Metru, ale to stejně není zatím v použitelným stavu (hlavně tím že to je na pc) takže ok. Ovšem to důležitý vzhledem k absenci nabídky Start, tj. hledání funguje skvěle.

0/0
9.1.2012 8:19

petr____22

Admini

Admini budou mit radost, jak si to lidi zacnou hromadne instalovat na pracovni pocitace - cimz je budo sejmou, nebo se toho budou chtit hned zbavit ;-D Ja bych zverejnovani takovyhle ptakovin na Zive a Technetu snad zakazal, vzdycky se najde plno lidi kteri to hned zacnou zkouset - vzdyt je to tak jednoduche - a pak koukaji co se to stalo ;-D;-D

0/0
8.1.2012 20:08

mlčanlivý boban

Re: Admini

To je ešte v pohode, u nás sme všetky individuál inštalácie stopli. Inštalovať môže len admin.

Horšie je, keď si ma zavolá ješterka (sekretárka - asistentka od managementu) a zistím, že si ukladá všetku korešpondenciu do jedného súboru .doc. Mala toho tam 96 strán a rozčulovala sa, že sa jej to stále posúva, keď prepisuje starý list.

0/0
9.1.2012 8:18

Gamehoror

Dlaždice fakt ne.

Jen doufám že u těch dalších windows bude možnost nastavení klasických win z XP.

0/0
8.1.2012 14:39

petr____22

Re: Dlaždice fakt ne.

To je ovladani na tablet, jen to nekteri (i redaktori) nepochopili

0/0
8.1.2012 19:57

doktor_bota

Re: Dlaždice fakt ne.

Klasické nastavení z XP už nejde ani na W7, zmršení položky "Všechny programy" jest toho důkazem. Ale co se týče způsobu ovládání, bylo jasně řečeno, že Metro je pro dotykáče, ne pro běžné PC.

0/0
8.1.2012 23:29

l.g

Re: Dlaždice fakt ne.

Ano.

Proto musí cizí softwareové firmy vyvíjet utility, které umožňují i na Win7 vzhled XP. A je to pro ně docela slušná obživa :-) Stejně tak jako pro výrobce softwareu, co předělá v Office 2007+ přiblblé Microsoftské Ribbon na klasické menu.

0/0
9.1.2012 13:40

Antonín, topič

Re: Dlaždice fakt ne.

Ehm, vadí ti to moc?

0/0
9.1.2012 21:15

B.Walsh

To jsou ale nápady,

kdo chce OS X, tak ať si koupí maca, kdo chce experimentovat s win 8, ať si je hodí do dual bootu. Protože to určitě pořádně odinstalovat nepůjde a pc pak bude rychlé jak třínohá želva. Pamatuji si jak jsem kdysi na Xp nainstaloval Vista transformation pack a po je ho odinstalování mi si systém vyhodil hlášku, že explorer.exe nenalezen a ještě cosi, takže jsem měl o zábavu postaráno.  

Takové články by zde snad ani neměly vycházet. zkušenější uživatel to instalovat nebude a ti méně znalí, pak budou ty zkušenější otravovat, že jim to PC jede nějak pomalu, jestli to nepujde spravit...

+1/0
8.1.2012 14:11

l.g

Lion

Je dost vtipné si myslet, že změnou vzhledu plochy uděláte z Widlí OSX, když vám na pozadí pořád běží registr, NTFS a podobné zhovadilosti. Krom toho OSX začíná už v biosu počítačů Apple, takže z PC jaksi Apple neuděláte i kdyby jste se rozkrájeli. Je to jen taková hra pro závistivé puberťáky.

W8 bych ještě pochopil. Ona ta W8 se od sedmiček budou stejně lišit zase jen vzhledem.

+2/0
8.1.2012 11:49

Karl99

Re: Lion

Mě zase připadne dost vtipné myslet si, že si někdo myslí, že změnou plochy udělá z Widlí OSX.

