Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Technet.cz

  • Úterý 2. září 2014. Adéla

Diskuse k článku

Vytvořte rodokmen v počítači a vystavte ho na internetu

Představujeme desítku programů, se kterými raz dva vytvoříte rodokmen své rodiny.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Andrax

hlavne ho jeste poslat dal

to kdyby si ho nahodou Amici zapomneli stahnout z netu sami :-(

0/0
23.3.2012 17:39

cenzore_zdar

to bych musel byt uplnej blazen

0/0
22.3.2012 9:02

Harant z polžic nebo bezdružic

Po rodokmenu se raději nepídím,

mám strach, že bych zjistil, že jsem např. ženat se svou sestrou. Já jsem svého otce neznal a ona svého také ne.

Člověk nikdy neví.... :-/:-/

+1/0
20.3.2012 21:29


Mistr světa v truchlení

Re: Po rodokmenu se raději nepídím,

A úplně nejhorší je když je člověk nevědomky ženat s vlastní tchýní :-P

+1/0
20.3.2012 23:20

PosledníMohykánStáleŽivý

Je to jednoduché. Všichni pocházíme z jednoho

prapředka z rovníkové Afriky, jen počet generecí od té doby je u některých nižší, než u jiných.:-)

0/0
20.3.2012 19:48

oldfashioned Kokodák v2

a nezapomeňte k tomu zveřejnit čísla kreditních karet,

piny a rodná čísla;-D;-D

+1/0
20.3.2012 19:41

perme je a žerme je

Tak rodokmen na internetu

vystavit smím,ale svého pindíka né.Nerozumím tomu.

+1/0
20.3.2012 18:55

1933RT

Vytvořit rodokmen, proč ne, ale dát to na internet?

Potom by si ještě člověk mohl zavést sondu do análního otvoru a vzniklé video dát na facebook. Krom toho čím méně toho lidé na vás vědí, tím lépe. Nikdy nevíte co se vám může přihodit.

+2/0
20.3.2012 14:02

Kam vítr, tam plášť

Re: Vytvořit rodokmen, proč ne, ale dát to na internet?

Ono to jde s fB i propojit takže získáváte 2 v 1 :-P

0/0
20.3.2012 14:13

Jana Formanova

Re: Vytvořit rodokmen, proč ne, ale dát to na internet?

Naprostý souhlas!

0/0
20.3.2012 18:12

Ma7ous

Re: Vytvořit rodokmen, proč ne, ale dát to na internet?

přesně tak, není lepšího nápadu dávat všechno o sobě a své rodině jen tak na odiv všem ostatním

0/0
20.3.2012 21:03

uri

moja skusenost

Tvorbe rodokmenov sa venujem uz asi 20 rokov. Najskor papier, potom jeden software, teraz GenoPro. Doporucujem. Chce to pochopitelne zohnat aj obsah, cize navstevy v rodine, na cintorine, matrika a rozne ine zdroje. Nie je to jednoduche, je to casovo narocny konicek. Potom zistite, ktory spoluziak zo zakladnej je vlastne Vasa vzdialena rodina. Pri pocte ludia viac ako 1000 by som to na web nedaval ani z dovodu, ze je to pre cudzieho cloveka neprehladne. Nedavno som vsetkych ludi rozdelil do rodin a vzniklo mi tak asi 20 rozny rodokmenov, ktore som medzi sebou pekne poprepajal. GenoPro je v tomto dobre. A aj cestina do neho existuje a jej autor je velmi fajn clovek.

+2/0
20.3.2012 13:48

Teletabis

Jediní příbuzní

jsou ti, ke kterým se hlásíme, nebo jim chodíme na hřbitov. Ostatní jsou cizí. (leda že bychom po nich dědili)

0/0
20.3.2012 13:48

Patrik Šebesta

Re: Jediní příbuzní

Právníci a soudci mají pro takové případy termín - smějící se dědicové ;-D;-D;-D

+1/0
20.3.2012 15:10

Kam vítr, tam plášť

Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

;-D výborný nápad jako vždy, a teď ještě tu o smolíčkovi Rv

0/0
20.3.2012 13:35

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

On vás někdo nutí?

Na webu http://www.myheritage.cz/ je 22 mio rodokmenů. A pár troubům na iDnes to přijde divné. ;-D

0/0
20.3.2012 13:42

f-fect

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

A to, že se našlo 22 mio lidí, co tam vystavilo svůj rodokmen, něco znamená? To se musí hned všichni přiřadit do stáda? Stejně jako x milionů lidí má účet na facebooku a vystavuje na něm fotky svých dětí znamená, že musím honem rychle běžet a vystavit tam své děti? Asi ne, že?

