Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Přísně tajná operace: Cíl nebyl Titanic, ale vraky jaderných ponorek

Námořní geolog Robert Ballard musel lhát. Na tiskové konferenci, na níž světu oznámil objevení vraku Titaniku, řekl, že testoval novou technologii. Ve skutečnosti byl armádou pověřen najít vraky vojenských ponorek. Hledání Titaniku byl jen jeho trpěný koníček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

echo z ucha

Ty ponorky

Byly taky zastupny duvod. Ve skutecnosti se hledalo na dne sestrelene UFO.

0/0
12.4.2012 12:14

ice67

Re: Ty ponorky

Vy budete nějak spřízněn s kolegou Suchy z nosu, ne?

(De)Mentální úroveň příspěvku by tomu odpovídala ;-);-)

0/0
13.4.2012 19:50

stary_chachar

Pane redaktore, THRESHER

ponorka se jmenuje USS Thresher (SSN-593) a ne Tresher, jak se nám v celém článku zkoušíte namluvit RvRv když už dáváte odkazy, tak se na ně alespoň podívejte Rv Rv

0/0
12.4.2012 7:34


Jardajar

Re: Pane redaktore, THRESHER

ano,vskutku otřesná chyba:-)

0/0
17.4.2012 9:56

jien

moc pěkný článek

Tohle sem vůbec nevěděl. Super

0/0
11.4.2012 21:46

Shumway

Re: moc pěkný článek

napsal o tom docela pěknou knížku, spousta fotek, mimo jiné i Bismarcka

0/0
11.4.2012 22:10

Suchy z nosu

eReMeS

8-o Tak von je teď eReMeS tiŤanŇik hmmm,to jsou ale pojmy;-D;-D;-D

+1/0
11.4.2012 15:48

dikobraz

Re: eReMeS

Titanic byl RMS vždycky, nějak nechápu, čemu se divíš...

+5/0
11.4.2012 16:18

Paglia Orba

Re: eReMeS

místo mozku - suchý z nosu. ;-D 

Má to dokonce v názvu, tudíž se není třeba divit. ;-)

0/0
11.4.2012 17:44

vymrzovac3

Tak jsem přečetl celý článek,....

.....a jestli Ballard našel ty dvě ponorky jsem se nedozvěděl.  Samá vata o Titanicu;-(

+1/0
11.4.2012 11:44

ice67

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

.... a tak je to správně, tak to má být ... v dokumentu na ČT se dozvíte ;-)

+1/0
11.4.2012 11:46

pettyo

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

V článku to je. Četl jsi špatně.

+1/0
11.4.2012 11:55

ice67

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

... jen to není tlustě, červeně a nebliká to. :-):-)

+7/0
11.4.2012 11:57

aljavX

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

a chybí k tomu manuál :-)

0/0
11.4.2012 13:03

bez vysvětlení - smazán

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

Tak to máš celkem zásadní problém. ;-)

Možná by bylo dobré, zajít na některý ze zápisů do 1. třídy a tak 3. třídy si zopakovat, protože evidentně neumíš číst. :-)

+1/0
11.4.2012 12:39

aljavX

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

je to tam. Zkus to ještě jednou přečíst

0/0
11.4.2012 13:02

aljavX

Re: Tak jsem přečetl celý článek,....

PS: i kdby to tam nebylo, tak zapoj logiku. Pod jakou podmínkou mu námořnictvo dovolilo hledat Titanik ? Odpověz si sám :-)

+5/0
11.4.2012 13:03

JavorMagor

Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

co to je "online prenos pres magnetickou pasku" ??

Jako delam v IT uz skoro 10 let ale treba me nejaky genialne technicky vzdelany novinar pouci.... ;-D;-D;-D

0/0
11.4.2012 10:50

ice67

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Tak jako malému dítěti. Jsou to dvě věty oddělené tečkou.

Věta první: ... přenášely obraz on line.

Věta druhá: Jako záznamové médiu sloužila magnetická páska ....