+5/0
8.1.2012 13:07

l.g

Re: Lion

Po pravdě mě nenapadá jiný důvod, proč si nainstalovat tento program, než přiblblá touha udělat z něčeho na venek něco jiného.  Asi to má sloužit na machrování. Bez jabka na deklu to ale stejně každý pozná. Takže je to spíš pro slaboduché a tam je pak všechno možné...

0/0
9.1.2012 13:23

shr3k

Re: Lion part 1

Ad NTFS... mno zatímco HFS(+) v 64-bit Lionu je výkvět moderního kódu (třeba čtení B-tree probíhá doposud 16-bitově http://tinyurl.com/7suonnt , s nástupem Intel Maců musejí být bajtově obraceny http://tinyurl.com/76p2ppa, protože Intel architektura používá na rozdíl od 16-bitové Motoroly little endian, časové rozlišení je sekunda atp. no prostě téměř vše z původního předpotopního HFS, bez podpory sparse file viz. http://en.wikipedia.org/wiki/Sparse_file, způsob implementace hard a soft linků, se kterými hojně pracuje třeba Time Machine je něco otřesného.). ;-D

Porovnání HFS+ vs. NTFS 5.0 (Vista a výše: hard a soft linky, šifrování, komprese, atomické operace, mountování jako v unixu a spousta dalších věcí) něco jako Trabant a Porsche.

Apple mohl mít moderní FS (výborný ZFS), ale pokud vím, tak portaci zařízli a odstranili z webu všechny zmínky, že by něco takového mělo být kdy plánováno.

+1/0
8.1.2012 13:26

l.g

Re: Lion part 1

Máte na mysli to NTFS co používá dodnes MS-DOS partitiontabe s limitem 2,5TB? ;-D

0/0
9.1.2012 11:29

yHeuteSpamBot

Re: Lion

Muzes mi rict, CO je na Macu tak zavidenihodneho? Tak zpraseny system, to se opravdu nevidi. A dat do obehu Alfa verzi a nechat si za ni platit... Kdy konecne Apple vyda nejakou ostrou funkcni verzi?

A abych byl trochu konkrteni - Mac se neda ovladat bud jen mysi nebo jen klavesnici - neustale je nutne menit vstupni zarizeni. Snow Leopard neumi regionalni nastaveni casu - pouze pocesti mesic a den. Na nejbeznejsi akce potrebujes nekolik akci (co je castejsi akce u souboru - prejmenovani nebo spusteni? Enter zpusobi prejmenovani, na spusteni potrebujes dalsi klavesu). Kdy bude Mac umet u souboru Cut&Paste? Zajimave, ze v textu to umi. Zbastly Finder, to je kapitola sama pro sebe. Zmrsena maximalizace, neschopnost vytvaret adresar v aktualnim adresari klavesovou zkratkou...

Po temere roce srovnavani Mac OS X a Windows (na kterych pracuji od roku 1994) musim rict, ze Mac je proste nedodelany a zaspal dobu.

+3/0
8.1.2012 13:26

wenous

Re: Lion

Tak nevim ale setkal jsi se s Macem uz nekdy? Neznam system, ktery by sel ovladat jen klavesnici nebo mysi ale u toho mace je mys (nebo spis touchpad dobre udelanej - myslim tim gesta).  Regionalni nastaveni se nedela v regional settings stejne jako ve winech ale v nastaveni data a casu uplne v pohode. Rozdil oproti winum ve funkcnosti jsem nezaznamenal. U enetrovani souboru co takhle zkusit klavesovou kombinaci jako CMD +Enter a nebo kliknout mysi. Ja teda v macu na tohle klavesnici nepouzivam, jen gesta na touchpadu. Mac Cut^ Paste umi velmi dlouho akorad misto ctrl se pouziva klavesa cmd ale mys a gesta jsou opet rychlejsi. Co se tyce Finderu, tak nevidim rozdil oproti pruzkumnikovi v kvalite a pouzitelnosti. Na winech se bez Total Commanderu neobejdu ale na Macu jsem si najednoduchy veci zvyknul ho pouzivat. Na slozitejsi veci mam mc nebo TC v parlellsech. Az mi pujdou na winech ve srovnatelnekonfiguraci spustit 2 virtualni masiny a k tomu firefox tak se k nim vratim.

