Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Nábytkářský gigant Ikea bude prodávat vestavěné TV a zvukové aparatury

Elektronika patří do výbavy domácnosti jako každý jiný nábytek, myslí si švédská IKEA, největší prodejce nábytku na světě. Firma propojí nábytek s elektronikou, prodej zahájí v červnu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Ivan Langer

bude to ale sranda,

az pujdou nemecti celnici zavrit ikeu z duvodu piratskeho software v cinskych televizich;-D

0/0
18.4.2012 22:05

pavelthelong

uz asi pred 15 lety

delala nemecka nabytkova firma Brinkmann ozvucene dvere skrini - proste proc pouzivat membrany reproduktoru, kdyz stejny efekt udelaji dvere skrine. bylo to ale moc drahe, potrebovalo to specialni prevodni elektroniku - pro kazdou znamejsi firmu vyrabejici zesilovace byl vyroben jeste specialni koncovy zesilovac sladeny s nabytkem. ...drahe, k nicemu a tezko kompatibilni s no name elektronikou. S Yamahou, Marantzem nebo Harmanem Kardonem to chodilo skvele.....

0/0
18.4.2012 21:01

Tramp_007

Uppleva znamená prožít,

zkušenost je erfarenhet.

0/0
18.4.2012 20:06

saintpeter

...

V dobré společnosti bývá zvykem reklamu označit jako reklamu a netvářit se, že jde o běžný článek. Tímto Idnes padá do pěkných sraček...

+1/0
18.4.2012 17:52

Kai-ten

Re: ...

0/0
18.4.2012 18:40

Kai-ten

Re: ...

Padá? To by se z nich musel nejdřív snažit zvednout...

0/0
18.4.2012 18:43

Ric-pic

Re: ...

reklama na něco, co se objevcí na trhu nejdříve za rok - to si děláš pr.el nebo jseš blbej?

0/0
18.4.2012 19:28

saintpeter

Re: ...

?

0/0
18.4.2012 19:37

Krak

Re: ...

B je správně...

0/0
18.4.2012 20:29

zafordik

jéé

Už se těšim na podobnou taškařici jako byl "výprodej HOVEN"

+2/0
18.4.2012 16:02

seanik

V zahraničí..

je IKEA cosi jako dům pro chudé, a v Čechách si dodávají tímto nábytkem prestiž. Nerozumím tomu, veškeré zboží je vyrobeno v Číně či Polsku, nábytek po většinou nekvalitní, laciné materiály použité na výrobu. Když už nábytek tak německý moebelix nebo lutz, ale IKEA je dobrá maximálně na doplňky Rv

+1/0
18.4.2012 15:41

pibito

Re: V zahraničí..

Nevsiml jsem si, ze by do Ikea napriklad v Belgii chodili socky. Je to tam jako tady, obycejny slusny nabytek za odpovidajici cenu, nejcasteji nakupuje stredni trida.

+1/0
18.4.2012 15:54

tm004

Re: V zahraničí..

No u nas v Australii tam chodi nakupovat spise nizsi vrstva ci studentici nebo mladez co shaeruje (bydli spolecne). Na doplnky proc ne, na nabytek do nahradni loznice proc ne, ale abych si vybavil obyvak ci loznici nabytkem z Ikey... To proste nejak nesedne. Musim priznat ze kavlita za danou cenu neni spatna, nektere veci jsou sikovne, ale 1) Obecne muj styl na nabytek je trochu jiny (preferuji solidni drevo) a za 2) opravdu (alespon tady) ma punc spise levnejsiho retezce a lide stredni vrstvy tam opravdu spise nakupuji doplnky.

0/0
19.4.2012 6:07

danton33

Re: V zahraničí..

Mas pravdu. U nas v Ostravě je to podobne jako v Australii. Taky tam chodi nakupovat spise nizsi vrstva ci studentici...;-). A jine vrstvy tam chodi očumovat.

0/0
19.4.2012 9:22

johny265

Re: V zahraničí..

Jste mimo, vedle jak ta jedle. Ve Švédsku jsem 2 roky žil a nemám pocit, že by na ni Švédové koupali spatra jako na něco méněcenného. Něco je lepší, něco horší, jako cokoliv jiného v jakémkoliv jiném obchodě. Fakt ale je, že v IKEA dostane nejvíc muziky za nejmíň peněz, navíc většinou v dost slušné kvalitě. A navíc, netušíte nic. Möbelix a XXXLutz není německý, ale rakouský. To jen tak naokraj. Přitom Möbelix je diskont XXXLutze, takže tam to s tou kvalitou nekvalitou je podobné. Takže nepapouškujte názory jiných a nesnažte se být chytrý jako rádio.

+6/0
18.4.2012 16:01

seanik

Re: V zahraničí..

