Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nejvtipnější video na YouTube hledají vědci, diváci i algoritmus

Rozdováděné kočičky v souboji proti zlomyslným kanadským žertíkům a romantické vyznání lásky proti žádosti o ruku na mostě. Výzkumníci z Google učí počítače smyslu pro humor a měří, kolik LOL se rovná jednomu hahaha.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Sam Bell

!

http://www.youtube.com/watch?v=RR-JokY_x5I

0/0
19.2.2012 12:39

Martin Soušek

vraťte mi půl hodiny života!

No zkusil jsem to a předložená videa nebyla ani vtipná, ani zajímavá, ale pouze naprosto debilní.

.

Asi ten jejich algoritmus má ještě dost podstatné mouchy!

0/0
16.2.2012 10:31

Korektní Želva

...

Hned první možnost vybrat vtipnější video a ten systém mi tam nabídl dbě stejná videa ;-D;-D

Taková hloupá chyba, to bych od Googlu nečekal, tohle si neošetřit, to je dobrej fail.

0/0
16.2.2012 10:15


Světlonoš_v04

umělá inteligence

zajímalo by mne co používají za algoritmus. Velmi pravděpodobně se jedná o supervised strojové učení, tj. prvně tomu počítači ukážou několik příkladů humoru a několik bez humoru a on se naučí je poznávat a pak už automaticky třídí videa. Taky by mne zajímalo co používají jako "features". Dělám něco podobného náhodnými lesy (random forest) a tam lze provést feature selection pomocí Gini kontrastu. Tento článek zní jako vtip, ale strojové učení a umělá inteligence jsou budoucnost. Obrovská spousta Ph.D. projektů se dnes dělá na "data mining", "unsupervised clustering" nebo "supervised machine learning". Tyto věci mají čím dál větší uplatnění všude možně a do budoucna to bude jen narůstat. Vždyť tyto algoritmy pro googlu třídí zákazníky dle toho co vyhledávají, a pak jim servírují cíleně reklamu. Jisteže umělá inteligence zdaleka nedosahuje kvalit té lidské, ale to po ní nikdo ani nechce.

+1/0
16.2.2012 9:35

s3x

Chybí už jen...

Chybí už jen elektrody zapojené do USB, které si přilepíme na hlavu, aby u "nejvtipnějších" videí přenášely do mozku informaci, že se máme smát ;-D Ještě mi řekněte, že ty lidi za takový "výzkum" někdo platí??? Tomu říkám přínos lidstvu a společnosti... Rv

0/0
16.2.2012 9:15

s3x

Re: Chybí už jen...

A mohlo by se to jmenovat třeba iLaugh - se sloganem "Už nikdy se nebudete cítit trapně, že nevíte, jestli se máte smát - vyřešili jsme to za vás!" by se to prodávalo určitě skvěle... ;-D

0/0
16.2.2012 9:29

Inkvizitor Johny

Re: Chybí už jen...

;-D

0/0
16.2.2012 20:27

MadYsha

To je blbost

Jak může vyhodnotit videa, na kterých jsou vtipné například kulturní reference?

0/0
16.2.2012 8:29

Pavel Kasík - Technet.cz

Re: To je blbost

"Kulturní reference" (česky "narážky") se počítač učil například v přípravě na Jeopardy. Tedy - není to jednoduché, ale že by to bylo nemožné, to se říci nedá.

0/0
16.2.2012 9:47

Enklave

Hmm

Tak sem si zkusil hodnotit par srandovnich videi...polovina byla trapna, polovinu videi mi to nabizelo i podruhe...a navic kvuli jakemusi multiplikatoru dostavali jine videa vic bodu, nez ty predchozi, i kdyz nebyly tak moc zabavne....to je objektivita jako prase

0/0
16.2.2012 8:07

Inkvizitor Johny

Re: Hmm

Já tím ztratil právě 20 minut svého života:-/

0/0
16.2.2012 8:12

repulsive

haha

to mě pobavilo, umělá inteligence je jeden velký fail (ibm watsdon je v podstatě idiot / autista), a oni chcou strojově kategorizovat nebo hodnotit humor ...

0/0
16.2.2012 0:28

doktor_bota

Re: haha

Prosím adminy projektu "repulsive", aby zjednali nápravu, protože se jim zase připojil k netu a trousí nesmyslné příspěvky.:-P

+2/0
16.2.2012 0:52





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.