Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vakcíny autismus nezpůsobují. Přesto je dětí s touto nemocí stále víc

Statistický pohled do minulosti nyní ukázal, že rozruch kolem dětských vakcín byl s největší pravděpodobností opravdu falešný poplach. Jejich vyřazení z oběhu se na počtu případů autismu neprojevilo.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

petr.n_22

Jen lepší diagnostika.

Dříve se spousta věcí a drobných odlišností neřešila.

+1/0
12.4.2012 16:23

pletiplot

Re: Jen lepší diagnostika.

Naprostý souhlas. Neexistuje zdravý člověk, jen špatně vyšetřený pacient. Tohle je jen jeden z konkrétních případů.

+1/0
13.4.2012 0:56

Gwendolyn!

No kdo vi, jak to vlastne je, fakt je,

ze deti jsou ockovane vic a vic, maji nizsi imunitu, mene se koji (souvislost?), rozhodne nebyl spatny napad vyhodit rtut z ockovani, driv se v USA skladovalo vse ve velkem baleni, nebyly individualni porce (i kdyz vakcina na chripku porad ma thimerosal, pak se zavedly individualni ampulky a zmizela prisada thimerosal kvuli obavam rodicu. Nedavno byla nekde zase studie, ze je souvislost mezi starsimi matkami i otci a autismem.

http://articles.cnn.com/2010-02-08/health/autism.mother.age.risks_1_autism-risk-autism-research-autism-rates?_s=PM:HEALTH

0/0
11.4.2012 23:52


dakram1

Já někde...

Já někde četla, že autistů přibývá...a laicky řečeno, že se děti málo "popelí" na dvorku...ulici apod. Vypadá to, že to je opravdu autoimunní reakce organismu...vizd Vhttp://www.revmatoidni-artritida.nazory.cz/index.php?p=114

0/0
11.4.2012 18:54

rob_kteryten

Ja nevim, proc se divite, ze pupulace degeneruje.

Jeste nekolik stovek let zpet zde byl celkem spolehlivy zpusob jak zajistit, aby se v populaci rozmnozovali jen zdravi jedinci. Ti nemocni zemreli. To  ze se dneska lekarska veda stara o vsechny je spravne, ale nese to s sebou i sve rizika. Hromada deti s genetickyma nemocema by pred par desitkama let jeste zemrela. Dnes mohu ziti plnym a temer normalnim zivotem.....a mohou svoji nemoc predavat dale. Timto nechci nic naznacovat, leceni nemocnych je na 100% spravne, jen to ma i svou stinou stranku.

+3/0
11.4.2012 14:58

pletiplot

Re: Ja nevim, proc se divite, ze pupulace degeneruje.

Neboj, brzy se to nějak posere a příjde nějaká brutusální fašistická diktaturá s eugenickou ideologií (kdo není geneticky OK, bude sterilizován) a ono se to pročistí.

0/0
13.4.2012 0:58

peto30

Zavádzajúci článok

1, Dr.Wakefield bol prenasledovaný úradmi a lekárskou komorou kvôli štúdii z roku 1998 o MMR vakcíne. Vrcholom bol článok istého novinára v BMJ 2011. Avšak posudky špecialistov potvrdili, že Wakefield podvod nespáchal, zverejnil to aj prestížny magazín Nature. Na novinára i na BMJ bola už podaná žaloba pre osočovanie. http://www.nature.com/news/2011/111109/full/479157a.html

Spoluautor Wakefieldovej štúdie, prof.Walker-Smith, medzitým vyhral súd proti lekárskej komore. Sudkyňa označila rozhodovanie komory za katastrofálne.

2, Thimerosal NEbol odstránený, obsahujú ho chrípkové vakcíny, v USA povinné od 6 mesiacov(!!!). Menej sa však hovorí o hliníku, ktorý je rovnako veľkým problémom: http://www.rizikaockovania.sk/dok/Aktualne_poznatky_o_hliniku_v_ulohe_vakcinoveho_adjuvantu.pdf

3, Štúdie "vyvrátili súvislosť" s autizmom... ...a platili ich zvyčajne výrobcovia vakcín. Mali často fatálne vedecké nedostatky. http://www.rizikaockovania.sk/spravy/stanovisko_psi_2009.html

+2/0
11.4.2012 12:55

hamili

Re: Zavádzajúci článok

K tomu je třeba ještě doplnit, že MMR vakcína, ta kterou Wakefieldova studie považuje za možného původce autismu u některých dětí, neobsahuje thimerosal, a stáhnutá nebyla, očkuje se v USA celoplošne. Když chci o něčem psát, tak si aspoň zjistím základní fakty.

+1/0
11.4.2012 22:20

Gwendolyn!