Pokud vím, diskuze je zde od toho, aby zde čtenáři svobodně vyjádřili svůj názor. Ideálně se o nich diskutuje, nikdo nikomu nevnucuje ten svůj, neboť správný názor neexistuje, každý uvažuje jinak a bazíruje na jiných věcech. To je jako chtít najít největší štěstí, když každý měří štěstí podle svých měřítek. Takže si nechte své "trouby" od cesty...

Howgh

+2/0
20.3.2012 13:54

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Pro ty pomalejší v myšlení znovu opakuji - nikdo vás nenutí ani dávat na web svůj rodokmen, ani dávat tam fotky svých dětí. Opravdu to nemusíte dělat. Fakt.

Takže pokud proti tomu protestujete, je to jako protest proti informačnímu, že jsou lidé, kteří mají rádi masáže a kde takové masáže dělají nejlepší...

"To tak, ještě aby mě nějakej úchyl ošmatával!!!" ;-D

0/0
20.3.2012 13:58

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

...proti informačnímu článku...

0/0
20.3.2012 13:59

Kam vítr, tam plášť

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Takže 22,000,000 ovcí tam vystavilo svoje rodokmeny, aha tak to už musí být výborný nápad ;-D;-DRv

+1/0
20.3.2012 14:11

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Jistě. Oni jsou ovce, vy jste letadlo. ;-D

0/0
20.3.2012 14:18

f-fect

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Z toho přeci nemůžete hned vyvozovat, že

0/0
20.3.2012 14:21

f-fect

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Pardon, uklikl jsem se.

0/0
20.3.2012 14:21

f-fect

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Tady se ale neprotestuje proti článku. Tady lidé vyjadřují ten názor, že by svůj rodokmen - ať už jej mají zpracovaný, či nikoliv - nikdy nevystavili na internetu, z různých důvodů. A Vy z toho máte neustále dojem, že je musíte přes nemístné invektivy napomínat, že je nikdo nenutí. Oni to ví, že je nikdo nenutí, jen jim přijde nerozumné to vystavovat na internetu. Težko říct, co Vaším jednáním sledujete, každopádně to ducha férové diskuze nerozvíjí. Čekal bych, že technicky vždělaní lidé přispívající do diskuzí v této sekci budou mít k diskuzi osvícenější přístup, než nějací řvouni z politiky či ekonomie.

+1/0
20.3.2012 14:14

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Pokud někdo okomentuje takový článek jako třeba pán z rootu tohoto vlákna, v podstatě si o odpověď typu "NIKDO VÁS NENUTÍ" říká. Kdyby to věděl, jistě by neměl potřebu takto hloupě reagovat ke článku, který jen případným zájemcům ukazuje nástroje. Myšlení nebolí.;-)

0/0
20.3.2012 14:20

f-fect

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Chápu. Do jisté míry lze takto reagovat, ale považuji to za mírně přepjaté. Zeptám se Vás na Váš názor: Co si o veřejném umisťování svého rodokmenu na internet myslíte Vy?

Já osobně to považuji za nebezpečné a nedělal bych to. ;-)

+1/0
20.3.2012 14:31

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Já myslím, že je to každého věc a mně do toho nic není.

0/0
20.3.2012 14:53

Mistr světa v truchlení

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Tak když ti do toho nic není tak proč odsuzuješ názory které se ti nehodí do krámu?

0/0
20.3.2012 15:02

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Já je neodsuzuji. Já jen říkám, že je nikdo k něčemu takovému nenutí. Mám vám to zopakovat ještě jednou?

0/0
20.3.2012 15:18

Mistr světa v truchlení

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Já jsem snad psal že mi to někdo nutí?8-o

Trochu se zamysli a nelži.

0/0
20.3.2012 15:25

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Já někde psal, že jste to psal?

Možná byste s tím myšlením měl začít sám. ;-)

0/0
20.3.2012 15:43

Mistr světa v truchlení

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Troubo ;-)

0/0
20.3.2012 17:03

lokutus

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Špatný začátek. Zkus to znovu. ;-)

0/0
20.3.2012 19:14

PosledníMohykánStáleŽivý

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Že se vměšuji, mně to připadá jako zcela vynikající konec.;-D

0/0
20.3.2012 19:36

jsijtojakmirikas

Re: Jasně, budu vystavovat svůj rodokmen na netu

Kdo se o genealogii vážně zajímá, nebude mít problém s vystavením rodokmenu na webu, protože nejenže si uvědomuje, co může zveřejnit (např. že veřejné informace se netýkají živé osoby, popř. osoby zemřelé před určitým počtem lidí), ale hlavně ve sdílení informací vidí možnost získat další informace o příbuzných od ostatních nadšenců. Podíváte-li se v neděli ve 20 na Universal Channel, je tam seriál o rodokmenech známých  osobností, ve  kterém uvidíte, že např. v USA jsou dnes matriky zdigitalizované, v lepším případě i elektornicky zpracované kvůli dohledatelností záznamů. Asi nemá dále ani cenu se tu rozepisovat, že i o Vás je vše na internetu v úředních záznamech, nemáte jistotu, jestli někdo neprozradí přístupové údaje atd. atd., zveřejnění pár dat o zemřelých je menší hrozba.