Němec jako Rakušák, ač máte pravdu. Ale zajeďte si někdy do Anglie, Francie nebo Německa a nakupujte v IKEI a koukejte. Já jsem tyto země procestoval během 5i let a měl možnost poznat na vlastní oči, kdo kde nakupuje. A můj názor nezměnilo ani to, že pokaždé když jsem si koupil nábytek z ikei, buď chyběly díly v balení, či byl materiál velmi nekvalitní. S německou a rakouskou precizností se to opravdu srovnávat nedá. Tak se chytněte za nos sám, jestli nejste umíněný.

0/0
18.4.2012 16:57

Salada

Re: V zahraničí..

Co se týče IKEA, mám od nich kuchyni, velký rozkládací jídelní stůl + 6 židlí, 2 křesla, 2 jednolůžka + manželská postel + matrace, nábytek v dětských pokojích. Vše kromě korpusů kuchyně z masivu. Nikdy nic v balení nechybělo. Pak nějaké lampičky, kompaktní žárovky, různé doplňky. Zatím není s ničím problém. Cena rozumná, s kvalitou jsem spokojen.

+1/0
18.4.2012 19:43

DocMart

Re: V zahraničí..

Přesně tak. Ikea není nic extrémního, ale svoji funkci to splní velmi dobře a když to člověk trochu šetří, vydrží to taky nějaký čas. Kdyby to byl takový aušus, jak někteří tvrdí, aby si zvedli sebevědomí, neměla by ikea asi pobočky v půlce světa. Na druhou stranu, není ikea jako ikea. Jeden čas jsme jezdili do ikey do německa na lepší sortiment a kvalitu. Dneska je to teda už lautr to samý tam i tady, ale např. ikea v americe má pořád v něčem jiný sortiment a řekl bych, že často lepší.

+1/0
18.4.2012 20:07

danton33

S německou a rakouskou precizností

se to opravdu srovnávat nedá...

Jo, milej zlatej, bejvavalo, bejvavalo.

0/0
19.4.2012 9:25

pavelthelong

Re: V zahraničí..

seanick ma v zasade pravdu, IKEA je nabytek pro bohatsi studenty - zaridit si byt a za 5 let  po dobe zivotnosti nabytek vyhodit - vetsi zivotnost to ani asi nema.. Mel jsem tu cest se pohybovat asi 5 let v nabytkove branzi a opravdu IKEA se prodava vzhledem a ne kvalitou - pokud jsme nekomu musile dat zarizeni z IKEA, pak byly na ceste vzdycky problemy s kvalitou nebo neschopnosti dodat nejaky dil. Ale nebudu hanet, proste IKEA odpovida cene, tzn, v nabytku zhruba v dolni tretine. IKE nabytek taky temer nikdy nepochazi ze zapadni Evropy, ale je to smes vychodni Evropy a Asie. Pokud designovy nabytek,. tak Italie nebo Spanelsko, pokud nabytek na dlouhe roky, tak nemecky......pokud desiogn na 3 roky, tak IKEA

+1/0
18.4.2012 20:55

Šťavnatá cikánská pečeně

Re: V zahraničí..

Proboha, moebelix je stejný aušus jako Asko a spol, vedle toho je IKEA luxusní zboží.

+2/0
18.4.2012 16:35

Tramp_007

Re: V zahraničí..

Tak třeba Billy se vyrábí v Německu.;-D

0/0
18.4.2012 20:07

Aesculap

Re: V zahraničí..

V Číně se asi vyrábí jen ty různé doplňky, větší věci by se asi nevyplatilo na takovou dálku vozit. Ano, spousta dřevotřískových desek je z Polska, možná je to proto, že je tam levnější dřevo. Ale už jsem viděl i věci, kde bylo "Made in Sweden" nebo "Made in Czech Republic". :-)

Dojmem levného šuntu na mě spíš působil právě Möbelix... XXX Lutz je na tom snad s kvalitou o něco lépe, ale já je nemusím, už kvůli té debilní a otravné reklamě, kterou se tu uvedli.

0/0
14.5.2012 0:22

Bezerker007

A dostaneme...

...krabici se součástkami a návodem "Spájej si sám":)

0/0
18.4.2012 15:38

Kam vítr, tam plášť

No tak aby to něko kupoval ;)

Přístroj od neznámého výrobce TCL multimedia bych si nevybral ani samostatně, natož společně v nábytku. Vnucovat do nábytku vestvěný konkrétní model od konkrétního výrobce je imho blbost. Audio/Video technika se přece kupuje podle značky a technických parametrů, nikoliv podle toho k jaké skříni mi co přivaří 8-o

0/0
18.4.2012 15:28

houba_

Re: No tak aby to něko kupoval ;)

s hodnocenim "znacky" ok souhlasim, taky bych to nechtel,

ale ikea prece nic nevnucuje, ale nabizi. nebo se to snad musi kouopit? 

a propos, kdyz si koupim auto, tak jejich origo radio je obvykle taky nejake znacky a nemuzes to ovlivnit (vw,skoda blaupunkt, ford sony, ... ). je ovsem pravda, ze vyrobci aut do toho obvykle nedavaji nejaky noname cinsky smejd

0/0
18.4.2012 19:25

Inkvizitor Johny

nápad

Asi to není úplně blbej nápad (jinak by to samozřejmě neprošlo do výroby), ale IKEA je prostě aušus papírovej. Až něco udělaj s materiálama, tak bych se na to i podíval.

