- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Az to budou natirat priste, tak uz tady zadne CSA nebudou
odpovídá to nějak 2500 - 3500 m čtverečních jednoho nástřiku, podle typu barvy, ředění a tloušťky vrstvy.
300 litrů barvy bych řekl, že bude tak na jednu vrstvu na letadle.
tohle je novy Primalex
Upřímně když vidím ty ceny - opravy, údržba, palivo, piloti, letiště,...... - tak se až divím, jak moc málo stojí letenka.
Těch dvacet let nezmění ani dvacet vrstev nové fasády
Letadlo není auto, díky tomu dodnes mohou létat i "váloečné" Dakoty DC3, které zajišťovali výsadky a zásobování při operacích Overlord a jsou pořád ve vynikajícím stavu.
Tady se muzete podivat jak to delaji profici v seattlovskem Boeingu. Je to velke letadlo 777-300 pro New Zeland. Skoro cele cerne!
čsa má ještě letadla ve starejch barvách a nechá si přeláknout docela novou 737jku kde pochybuji se lak musel už vyměnit.
jinak jsem letěl 777 od korejců taky v Sky team barvách do Soulu a lítá jich docela dost.
Ví někdo, jak se odstraňuje starý nátěr z karbonového trupu (např. B 787)?
jo bruskou,vemes si kotoucek s hrubosti p180-tak sme brousily kola ltere byly z karbonu,byla to zajimava prace malý ram vyjde na cca100 000kc