Re: Zavádzajúci článok

V USA nejsou chripkove vakciny povinne od 6 mesicu, jsou jenom hodne, hodne doporucovane pro vsechny, je to velky business, dost se to vnucuje, presto neni povinne, a mate pravdu, v chripkovych vakcinach je porad rtut, je to proste tim, ze se skladuji ve velkem a cim vetsi baleni, tim vetsi moznost bakterii, tak se cpe vic konzervantu.

0/0
11.4.2012 23:55

mlčanlivý boban

Hlavný problém je v tom čo žereme

a čo žerú naše deti. V tom sa nám dostane do tela toľko svinstva, že nejaká tá vakcína je už len pľuvanec do vetra...

0/0
11.4.2012 12:46

net.Xtreme se nevzdává

Re: Hlavný problém je v tom čo žereme

V tom problém není, statisticky dobře měřitelné údaje jako délka dožití nebo úmrtnost kojenců nesvědčí pro "dobu jedovou", jak se s oblibou tvrdí...spíš si všímáme věcí, které dříve nebyly podstatné a vadí nám větší drobnosti. Tím nechci tvrdit, že by dnes byly potraviny kdovíjak kvlaitní, natož, že výjimečně není populární užívání nějakého jedu, ale oproti minulosti jsme na tom celkově lépe a místo přežití si můžeme dovolit řešit i kvalitu života.

+1/0
11.4.2012 20:21

XenoPheX

Chybka

„Příčina nárůstu je nejspíše (ale ne jistě) nejsou odrazem nějaké epidemie autismu.“

0/0
11.4.2012 11:22

Matouš Lázňovský

Re: Chybka

Díky.

0/0
11.4.2012 11:44

rob_kteryten

To jsou zase reci

jasne, ze ma ockovani v nakem zanedbatelnem procentu pripadu vedlejsi ucinky. Vetsinou se jedna o horecky, prujmy, zvraceni, obcas vyrasky. Vazne komplikace jsou doslova unikatem. Narody ktere prestaly ockovat dopadly neslavne. Napriklad nedavno se v Japonsku prerusiolo ockovani na TBC. Vysledek? Do neceleho roku se ockovani vratilo, protoze zacaly vypupat epidemie.

+1/0
11.4.2012 10:46

PremetFugas

Re: To jsou zase reci

TBC??? Nepletete si to s černým kašlem a 70tými léty? Také je potřeba napsat, že výsledek přerušení očkování těch nejmenších dětí vedl nejprve k dramatickému poklesu kojenecké úmrtnosti - Japonsko se skokem dostalo na čelo světového žebříčku s nejnižší úmrtností ! Po epidemii černého kašle se očkování znovu zavedlo a kojenecká úmrtnost se vrátila na původní hodnoty.

0/0
11.4.2012 12:08

mlčanlivý boban

Re: To jsou zase reci

Akým skokom? Myslím, že Japonsko bolo aj predtým dlhodobo na špici najnižšej úmrtnosti.

0/0
11.4.2012 12:43

PremetFugas

Re: To jsou zase reci

Dobrá, skokově se snížil počet SIDS, u celkové úmrtnosti to možná až takový skok nebyl - nemám přesná data. To, že vyšší počet vakcín obvykle znamená i vyšší kojeneckou úmrtnost, konstatuje ale třeba i tato studie z loňska: http://het.sagepub.com/content/30/9/1420.full.pdf+html

0/0
11.4.2012 21:21

rob_kteryten

Re: To jsou zase reci

jednalo se o TBC. Nemoc do japonska zavlekli pristehovalci z zemi tretiho sveta kde se na TBC bezne neockuje.

0/0
11.4.2012 14:55

PremetFugas

Re: To jsou zase reci

A lze si o tom někde přečíst více? Pokud možno ale více seriózní a vyváženější článek než je tento. ;-)

0/0
11.4.2012 20:58

autorigie

Re: To jsou zase reci

http://www.med.or.jp/english/pdf/2001_10/434_440.pdf

Ekonomický pohled: http://ije.oxfordjournals.org/content/30/2/380.full

Zajímavý článek z roku 1954: http://ije.oxfordjournals.org/content/30/2/380.full

0/0
11.4.2012 23:34

andromedisis

Dva náměty k zamyšlení

Nechci spekulovat, zda způsobuje nebo ne, nicméně dvě poznámky

1) Jaký je rozdíl očkovat dítě v době brzké po porodu nebo v jednom roce? Proč nelze počkat?