0/0
8.1.2012 17:28

456b

Re: Lion

Jak Windows, tak tech nekolik linuovych distribuci je mozne z vetsi casti ovladat bud tak nebo tak. Pouze na Macu je nutne neustale prehazovat, neni mozne delat delsi cas jen tak nebo tak.

S tim cut&paste lzes, tohle neumi. Stejne tak s nastavenim casu. Po nastaveni cestiny zobrazi ne ledna 8. To je skutecne cesky, ze?

Finder v zobrazeni ve sloupcich nevytvori slozku v aktualni, ale v korenove/nejvyssi zobrazene. A maximalizce v jeho podani znamena jen zobrazeni vseho. Kdyz potom otevres podadresar, kde je vic objektu... nakonec se umaximalizujes.

Kdybys cetl lip, vsimnul by sis, ze netvrdim, ze soubor nejde spustit enterem, ale ze k tomu potrebujes dalsi klavesu, ze na bezne kace potrenbujes vic klaves, nez na zridkave.

Tihle fanatici, to je vazne zlo. Proc nedokazes priznat pravdu?

+1/0
8.1.2012 17:52

objektivny

Re: Lion

Tak to je snad věc zvyku. Nic zásadního. Dělám s Macem od roku 1992 a pro změnu vždy skřípám zubama když musím někde na Windows. Prostě mi víc vyhovuje Mac. Nijak ho nevyzdvihuju. Má své výhody a jistě i nevýhody, ale ty jsem zatím nezaznamenal. Jsem běžný uživatel.

0/0
8.1.2012 19:05

yuipol

Re: Lion

Jiste, je to o zvyku. Clovek si zvykne na vse. A kdyz to nevi, vubec mu nevadi, ze jsou vsichni o tri kroky napred.

0/0
8.1.2012 19:52

objektivny

Re: Lion

Být IN nemusí být každého styl. :-))) Vždy záleží jak co komu vyhovuje a v uživatelském komfortu mac zatím nemá konkurenci. Zatím...

0/0
8.1.2012 20:16

cfvygbuhnijmo

Re: Lion

Ale vzdyt rikam, ze kdyz clovek nevi, co je normalni, libuje si v tom svem zastaralem. O tom mluvi ta poznamka o uzivatelskem komfortu.

0/0
8.1.2012 20:25

l.g

Re: Lion

Normální rozhodně není vypínat pořítač tlačítkem "Start" - Trvalo to Microsoftu 15 let! než to vyřešil. Normální není na 27" monitoru mít ikony všechn aplikací v růžku v rolovacím okně 100x250 obrazových bodů, které se nedá zvětšit. Normální není vidět v systému ikonu zařízení, které v počítači neexistuje s tím, že kliknutí na ni vyvolá chybové hlášení...a.t.d.

0/0
9.1.2012 11:40

Antonín, topič

Re: Lion

Počítač vypínám tlačítkem "vypnout" už šest let (a to jen proto, že mám starý počítače), o zbytku netuším, o čem to vykládáte.;-D

0/0
9.1.2012 21:01

l.g

Re: Lion

Já jsem si zatím jen všiml, že Microsoft je za Applem permanentně o pět let pozadu.

0/0
9.1.2012 11:31

Antonín, topič

Re: Lion

Jasně, například v market share.

;-D

0/0
9.1.2012 20:53

l.g

Re: Lion

Všechno co píšete svědčí jen o tom, že s OSX jen prostě neumíte pracovat. Zůstaňte si u svých Widlí. Ono je to o myšlení. Ne o systému jako takovém.

Já osobně pracuji s Windows i MACem od roku 1992 a v poslední době jednoznačně přecházím na Apple. Widle to už se fakt nedá. Nebylo to tak vždy, ale posledních pár let to je volný pád Microsoftu.

0/0
9.1.2012 11:26

shr3k

Re: Lion part 2

Co se týče tvrzení, že z PC jaksi Apple neuděláme, tak to bych nebyl tak horlivý, Hackintosh lze běžně postavit, stačí zvolit kompatibilní komponenty.

