Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyškrtli si jeho dceru z přátel na Facebooku, on je za to zavraždil

Změna statusu na sociální síti Facebooku dala patrně popud k dvojité vraždě v americkém městě Nashville. Odebrání z přátel tak stálo život mladý pár.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Chosé34

Jasný jak facka

Zdravím,

  Z tohodle článku je nade vše jasné , že jsou některý lidi totálně vygumovaný. Ani se nedivím furt se nám do palic cpou tuny informací reklam a spamů pak někomu hrábne.. Neomlouvám je -jsou to lamy a je dobře ,že je chytly a doufám že už je nepustí. Jenže těch co to v sobě skrývají bude víc. Třeba někdy i hrábne mě - co já vim co se mnou udělá podprahová reklama:)

0/0
13.2.2012 12:30

Gamehoror

To už si ji zpátky asi do přátel znovu nepřidají, že ?

+1/0
11.2.2012 23:16

phaneuf

...

Stryc Vernor mel pravdu ze ti Potterovi jsou nejak divni.

0/0
11.2.2012 21:56


iSikorskii

Těžká ptákovina

Facebook je jako většina lidských činností, měla by se vykonávat s rozumem. Všude existují magoři a facebook z nikoho magora neudělá. Pokud je to jen nástroj a prostor pro chat,  různé domlouvání akcí, dozvídání se novinek u svých přátel apod., pak je to podle mého v pořádku. Kritická závislost je nebezpečná jako u všeh ostatních závislostí.

A k tomu případu, když si koupím kafe a někomu to chrstnu do obličeje, budete nadávat na výrobce kafe? Nebo jestliže se opiju a autem někoho srazím nebo sebe zabiju, kdo je vinný? Vždy je problém v člověku a ne v nástroji,záleží jak se používá...

+1/0
11.2.2012 14:47

D.E.S.

no ...

jo, za blbost se platí ..

0/0
11.2.2012 13:13

moje.maličkost

.

ten článek mi příjde téměř stejný jako na novinkách.

No a k tématu FB nemám a jsem tomu ráda-gumuje to mozky a schopnost žít reálný život jde do háje

+1/0
11.2.2012 1:16

Star25

...

No jo no, na některé duševně slabší jedince má užívání této internetové žumpy fatální dopad.

0/0
11.2.2012 0:02

hanak44

blbost

Pochybuju, ze lide ty zlociny pachaji proto, ze je nekdo vyskrtl z pratel. Je logicke, ze se nejak nepohodli, coz vedlo jednak k tomu, ze si obeti vyskrtli sve vrahy z pratel a zaroven k jejich vrazdam. Melo by tam byt i to, proc si dotycni ty druhe z pratel vyskrtli

0/0
10.2.2012 22:40

Awathorn

FB

Má opravdu smysl publikovat takovéhle články na Technetu? To patří do černé kroniky, ne sem. Když se dva poperou ve frontě na mrkev, bude se to řešit v rubrice hobby&vaření?

+7/0
10.2.2012 22:04

JoHNNY_CoNNoR

...

Takovejm bláznům by měli internet, potažmo fejsbuk zakázat :-P

0/0
10.2.2012 20:47

kremace tilapie

a

kdo jim teď bude sklízet řepu na Farmville?

+3/0
10.2.2012 20:30

quadro

jako

to delam bezne

0/0
10.2.2012 20:26

Hooky

virtuální život

FB sám o sobě nepokládám za nebezpečný. Co ovšem vnímám je fakt, že lidi, kteří tam "žijou" poněkud ztrácejí schopnost komunikovat face to face. Už jsem si několikrát všimla, že raději než zajít s pár lidma na jídlo, na výlet či na pivo, raději sjíždí FB a "komunikují" na dost povrchní úrovni s desítkami podobných na FB. Některé z nich i roky neviděli, byť bydlí ve stejném městé. Co pak vnímám jako víc než smutné: pokud je náhodou potkám ve městě, tak i na dotaz: jak se máš a co pořád děláš?  odpovídají dost vyhýbavě a bez radosti ze života. :-(

Jistě, je to prostředek ke komunikaci, ale měl by se užívat s mírou. Ostatně jako všechno ostatní. K osobní komunikaci mi stačí mail, mobil a případně na telefonování skype, kde si domlouvám schůzky či případné akce. Představa, že vkládám na FB své denní zážitky a komentáře mě děsí.