+1/0
20.3.2012 20:32

lokutus

Fascinující

Fascinující, kolik ... ehm lidí... má potřebu napsat do diskuse, že nechápou, k čemu to je a proč by to někdo měl vůbec používat. Amatérský trolling? Mentální retardace? Pořád se nemůžu rozhodnout... napovíte?

+1/0
20.3.2012 13:29

islandan

Re: Fascinující

Lidi mají různé koníčky a jsou takoví, kteří to nechápou a vyjadřují nad tím podiv. Nechápou, proč např. někdo si dělá sbírku cigaretových špačků (vajglů) nebo sbírku pravých zadních nožiček potkanů:-P

0/0
20.3.2012 13:38

lokutus

Re: Fascinující

Ano, jistě. Dělat si rodokmen, zajímat se o svou rodinu a minulost, je srovnatelné se sbírkou vajglů... Tak to má logiku... v mateřské školce.

+1/0
20.3.2012 13:41

_Zuzka

Re: Fascinující

Co je špatného na tom, zajímat se o sbírku vajglů? Každý má nějaký koníček. :-)) Pokud to není sbírka vlastnoručně odřezaných lidských hlav, tak je do toho každýmu houby. :-)

0/0
20.3.2012 20:31

Teletabis

Re: Fascinující

Ale vystavovat to nemusí. Stačí vytisknout a dát do šuplíku.

0/0
20.3.2012 13:45

jsijtojakmirikas

Re: Fascinující

Souhlasím, těch vajglařů bych se bál víc než genealogů, na vajglu je DNA.

0/0
20.3.2012 20:34

islandan

No to bych

musel být úplně na hlavu abych veřejně vystavoval údaje o sobě a svých blízkých, když je tady ve všem takový b-o!r.d?e/l, který nahrává lumpům všeho druhu. To může udělat jen člověk velice mdlého rozumu.;-ORv

0/0
20.3.2012 13:16

l.g

Genderově korektní

Zajímalo by mě, jak se rodokmeny slučují s genderovou korektností. Správný rodokmen je totiž pouze "po meči". Jinak by jeho sestavování nemělo valný smysl, neboď už v nějakém pátém pokolení byste byl příbuzný v podstatě skoro s každým. Nehledě na to, že hlouběji do historie už je to nedohledatelné.

0/0
20.3.2012 12:46

zijutady

Re: Genderově korektní

To jste vedle jak ta jedle :-).

Já mám v jedné linii po kupě už deset generací. Ta nejstarší se narozením pohybuje teprve kolem roku 1730. Hledat se dá do cca třicetileté války. 10 generací = 512 lidí (pouze přímých předků) takže to není zas tolik.

0/0
20.3.2012 13:38

Teletabis

Rodokmen

mého kamaráda sahá až do říše hmyzu.;-D;-D;-D

0/0
20.3.2012 12:34

1933RT

Re: Rodokmen

Tak to můj až k jednobuněčným organismům.

0/0
20.3.2012 14:04

Teletabis

Bzzzzzz

Vystavme si rodokmen a pak bojujme za rozmazání č.p. na Google Street. Bože, to je blázinec.

0/0
20.3.2012 12:17

Danielek

Re: Bzzzzzz

:D

0/0
20.3.2012 12:19

bloud-velbloud

a proč bych to měl dělat?

co je komu dotoho?

+3/0
20.3.2012 11:54

DlouhousekLihoslav

jsou to hraciky

trosku americkeho stylu v hledani roots a tyhle programky pak opravdu zajemcum o predky pomuzou. ale paranoikum se to nevysvetli

+1/0
20.3.2012 11:49

Diskuse na iDNES.cz

Vážení čtenáři, o vaše názory velmi stojíme. Chceme však, aby diskuse měly smysl. Proto vás prosíme, diskutujte slušně a k tématu článku. Příspěvky, které ve slušné a kultivované diskusi nemají místo, mažeme. Diskutování se řídí pravidly diskuse na iDNES.cz.

Jan Dvořák, šéfadmin diskusí







mobilní verze
© Copyright 1999–2014 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.