Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Zástupce Hollywoodu už nechce nazývat piráty zloději

Ředitel MPAA, americké asociace filmového průmyslu, prohlásil, že na filmové pirátství nebudou oficiálně pohlížet jako na krádež. Docela změna. Plánují také více spolupracovat s firmami na internetu, které pomohly zablokovat protipirátské zákony.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honza271

Ať si ty filmy nechaj

Kdo by ty filmy stahoval, většina je to stejně brak, stokrát vyvařená voda, kvalitních filmů je jen pár.

Ale co se DVD týče, ty si můžou nechat taky.

0/0
23.5.2012 12:54

lost

asi již Hollywoodskou produkci nikdo nestahuje

..což je chatrné PR :-/

0/0
23.5.2012 9:14

petacx

čtěte pozorně: Neefektivní monopol duševního vlastnictví

čtěte prosím pozorně: Neefektivní monopol duševního vlastnictví !! R^ !!

-

http://smetka.blog.idnes.cz/c/161261/Neefektivni-monopol-dusevniho-vlastnictvi.html

R^

0/0
22.5.2012 23:58

valissen

No tedy

To jsem zvědavý jak to bude pokračovat. R^

0/0
22.5.2012 22:52

iSikorskii

It's a trap!

MPAA jsou zloději sami a navíc ještě ulhaný ;-D

+2/0
22.5.2012 21:59

rob_kteryten

Jinak je vtipne, jak se zde zastanci stahovani

dozaduji zruseni poplatku pro OSA. Kdyz se zrusi poplatek pada i legalnost stahovani A/V del z netu.

0/0
22.5.2012 21:41

mire

Re: Jinak je vtipne, jak se zde zastanci stahovani

poplatek OSA je pouze něco čím se piráti můžou eticky chránit. ale myslíš že kdyby tě náhodou někdo zažaloval a řekl bys žes zaplatil z HDD poplatek OSE že tě soud zbaví obžaloby?

+1/0
22.5.2012 22:55

odhodlany_vlastenec

Re: Jinak je vtipne, jak se zde zastanci stahovani

Kromě toho, že máte problém s významem některých termínů tak...ano, zbaví. Kdyby jste věnoval alespoň chvilku pročtení autorského zákona, tak zjistíte, že přímo takto je koncipován - platíte poplatek OSe a za to můžete stahovat A/V pro vlastní potřebu.

0/0
22.5.2012 23:34

l.g

Re: Jinak je vtipne, jak se zde zastanci stahovani

Kdyby jste to opravdu četl, tak byste neblábolil.

1. O stahování v autorském zákoně není ani slovo. Je tam pouze zmíněno vytváření kopie pro vlastní potřebu.

2. V zákoně není ani slovo o tom, že možnost stahovat je podmíněna placením nějakého poplatku. Právně to nemá žádnou souvislost.

3. Právo vytvářet kopii pro vlastní potřebu ještě neznamená, že se tím kopie legalizuje. Pokud byla vytvořena z nelegálního zdroje, pak je rovněž nelegální. Zákon jen svou formulací připouští, že za vytvoření takové kopie nebudete nijak postižen.

0/0
23.5.2012 12:54

odhodlany_vlastenec

Re: Jinak je vtipne, jak se zde zastanci stahovani

Kdyby jste to opravdu četl a nepotil tu nějaké výtahy z netu...ale to nemá smysl.

1) Máte pravdu, ale mluvil jsem jazykem, kterému kolega rozumí. Samozřejmě se tam mluví o rozmnožování - což je pro účely práva jakékoliv vytváření kopie, včetně stahování.

2) Říká vám něco institut náhradních odměn a kolektivního správce? Dokud si v tomto nedoplníte vzdělání, nemá diskuze smysl. Jestli čekáte, že v zákoně to bude přesně doslova tak, jak jste to napsal, jste větší trouba, než si myslím.