2) Jde skutečně o autismus? Farmaceutická lobby je neuvěřitelná - jste-li smutní, máte deprese, musíte brát antidepresiva. Jenže, co když je to normální? Co když je normální být smutný? Co když jen neumíme se smutkem pracovat, protože společnost po nás požaduje neustále se usmívat, takže smutek a vše ostatní potlačujeme? Naše maska je neuvěřitelná, tolik nainvestované energie. A co když je autismus něco více, jenže to bohužel neodpovídá požadavkům společnosti, učitelů, vychovatelů a zejména pak zaměstnavatelů aneb novodobých otrokářů? (co si budeme povídat, ale systém je prostě tak nastaven - z peněz, kariéry atd. se staly novodobí bohové - a podotýkám, že nic proti tomu nemám, záleží vždy jen na tom, nakolik silné je vztahování se).

+1/0
11.4.2012 9:52

Bartiqe

Re: Dva náměty k zamyšlení

1. niektore choroby su skutocne velmi rizikove a je potrebne ockovat co najskor. Ale mate pravdu, ze mozno viac ako 50% ockovani by sa dalo odlozit aspon do veku 1-2 rokov. Niektori ludia to tak aj robia. Chcu mat dieta ockovane, uznavaju prinosy, ale zacnu s ockovanim neskor, ked je imunitny aparat dietata lepsie pripraveny.

2. autizmus nie je vymysel farmaceutov. Skuste si o tom nieco nastudovat.

+1/0
11.4.2012 10:20

andromedisis

Re: Dva náměty k zamyšlení

2. Nevím, jak to dobře vysvětlit - je autismus autismem jen proto, že jej někdo označil za autismus? Je autismus špatný jen proto, že se tak na autisty obecně pohlíží? Pak se to stává jen ubohou nálepou bez respektu k člověku, ať je jakýkoli. Jinými slovy - ty máš autismus? Aha. A hned se spustí podvědomě naučené vzorce chování a převzaté myšlenky, které někdo vymyslel a proto musí být správné (jinými slovy - říkali to na nově, tak to musí být pravda). A o to jde. Autismus je jen zástupný problém (stejně jako cokoli jiného nálepkujícího).

0/0
11.4.2012 12:09

Rudý přízrak fights for freedom

pane Matousi Laznovsky

tento clanek je neuveritelna lez a timto uz zadny clanek od vas zde cist nebudu. Vase clanky jsem pritom cetl rad a nechapal jsem kritiku, ktera se pod clanky objevovala, uz ji ale rozumim, vy proste lzete. Jak muzete mit tu neuveritelnou drzost napsat, ze thiomersal uz vakciny neobsahuji, kdyz to neni pravda? Nechci se s vami prit o to, zda vakciny zpusobuji ci nezpusobuji autismus, pominu to, ze okruh vedcu, kteri davaji do souvislosti vakcinaci a autismus se neustale rozsiruje a ze lzete i v tomto bode, to chapu, protoze proste tohle priznivci vakcinace delaji - ignorovat kazdeho, kdo je opacneho nazoru. Jak ale muzete takto bezostysne LHAT, kdyz si kazdy muze precist na pribalovem letaku nekterych vakcin, ze vakcina OBSAHUJE thiomersal??? Pane Laznovsky stydte se!!!

0/0
11.4.2012 8:13

Bartiqe

Re: pane Matousi Laznovsky

Nechce sa mi citat cely vas blabol, ale: thiomersal nebol stiahnuty celosvetovo! Bol stiahnuty v niektorych krajinach (napr USA) predovsetkym u ockovacich latok pre deti, kvoli velkej vlne odporu vyplasenych rodicov.

-

Ale najvacsi argument proti prepojeniu ockovanie => autizmus je fakt, ze existuje mnozstvo deti, ktore nebolo vobec ockovane. Napriek tomu je aj v tejto skupine vyskyt autizmu rovnaky.

0/0
11.4.2012 9:15

Polopravda je často obrovská lež

Re: pane Matousi Laznovsky

Technická. Byla očkována matka nebo otec postiženého dítěte?

Navíc je "výzkum" selektivní jen pro vybrané skupiny. Některé státy USA.

0/0
11.4.2012 9:23

Bartiqe

Re: pane Matousi Laznovsky

To neviem. Ale je komicke mat panicky strach z niekolko mg. ortute z ockovacej latky a zaroven mat hubu plnu amalganovych plomb...

Ked uz by sme postavili hypotezu na ortuti ako latke, ktora sposobuje autizmus.

0/0
11.4.2012 9:41

Polopravda je často obrovská lež

Re: pane Matousi Laznovsky

No, vlastnosti rtuti jsou v chemickém světě docela zajímavé a srovnání amalgámu s konjugátem vpraveným do těla subkutánně nebo intramuskulárně (pod kůži či do svalu) je opravdu neznalost. Neříkám, že způsobuje autismus, říkám, že z jistých důvodů není téměř žádná vůle po úplném zákazu této látky a také není v zájmu těch nahoře mít ve společnosti příliš mnoho inteligentní lidi.

