Diskuze

V metru přes víkend vyměnili obří výhybku. Sloužila bez problémů 35 let

Před třiceti pěti lety přes ni přejely první vlaky z trasy C na trasu A. Nejsložitější a zároveň největší výhybku v tunelu metra mezi Náměstím Míru a Muzeem museli o víkendu vyměnit. Dopředu plánovaná výměna byla obtížná. Materiál bylo možné dopravovat pouze během noční výluky podzemky.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

fr-mottl

14. 7. 2012 12:57
ta vyhybbka mela viset uz v roce 1989

ale bohuzel se nestalo. Pane Havle, dekujeme.

0 0
možnosti
AT

Antonín, topič

12. 7. 2012 10:51
A je někde na fotce ta výhybka?

Já ji tam nějako nenašel.

0 0
možnosti
FK

kvedlal

10. 7. 2012 17:18
35 let? Ta nová vydrží 35 měsíců

Při dnešní kvalitě ve stavebnictví... Rv

0 0
možnosti
M

mamsrb

10. 7. 2012 11:51
Pěkný článek i foto.

Jen mě zaráží pojem obří vyhybka. Jako laik jsem si myslel, že existují jen levá a pravá.

0 0
možnosti
F

firer.diskuze

9. 7. 2012 19:10
Pane redaktore, máte v tom trochu hokej,

předně, ve stanici Náměstí míru jsou čtyři výhybky, dvě u traťových spojek a dvě u kolejové spojky za stanicí. Potom, vyměňovala se výhybka u traťové spojky A/C (a zároveň připojovala měnírna na Dejvické ), tady nejen kvůli opotřebení, ale hlavně z důvodu špatného lože (spodku). Výhybka není obří, je stejně velká jako ty ostatní, možná jen ten tunel u ní je trochu větší, protože se tam rozdvojuje (vpravo Muzeum A, vlevo tr. spojka A/C k I. P. Pavlova). Materiál se dopravoval jak z Depa Hostivař, tak (štěrk třeba) z Depa Kačerov, rozhodně bez nutnosti jet se otočit v Dejvické, na pracovní místo se přijede přímo (zkuste si to nakreslit schematicky) Díky tomuto se pak dalo jezdit omezeně až na Můstek A (dál ne, aby se stihl vyjet aspoň 8 minutový interval).

1 0
možnosti

Martin Šubrt

9. 7. 2012 20:01
Re: Pane redaktore, máte v tom trochu hokej,

Interval byl 10 minut...ale 8 minut by se vyjezdit s obtížemi asi dalo...

0 0
možnosti
N

Narkotrafikante

9. 7. 2012 17:44
do roka a do dne

..se bude vyhybka bud opravovat,nebo se bude muset vymenit.

1 0
možnosti
JJ

hobtl

9. 7. 2012 17:39
to se pozná

holt kvalitní sovětská výroba.

0 0
možnosti
MG

Rubik1

9. 7. 2012 22:33
Re: to se pozná

Sovětské snad byly jen původní vozy metra, nikoliv výhybky.

1 0
možnosti
JR

Věrný sluha pana Hraběte

9. 7. 2012 16:36
a proč ji teda mění

když fungovala ;-D

0 0
možnosti

aldik7

9. 7. 2012 17:36
Re: a proč ji teda mění

A to se má snad měnit až doslouží nebo nedejbože se něco stane? :-P

2 0
možnosti
C

cckk

9. 7. 2012 14:44
35 let nic moc tedy

od pitomyho kusu ocele bych cekal vetsi vydrz kor, kdyz je to schovany v tunelu pri stale teplote a ani na to neprsi

0 0
možnosti
RN

chudejklukzvesnice

9. 7. 2012 14:48
Re: 35 let nic moc tedy

Předpisy. Jinak mohla výhybka klidně sloužit dál

1 0
možnosti

Mražená spermie

9. 7. 2012 14:42
***

Bezpečnost práce jim moc neříká.

0 0
možnosti
S

Svist1

9. 7. 2012 14:57
Re: ***

taky mně to zaujalo :-) Žádné helmy, v pohodě, klídek... Hlavně že se jim nic nestalo :-)

0 0
možnosti