Diskuze

Vakcíny autismus nezpůsobují. Přesto je dětí s touto nemocí stále víc

Statistický pohled do minulosti nyní ukázal, že rozruch kolem dětských vakcín byl s největší pravděpodobností opravdu falešný poplach. Jejich vyřazení z oběhu se na počtu případů autismu neprojevilo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

petr.n_22

12. 4. 2012 16:23
Jen lepší diagnostika.

Dříve se spousta věcí a drobných odlišností neřešila.

1 0
možnosti

pletiplot

13. 4. 2012 0:56
Re: Jen lepší diagnostika.

Naprostý souhlas. Neexistuje zdravý člověk, jen špatně vyšetřený pacient. Tohle je jen jeden z konkrétních případů.

1 0
možnosti

Gwendolyn!

11. 4. 2012 23:52
No kdo vi, jak to vlastne je, fakt je,

ze deti jsou ockovane vic a vic, maji nizsi imunitu, mene se koji (souvislost?), rozhodne nebyl spatny napad vyhodit rtut z ockovani, driv se v USA skladovalo vse ve velkem baleni, nebyly individualni porce (i kdyz vakcina na chripku porad ma thimerosal, pak se zavedly individualni ampulky a zmizela prisada thimerosal kvuli obavam rodicu. Nedavno byla nekde zase studie, ze je souvislost mezi starsimi matkami i otci a autismem.

http://articles.cnn.com/2010-02-08/health/autism.mother.age.risks_1_autism-risk-autism-research-autism-rates?_s=PM:HEALTH

0 0
možnosti

dakram1

11. 4. 2012 18:54
Já někde...

Já někde četla, že autistů přibývá...a laicky řečeno, že se děti málo "popelí" na dvorku...ulici apod. Vypadá to, že to je opravdu autoimunní reakce organismu...vizd Vhttp://www.revmatoidni-artritida.nazory.cz/index.php?p=114

0 0
možnosti

rob_kteryten

11. 4. 2012 14:58
Ja nevim, proc se divite, ze pupulace degeneruje.

Jeste nekolik stovek let zpet zde byl celkem spolehlivy zpusob jak zajistit, aby se v populaci rozmnozovali jen zdravi jedinci. Ti nemocni zemreli. To  ze se dneska lekarska veda stara o vsechny je spravne, ale nese to s sebou i sve rizika. Hromada deti s genetickyma nemocema by pred par desitkama let jeste zemrela. Dnes mohu ziti plnym a temer normalnim zivotem.....a mohou svoji nemoc predavat dale. Timto nechci nic naznacovat, leceni nemocnych je na 100% spravne, jen to ma i svou stinou stranku.

3 0
možnosti

pletiplot

13. 4. 2012 0:58
Re: Ja nevim, proc se divite, ze pupulace degeneruje.

Neboj, brzy se to nějak posere a příjde nějaká brutusální fašistická diktaturá s eugenickou ideologií (kdo není geneticky OK, bude sterilizován) a ono se to pročistí.

0 0
možnosti

peto30

11. 4. 2012 12:55
Zavádzajúci článok

1, Dr.Wakefield bol prenasledovaný úradmi a lekárskou komorou kvôli štúdii z roku 1998 o MMR vakcíne. Vrcholom bol článok istého novinára v BMJ 2011. Avšak posudky špecialistov potvrdili, že Wakefield podvod nespáchal, zverejnil to aj prestížny magazín Nature. Na novinára i na BMJ bola už podaná žaloba pre osočovanie. http://www.nature.com/news/2011/111109/full/479157a.html

Spoluautor Wakefieldovej štúdie, prof.Walker-Smith, medzitým vyhral súd proti lekárskej komore. Sudkyňa označila rozhodovanie komory za katastrofálne.

2, Thimerosal NEbol odstránený, obsahujú ho chrípkové vakcíny, v USA povinné od 6 mesiacov(!!!). Menej sa však hovorí o hliníku, ktorý je rovnako veľkým problémom: http://www.rizikaockovania.sk/dok/Aktualne_poznatky_o_hliniku_v_ulohe_vakcinoveho_adjuvantu.pdf

3, Štúdie "vyvrátili súvislosť" s autizmom... ...a platili ich zvyčajne výrobcovia vakcín. Mali často fatálne vedecké nedostatky. http://www.rizikaockovania.sk/spravy/stanovisko_psi_2009.html

2 0
možnosti

hamili

11. 4. 2012 22:20
Re: Zavádzajúci článok

K tomu je třeba ještě doplnit, že MMR vakcína, ta kterou Wakefieldova studie považuje za možného původce autismu u některých dětí, neobsahuje thimerosal, a stáhnutá nebyla, očkuje se v USA celoplošne. Když chci o něčem psát, tak si aspoň zjistím základní fakty.

1 0
možnosti

mlčanlivý boban

11. 4. 2012 12:46
Hlavný problém je v tom čo žereme

a čo žerú naše deti. V tom sa nám dostane do tela toľko svinstva, že nejaká tá vakcína je už len pľuvanec do vetra...

