Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslechli jsme 16 MP3 přehrávačů. Nejlépe zahrál Cowon

Otestovali jsme šestnáct MP3 přehrávačů a zjišťovali, který vám ouška naplní nejlepším zvukem. Odpověď je jednoznačná: nejlépe hrají přehrávače Cowon D3 a Cowon I10. Za hřích stojí i iRivery a iPod nano. Skvělý poměr zvuku k ceně nabízí Philips a iRiver. Nejméně nás přesvědčil iPod Classic.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

GeorgeOrwell

Hry na iOS jedou :o)

Nejsme daleko od toho že hry na iOS zařízení vytlačí díky výkonu klasické herní konzole a PC:-) už na ně jsou i recenze ;-)

http://www.facebook.com/iOSGAMES.cz

0/0
20.3.2012 12:28

panzic

Cowon & Sennheiser

máte někdo vyzkoušenou tuto kombinaci i s levnějším modelem sluchátek? tak nějak mě to láká a pořád se nemůžu rozhodount který a které ;-D líbí se mi i10 i předchůdce i9 ale i to D3 nevypadá zle a zase bych na tom mohl pouštět i filmy v autě. díky za reakce :-)

0/0
17.3.2012 10:18

pooo

Děkuji za recenzi

Chci poděkovat redakci za porovnání. Nebral bych si moc z příspěvků těch, kteří nepochopili. Ono je to jako s auty - tabulkově podle papírových údajů je můžete porovnávat podle výkonu a výbavy, ale subjektivní dojem redaktora, který se v nich sveze je jiný,mě osobně to zajímá a je to pro mě vypovídající. Asi je zbytečné psát něco takového pro někoho, který si myslí, že drahý mobil (který vlastním a můžu porovnat) může hrát stejně jako samostatný kvalitní přehrávač - kdyby to tak bylo, tak by asi  výrobci MP3 vymřeli. Je jasné, že koupí MP3 to nekončí a kdo to myslí vážně, tak musí investovat i do kvalitních sluchátek. I když tomu možná někteří neuvěří, tak díky tomu, že zvuk jde přímo do uší (píšu nyní o kvalitních in-ear sluchátkách), tak dostanete ve výsledku za desekrát menší peníze stejný výkon, který jenom těžko zaplatíte aby jste stejně kvalitně ozvučili dvacetimetrovou místnost. Ale těžko něco takového vyprávět někomu, který to nikdy nezkusil a jenom plácá v diskuzích.

+4/0
16.3.2012 8:36


l.g

Re: Děkuji za recenzi

Nedělejte si iluze, že odborné články jsou objektivní. Znám shodou okolností jednoho redaktora co píše recenze na auta. Už jsem od něj párkrát "mimo záznam" slyšel: "To auto je strašné, ale to nemůžem napsat..."

 

Mimochodem to, že v "recenzi" se používá vlastních sluchátek a úplně se ignorují ta, která dodává výrobce považuji za zcela zásadní pochybení. Sluchátka jsou součástí výrobku a je docela podstatné vědět, co k němu výrobce přibaluje a jaký to má vliv na konečný zvuk. Přinejmenším to je dobré k tomu, aby si člověk mohl udělat obrázek, jak to výrobce myslí.

0/0
16.3.2012 10:25

Neutrální Nick

Re: Děkuji za recenzi

Článek píše o zvukových rozdílech přehrávačů. Ne kombinací přehrávač - sluchátka. Přibalená sluchátka navíc spolehlivě zabíjejí jakékoliv zvukové kvality přehrávačů.

+3/0
16.3.2012 10:30

pooo

Re: Děkuji za recenzi

Jak jsem psal výše - mě přibalená sluchátka nezajímají. Pro mě za mě by je tam výrobce nemusel vůbec dávat. Beru to jako bonus, který já osobně hodím do koše. Mě zajímal test zvuku na výstupu a toho, kdo si koupí sluchátka vlastní taky. Pokud by šlo test MP3 přehrávačů, co se týče výbavy, tak by se jednalo o úplně jiný článek.

Použiju zase srovnání s autem - každý nechce nejvyšší  výbavu v autě, protože na ní nemá. Každý nechce k MP3 sluchátka za 8tis, které by zdvojnásobily cenu výrobku, protože by si ho potom nemohl koupit.

0/0
16.3.2012 12:12

venecek.nebo.rakvicku2

Trošku mi tam chybí...

ty filigránské výšky :)

0/0
16.3.2012 5:33

John_Matey

Je to hezký

přehrávač za bůra, sluchátka za stejnou cenu. No ne každý je puberťák s nekonečným kapesným od tatínka. Normální studenti, kteří si přivydělávají při škole, aby mohli studovat mají nutnost cpát prachy jinam a normální člověk, co má rodinu a normální práci, tak pravděpodobně nevyhodí deset klacků na to, aby si jednou za měsíc pustil někde 2 hoďky hudby při cestě vlakem.