0/0
18.4.2012 13:14

Rudý přízrak fights for freedom

Re: nápad

zvukova aparatura IKEA prostě aušus papírovej. ;-DRv Svy k svymu, ani se na to nedivat.

0/0
18.4.2012 13:47

Stíhací bombardér Karel 6

Re: nápad

a televize taky aušus papírovej ;-D

0/0
18.4.2012 15:19

Rudý přízrak fights for freedom

Re: nápad

z bambusu a kravskych exkrementu stejne jako nabytek. ;-D

0/0
18.4.2012 18:01

Tramp_007

Re: nápad

Vy máte nějakej mindrák z toho, že na Ikeu nemáte, co?

+1/0
18.4.2012 20:09

doktor_bota_2

Ta stínová pedofilní soulož na obrázku je k tématu?

8-o

+6/0
18.4.2012 13:14

dracekv1

Re: Ta stínová pedofilní soulož na obrázku je k tématu?

;-D;-D;-D;-D

0/0
18.4.2012 14:24

Hrochomut

Re: Ta stínová pedofilní soulož na obrázku je k tématu?

ano, v článku se píše, že ten nábytek se v překladu bude jmenovat "zkušený"

0/0
18.4.2012 19:35

Stíhací bombardér Karel 6

to už tady bylo

http://www.instructables.com/id/Vintage-TV-Cabinet-Redux/

0/0
18.4.2012 13:10

Ota226

Hudební skříně jsou zpět...

- jen rozšířené o monitor?

0/0
18.4.2012 12:58

Rudý přízrak fights for freedom

jeste pred par lety mela IKEA

celkem slusnej nabytek, no ani tehdy to nebylo nic svetobornyho, ale mam toho od IKEA doma hodne, takovy kompromis mezi cenou a kvalitou, ovsem pak nahradili kovove uchyty plastovyma a uz to jelo. To co se tam prodava ted je vylozenej odpad. Uz vidim ty zvukove aparatury, Genius hadr. RvRvRv

0/0
18.4.2012 12:28

Stíhací bombardér Karel 6

Re: jeste pred par lety mela IKEA

aparatura samozřejmě musí odpovídat pevnosti skříně tak, aby vyšší hlasitost zvuku nenarušila papundeklovou nosnou konstrukci

0/0
18.4.2012 13:12

dracekv1

Re: jeste pred par lety mela IKEA

Opravdu musí? Už jsem viděl řadu repráků co víc drnčeli, než hráli.

0/0
18.4.2012 14:28

Stíhací bombardér Karel 6

Re: jeste pred par lety mela IKEA

(ach jo :-/)

0/0
18.4.2012 15:18

Štvavá vysílačka

Re: jeste pred par lety mela IKEA

Karel jinými slovy řekl totéž. Prostě šitózní ozvučnici bude odpovídat šitozní středobasovej repráček...

0/0
18.4.2012 20:27

Šťavnatá cikánská pečeně

Možná by neškodilo přidat do článku tento odkaz

http://www.youtube.com/watch?v=0Nm7-EuctOs

Je to nad deset odstavců textu.;-)

+3/0
18.4.2012 12:19

Štvavá vysílačka

Jdou na to chytře. Repráček strčí do Ikea skříněk a získají

krásný "dunivý" bas. Až Ikea talířky budou nadskakovat ;-)

+1/0
18.4.2012 12:12

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Jdou na to chytře. Repráček strčí do Ikea skříněk a získají

;-DR^

+1/0
18.4.2012 12:24

hustotles

spotřebiče

zvláštní že u nás se pořád prodávají spotřebiče které vyrábí Whirlpool

0/0
18.4.2012 12:04

Štvavá vysílačka

Re: spotřebiče

Zřejmě vidíš, co chceš vidět :-)

0/0
18.4.2012 12:13

Štvavá vysílačka

Re: spotřebiče

Omlouvám se, reakce měla být na "pedofilního" vimra :-)

0/0
18.4.2012 12:14

vimr

Chlíváci pedofilní!

Co tam se děje za věci, to zůstává rozum stát, viz foto

+2/0
18.4.2012 11:04

duch zavražděného iuose

hmm

;-D;-D;-D;-D;-D

0/0
18.4.2012 11:57

Stíhací bombardér Karel 6

Re: Chlíváci pedofilní!

voe ;-D;-D;-D

0/0
18.4.2012 13:04







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.