Dvě věty popisující dvě rozdílné skutečnosti ... on line přenos a záznam.

Vy musíte být pro IT již 10 skutečně významnou posilou ;-D;-D;-D;-D;-D

+22/0
11.4.2012 11:01

My.WinCleaner

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Zase ho tak neshazuj, každý člověk může být užitečný. Čistit usazený prach z počítačů, nosit bedny se součástkami, v tom  může být docela dobrý.;-D

+17/0
11.4.2012 11:15

Glock Mark XXI

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Třeba dělá zákaznickou podporu. Tam je nižší IQ ku prospěchu věci i klienta. ;-D

+8/0
11.4.2012 11:47

ellbundik

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

ROFL :-)))

To mi nemůžeš dělat, sem si prsknul čaj až na monitor :-) Ta poslední věta mě odrovnala :-)

+1/0
11.4.2012 14:31

Skier1965

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

No, ten Váš nick vystihuje vše ;-)

+5/0
11.4.2012 11:11

Lord Helma

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Jen detail, tohle nemá s IT vůbec nic společného - tohle je čistá sdělovací technika. A pokud děláte v IT 10, tak o tom opravdu nemůžete nic vědět :-P

+1/0
11.4.2012 12:03

djcharlie

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Tak to bych netvrdil, zcela jistě je to součást IT, protože se přenáší a ukládají informace. ;-)

0/0
11.4.2012 12:40

Ty ses jatro

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Chtělo by to přejít z ATARI 800XE trochu dál..

0/0
11.4.2012 12:24

www adnes cz

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

Na tenhle model nesahat! :-)

+1/0
11.4.2012 12:54

slava kunst

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

R^!!

0/0
12.4.2012 11:30

Ko12

Re: Muzete mi nekdo vysvetlit jako malemu diteti ...

V IT dělá dneska každý trouba. Pokud to není programátor a jiný tvůrčí pracovník.

0/0
11.4.2012 17:51

bez vysvětlení - smazán

s jistotou se dá tedy tvrdit, že si

Robert Ballard prožil svůj životní sen. Komu se to poštěstí.....:-) R^

0/0
11.4.2012 9:54

pavel64

Re: s jistotou se dá tedy tvrdit, že si

Osobně si myslím, že na Titanicu byla řada takových, kterým se poštěstilo sehnat prostředky a vyplout za novým životem.

0/0
11.4.2012 10:05

Ty ses jatro

Re: s jistotou se dá tedy tvrdit, že si

Tani Kuchařové - ta bude učit vůdce světa co dál....

0/0
11.4.2012 12:25

Pruitt Igoe VI.

White Star Line

Zajímavé je, že tehdejší majitel Titanicu - společnost White Star Line - měla během svého fungování na svědomí přes 3000 lidských životů během cca 20 tragických nehod :-P

0/0
11.4.2012 9:30

PiPiiiiiK

Re: White Star Line

To je asi jako tvrdit, že VW má na svědomí ročně tisíce životů, protože se lidé zabili v jejich autech. Podle dokumentů mi nepřišlo, že by jejich lodě nějak vybočovaly špatnou kvalitou, než konkurence.8-o

+2/0
11.4.2012 11:02

Arnie

Re: White Star Line

To neni vubec dobry priklad. Je to uplne naopak. White Star Line byl provozovatelem, nikoliv vyrobcem. Jestli poruchy nebyly technickeho razu pri vyrobe, svedci to minimalne o neschopnosti zajistit kvalitni lidi (kapitany) nebo neschopnosti udrzet lode v dobrem stavu. VW sva auta neprovozuje, ani nedodava sofery. :-)

+4/0
11.4.2012 12:38

tomash01

Re: White Star Line

Zkus zjistit kolik mrtvych ma na svem konte treba Air France, KLM, CSA. Taky treba dojdes k zajimavym cislum ;)