Takže zbývá vlastně je to o tom, že změnou vzhledu plochy uděláte z Widlí OSX - s tím se dá souhlasit a osobně taky nechápu lidi, proč by to měli dělat. Možná kvůli tomu, že se jim líbí vzhled MacOSX, ale chtějí mít pod kapotou stabilní sedmičky.

0/0
8.1.2012 13:30

Kazeasch

Re: Lion part 2

Zkoušel jsi někdy stavět Hackintosh? Ona to zdaleka není taková sranda jak se může zdát, a po většinou to ani nenaznačuje spolehlivou funkčnost, a naprosto nikdy funkčnost takovou aby se to dalo reálně nějak použít. Dá se z toho udělat krásný video, ale to je si tak všechno, a to ještě musíš nastudovat co všechno ti vlastně jede. Mimo to bez aktualizací si skoro neškrtneš a u aktualizací se ti bude kernel neustále přepisovat na původní verzi takže to nebude nabíhat. Jsou sice nástroje co umí za pochodu během aktualizace hacknout jádro, ale ne zdaleka vždy se to povede, a už vůbec ne vždy to pak umí spolupracovat se zbytkem systému. Hackintosh nebrat!!!!

0/0
9.1.2012 8:57

r6vtbynumip,

Re: Lion

Mimochodem, potrebuju poradit, kam mizi misto na disku. Mam 120 GB disk rozdeleny na 30 pro Windows a 90 (presneji 89) GB pro Mac.

Koukam, ze na Macu dochazi misto, ale nevim, kam slo. Smazal jsem filmy a vysypal kos. Oznacim vsechny adresare v rootu disku, dam Cmd+Alt+I a dostanu necelych 21 GB.

Kliknu na disk s Macem, dam Cmd+I, dostanu Capacity 89 GB, Available necelych 27. A pocitam: 89 celkem minus 21 vyuzitych minus 28 dostupnych = 40 GB nekde pryc. To je na 120 GB docela luxus, ktery ale Macovi nechci povolit. Kde je muzu najit? V pripade zajmu tipnu obrazovky jako dukaz, ze nekecam...

+1/0
8.1.2012 14:16

cvbnmo

Re: Lion

No, pokud by to nekoho zajimalo, tak v rootu je skryty adresar /volumes, ktery obsahoval temer kopii disku. Podle informaci na Netu je to nejaky pozustatek z pouziti zalohovaciho systemu Time machine - opravdu jsem jej pouzil, ale samozrejme na jiny disk, jinak to ani nejde. Smazal jsem a prinejmensim Mac nabehl bez potizi, ale navic mam tech 40 GB mista. Proc si to tam uklada a nemaze, to jsem nedohledal. Dalsi krasna ukazka zbastlenosti Maca.

Mimochodem, asi jediny zpusob, jak zobrazit skryte soubory je prikaz

defaults write com.apple.finder AppleShowAllFiles TRUE

a nasledne shozeni Finderu

killall Finder

0/0
8.1.2012 15:25

Kazeasch

Re: Lion

Pozor. U Macu se ke spoustě věcí přistupuje jinak, a to že tam jsou ty věci teď, neznamená, že tam budou i v okamžiku kdy budeš potřebovat místo který to zabírá. OSX si jen často drží spousty věcí až do poslední možné chvíle což je právě to co mu dává rychlost. Třeba že i když ukončíš aplikaci tak pořád zůstává v paměti dokud tato není není potřeba a tedy může být znovu spuštěn daleko rychleji.

0/0
9.1.2012 9:03

e5crvbyhnuijmok,

Re: Lion

A kdy prosim prijde ten spravny cas, kdy Mac uvolni misto? Uz pred Vanoci jsem mel sotva 4 GB volneho mista z 90, jak pisu vyse - pod jinym nickem, pan cenzor mi nejak nepovoluje sbirat body. Jaka je hranice, kdy by smazal tech 40 GB, ktere tam nechal Time Machine a ktere jsem mel i na externim disku? sorry, ale neco takoveho jsem na windows nezazil. Pravda, body obnoveni zabiraji hromadu mista, ale je to BY DEFAULT limitovano snad na 3% a jde to jednoduse vypnout a smazat z GUI.