3) Proč by se kopie měla legalizovat, když takový způsob rozmnožování už legální je? 8-o Pochopte, že zákon legálnost a nelegálnost zdroje neřeší. Respektive, za to je pak postihován zdroj, koncového uživatele se to ale netýká. Vy si to můžete stáhnout odkudkoliv a vždy to bude legální. Přečtěte si zákon (a pochopte ho!), ať se tu příště zase neztrapňujete.

+1/0
23.5.2012 13:14

scavenger176

haha

točte filmy, na které se bude masovět chodit do kina a ne blbosti a pak ty filmy prodávejte za nízkou cenu. Je jednoduší prodat pár filmů za vysokou cenu a pak si hrát na ublížennýho než miliony za pár dolarů....že? no zkrátka nedivte se pirátum

0/0
22.5.2012 21:17

petr.n_22

Re: haha

Zajímavé, že třeba v USA to takový problém není....netflix, redboxy, dříve i dost obkskurní systémy půjčování......to není úmysl Hollywoodu, že to tady nemáme, to blokuje někdo v Evropě.

0/0
22.5.2012 21:27

minio

Re: haha

To blokuje Hollywood. Redbox válčí s Hollywoodem pořád, Netflix a Hulu se zase díky podmínkám Hollywoodu stávají nepoužitelné.

0/0
22.5.2012 22:56

rob_kteryten

Re: haha

No nediv se zlodejum aut. Takove bentley stoji par mega, normalni clovek na nej nema.....

0/0
22.5.2012 21:31

Třetí kolo u dvoukoláku

Poslední odstvec napověděl,

že vlastně zůstává vše pči starém, spíše tedy jde o méně nápadnou strategii při boji proti tzv. pirátství. 8-o

Takže nic moc Rv

0/0
22.5.2012 20:25

rob_kteryten

Re: Poslední odstvec napověděl,

Ty by jsi se jiste take snazil chranit svoji investici....tak nevim, proc se tak rozhorcujes.

0/0
22.5.2012 21:34

pilinazlenina

nevěřil bych jim ani slovo

budou zkrátka ještě úskočnější než před tím.

0/0
22.5.2012 20:22

generál Failure

První vlašťovka

Konečně někdo pochopil, jaká je realita. Díky internetu se formuje nový obchodní model prodeje práv k poslechu hudby a sledování filmů, ve kterém se s nahrávacími společnostmi, distributory a kolektivními správci autorských práv tak nějak nepočítá. Aby se udrželi na trhu, musí se naučit a) skromnosti, b) vyjednávat na úplně jiné úrovni a s úplně jinými lidmi než dosud. Takže R^ pro MPAA :-)

0/0
22.5.2012 19:58

xexyn

Pokud takhle budou postupovat dále, začnu zase kupovat filmy

Ale to se bude muset podobně začít chovat OSA a spol.

0/0
22.5.2012 19:02

vidl

Je to jedno

Naštěstí si člověk legálně podle našich zákonů může stáhnout cokoli (kromě software).

Myšlenka že si přímo filmová studia udělají servry typu Ulož atd. je podle mě zajímavá (můžou tam dávat filmy starší než rok) a platit se bude pouze za rychlost při stahování, popřípadě objem dat)

Ruku na srdce,po většině filmů po roce ani Alík neštěkne.

Nakonec vydělají více než dosud. (možná):-)

0/0
22.5.2012 18:57

czechfag

Re: Je to jedno

Stahovat software z internetu bez jeho zaplacení je naprosto legální, vyjímku tvoří placený software.

0/0
22.5.2012 19:33

vidl

Re: Je to jedno

Promiňte, máte samozřejmě pravdu myslel jsem ten placený - ne free či trial.

+1/0
22.5.2012 19:49

rob_kteryten

Re: Je to jedno

Panove, fascinuje me, jak zde o tom mate vsichni prehled. Pravnici v oboru znali jsou schopni se o legalnosti stahovani hadat nekolik hodin, ale mistni experti maji jasno.

0/0
22.5.2012 21:36

daewoo

Re: Je to jedno

V oblasti SW jsou tyto záležitosti vyřešené vcelku jednoduše, výstižně a jasně.

