- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale v 747-ke som si prdelinku stihol povoziť. ;-)
tak nějak, je to prostě klasika...
Taky se pripojuju ke gratulaci. Kazdopadne pokrok jde nezadrzitelne dal, takze misto vzpominani na 747 a Panam si radsi dam pristi tejden sprchu v koupelne na palube A380 Emirates
Vzpomínám docela často na Pan Am a jejich nádherné logo zeměkoule. V Praze v Pařížské za komoušů reprezentovalo zastoupení Pan Am to, co byl v té době zde v ČSSR nereálný sen: jednak sílu USA a hlavně možnost svobodně se pohybovat po celé Zemi...
60. léta bylo asi opravdu zlaté období 20. století. Chtěl bych tu dobu zažít.
... je tam o dost míň místa, než v autobusu. Zkrátka, něco jako prasečák.
no ono to usporadani 3-5-3 tomu napovida, ze tam bude spousta prostoru
tak si zajedu na ten martin,to proste musim videt...
staci cernohorsky Tivat. Kdyz jeste litali IL86, tak to byl nevsedni zazitek. Molodci to zvedali az na prahu drahy a za nim je hned cesta, takze Vas to ucesalo
Napsat "rozložení sedadel v 747" nebo "spací úprava v 747" je naprostý, ale opravdu naprostý nesmysl. Vnitřní konfigurace kabiny pro cestující záleží jen a pouze na konkrétní letecké společnosti, která si letadlo objedná a která ho provozuje. A rozdíly mezi jednotlivými společnostmi jsou, věřte nebo nevěřte, podstatné (zkuste se podívat např. na http://www.seatguru.com). Navíc jednotlivé společnosti často experimentují se svými vlastními konfiguracemi. Příkladem může být poměrně nedávné zavedení další cestovní třídy (premium economy) některými společnostmi. A mimochodem, ta vaše "spací úprava" není žádná spací úprava, je to prostě jen obyčejný flatbad seat v business nebo first.