- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ja s WizzAir letam casto Praha<->London Luton a hlavne patecni vecerni odlety jsou casto opozdene o nekolik hodin. To bych i prekousnul. Jednou sem dokonce dostal za nekolika-hodinove cekani 90 GBP na Wizz Account (ktere se musi do roka utratit za nejaky let), ale uplne potichu, ze sem si toho ani nevsim a letal dal za sve. Nikde neni platba pomoci WizzAccountu nabidnuta, i kdyz je clovek behem rezervace nalogovany. Nakonec muzete platit jen bankovnim prevodem nebo kartou. Jednou sem si vsimnul te castky nekde v infomracich o uctu a jal se hledat moznost, jak s ni zaplatit a proste to neslo. Na jejich webu o potrebnem postupu neni ani zminka. Zavolat se jim da jen pres placenou linku a i kdyz sem to tak chtel, na ceske cislo sem se z UK, kde sem dlouhodobe, nedovolal ani pres zaplaceny Skype ani pres ceskou SIM. Na placene UK cislo sem to nechtel riskovat. Buh vi, kolik by to stalo, tak sem psal mail. Na to maji 30 dni na odpoved. (tbc)
Prvni odpoved byla, at poslu cislo WizzAccountu a pak zas ticho a cekani. Mezi tim uz sem musel letenku poridit za sve a pak sem se vitezoslavne dozvedel, ze se clovek musi nalogovat pred rezervaci letenky, jit do specialniho menu, kam kvuli rezervaci nikdy nemusi a tam nezvolit prvni polozku "book a flight", ale az druhou "book a flight with WizzAccount". Jedina zmena tehle taskarice je ta, ze pri placeni, tedy asi pri sedmem kroku z deviti, se objevi navic i moznost platit WizzAccountem a jde zvolit! Proste jasny zamer, aby se usetrilo. Kdyz sem jim tohle popsal jako odpoved na jejich radu a ptal se, jestli muj pristi, uz zaplaceny let, nejde uhradit WizzAccountem, tak mi jen odepsali, ze mam smulu a mel sem radsi volat.
po evropě se dá cestovat dost levně, má velmi hustou doprvaní síť a letadla jsou čistá, ne jak Ryan-Air...
takže kdo cestuje často letadlem doporučuji, z česka se dá létat do celé evropy, jak z brna tak prahy
ze ty letadla lakuji v Hamburku. Nebylo by efektivnejsi prenest lakovnu nez kazde letadlo tam zpet?
Přelet tam a zpátky se započítá jako zkušební let (které to stejně v nějakém počtu hodin odlétat musí), navíc je otázka, jestli by jen vlastní produkcí dokázali lakovnu využít a není lepší to řešit tak, jak je to teď...
a mohu potvrdit že jde o prima hračku
Jsem sice trošku patriot a Evropské výrobky bych měl tím pádem preferovat, ale lítám radši s Boingama. Nevím jaké s tím máte kdo zkušenosti, ale mě se boing zdá příjemnější při vzletu a přistání, kdy se u Airbusu asi víc mění tlak. Možná je to jen smůla na model nebo kondici letadla, ale u Airbusu jsem měl vždycky větší problém. Občas to i bolelo. To u Boingu nikdy. Speciálně 737 mám kvůli tomu rád. Jaké máte zkušenosti vy ostatní?
ja mam zkusenost, ze se v letadle co nejdriv ozeru, protoze je tam nuda, nedaji se natahnout poradne nohy, jidlo je hnusne, pak uz je mi to vice fuk
vyberu konfigurace se u loukostu nevenuje mnoho pozornosti:co nejvice nejlevnejsich sedacek bez mista na nohy, pokud mozno bezudrzbove vse, misto pro jednoho piltoa staci, tyce na drzeni jako v tramvaji, turnikety na zachod a u mikrovlnky.hlavni je nastirkat ruzovouckou barvicku, aby svet videl, jaky ubozak zase priletel:-):-)jo a pokud testuji fantici, vypada to obcas takhle:-)
Vyhrát teď ten americký jackpot, který byl údajně cca 12 mld korun, tak bych si jedno, dvě objednal.
Upozorňuju, že VIP verze bude trošku dražší - na druhou stranu mít větší a pohodlnější letadlo, než má prezident, potěší
To není tak drahý, už jen necelý dvě miliardy a za pár let je doma...nebojte pak Vás všechny svezu
Tedy že se SOP skládá ze směrovky, to jsem věděl, ale KŘÍDLOVKA? :-)))) Zdá se, že chudák KÝLOVKA má nové jméno...:-)))
na kýlovku se přeci troubí, pokud možno romanticky, ne? když to ví redaktor idnes, měl by to věděl i takový hloupý čtenář, ne?