- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ale bohuzel se nestalo. Pane Havle, dekujeme.
Já ji tam nějako nenašel.
Při dnešní kvalitě ve stavebnictví...
Jen mě zaráží pojem obří vyhybka. Jako laik jsem si myslel, že existují jen levá a pravá.
předně, ve stanici Náměstí míru jsou čtyři výhybky, dvě u traťových spojek a dvě u kolejové spojky za stanicí. Potom, vyměňovala se výhybka u traťové spojky A/C (a zároveň připojovala měnírna na Dejvické ), tady nejen kvůli opotřebení, ale hlavně z důvodu špatného lože (spodku). Výhybka není obří, je stejně velká jako ty ostatní, možná jen ten tunel u ní je trochu větší, protože se tam rozdvojuje (vpravo Muzeum A, vlevo tr. spojka A/C k I. P. Pavlova). Materiál se dopravoval jak z Depa Hostivař, tak (štěrk třeba) z Depa Kačerov, rozhodně bez nutnosti jet se otočit v Dejvické, na pracovní místo se přijede přímo (zkuste si to nakreslit schematicky) Díky tomuto se pak dalo jezdit omezeně až na Můstek A (dál ne, aby se stihl vyjet aspoň 8 minutový interval).
Interval byl 10 minut...ale 8 minut by se vyjezdit s obtížemi asi dalo...
..se bude vyhybka bud opravovat,nebo se bude muset vymenit.
Sovětské snad byly jen původní vozy metra, nikoliv výhybky.
A to se má snad měnit až doslouží nebo nedejbože se něco stane?
od pitomyho kusu ocele bych cekal vetsi vydrz kor, kdyz je to schovany v tunelu pri stale teplote a ani na to neprsi
Předpisy. Jinak mohla výhybka klidně sloužit dál
taky mně to zaujalo :-) Žádné helmy, v pohodě, klídek... Hlavně že se jim nic nestalo :-)