Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

OBRAZEM: Dvě „fotbalové jedenáctky“ lokomotiv v barvách Eura 2012

Dvaadvacet nejlepších polských a českých rychlíkových lokomotiv změnilo svůj tradiční vzhled a v polepech ME ve fotbale 2012 propaguje jedinečnou sportovní událost a železniční dopravu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

houba_

neexisutje zadna lokomotiva Skoda rady 380

je to Skoda 109e, oznaceni 380 je drazniho uradu

0/0
4.6.2012 18:40

kurzepa.j

Obrázek 32- konferenční vůz

ČD si ho půjčilY , pane Jančare. Jsou to totiž tY dráhY

http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=781#nadpis6

0/0
4.6.2012 5:50

dolch

A je to pravdu tak?

Ty české lokomotivy asi existují, ale ty polské zjevně pouze v představách grafika.

0/0
3.6.2012 19:56


a8nn

Re: A je to pravdu tak?

Existují i ty polské, akorát technet sem dal bůh ví proč jenom vizualizace.

0/0
3.6.2012 20:03

Rosťa Jančar - Technet.cz

Re: A je to pravdu tak?

Jsou to reálné fotky s vylepšené moooc okatě Photoshopem . Při úpravě velikosti jsem četl v pohodě např. údaje o expozici, ohniskové vzdálenosti ... navíc lokomotivy měly fotoakci na jednom z Varšavských mostů .

0/0
3.6.2012 20:29

dolch

Re: A je to pravdu tak?

Aha, ale ty pozadí u všech jsou dodělané dodatečně, to fakt bije do očí :-)

0/0
3.6.2012 22:50

pivoaborovička

podľa mňa dobrý ťah

možno to pritiahne viac cestujúcich aby sa odfotili pri lokomotíve, dneska je marketing dôležitý...

0/0
3.6.2012 19:00

Bezkoruny

Asi tak...

;-D A lehká děvčata cestují s týmem?

0/0
3.6.2012 18:06

mobilis in mobili

Re: Asi tak...

Ne, ty jedou drezínou za nimi

0/0
3.6.2012 23:36

Soulburner CXXVIII. Neumlčitelný

...

a proč nejeli tímhle http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/19/SZ_315_in_Jevnica.jpg ?:-P

+3/0
3.6.2012 16:23

0608

Redakce

Redakce opět perlí. Do Polska odjel Peršing, ale to redakci tradičně uniklo. Prý polský stroj :-D:-D:-D

0/0
3.6.2012 15:36

legnaw

priznacne

nadherna ilustracni fotografie nahore...za lokomotivou videt ctyri vagony, kazdy v jinem nateru.... ;-D

+4/0
3.6.2012 14:09

a8nn

Značení

>Siemens EU64U4

ES64U4

Polské označení se píše bez pomlčky, respektive ta se používá až mezi typovou a pořadovou částí označení, tedy například EP09-010.

0/0
3.6.2012 13:52

Pruit Igoe VIII.

Kolik peněz taková blbost stojí?

:-/

0/0
3.6.2012 13:44

bojimbojim

Re: Kolik peněz taková blbost stojí?

To se uz nezverejnuje a kdyby jo,tak je to ve verejnem zajmu,tvrdili by:-/.Hlavne,ze se kaspari od CD zviditelniliRv.

+2/0
3.6.2012 14:03

PecanT

Re: Kolik peněz taková blbost stojí?

Jsem čekal takovou blbou otázku. Stojí to určitě míň než

jeden poslanec za celé volební období, nemluvě o tom že tu lokomotivu zaplatí

sponzoři.

0/0
3.6.2012 14:17

Pruit Igoe VIII.

Re: Kolik peněz taková blbost stojí?

Ten poslanec má svůj smysl a dělá svou práci. K čemu je tato maškaráda?

0/0
3.6.2012 14:18

PecanT

Re: Kolik peněz taková blbost stojí?

Já osobně si myslím, že snížením počtu poslanců na 150 kusů

a zrušením senátu bychom hodně ušetřili.

0/0
3.6.2012 14:24

Pruit Igoe VIII.

Re: Kolik peněz taková blbost stojí?

Jo a ušetřené peníze bychom mohli rozfrcat na podobné zbytečnosti ;-D

+2/0
3.6.2012 16:00

bojimbojim

?!

To je rozdil:Cesi za 30hodin a Polaci za 6 :-/!Tomu se rika narez!

0/0
3.6.2012 12:52

IceBolt

Re: ?!

Rozdíl bude ve velikosti rovných ploch. Podle obrázků mají obě polepované polské lokomotivy velké a jednoduché plochy k polepování. Zato Češi si k polepování vybrali lokomotivy ty nejblbější -- obě mají rovných ploch minumum.. :-)

0/0
3.6.2012 13:04

bojimbojim

Re: ?!

Rozumim,ale ja chtel poukazat na jeden fakt a to ten,ze Cesi jsou stale v porovnani cen=vykon stale pozadu za svetem!PREDRAZENOST=NARODNI SPORT!

0/0
3.6.2012 13:11

SVN

Re: ?!

Nejlepší by bylo aby všichni dělali zadarmo, kromě tebe.