+3/0
15.3.2012 21:35

PiPiiiiiK

Re: Je to hezký

Já jako student neměl pomalu ani na jídlo, natož na sluchátka za pětku.

+3/0
15.3.2012 22:35

anonymousCZ

Re: Je to hezký

A proc myslite, ze mp3 prehravace pouzivaji jenom studenti? ;-D;-D;-D;-D

+1/0
16.3.2012 8:47

Neutrální Nick

Re: Je to hezký

No a pak jsou lidi, a jsou jich statisíce a statisíce, kteří chodí normálně do práce, nejsou neschopní vydělat si víc než je jejich existenční minimum, a kterým pár tisícovek za slušně hrající přenosné zařízení přijde v pohodě.

0/0
16.3.2012 9:37

mire

Re: Je to hezký

miluju lidi co nadávají na dobrá sluchátka a pak maj ve skříni 10 párů bot a tuny oblečení

0/0
16.3.2012 23:21

Neutrální Nick

Re: Je to hezký

Proboha a jak to spolu souvisí? Moje žena má k iPodu taky obyč Jays za tisícovku a bot i oblečení má výrazně víc než já. A proč? No třeba proto, že jí ta sluchátka vyhovují a nechce dát víc peněz za lepší, nepotřebuje to.

+1/0
17.3.2012 5:51

Tahle_zeme_neni_pro_poctivy

Re: Je to hezký

co ty ses za jatro. chapes ze tu jsou lidi co maj radi kvalitni hudbu a poslechnou si ji trebas pri sportu? 10tis, neni zas tak moc, v porovnani kolik jsou lidi schopny prolejt hrdlem za pul roku v putice

0/0
18.3.2012 18:34

TrueRobos

Základní kámen úrazu článku i názorů

je v tom, že každý člověk vnímá subjektivně zvuk jinak (stejně jako jinak vnímá vůně nebo barvu světla). Barvitý popis zážitků jednoho člověka neznamená, že se to bude líbit jinému a i měření "objektivních parametrů" je celkem k ničemu, jelikož objektivní záznam a subjektivní prožitek jsou naprosto odlišné věci. Takže nejdůležitějším závěrem je - vezměte si svoje oblíbená sluchátka a běžte si přehrávač poslechnout před koupí. Ono to je relativně jedno, v provozu se stejně detaily ztratí, ale volba sluchátek je důležitější, než volba walkmana. Jinak ano, ty rozdíly mezi walkmany jsou, Sansa Clip který zmiňuje někdo níže se mi taky podáním líbil víc než o hodně dražší walkmany, ale "novinářské rady" jsou na trhu, který se v jednom kuse mění docela k ničemu. To samé se sluchátky, pořád je tam něco jiného, kdo se v tom má vyznat? Nakonec budete kupovat značku, protože je nižší šance, že "starý výrobce podělá nový výrobek", ale furt je to ruleta.

+1/0
15.3.2012 20:28

_xprim01_

Test se hodí na technet

Kdo se jen trochu vyzná, ví, že tento subjektivní test přehrávačů je naprosto k ničemu.

+1/0
15.3.2012 19:24

GenEtt

Tak jsme se dozvěděli,

že všechny hrajou dobře a na sluchátkách za 5 tisíc možná poznáme nějaký drobný rozdíl. To je test na dvě věci. Radši otestujte, jak dlouho vydrží baterky, jak snadno se to láduje písničkama, jak dobře se to ovládá a spoustu dalších praktických věcí.

+3/0
15.3.2012 19:09

oldfashioned Kokodák v2

Re: Tak jsme se dozvěděli,

R^

0/0
15.3.2012 19:10

snejdy

Re: Tak jsme se dozvěděli,

Myslim že takových praktických informací jak se co ovládá a jak dlouho to vydrží se na netu dá najít plno. Zhodnocení zvukových kvalit už se ale hledá těžko, takže já jsem za článek tohoto typu rád. Pro některé lidi má zvuková kvalita prioritu před ostatními parametry :-)

+6/0
16.3.2012 1:21

Neutrální Nick

Re: Tak jsme se dozvěděli,

Naprostý souhlas.

Moje domácí sestava je ošklivá, nepraktická, drahá, ale podstatné je pro mne jediné: hraje fantasticky.