+2/0
10.2.2012 19:33

Achille Volfoni

Re: virtuální život

souhlasím....Nejhorší na tom je,že místo otázky "kdy máš čas,nezajdem do hospody?"...povětšinou slyším..."máš FB"?

0/0
10.2.2012 19:43

HonyaDj

Re: virtuální život

To je asi stejný argument jako "nechápu, jak někdo může používat email, místo aby psal dopisy" nebo "jak můžeš proboha psát dopisy na stroji a ne v ruce" atd. atd. Stejně slepá argumentace. Facebook je POUZE nástroj. Jak ho lidi používají, je jejich problém... Dřív takové typy lidí holt vysedávaly u televize místo u Facebooku, nebo nalití v hospodě... Každá doba má něco.

+3/0
10.2.2012 21:34

wotomtoje.

nebo nalití v hospodě.. :-))

To si se pěkně prozradil! ;-)

0/0
15.2.2012 7:53

Achille Volfoni

ráznej Amík

0/0
10.2.2012 18:07

Pajus

Někdo je duševně chorej, ale očerňuje se Facebook

To bych někde mohl napsat, že řízení se radami idnes vede k sebevraždám ;-D

+2/0
10.2.2012 17:29

Aqua

Re: Někdo je duševně chorej, ale očerňuje se Facebook

To vysvětlujme zdejším inteligentům. Když občas vídám výroky typu kolik lidí zabily auta a proto je zakázat, tak čemu se divit...

+1/0
10.2.2012 20:50

VYMÍTAČ BOLŠEVIKŮ

haha, ja bych fsechny ty facebooky zakazal

zajimalo by me, jestli mu diagnostikuji dusevni nemoc nebo jestli bude takovy clovek psychologama oznacen za normalniho.... take by nebylo od veci videt jeho reakce v realnem zivote napr. kdyz mu nekdo slapne na nohu v obchodaku, tak jestli ho naoplatku na miste vykucha nebo to ustoji....

0/0
10.2.2012 17:03

kocour67

vražda

a neudělali to kvůli tomu že posekali trávník místo středy v už v úterý?

0/0
10.2.2012 16:43

john.h

tyhle kauzy

tyhle kauzy kazdeho jenom otravuji, ja bych vsechny ty facebooky a internety zakazal

0/0
10.2.2012 16:34

^Moravian^

Re: tyhle kauzy

Muzes zacit u sebe a ostatnich si nevsimat..

+2/0
10.2.2012 18:48

Duke._.Nukem

Re: tyhle kauzy

8-o;-D

0/0
11.2.2012 12:52

iSikorskii

Re: tyhle kauzy

Klid naráží na jednu už dnes velice slavnou důchodkyni :-P a její velice hezké odpovědi v jednom deníku

0/0
11.2.2012 14:55

Vedoucí kolotoče

False flag...

...ktery ma za ukol zregulovat Facebook, Twitter a opet utahnout srouby v pristupu na internet. Podobne jako ted v Norsku uvazuji o zakazu prodeje akcnich her, protoze pry Breivika inspirovaly k masakru na ostrove Utoya.

0/0
10.2.2012 16:09

RayPall

Re: False flag...

Zdroje, důkazy?

0/0
10.2.2012 16:15

HonyaDj

Re: False flag...

Kde chcete k mediální manipulaci vzít důkaz? To je asi jako chtít dokázat, že z normálního podnikatele, majitele Megauploadu média cíleně udělala "zbohatlické p*ase", aby bylo před ovcemi omluveno to, že ho zatkli bezdůvodně. . Nebo dokázat to, že evropská média dostala politicky nařízené informační embargo na informace ohledně revoluce na Islandu, aby se náhodou národ neutrhl ze řetězu i zde... Atd. atd. atd.

0/0
10.2.2012 21:27

RayPall

Re: False flag...

V tom případě jsou to všechno jen nepodložené báchorky.

0/0
11.2.2012 18:54

Stratos

To je úroveň...

To si vy autoři článků neumíte napsat i vlastní? Bože, vždyť ty texty normálně kopírujete a vkládáte bez rozmyslů. Kdyby v tom textu byla chyba, tak si toho ani nevšimnete. Větší odstavce mají naprosto stejné i novinky.cz aj.

0/0
10.2.2012 16:01

malej.draha

Hm...

Tak já tu plánovanou redukci friend listu ještě raděj zvážím...

