- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zaslal jsem článek do redakce MF Dnes, avšak jeho uveřejnění zřejmě nezapadá do konsporační teorie novinářů. Proto je nechám dál kombinovat a konspirovat. byl jsem totiž svědkem nehody ny VS Žatec. vfsmid
Dobrý den, Váš mail do redakce se patrně někde zatoulal. Mohl byste mě kontaktovat prostřednictvím tohoto formuláře - http://technet.idnes.cz/novinari.aspx?idnov=2351 ? Moc děkuji a případně se budu těšit na jiný pohled na věc.
Autorka článku
Zdravím Terezu Šírovou a děkuji za pěkné čtení. Dotaz pokud je pravda s těma svědkama okolních letadel a dohledá se to , bude aktualizace článku? ("jeden z diskutérů tu hodil info o svědcích -2 pilotech jiných letadel jednoho co letěl za tímto letem a druhým co letěl jakoby proti? nebo z jiného směru ale čelem k výbuchu")
Děkuji a těším se na další čtení - třeba i o tý poštovní nehodě:) (to by už nemuselo tak navazovat na datumy nehod nebo?)
Hezký den
Dobrý den přeju a děkuju! Pokud by se mi povedlo svědky vypátrat, rozhodně by to námět na další materiál byl. Ale jak jsem už psala - o tomhle slyším poprvé. A jak bohužel vidíte, diskutér, který tuhle informaci zmínil, se už k dotazu patrně nedostal. Každopádně se to ještě pokusím prověřit. Další nehody určitě budou - teď v únoru bude velmi zajímavé čtení o "zapomenuté" nehodě na Ruzyni. A jak to budeme dělat dál, až vyčerpáme tyhle "velké" nehody, to se domluvíme s redakcí. Každopádně moc díky za Vás zájem, budu se snažit poskytovat pěkné čtení i nadále Hezký den i Vám!
PS: Omlouvám se za opožděnou reakci...
Složení výbušnin naznačuje amatérskou výrobu. Očividně nedokonalou, měl b y tam být jen trinitrotoluen. Přítomnost dinitro varianty naznačuje výrobu podomácku jen tak v hrnci.
bojujici vrazdama proti rezimu ...
Byl jsem na místě katastrofy v čase kdy se stala. Nebylo mi tolik abych se mohl stát členem nějaké vyšetřovací komise, ale viděl jsem své. Byl jsem letecký technik a přesně jsem zjistil úhel dopadu a přibližnou rychlost letounu. Moc se to nelišilo od pádů běžných letadel v místních podmínkách. Vykosený pás lesa v úhlu přibližném dopadu do mírného lesního svahu. Trosky neodpovídaly v žádném případě pádu stroje z výšky 10 000 m. Pokud by mě v té době požádali o vyjádření, sdělil bych, že se jednalo o pád letounu pod částečnou nebo automatickou kontrolou s vysazením 90% části přistávacích agregátů.Pod limitem rychlosti. Čili nehoda, která se mnoho nelišila od běžných pádů letadel do lesních porostů. Mé osobní domněnky nebyly a nejsou důležité a jsem rád, že paní Vulovič,upoutána v ZČT nehodu přežila. Někdy se to stalo a stává.
No ale to není nic proti ničemu.Pokud jsem dobře pochopil,zůstala valná část letounu včetně křídel vpodstatě pohromadě až do nárazu.Potom se můžou jevit stopy dopadu vpodstatě tal jak jste uvedl.
Známe pouze posádku...
Dobrý den,
v případě téhle nehody seznam obětí ve spisu chyběl. U každé nehody bývá závěrečná zpráva plus spousta dalších materiálů, ale ty nejsou pokaždé stejné. Někdy chybí přepis komunikace, někdy fotky, někdy svědecké výpovědi, někdy seznam cestujících. Mějte se! TŠ
Tak davna vec. Nepochopim. Neni nic jineho na pretres? Nebo je potrebi neco utajit, zakryt, zatlouct a timto se odvede pozornost? Nejspis asi.
Jestli není potřeba zatlouct, že dnes je to přesně 40 let od oné události. Verze o sestřelení se samozřejmě hodí všem, kdo sympatizovali s chorvatskými separatisty, kteří se k této "akci" dokonce i nějaký čas hlásili.
Nedovedu si představit (i přes ten bordel, který tam a v celé armádě panoval), že by se podařilo utajit odpálení dvou Volchovů, či co tam bylo v r. 1972 za rakety. Je to nesmysl.
Navíc Přestavlky byly součástí protivzdušné obrany Prahy, a kurs toho letadla Prahu jednoznačně míjel.
Vesny jste tam v lupě mohli dát.....