+3/0
16.3.2012 9:38

hijk

Re: Tak jsme se dozvěděli,

Asi i hodně žere, co? :)

0/0
16.3.2012 11:05

Neutrální Nick

Re: Tak jsme se dozvěděli,

To ani ne. Trafo k motoru gramce žere pár watů, trafo k phono pre taky, zesilovač není Áčkovej, takže ten si vezme tak do 200 W při VELMI hlasitém poslechu a CD player papá pár desítek W. Takže pohoda.

0/0
16.3.2012 11:40

Tramp_007

Re: Tak jsme se dozvěděli,

A jak dlouho trvá, než se přežvejká kabílek u sluchátek.

0/0
18.3.2012 8:56

Rafaelou

velmi subjektivní a velmi osobní hodnocení....

Nevím k čemu je takové hodnocení vhodné.Pokud chci něco testovat je nejlepší způsob zvolit jasné a měřitelné parametry a subjektivní vnímání zvuku dát jako třešničku nakonec.Jinak je to k ničemu.

+1/0
15.3.2012 18:22

ODSakEda

smartphon

Naco takové jednoúčelové zařízení když dnes dobře hrají a maj lepší display i vyhledávání skladeb, telefony??? Můj Galaxy S2 má dokonce 2 zvukovky! Jednu v konektoru Jack a to 16bitovou s kvalitním převodníkem D/A pro sluchátka a možností si vybrat z mnoha SW playerů s různou možností třídění a j fce i EQualizací :-) a druhou 24bitovou s digitálním výstupem v HDMI ;-)

0/0
15.3.2012 17:29

Jonge

Re: smartphon

Hezky ses tu rozjel s parametry, ale nic to nemění na tom, že kvalita zvukového výstupu z Galaxy S2 je strašná (když to porovnáme s těmi lepšími přehrávači ve článku).

+6/0
15.3.2012 17:52

nasson

Re: smartphon

Duvod je velmi jednoduchy a prosty. Jsou lide, kteri maji telefon hlavne proto, aby byli dostupni (telefon + sms). Poustet si pak na telefonu hudbu jen zbytecne odcerpava energii a proto radsi pouziju jiny pristroj. Co nechapu, na co je lepsi display u zarizeni na pousteni hudby? Jednoucelova zarizeni jsou stale super vec, dokud nebude vyresen problem s bateriemi (zarizeni jede bez problemu v kuse mesic bez nabiti), tak ja osobne je budu preferovat i nadale.

0/0
16.3.2012 8:45

anonymousCZ

Re: smartphon

"Poustet si pak na telefonu hudbu jen zbytecne odcerpava energii"

Pokud si poustim hudbu, pak to neni ZBYTECNE odcerpavani energie. Mimochodem, mobily bezne vydrzi prehravat mp3 desitky a desitky hodin, takze ta spotreba je velice mala.

0/0
16.3.2012 8:48

cernobila_televize

Re: smartphon

smartphony umrou za 2 dny i kdyz skoro nic nedelaji, aby vydrzeli dny by museli byt pouzity jenom jako hodiny na policce. Starsi telefony a mp3 (oproti smartphonum), ktere delaji jen jednu vec vydrzi dele.

+1/0
16.3.2012 10:20

chucpe

Když portable přehrávač,

tak jedině rip z Vinylu 24bitový s asi tak 192 kHz, FLAC je samozřejmostí. A může se vyrazit do štatlu ;-D;-D;-D;-D

0/0
15.3.2012 17:22

oldfashioned Kokodák v2

Re: Když portable přehrávač,

ještě lepší je rip z master-tape;-DR^

+1/0
15.3.2012 19:11

serz I.

Re: Když portable přehrávač,

krištálová prenoska rulez;-D

0/0
15.3.2012 19:42

Quartz

Re: Když portable přehrávač,

Jistě, ovšem se sebelepšími sluchátky budete mít na ulici/v mhd smůlu, protože se vám do té superkvality bude míchat provoz kolem vás. Což je samozřejmě lepší, než se nechat sestřelit prvním autem, které neuslyšíte.

0/0
19.3.2012 1:16

Veska, umřel zase, umře zas

Myslím

Myslím, že doba přenosných Mp3 přehrávačů dávno zmizí v dějinách, jako walkman či přehrávač cd přenosný. Nemá už opodstatnění. Rvát do toho operační systém je zbytečné, protože pak je to "mobil" bez modulu. A za ty peníze? V dnešní době, kdy si z každého smartu můžete udělat přehrávač?

Na druhou stranu, ten co má telefon jenom na volání a sms, tak jistě ocení tento článek. Tudíž každému to, co sám chce a necpat nikomu to, co sám považuji za nejlepší řešení.