0/0
4.6.2012 9:33

liberecak

Kolik to stálo???

Taková blbost, mě třeba fotbal nezajímá vůbec, místo toho se pak ruší spoje a tratě!!!!

+3/0
3.6.2012 12:49

PecanT

Re: Kolik to stálo???

Tak proč sem lezete

0/0
3.6.2012 14:20

number4422

Re: Kolik to stálo???

Lezu sem proto, abych věděl kolik stála daňové poplatníky taková blbost.

0/0
3.6.2012 16:45

ElLoco

Re: Kolik to stálo???

A to si opravdu myslíte, že se to tady dozvíte? Akorát prudíte ...

0/0
3.6.2012 20:00

Oodi

Kolej porusza kibiców

;-D

0/0
3.6.2012 12:19

Skřejpek Urfus

proc radsi

nepolepi vagony, aby vypadaly stejne?? takhle to vypada ze misto vlajkove lodi ceskych drah ( EC Praha) jede cirkus

+3/0
3.6.2012 11:26

aldik7

Re: proc radsi

No moment, jako cirkus označil pan generální vlaky od Jančury :D

0/0
3.6.2012 12:14

vransen

Re: proc radsi

Prej že polepit jednu lokomotivu vyjde levněji, než polepit několik vagonů ;-)

0/0
3.6.2012 12:53

KateMarx

jedna velká komedie kolem Eura

+2/0
3.6.2012 11:01

Neonym

Můžu se zeptat někoho, kdo ví

Kde je problém se schvalováním 380tek v jiných zemích? Je na té lokomotivě něco špatně, nebo je to dáno politicky? Už je to fakt nekonečné

0/0
3.6.2012 10:46

vransen

Re: Můžu se zeptat někoho, kdo ví

Tak ona si hlavně Škoda neudělala prodražením projektu a všemožnými prodlevami příliš dobré jméno. Týká se to i tramvají 15t. Holt zlaté české...

0/0
3.6.2012 12:55

a8nn

Re: Můžu se zeptat někoho, kdo ví

Problém je, že se schvaluje podle TSI, o čemž zatím schvalovači pořádně netuší co s tím. Podobný problém má třeba Vectron.

0/0
3.6.2012 13:44

werr

Re: Můžu se zeptat někoho, kdo ví

Lokomotiva je to dobra, nepovedeneho toho na rozdil od tramvaji pro Prahu mnoho neni. Jak uz nekdo psal, tak je problem i v normach TSI se kterymi se v roce 2003, kdy se vyvoj poradne rozjel, jeste nepocitalo. Problemy ma i Vectron a u nej uz Siemens s TSI pokud vim pocital od zacatku. Navic v Nemecku v tom pry hraje roli i politika. Ceka se pry na vysledek nejakeho vyberoveho rizeni DB a bez schvaleni je 109e bez sance. Navic i CD toto vyhovuje, neco ted stale plati Skoda ale pokud uz by byly lokomotivy v majetku CD tak  by to uz platili CD.

0/0
3.6.2012 15:42

ODSakEda

Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

Ale jako daňového poplatníka, co na provoz státních(!...) čD nedobrovolně(!);-€ doplácí ;-( , mě to s... ;-O

+8/0
3.6.2012 9:36

A jedeme nanovo...

Re: Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

vždycky mě nesmírně potěší, když vidím, jak se někdo hrozně rozčiluje nad naprostou banalitou ;-D;-D

+2/0
3.6.2012 11:39

Leinad

Re: Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

A tady někdo neplatí daně. :-P;-D

+1/0
3.6.2012 12:30

Return

Re: Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

Mně víc vadí špína ,smrad, záchody u Čd ;-€Rv

0/0
3.6.2012 13:11

Leinad

Re: Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

Provoz některých spojů není dotován.

0/0
3.6.2012 12:29

GenEtt

Re: Kdyby byly dráhy privátní, at si polepují svého co chtějí...

náhodou je to docela dobrá ochrana proti sprejerům. Když to počmárají, tak jen strhnou fóli a mají mašinku čistou :-)

0/0
3.6.2012 12:54

c114865

Je to sice detail, ale...

Ale proč má ta anglická gegograficky vyznačené i Skotsko, Severní Irsko a Wales? Ty přece mají vlastní reprezentace...

+2/0
3.6.2012 9:06

czsmik03

Re: Je to sice detail, ale...

Mas recht :) kde udelali soudruzi z polska chybu ...

0/0
3.6.2012 9:58

Titan.no1

Re: Je to sice detail, ale...

Tahle zásadní historická výjimka nechává zjevně Poláky chladné...

0/0
3.6.2012 11:42

J.Bond

Dobrý nápad

a vypadá to pěkně.. Už se těším na Euro

+2/0
3.6.2012 8:10

Matchpoint

Teď mam jenom strach,

0/0
3.6.2012 0:46

Matchpoint

Re: Teď mam jenom strach,

aby nechtěl Pudil naskočit do rozjetého vlaku...

+2/0
3.6.2012 0:46

1216226

Ta řecká je nějaká rozpláclá...

0/0
3.6.2012 0:33





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.