0 0
možnosti

net.Xtreme se nevzdává

11. 4. 2012 20:21
Re: Hlavný problém je v tom čo žereme

V tom problém není, statisticky dobře měřitelné údaje jako délka dožití nebo úmrtnost kojenců nesvědčí pro "dobu jedovou", jak se s oblibou tvrdí...spíš si všímáme věcí, které dříve nebyly podstatné a vadí nám větší drobnosti. Tím nechci tvrdit, že by dnes byly potraviny kdovíjak kvlaitní, natož, že výjimečně není populární užívání nějakého jedu, ale oproti minulosti jsme na tom celkově lépe a místo přežití si můžeme dovolit řešit i kvalitu života.

1 0
možnosti

XenoPheX

11. 4. 2012 11:22
Chybka

„Příčina nárůstu je nejspíše (ale ne jistě) nejsou odrazem nějaké epidemie autismu.“

0 0
možnosti

Matouš Lázňovský

11. 4. 2012 11:44
Re: Chybka

Díky.

0 0
možnosti

rob_kteryten

11. 4. 2012 10:46
To jsou zase reci

jasne, ze ma ockovani v nakem zanedbatelnem procentu pripadu vedlejsi ucinky. Vetsinou se jedna o horecky, prujmy, zvraceni, obcas vyrasky. Vazne komplikace jsou doslova unikatem. Narody ktere prestaly ockovat dopadly neslavne. Napriklad nedavno se v Japonsku prerusiolo ockovani na TBC. Vysledek? Do neceleho roku se ockovani vratilo, protoze zacaly vypupat epidemie.

1 0
možnosti

PremetFugas

11. 4. 2012 12:08
Re: To jsou zase reci

TBC??? Nepletete si to s černým kašlem a 70tými léty? Také je potřeba napsat, že výsledek přerušení očkování těch nejmenších dětí vedl nejprve k dramatickému poklesu kojenecké úmrtnosti - Japonsko se skokem dostalo na čelo světového žebříčku s nejnižší úmrtností ! Po epidemii černého kašle se očkování znovu zavedlo a kojenecká úmrtnost se vrátila na původní hodnoty.

0 0
možnosti

andromedisis

11. 4. 2012 9:52
Dva náměty k zamyšlení

Nechci spekulovat, zda způsobuje nebo ne, nicméně dvě poznámky

1) Jaký je rozdíl očkovat dítě v době brzké po porodu nebo v jednom roce? Proč nelze počkat?

2) Jde skutečně o autismus? Farmaceutická lobby je neuvěřitelná - jste-li smutní, máte deprese, musíte brát antidepresiva. Jenže, co když je to normální? Co když je normální být smutný? Co když jen neumíme se smutkem pracovat, protože společnost po nás požaduje neustále se usmívat, takže smutek a vše ostatní potlačujeme? Naše maska je neuvěřitelná, tolik nainvestované energie. A co když je autismus něco více, jenže to bohužel neodpovídá požadavkům společnosti, učitelů, vychovatelů a zejména pak zaměstnavatelů aneb novodobých otrokářů? (co si budeme povídat, ale systém je prostě tak nastaven - z peněz, kariéry atd. se staly novodobí bohové - a podotýkám, že nic proti tomu nemám, záleží vždy jen na tom, nakolik silné je vztahování se).

1 0
možnosti

Bartiqe

11. 4. 2012 10:20
Re: Dva náměty k zamyšlení

1. niektore choroby su skutocne velmi rizikove a je potrebne ockovat co najskor. Ale mate pravdu, ze mozno viac ako 50% ockovani by sa dalo odlozit aspon do veku 1-2 rokov. Niektori ludia to tak aj robia. Chcu mat dieta ockovane, uznavaju prinosy, ale zacnu s ockovanim neskor, ked je imunitny aparat dietata lepsie pripraveny.

2. autizmus nie je vymysel farmaceutov. Skuste si o tom nieco nastudovat.

1 0
možnosti

Rudý přízrak fights for freedom

11. 4. 2012 8:13
pane Matousi Laznovsky

tento clanek je neuveritelna lez a timto uz zadny clanek od vas zde cist nebudu. Vase clanky jsem pritom cetl rad a nechapal jsem kritiku, ktera se pod clanky objevovala, uz ji ale rozumim, vy proste lzete. Jak muzete mit tu neuveritelnou drzost napsat, ze thiomersal uz vakciny neobsahuji, kdyz to neni pravda? Nechci se s vami prit o to, zda vakciny zpusobuji ci nezpusobuji autismus, pominu to, ze okruh vedcu, kteri davaji do souvislosti vakcinaci a autismus se neustale rozsiruje a ze lzete i v tomto bode, to chapu, protoze proste tohle priznivci vakcinace delaji - ignorovat kazdeho, kdo je opacneho nazoru. Jak ale muzete takto bezostysne LHAT, kdyz si kazdy muze precist na pribalovem letaku nekterych vakcin, ze vakcina OBSAHUJE thiomersal??? Pane Laznovsky stydte se!!!

0 0
možnosti

Bartiqe

11. 4. 2012 9:15
Re: pane Matousi Laznovsky

Nechce sa mi citat cely vas blabol, ale: thiomersal nebol stiahnuty celosvetovo! Bol stiahnuty v niektorych krajinach (napr USA) predovsetkym u ockovacich latok pre deti, kvoli velkej vlne odporu vyplasenych rodicov.

-

Ale najvacsi argument proti prepojeniu ockovanie => autizmus je fakt, ze existuje mnozstvo deti, ktore nebolo vobec ockovane. Napriek tomu je aj v tejto skupine vyskyt autizmu rovnaky.

0 0
možnosti