- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
záchranných prací, v novinách se psalo, že zodpovědný pracovník byl odsouzen na 5 let. Ale podle článku to nevypadá tak, jak to bylo popsáno, možná neúmyslně. v tehdejším tisku, tam to bylo tak, že letadlo neshořelo rychle a tak cestující bylo možno zachránit.
z Moskvy i můj otec. Den předtím měla babička sen, volala mu aby jel vlakem a on ji poslechnul. Stejně měl plné kufry kontrabandu a od té doby do Ruska už jezdil jenom vlakem a pobral víc kufrů chlastu a kaviáru.
tam chyběl topič a nástěnkář ( vše samozřejmě zdvojeně )
dříve se ututlala nehoda letadla, kde přišlo o život "pár" lidí. Dnes se tutlají miliardové podvody, které budou mít vliv na celý národ, a pro jistotu se to proloží strašáky z Řecka.
Jinak velmi zajímavý seriál, nahrazuje VTM.
Jinak i za komunistů se v odborné literatuře dalo dost přečíst o západu a nebyly to fikce. Jde jen o to, co člověk čte a nakolik si to dokáže zdůvodnit.
Letadlo u Bratislavy spadlo až v roce 1976.
U Bratislavy byly 2 haavarie... jedna do lesu Malych Karpat v 60tych letech a pak druha do jezera pri letisti v druhe puli 70tych let
Letadlo bylo málo blbuvzdorné. Není problém zajistit signalizaci nevhodného nastavení nebo podobné nastavení před přistáním úplně vyloučit. Vůbec nejjednodušší by by bylo řízení zjednodušit, aby nevznikalo příliš mnoho nevhodných kombinací.
Pokud vim, za bolsana byli hasici Sbor pozarni ochrany a jeho clenove byli pozarnici. Tak jaky nespravny vyraz? Proste a jednoduse dobovy...
a ještě že tam necitovali něco o zásahu SNB (Sboru národní bezpečnosti), to by musela redakce vysvětlovat, že to byli policajti.
Po Evropské (tehdy Leninově) lítaly k letišti záchranky a hasiči. Pak bylo pár vyprávěnek přes známé, co měli známé známých kolem letiště. V televizi, v rádiu, v novinách nic. To byl také příznak totáče. Nedozvěděli jste se NIC, protože spadlo ruské letadlo. Kdyby to bylo něco z toho "zlého Západu", bylo by to hned na prvních stránkách. Socialsitická sovětská těchnika nesměla (mediálně) selhat, i kdyby to padalo obden.
Paní Šímová děkuji za pěkný článek ,zase jsem si hezky početl. je jen škoda že těch článků není víc třeba i ty nákladní nebo malá letadla.
Že špatně trimovali, se vědělo krátce po nehodě. Prý tam byl problém se vyprostit z pásů, kdy letadlo zůstalo na "střeše". A já byl furt přesvědčen, že to byla linka z Leningradu. Podobnou nehodu měl MALÉV o pár let později na 31. Tam to odnesl pouze zadek, kterej se naštípnul. Problém u obou případů byl v tom, že u vrtulových letadel byla reakce na přidání plynu prakticky okamžitá, u proudových letadel byla určitá prodleva. Za většinu LN může chyba posádky a je jednou zda jsou z USA, EU, či jiné země. Chybovat je bohužel lidské