Diskuze

Na italské tratě vyrazil vlak s geny ferrari. Testoval se v Česku

Nejrychlejší vlak pro Evropu vyrazil na trať. První souprava nové generace vlaků označovaných jako AGV startuje v Itálii. Firma Alstom ji vyrobila pro společnost Nuovo Trasporto Viaggiatori, kterou spoluzakládal vedoucí představitel Ferrari.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

TigerM

6. 5. 2012 8:52
<<<>>>

je tam par nepresnosti... srovnava se specialne upraveny vlak pro rychlostni rekord s maglevem, coz je konstrukcne uplne neco jineho...

Pravdou je, ze nejvyssi rekord vlaku na zeleznici s vlakovou jednotkou drzi TGV, ale nejedna se o nejrychlejsi vlak, ten je myslim vlak Shinkansen Serie E360Z, ktery dosahl 405km/h bez specialnich uprav... mx. cestovni rychlost je 360km/h... pripadne Shinkansen CRH2C s rychlosti 550km/h, ovsem tam nevim, zda je v provozu...

dalsi nepresnosti neobvyklost absence lokomotivy, to je uplne bezne, je to zakladni prvek Shinkansenu a v Evrope i TGV, dnes uz i nekterych Nemeckych ICE, italskych pendolin, u primestskych jednotek bezna vec, u nas uz od 50 let jsou to EMU 451 a EMU 452... vsech vlaku metra v Evrope apod., ... vzdyt je to logicke, uz kvuli zrychleni a brzdeni je nejlepsim resenim optimalne rozlozena hnaci sila...

0 0
možnosti

809.KocuR

2. 5. 2012 17:43
Pořádný článek k tématu je tady:

http://www.k-report.net/clanky/italo/

To co vydali tady je tak pro malé děti....

1 0
možnosti

Smileface

2. 5. 2012 15:19
No jo jinej svět

Jančura koupil další vyřazený vepřáky...

3 0
možnosti

demon5

2. 5. 2012 15:24
Re: No jo jinej svět

No dovol? Ani ve Svycarsku nejezdi vsude nejnovejsi vlaky. A vysokohorske zeleznice maji vlaky i sedesat let stare. Svycarsko se jich zbavuje mimo jine kvuli tomu, protoze nakupuje dvoupatrove. Jedno podlazni uz nestaci poptavce. Dulezita je udrzba a kazdych asi dvacet let provest modernizaci.

1 0
možnosti

peepa_47

2. 5. 2012 15:02
700 mil.

Nestály náhodou pendolina stejně??

0 0
možnosti

PepaK

2. 5. 2012 15:12
Re: 700 mil.

Už jsem to psal níže. Stály necelých 650 milionů / kus, ale tak jednoduše to nejde srovnat, protože v době uzavírání smlouvy s tehdejším Fiatem Ferroviaria (dnešní Alstom) byl kurz koruny k euru přes 37 Kč, kdežto dnes je to cca 24,5. Lepší by bylo srovnání ceny v původní měně. Pendolino má navíc naklápění (a je kvůli nutnosti dodržet průjezdní profil užší než AGV), AGV je na systému 25 kV/AC schopno jet až 360 km/h oproti 230 km/h u pendolina, kdežto na 3 kV/DC je tomu naopak (200 vs 230 km/h) atd...

0 0
možnosti

P.spk

2. 5. 2012 14:52
ČR je malá

Pokud bychom se omezovali pouze na území ČR, už je dnes potenciál rychlovlaků využitý na 80%..........budoucnost je v mezinárodní dopravě, jenže takovéto soupravy, co jezdí v Itálii, Německu či Francii se naší republice vyhnou obloukem, bohužel....

0 0
možnosti

venecek.nebo.rakvicku

2. 5. 2012 14:43
České dráhy jen tiše sledují....

...jak jim ujíždí vlak :-D

0 0
možnosti

www.mises.cz

2. 5. 2012 15:00
Re: České dráhy jen tiše sledují....

;-DR^

0 0
možnosti

Neonym

2. 5. 2012 14:31
OT k testování v Česku

Na jednom konkurenčním serveru(každému brzy dojde na jakém), byl kdysi článek o tom, jak nám v Rakousku zabavili 380tku. Pod článkem byla diskuse a nejlíp hodnocený příspěvek byl: "Kdyby jsme měli vládu co k čemu, tak máme testovací trať u nás a nemuseli bychom testovat v zahraničí." Tenkrát mě docela mrzelo, že tam k tomu nemůžu nic napsat;-D Škoda, že ten člověk nevěděl, že to je s testovacími okruhy téměř naopak;-D

1 0
možnosti

vransen

2. 5. 2012 15:15
Re: OT k testování v Česku

Co jste tam chtěl napsat? Že v té Velimi to na prudké stoupání, případně na homologaci v západní Evropě skutečně nelze ověřovat?

0 0
možnosti

oli22-92

2. 5. 2012 14:08
Montezomolo, ne Montezomola!

;-ORv

0 0
možnosti

oli22-92

2. 5. 2012 14:10
Re: Montezomolo, ne Montezomola!

A sám to napíšu taky blbě! MontezemoloR^

0 0
možnosti

demon5

2. 5. 2012 13:53
A

To ze vlaky nezajizdeji na hlavni nadrazi v MIlane a Rime bych nepripisoval nutne Trenitalia. Obe nadrazi jsou hlavova coz zpusobuje zbytecna zdrzeni.

0 0
možnosti

Nejlepší ročník

2. 5. 2012 13:54
Re: A

tak, dejte Pendolino na Masaryčku a jste v Ově už za dva dny

0 0
možnosti

Chytry.Levicak

2. 5. 2012 13:48
v česku stačí

aby měl vlak něco společného s ferrari nebo tramvaj s porsche a už je to něco extra luxusního:-/

0 0
možnosti