+1/0
11.4.2012 9:49

Bartiqe

Re: pane Matousi Laznovsky

Ja viem, ze sa chemicke a biologicke vlastnosti ortute lisia v zavislosti od konkretnej latky. Ale konkretne thiomersal je takmer nerozpustny, v organizme sa nehromadi a 99% sa vyluci v priebehu 24h.

-

Ale toto nie je o ortuti. Je to o neschopnosti ludi priradit roznym nastraham dnesnej doby relevantnu vahu.

Ludsky mozog je nastaveny trochu paranoidne. V divokej prirode to bola asi celkom uzitocna vlastnost. V dnesnej dobe je to casto kontraproduktivne.

0/0
11.4.2012 10:17

Polopravda je často obrovská lež

Re: pane Matousi Laznovsky

Thiomersal je velmi dobře rozpustný, má klasifikaci T+ (velmi toxický) a N (nebezpečný pro životní prostředí)

+1/0
11.4.2012 10:30

Bartiqe

Re: pane Matousi Laznovsky

To sa nevylucuje s tym, co som pisal: rychlo sa z organizmu vylucuje. Neuklada sa v tkanivach.

Toxicky a nebezpecny pre zivotne prostredie mate polovicu domacich chemikalii. Relevantne by bolo rozobrat v akych koncentraciach a aky je mechanizmus posobenia...

0/0
11.4.2012 10:34

Polopravda je často obrovská lež

Re: pane Matousi Laznovsky

Jenže thiomersalem se nečistí toalety.

Je vidět, že není důvod k vakcínám přidávat zrovna tuto látku, přesto se tam sype jako by se nechumelilo. Už toto je vážný důvod k zamyšlení. Z nadsázkou řečeno, při ziscích výrobců vakcín (včetně té zaplacené a vyhozené většiny) by neměl být problém tam dávat kryptonit ;-)

0/0
11.4.2012 10:44

PremetFugas

Re: pane Matousi Laznovsky

Uveďte zdroj, který říká, že mezi očkovanými a neočkovanými je stejný výskyt autismu. Pokud vím, žádná taková studie doposud provedena nebyla...

Naopak existuje studie, která nachází silnou korelaci mezi množstvím hliníku ve vakcínách a výskytem autismu u dětí (http://omsj.org/reports/tomljenovic%202011.pdf) - nicméně příčinná souvislost (zatím!) nebyla prokázána.

+2/0
11.4.2012 11:56

Matouš Lázňovský

Re: pane Matousi Laznovsky

Dobrý den,

máte pravdu, že v článku nebylo jasně napsáno, že vakcíny s thiomersalem se stále používají, ale ta konkrétní, o kterou jde, (MMR) se v místě a času studie, o které píši, už v podstatě nepoužívala. V USA byla stažena kvůli obavám rodičů. Jak se ovšem zdá, žádný vliv na statistiku to nemělo. Nevím, co k tomu víc dodat, přijde mi to dost jasné.

+2/0
11.4.2012 9:39

net.Xtreme se nevzdává

Může za to lepší diagnostika...

Stejně jako u dysgrafie, dyslexie apod...

+4/0
11.4.2012 7:58

MiroTR

Re: Může za to lepší diagnostika...

R^ Tak jest.  Dříve bylo dítě jen hodně zlobivé, dnes je nemocné.

0/0
11.4.2012 8:04

Lunruj

Re: Může za to lepší diagnostika...

A hodně lidí bude tvrdit, jak by se takové děti měly seřezat a bylo by. No, a ono by nebylo. (Pokud je správně provedená diagnostika). V některých případech by to naoko pomohlo, ve skutečnosti by to dítěti uškodilo. Pokud je dobrá diagnostika a uplatní se při výchově a vzdělávání vhodné postupy, dá se často dosáhnout značného zlepšení.

0/0
18.5.2012 20:44

Steny007

Autizmum

způsobují auta

+1/0
11.4.2012 3:01

doktor_bota_2

Něco se mi na tom titulku nelíbí, nemělo by tam být "výc"?

8-o:-P

+1/0
11.4.2012 1:39

Franz Ferdinand II.

Ty tatare

aučsepředžy 8-oRv;-(

0/0
11.4.2012 1:01

Tobinka2.0

hrubka

Vakcíny autismus nezpůsobují. Přesto je dětí z touto nemocí stále vícZdroj: http://technet.idnes.cz/vakciny-autismus-nezpusobuji-thimerosal-zmizel-deti-autistu-je-stale-vic-1t5-/veda.aspx?c=A120410_182743_veda_mla

Au, to je hrubice

+2/0
11.4.2012 0:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.