0/0
11.4.2012 16:11

stagger

NO V ROCE 74

zorganizovali vyzvednutí ruské ponorky .... už taky běžel dokument, ale je to jen zčásti odtajněno. Tady nešlo o nějaké obrázky, zahákli celý trup, při vyzvedávání se jim to rozlomilo, ale i tak části dostali nahoru .. rusákům pod nosem ;-)

0/0
11.4.2012 8:26

hosic

Re: NO V ROCE 74

Myslis akci CIA, jak nechala vyrobit Glomar Explorer v ramci operace Azorian na vyzvednuti k-129? :-)

0/0
11.4.2012 9:44

celim

Re: NO V ROCE 74

Asi jo! Díval jsem se na oba díly pořadu a bylo to docela fantastické. Z takové hloubky a takovou váhu(2000tun).A navíc docela v utajení. Ty konstrukční problémy, jaké se musely vyřešit! No prostě klobouk dolů. Třeba ta těžní vyzdvihávací věž byla v kardanu s ložisky o průměru dva metry!Stabilizace polohy nosné lodi v době, kdy nebylo ještě GPS!

0/0
11.4.2012 15:44

ice67

Re: NO V ROCE 74

jj je to ono Projekt Azorian - dobrá práce

0/0
11.4.2012 16:00

radim36

Pokud vím, Ballard nijak zvlášť nelhal.

Už hned po nalezení Titaniku jednoznačně uvedl, že ta akce byla sponzorována americkým vojenským námořnictvem. A že většina použitých technologií včetně hlubinného batyskafu je vojenská. U nás to bylo uváděno v mnoha pramenech týkajících se hledání všelijakých potopených objektů, takže to není nic nového.

Akorát neuvedl, že už předtím nalezli ty ponorky. Ale každý trochu logicky uvažující člověk si mohl okamžitě dát dohromady, k čemu asi americké vojenské námořnictvo hlubinné batyskafy a zařízení pro vyhledávání objektů ve velké hloubce v moři potřebuje.

+3/0
11.4.2012 8:19

BOP B 3AKOHE

Více

na téencézet, mějte hezký večer a zítra se uvidíme zase s Markvétou a Kadlem :-P

+1/0
11.4.2012 0:40

TommyCZ

Re: Více

Jo, místo zajímavého článku jen hloupá reklama na TV pořad. Autor nechť se jde bodnout.

+1/0
11.4.2012 9:39

pingu1

Re: Více

R^R^ presne ,tak ,zadnou ceskou televisi nechytam,zato jsem se chytil na clanek..:-/

0/0
11.4.2012 10:07

celim

Re: Více

Tak se snažte chytat! V Evropě to řeší satelit.Lecos lze chytat i na internetu! Jinak na iVysílání čt lze lecos vidět.

0/0
11.4.2012 15:54

+Asterisk

hmmm

"Více se dozvíte v bedně". To je sice hezké napsat, ale v hospodě mi to na ČT2 nepřepnou, a doma sračkomet nemám.

+1/0
11.4.2012 0:17

TBC

Re: hmmm

Jestli je to tenhle dokument, tak sračkomet nepotřebujete;-)

http://www.youtube.com/watch?v=Ynj7Z_5jPrM&feature=BFa&list=PLA22F7B5534260FA7&lf=results_main

+3/0
11.4.2012 0:29

nosalis

Re: hmmm

lol.. po shlednuti toho dokumentu mi prijde ze ten clanek tady je vlastne prepis toho dokumentu .. well done!

0/0
11.4.2012 2:26

ice67

Re: hmmm

... což nechápu ... protože pokud je to upoutávka právě na tento dokument vysílaný ČT, tak by tom mělo být například o Tarzanovi .... abychom diváka udrželi v napětí :-):-):-) OMG

0/0
11.4.2012 7:19

nosalis

Re: hmmm

takze proc napsat clanek o necem novem? proc hledat nejake nove informace .. staci si neco pustit v tv (nebo na internetu) .. a pak to "prepsat" a udelat z toho clanek .. myslel jsem, ze "novinarina" je o necem jinem teda

0/0
11.4.2012 7:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.