- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Proste byli v blbej cas na blbym miste. Bylo to nestesti, ne katastrofa.
Katastrofa je ze denne umiraji stovky deti hladem.
Tak to je opravdu hodne zjednodusene konstatovani. Kdyby holandsky kapitan postupoval podle predpisu tak by se tato katastrofa nestala, takze to neni jen o tom, ze se nekdo jen tak ocitnul na ,,blbym,, miste. Je to, ale nazorny priklad toho jak je nutne dodrzovat presne stanovene predpisy a to neplati jen v letectvi. Protoze nekdy i na prvni pohled ,,banalni ,, poruseni nejakych predpisu muze zpusobit takovou katastrofu. A ,,nestesti,, je dost slabe slovo pro udalost kde behem par vterin zemrelo tolik lidi najednou.
Terorismus, špatné počasí, zastaralé letiště, nové předpisy
pro piloty, nedorozumění a špatná rozhodnutí. To jsou jen některé z
příčin havárie, při níž na Kanárských ostrovech zemřelo 583 lidí.
A co je na tom špatně - tohle vše se na tom podepsalo. Navíc holandský kapitán byl znám svou "neomylností". Zkuste si o tom něco přečíst, ne někde na bulváru.
Jestli kvůli tomu dojde k tragédii, to budou paradoxy ...
Proč by mělo dojít k tragédii?
..."srážce už nešlo nezabránit" co to jako je za paskvil? Autor měl nejspíš na mysli, že už srážce nešlo zabránit že? Chtělo by to trochu přemýšlet u toho psaní
Aeropuerto de Tenerife Norte nekolikrat, nejka si nedokazu ani predstavit, jak se do hornateho terenu dostalo skoro 2 km pristasvaci drahy. A mraky nebo mlha jsou tam snad kazdy druhy den.
Ctrl-Cizí Ctrl-Vlastní, tak si alespoň opravte řádkování
Četl jsem o tom podrobně v knize. Posádka byla tlačena aby zpoždění nebylo moc velké. Kapitán nizozemského Boeingu Jacob Veldhuizen van Zanten řekl : Startujeme ! Slyšeli ho i na ranveji a americkém stroji : "Co to dělá ? Vždyť nás všechny zabije !" Ale mysleli si, že teprve jede na začátek ranveje, kde má čekat. Dostal povolení k letu, nikoli však ke startu....
Četla jsem kdysi dávno v nějakém časopisu, že tlačil na odlet a z věže mu hlásili "Čekejte až bude dráha volná" a on prý slyšel jen "dráha volná".
ale před "ale" se nepíše čárka otrocky úplně vždycky. "Ale je sice spojka podřadící, někdy ale (všiml jste si? - třeba právě v tomto případě) jí může předcházet i jiný větný člen. Pak se čárka píše před tímto členem. Tak si to opravte (motory a podvozky, ale).
celkem zajimavej članek kazí komentáře lidí vašeho druhu..