0/0
23.5.2012 5:27

gay focker

Re: Je to jedno

můžeš si stáhnout i placený, jen ho nesmíš nainstalovat

0/0
23.5.2012 9:40

člověk z půdy

Vida...

...teď ještě zbejvá propustit z vězení eventuelně ty, co byli justicí odsouzeni, protože to nejsou zloději a finanční odškodnění pro ně za každej den v base, jak ze strany konkrétního státu,tak ze strany Hollywoodu a samozřejmě všechno to,co musej ti "zlodějíčci" autorům ukradených děl zaplatit plus pořádnej úrok aby se našim, Davídkům pořádně provětraly kapsy. Kde je smajlík flusance? :-(

+1/0
22.5.2012 18:41

pavlik12

Že by?

Že porušování autorských práv nění krádež snad už ví každý? Tedy mimo českých kin, které se to v klipech pořád snaží tlačit lidem do hlav ;)

Při kráděži někdo neco má, přijde zloděj a věc má zloděj, původní držitel už ne.

Pri porušení autorského práva má jeho vykonavatel pořád totéž - "pirát" mu za dílo nezaplatí a pokud by si ho nemohl stáhnout tak si ho stejně nekoupí. Takže o nic reálného nepřichází.

0/0
22.5.2012 18:30

zaty

Dejte mi netflix

Dejte mi netflix a slibuju ze uz budu stahovat jen to, co mi netflix nenabidne. Do te doby si stahovani filmu rikejte jak chcete, je me to u zadele.

+5/0
22.5.2012 18:10

kaspikk

Re: Dejte mi netflix

|

Jen bych to trochu poupravil… slibuju ze uz budu stahovat jen to, co mi netflix nenabidne, nebo nebude mit titulky (staci anglicke)...

0/0
22.5.2012 23:21

mike_corp

Re: Dejte mi netflix

No mas pravdu, Je to jejich chyba. Ja bych si taky radsi predplatil, nez nekde tahal film. Sem tam koupim Itunes Movie, ale novinky sou jen v USA. Nez to dojde do Evropy tak je to 4 mesice stary.

Televizi nekoukam, protoze ty reklamy a hlasitost sou pro me No GO.

0/0
22.5.2012 23:50

derive

w/e

prestante s tou trapnou cenzurou ve filmu a muzeme byt kamaradi...

0/0
22.5.2012 17:16

kozelina

Zloděj se rohodl

,že nebude nazývat zloděje zlodějem.

0/0
22.5.2012 17:15

petr.n_22

Nemyslím si, že za ty represe může jen Hollywood

Třeba už proto, že v USA jsou nové formy distribuce nasazovány mnohem rychleji a liberálněji než v Evropě. A to i před nástupem internetu. Že by za tím byli spíš byli evropští distributoři ?

0/0
22.5.2012 16:51

cleb.

Tak ať zavedou mezinárodní streamovací službu a mají po prob

Kdyby je třeba napadlo založit nějaký takový globální netflix se všemi seriály, mají po pirátství. V současné době jsme my co pirátské kopie nepoužíváme v hrozné nevýhodě oproti pirátům. Příklad: Doběhla nová řada The Big Bang Theory. Piráti viděli všechny díly. Já ani jeden - I po doběhnutí seriálu bude trvat ještě několik měsíců než to vydají na pitomém DVD.

+6/0
22.5.2012 16:40

keliass

Re: Tak ať zavedou mezinárodní streamovací službu a mají po prob

Nevím, ale nenazýval bych to přímo pirátstvím, na druhý den je možné velké % seriálu vidět online, samozřejmě většinou s kontrolou IP regionu, ale i tak....