Proc ma porad nekdo potrebu obhajovat naprosto zrejme zbastleniny? To nedokazete rict - ano, system neni dokonaly, spoustu veci ma divne, v leccems zaostava za veskerou konkurenci, ale nam se proste libi. Ma prijemny vzhled, hezke vychytavky, nedelaji se (zatim) pro nej viry a to nam staci.

Pokud neni mou praci video, pak kazda jina cinnost jde na Windows jednodusseji, rychleji, lepe. To je holy fakt, ktery musi konstatovat kazdy, kdo zna posledni verze obou systemu (nesrovnavejte, prosim, Liona s ME).

0/0
9.1.2012 22:42

Kazeasch

Re: Lion

Nevím tvůj konkrétní případ. Jen jsem napsal že to takhle je. Děje se to třeba s dočasnýma souborama, který by měl OSX narozdíl od Win začít promazávat když dochází místo na disku. Nehledě na to že tu nic nobhajuju, byla to jen narážka na fakt, že lidi od různých věcí čekají stejné výsledky a chování. Když zůstávají někde nechtěný data a zbytečně zabírají místo je určitě nepříjemný, ale vzhledem k tomu co předvádějí Win si těžko stěžovat na zbastlenost OSX, když Win nechávají bordel na každým rohu. A že se body obnovení ukládají nesmyslně, tak to jsem na Win teda zažil, a to na XP, ve Vistě, ale bohužel i ve Win 7 a teď i 8. Navíc se mi stalo snad jednou že by ty body obnovení něco "vyřešily" a tím mám na mysli to, že PC nabootoval, ale jinak nic. Stejně tak ze zkušenosti už vím, že 90% problémů s non-Win OS jsou kvůli tomu, že uživatel nechce Win, ale chce aby jinej systém fungoval a choval se jako Win. A že jde na Win všechno rychleji? To jen dokazuje pravdivost minulé věty.

0/0
11.1.2012 16:26

wenous

Re: Lion

Procisti si Library ta zere nejvic a pak jeste adresare Downloads a Documents. Jinak 90 GB na MAC je docela malo. Jen 40 pozere zakladni system a aplikace (Winy 7 berou jen 30) Zbytek se rychle zaplni aplikaceni. Jinak 120 GB disk neni v dobe terovych disku rozhodne luxus a doporucil bych zamenit aspon za 250ku. Ja mam Liona s Parallesama mi zabral 120GB a ted uz ale roste minimalne teda az na Downloads, Documents a Filmy

0/0
8.1.2012 17:36

Kazeasch

Re: Lion

W8 se rozhodně neliší jen vzhledem. Je tam dost věcí na který jsem několik dlouhých let čekal jak na spasení. Třeba fronta kopírování už konečně je, a je funkční. Task manager taky prošel výraznou změnou k lepšímu. W8 konečně umí taky připojovat ISO obrazy. Knihovny už se dají použít (mimo jiné díky tomu že se už dá změnit ikona u vlastních knihoven). Co se týče vzhledu a změn v UI, tak Ribbon v průzkumníku je naprosto perfektní. Nabízí toho víc než pitomej toolbar, a na jedno kliknutí se dá hezky schovat takže zůstane i víc užitečnýho místa. Shrnul bych to asi tak, že když se tvrdilo že Vista byla jen demoverze od Win 7, tak to byla blbost. V případě Win 8 ale dokonale platí že Win 7 je opravdu jako demo.

0/0
9.1.2012 8:45

abraxas105

Aha, tak metro je jeden z hlavních důvodů

proč se neprodává WP7 a já si jím budu ničit 7ky?

+2/0
8.1.2012 9:45

misticjoe

vzhled

Vzhled win8 mi prijde vhodny pro nekoho, kdo ma pocitac pouze na zabavu a OS skutecne bere jen jako prostredi, ktere mu ji umoznuje. Vyssi naroky po ovsem neuspokoji.

+4/0
8.1.2012 9:43







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.