0/0
15.3.2012 17:04

apoc9

Re: Myslím

Bohužel, možná ano. Ale na druhou stranu televize také nezanikla s nástupem počítačů, přestože počítač umí dneska snadno zastat to samé co televize.

+1/0
15.3.2012 17:58

db2002

Re: Myslím

az telefon vydrzi prehravani hudby treba 6 hodin a film 2 hodiny a zavolam si s nim pak naprosto v pohode, pak ok. To je asi tak stejne jako kdyz jsem pouzil kamosuv Samsung Wave jako navigaci, abych se nekam dostal, byl z 80% nabity a za 20 minut bylo po nem. K cemu mi takova vec je? Odpovim si sam, na ho... Zalitoval jsem, ze jsem zapomel externi GPS modul k svoji staricke nokii, ktera tak dokaze navigovat nekolik hodin.

+1/0
16.3.2012 9:06

Kdo dřív brzdí, prohrává...

Je to otřes

přenosný přehrávač bych nechtěl ani zadarmo. Když si chci vychutnat kvalitní hudbu, jdu na živý koncert nebo si hudbu pustím na velkých domácích bednách. Ale pouštět si kravál do uší zatímco se někde trmácím fakt ani za nic.RvRv

+1/0
15.3.2012 16:58

Ananta

Re: Je to otřes

Nevím kde berete rovnici kvalitní hudba=živý koncert.

Já domu přicházím poměrně pozdě (třeba z práce, z hospi nebo tréninku), to není zrovna dobrá chvíle na pouštění velkých beden to se mám zříci hudby? Co je to za pitomej názor?

+1/0
15.3.2012 17:26

_xprim01_

Re: Je to otřes

Živý koncert = kvalitní zážitek.

+1/0
15.3.2012 19:25

serz I.

Re: Je to otřes

Živý koncert != kvalitní zážitek

0/0
15.3.2012 19:37

_xprim01_

Re: Je to otřes

Tak pokud ti vyhovují pouze studiové nahrávky, tak je něco špatně...

+1/0
15.3.2012 21:40

serz I.

Re: Je to otřes

Ne, jen poukazuji na chybu v logice tvého tvrzení. :-P

+3/0
15.3.2012 21:48

flames828

Re: Je to otřes

Když už chceš používat operátory, tak si aspoň zjisti jejich funkční logiku. Živý koncert = kvalitní zážitek (když pominu, že to není korektní syntaxe k !=) neznamená, že jenom živý koncert je kvalitní zážitek a naopak živý koncert != kvalitní zážitek znamená, že živák nemůže být dobrý zážitek.

+1/0
16.3.2012 8:20

serz I.

Re: Je to otřes

Nebo se ty zkus zamyslet nad kontextem dredu...

0/0
16.3.2012 11:37

Neutrální Nick

Re: Je to otřes

No právě, v jeho kontextu tvůj příspěvek vůbec nedával smysl. Proto tě na to kolega správně upozornil.

0/0
16.3.2012 11:41

serz I.

Re: Je to otřes

Ne, kolega špatně pochopil a začal si domýšlet, co jsem asi chtěl sdělit.  BTW Opravdu nejsem tak zpozdilej, abych si myslel, že živý koncert automaticky není kvalitní a naopak.

0/0
16.3.2012 12:53

Neutrální Nick

Re: Je to otřes

Ehm. Napsals "Živý koncert != kvalitní zážitek". A kolega to vysvětlil, že je tenhle tvůj zápis nesmyslný, vzhledem k tomu, co jsi jím chtěl vyjádřit.

Tak se nehádej a buď rád, že ti někdo chytřejší vysvětlil něco, čemu jsi nerozuměl.

0/0
16.3.2012 12:57

serz I.

Re: Je to otřes

Já ale vím, co jsem napsal, a dokonce i vím, co jsem chtěl napsat, a co jsem tím myslel. A rozhodně to nebyly doměnky "chytřejšího kolegy".

0/0
16.3.2012 13:03

Neutrální Nick

Re: Je to otřes

Pokud jsi tedy doopravdy chtěl napsat, že živý koncert != kvalitní zážitek, tedy že živý koncert nemůže znamenat kvalitní zážitek a nebylo to jen tvé nesprávné pochopení operátora, pak je to ale stejně obrovský nesmysl.

0/0
16.3.2012 13:43

serz I.

Re: Je to otřes

Výborně, dostáváme se tedy k tomu, že operátor nebyl úplně špatně, a že není nutno staršího orla učit létat. Můžeme přejít ke kategoriím ironie, nadsázka, etc. Howgh!

0/0
16.3.2012 17:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.