+3/0
10.2.2012 15:58

vaclav13

FB nepoužívám a nechybí mi

Ale jinak je to děs. Kolega, který toho času za velkou louží pobývá na vědecké stáži mi tohle poslal jako odstrašující příklad, kam až může dojít šílenství v podobě sociálních sítí. Útěchou budiž, že amíci umí narozdíl od naší přehumánní společnosti podobné prasárny patřičně odměnit. Hochům už teď nejspíš dochází, že s velkým soucitem porotců počítat nemohou a zahrají si o pomyslný jackpot. Nejspíš jim i v těch přituplých mozečkách nejednou dojde, že tady se stala chyba. Vzhledem k tamnímu systému bych se nedivil, kdyby to solidně schytala i slečna dcerunka.

0/0
10.2.2012 15:31

Jedinecny

FB za nic nemůže

to blbost lidí způsobuje takové potíže. FB je jen nástroj, když to lidská arogance, porucha či hloupost vraždí, atakuje atd.

+7/0
10.2.2012 15:18

john.h

Re: FB za nic nemůže

taky mam na to stejnej nazor - je to nastroj k soucasnymu modernimu zivotu - je to neco jako kone na divokym zapade - jezdilo se na nich, strilelo se z nich z pistoli, ale sami za nic nemohli - mohli za to jen jezdci na nich

0/0
10.2.2012 16:37

m-karr

Re: FB za nic nemůže

Pistole je taky jen nástroj a zdaleka ji nemůže mít každý, Výherní automat je taky jen nástroj a i ten je regulovaný.

Pokud po něčem lidi blbmou, a není v soudnosti běžného uživatele uvědomit si jak pitomě se chová, mělo by se to v případě škodlivosti omezit. To teď nemůuvím o omezování facebooku, ale obecně o "jen nástrojích"

+2/0
10.2.2012 17:11

iSikorskii

Re: FB za nic nemůže

Takže jakým způsobem to chcete řešit? A kdo bude v komisích rozhodovat, co je tak škodlivé a bude zakázno, a co  ne. O soudnosti a nesoudnosti, takové omezení už se nějak jmenuje a to - pozbytí svéprávnosti. Jste dospělí? Pokud neomezujete práva druhého, dělejte si co chcete. Jste dospívající? Mají za vás zodpovědnost rodiče. Nevidím v tom problém. A že se objeví pár agresivních, pošahaných nebo jinak deviantních jedinců, tak to už prostě je a myslím, že nějaké omezování nepomůže..

0/0
11.2.2012 14:54

m-karr

Re: FB za nic nemůže

V tom s Vámi souhlasím, jen jsem chtěl říct, že se prostě jednou za čas objeví návykový produkt, a může to být v jakémkoli oboru. No a takový produkt na sebe naváže závisláky prostě proto, že se trefil do jejich slabiny. Takže že facebook za nic nemůže je příliš černobílé. Zodpovědnost je ale každopádně na uživateli.

0/0
11.2.2012 16:47

dracekv1

hmm

Taky sem dělal čistku lidí, kteří tam psali jen samé blbosti.

0/0
10.2.2012 15:15

tajny agent

Re: hmm

... aby si na tebe nepockal krveziznivy dav ...

0/0
10.2.2012 15:53

Korektní Želva

...

Za toto nemůže odebrání z přátel na facebooku, za toto může prostě psychická porucha toho člověka.

Kdyby nebyl facebook, tak by se našla jiná záminka.

+5/0
10.2.2012 14:49

Lavra

Re: ...

Tyhle internety a fejsbůčky nesou významnou vinu na morální devastaci a psychických poruchách mládeže a bohužel se tyto neblahé vlivy v poslední době přenáší i na starší generace... A pokud za to nemohou internety, tak bezpochyby násilná kultura a počítačové hry... Toto nikdá nebylo, co je dnes, aby se kvůlivá internetům vraždilo... Na to se klidně zeptejte starších příbuzných.

0/0
10.2.2012 15:00

Korektní Želva

Re: ...

Dřív se vraždilo za psaníčka v dopisech, dnes se místo dopisů použí facebook a tak se vraždí za planíčka na facebooku. :-) Nová doba.

+3/0
10.2.2012 15:09

iSikorskii

Re: ...

