- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Toto napsat o Migu, to by zde bylo zase kritiky na ruskou techniku, co?
zase neco spatne zmontovali...oni ty plasove zavity za nic nestoji..
3 miliardy za kus to je na ceske pomery pomerne levne ne? Gripeny urcite levnejsi nebudou :-D
Je fakt, že je to méně, než na kolik nás vyšla jedna aktivní L-159 Alca ... A to bez legrace.
návyky pilotů. Možná by se konečně našla příčina občasného výskytu toxických plynů.
nebo když letí moc rychle, tak se strachem pos*** a pak se udusí tím smradem
A není přéčinou elektrónka E-13 z podniko Katoda Olomóc?
Možná už to tady někdo psal nevím. Diskuse nejde rozbalit a listovat se mi nechce. Kyslík je pod vyžsím tlakem toxický, dochází ke ztrátám vědomí, bezvědomí. proto se může kyslík používat asi jen do 15m pokud si pamatuji. Dokonce je teratogenní a poškozuje DNA. Bezvědomí přichází náhle a bez varování.
Máte pravdu, kdyslík je opravdu toxický. 100% kyslík se nesmí používat ve větší hloubce ponoru, než 5,5 metru a normální vzduch je možné použít do 55 metrů hloubky. Hlouběji (tzn. větší tlak) se používají směsi ochuzené o kyslík. V letadle je ale tlak menší. Ano, stíhačky mají přetlakovou kabinu, ale v ní je tlak buď stejný, jako máme tady dole na zemi, nebo mírně menší. Proto si myslím, že s tímhle problém není, ani kdyby tam měli 100% kdyslík (Raptor není ponorka ).
Spíše jde o to, že se tam vyvíjelo málo kyslíku, nebo se tam dostalo ještě něco dalšího (ftaláty z masky "made in china?). Ale o toxicitu kyslíku tady nejde.