0/0
22.5.2012 17:41

Rafaelou

Re: Tak ať zavedou mezinárodní streamovací službu a mají po prob

Jsou tři možnosti.Sledovat na satelitu když se to vysílá,zajít do kina,nebo se stát pirátem......;-D

0/0
22.5.2012 17:42

net.Xtreme se nevzdává

Re: Tak ať zavedou mezinárodní streamovací službu a mají po prob

Na BBT do kina;-D;-D;-D

+1/0
22.5.2012 17:52

pavel-m

Re: Tak ať zavedou mezinárodní streamovací službu a mají po prob

Náhodou, kdyby to dávali v kině tak bych tam i zašel. Určitě lepší než 95% toho co tam dávají dnes..;-)

0/0
22.5.2012 20:35

pettyo

Kdyby MPPA..

...koupila Megaupload a dál ho provozovala tak vydělá víc než celou slavnou represí.

+4/0
22.5.2012 15:50

pettyo

Re: Kdyby MPPA..

MPAA

0/0
22.5.2012 15:50

l.g

Re: Kdyby MPPA..

Kdyby ho provozovala zákonně, tak na každý vydělaný dolar bude muset vydat 4 dolary. Tomu se říká super kšet. ;-D

0/0
22.5.2012 15:57

Ghost47

Re: Kdyby MPPA..

Proč ? Daně se tam nešidily a filmové studio samo od sebe vlastní film kupovat nemusí... takže pokud by se nastavila kvalita tak, aby to neničilo prodeje BluRay (řekněme kvalitní 720p verze bez bonusů) a zisk z prodeje předplatného se dělil mezi studia v poměru jak se čí filmy stahují...

0/0
22.5.2012 17:10

next_ghost

Re: Kdyby MPPA..

BluRay je mrtvá technologie, stejně jako DVD a hudební CD.

+1/0
22.5.2012 17:25

l.g

Re: Kdyby MPPA..

Vy nějak nechápete, že celý byznis Megauploadu spočíval v tom, že se někomu nezaplatí to, na co má nárok?

Kdyby Megaupload platil to co by měl, tak je jeho byznis hluboko v mínusu.

0/0
22.5.2012 17:53

pettyo

Re: Kdyby MPPA..

Ty asi nechápeš co jsem napsal že? Megaupload vydělával stovky miliónů na prodeji obsahu který mu nepatřil. Kdyby ten systém provozovali sami filmové studia, případně jejich zástupce tak by jim ty miliony zůstali a vydělali by víc než vydělali represí. Chápeš to?

+3/0
22.5.2012 18:16

anfrene

Re: Kdyby MPPA..

tento nikdy nepochopi;-D

0/0
22.5.2012 18:52

Andee

Re: Kdyby MPPA..

to je odvážná teorie, ale možná by to tak mohlo být

0/0
22.5.2012 18:56

rob_kteryten

Re: Kdyby MPPA..

To ze by vydelali vice nez represi je sporne. Me prijde vtipne, jak tady kazdej vi, co je pro filmova studia nejlepsi. Ty lidi ve vedeni to asi nenapadlo udelat podobny format sireni filmu.

0/0
22.5.2012 21:39

Lovap

Re: Kdyby MPPA..

Nenapadlo, z dôvodu zkostnateného vedenia a z vidiny možných problémov. To je totiž nebezpečenstvo firiem, ktoré dlho pracujú jedným spôsobom ...

0/0
22.5.2012 23:25

crook.crook

Re: Kdyby MPPA..

samozrejme ze napadlo, ale vv dobe zacatku se i me smali nekteri odbornici na pocitace a internet ze prodej her pres internet neni mozny. HEHEHEHE ted se smeju az se za bricho popadam. To same uz mohlo byt davno v hudbe filmech cemkoliv. Ale i odbornici nvedeli kam to cele zajde. I kdyz chytri jako ja ano, ale kdo by poslouchal nactilete, ze. Byli chytri jak radia a zatimco disky a podobne veci upadali, oni do nich rvali miliardy. Ted si je chteji vratit tim, ze skousi napadat internet. No ja se jim jen smeji. Jdou do kopru.  Kdo by v letech, kdy se stahovalo pres modemy nekdo rek, ze bude mit doma 60MB za 200 kc. Pokud toho nevyuziji za vcasu a velmi rychle, tak pudou do kopru.

0/0
23.5.2012 9:29







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.