Ne, ale vraždilo se vždy a leckdy pro stejné prkotiny. Vaše paměť nebo zkušenosti vás zrazují, ale moje ne. Poučte se na vývoji novodobé společnosti. Mění se nástroje, doba i lidi, ale některé věci se nemění. Ta vaše násilná kultura a počitačové hry nemůže za nic, takové tendence v člověku prostě jsou a nevinné hraní her z vás neudělají vraha. A že toho "nikdy nebylo, co je dnes" samozřejmě není pravda. Jen se prostě o tom mluvit nemohlo, nechtělo nebo to bylo každému jedno, sám měl každý starostí dost. Doba se vám nelíbí a komu jo, ale vše je globální a všechny lidi ovlivňuje neurčitost budoucnosti. Zeptejte se mladších příbuzných:-)

+1/0
11.2.2012 15:07

RayPall

Lidský faktor

Opět jen opakovat, že za toto nenese Facebook jakoukoliv odpovědnost. Vše je jen a jen lidský faktor. Obviňovat z tohoto Facebook je jako kdybych někoho zastřelil a někdo by řekl, že za to může ta pistole. Jak psal někdo pode mnou - pokud je někdo takový psychopat, že někoho zabije kvůli statusu na FB, stačila by mu i jiná záminka, třeba i banálnější.

0/0
10.2.2012 14:33

Lavra

Re: Lidský faktor

Samozřejmě za to nese vinu Facebook vinu až v druhé řadě. Hlavní díl viny je na úřadech, které už dávno měly zasáhnout a zakázat FB odebírání přátel a podobné útoky na samotnou podstatu lidství... Dokážete si představit, jak je takový mladý člověk psychicky ztýrán, když si jej někdo jen tak mýrnix týrnix smaže z přátel?

0/0
10.2.2012 14:45

mbem

Re: Lidský faktor

Dalším krokem budiž zakáz jakýchkoliv partnerských vztahů. Pokud kteatůře stačí k vraždě odebrání z přátel, co pak teprve ukončení vztahu? ;-D

+1/0
10.2.2012 15:01

Lavra

Re: Lidský faktor

No to se rozumí samo sebou, partnera a kamarády je třeba přidělit již v útlém dětství, aby se zamezilo nejistotám a strázním...

0/0
10.2.2012 15:05

RayPall

Re: Lidský faktor

Hezká satira :-)

Každopádně to, že dnešní děti prosedí hodiny u facebooku (a to už od relativně útlého věku), to není chyba ani tak jejich, jako rodičů. Pamatuji si sebe, jak mě od počítače rodiče vyháněli lítat ven. To samé by se mělo dít teď. Ne to, že upracovaní rodiče odloží ratolest k počítači s internetem, aby od něj měli pokoj. Já sám se až děsím, co na sebe dokážou ty náctileté holčičky vyblít do statusů, a to nemluvím o fotkách div ne ze záchoda. Ale opět - jde o lidský faktor. Je to stejné jako žvásty pacifistů o odzbrojení - za násilí ovšem nemůžou zbraně, nýbrž lidé co je používají. Stejně jako vybitá a zajištěná pistole ležící na stole je sama o sobě naprosto neškodná, tak Facebook bez lidí nemá šanci jakkoliv komukoliv ublížit. Proto kritizujme ne nástroj, ale ti, co jej zneužívají.

0/0
10.2.2012 16:15

Funso

Re: Lidský faktor

To že tam patnáctileté holčičky blijou kraviny mi přijde normální, horší je, že k tomu mají tendeci i lidé o dost starší (sám tedy FB nemám, ale občas mi někdo něco ukáže a většinou je mi trapně jak něco takového někdo mohl vypustit z klávesnice). To že se tam fotí obnažené nezletilé puberťačky (které takto samy se sebou porušují zákon výrobou dětské pornografie) mi sice přijde nadmíru idiotské ale co člověk nadělá.

Problémem FB, je že se vzájemná výměna názorů zjednodušila na několik kliknutí, na zpětnou vazbu pomocí tlačítka like bez možnosti "dislike", kdy se člověk dozví jen zdali se mi něco líbí, ale když se mi to nelíbí tak nemám pomalu nárok na vyjádření, a na naprostou postradatelnost standartního mezilidského kontaktu.

FB je sice fajn, protože je to univerzální portál pro všechno, ale většině lidí nedochází, že je to odraz člověka, a když někdo je schopný vypotit něco ve stylu "Čauééééés, pRáVě jSeM DoAaPiNkAlA uPa BeStOvNí oMacZkU *MUCK*, tak to o něm vypovídá dost.

+2/0
10.2.2012 16:25

Leinad

Re: Lidský faktor

Místo dislike používám, "report spam" a zatím můj účet nesmazali a účty známých taky ne. Za to mám vypozorováno. že to má vliv na řazení "top news."

0/0
10.2.2012 17:38





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.