Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Rozlučte se: programy, které vám ve Windows 8 nebudou fungovat

Pokud ve svém počítači máte Windows ve verzích Vista či 7, nemusíte mít obavy, zda výkon vašeho stroje bude na Windows 8 stačit. Horší to může s kompatibilitou některých vašich oblíbených programů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

xaver13

XP mode

budou mít Windows 8 XP mode????

0/0
1.8.2012 10:06

njuska

Já se rozloučím s Windows 8 :)

No, já se především rozloučím s Windows 8 ;-D. Nejsem pubescentní zapálenec, umaštěnej fanatickej ajťák a nebo blázen, abych na desktopu používal otřesné Metro! Až někdo (např. ClassicShell) udělá na "osmičky" vzhled podobný vynikajícímu, přehlednému a jednoduchému skinu z Windows W2K / XP / 2003 (především Explorer - a nemyslím IE), pak si osmičky možná časem zakoupím. Myslím tím i na PC a notebooky do firmy.

+1/0
31.7.2012 6:09

svik

Re: Já se rozloučím s Windows 8 :)

Jak dlouho s Metrem pracuješ, že jej odsuzuješ? Na dvoumonitorové mašině

s tím rozhodně problém není, i na jednou monitoru se to dá seskupit do

rozumné podoby.

0/0
23.8.2012 20:38


MacLover

Rozlučte se s Windows 8...

a přejděte na Mac ;-)

0/0
31.7.2012 1:40

njuska

Re: Rozlučte se s Windows 8...

Na nepřehlednej, neintuitivní a sledovacíma spywarema prošpikovanej Mac 10.8, kde navíc skoro nic (vyjma Appstore SW) nefunguje? ;-D;-D;-D No jasně! To už je snad schůdnější to šílený Metro v kombinaci s Ribbonem!

Né nadarmo používa MacOS asi už 15 let jenom kolem 2% lidí na světě ;-)

0/0
31.7.2012 6:16

MacLover

Re: Rozlučte se s Windows 8...

10.8 tě nikdo nenutí používat, stejně jako Win 8. Stále je stejně použitelný 10.6 nebo 10.7... A ta dvě procenta, nenech se vysmát, to prostě není pravda...;-)

0/0
31.7.2012 9:19

svik

Re: Rozlučte se s Windows 8...

Přesně, mám na stole iMacka s 10.8 a hned vedle dvoumonitorovou mašinu s Win8 Ent.  -  95% pracovních věcí dělám na widlích.

0/0
23.8.2012 20:41

pteryx

Je to celkem problém pro průmysl

U masově vyráběných programů se samozřejmě vyplatí dělat nové verze, ale průmysl tyhle neustálé změny moc nemusí. Je to trochu, jako kdyby staré auta nemohly jezdit po nových silnicích, nebo jako kdyby se každých 5 roků měnila rozteč kolejí na železnici. Tenhle přístup se pochopitelně ve firemní sféře s nadšenou odezvou nesetkává.

+1/0
30.7.2012 14:39

pavel-v

Re: Je to celkem problém pro průmysl

Ale prosimtě, je pravděpodobné, že na tom půjdou všechny aplikace od WindowsXP. Co má s průmyslem společného nějaká stará verze Avastua nebo třeba oe. Pro "průmysl" byla největší rána přechod z Windows 98 na NT jádro spolu s odkloněním od ISA slotu ve ¨kterém byla spousta starých a komunikačních karet.

0/0
30.7.2012 14:57

TigerM

Re: Je to celkem problém pro průmysl

No nemate pravdu, ve firme pouzivame radu specialnich aplikaci, ktere bude nutne sw upravit, aby bezeli na Win8, krom investic do aktualizaci a mozna i investic do skoleni je to pomerne velka polozka... uz stacili ribbony v office, ktere rapidne zpomalili praci, a Win7, kde rada aplikaci nefunguje stejna jako na WinXP, a musi se osetrovat... a to jsme SW firma, ... to skutecne neni takova sranda jak se zda...

0/0
1.8.2012 23:37

TigerM

Re: Je to celkem problém pro průmysl

zaroven nemate pravdu s Win98, ty se moc prumyslu nedotkly, nebot rada z nich zustali u WinNT a prechazeli pak na Win2000... Win98 a Win Milenium byli pomerne slepa vetev, ze ktere zustali jen stripky implementovane do WinXP postavene na Win2000

0/0
1.8.2012 23:41

klukcz

no nic

zkrátka počkám až skončí podpora XP a přejdu na win7, které v té době bodou na vrcholu sil.a uvidím co se bude v microsoftu dít dál.zatím se mi celkem vyplatilo mezisupně vynechávat (98 ano / ME -ne / xp- ano / vista - ne/win7 - ano / win8 - ne)

0/0
30.7.2012 14:19

pavel-v

Re: no nic

POkud os kupuješ a nekradeš tak je logické že jsi něco vynechal.

0/0
30.7.2012 14:58

klukcz

Re: no nic

dodaný k počítači.a i tam je obvykle na výběr.

0/0
30.7.2012 18:34

Dýzl

Xpéčka to jistí.

Zatím jsem, na rozdíl od inovací PC, nenašel jediný rozumný důvod pro přechod na vyšší verzi. Na jednom PC s účetnictvím mi dokonce několik let běží bez problémů W98. Zkoušel jsem i sedmičky v testovací verzi a ničím mne nepřesvědčily, abych na ně definitivně přešel. W8 raději ani testovat nezkouším doufám, že je přeskočím také, pokud tedy výrobci u nových mašin nepřestanou podporovat xpéčka.

0/0
30.7.2012 12:22

vaclavj1

Re: Xpéčka to jistí.

Ja sice nepatrim mezi hura upgradovace, kteri musi mit vse v posledni vezi, jen protoze muzou (a pokud nekde funguji treba DOS nebo Windows 3.x, tak proc ne?), ale na druhou stranu tohle nostalgicke vyzdvihovani davno prekonanych XP je obraceny extrem.

0/0
30.7.2012 14:16

hamagen

Re: Xpéčka to jistí.

Důvod opuštění WinXP a nástup Win7? Minimálně kuli horní hranici pamětí RAM. a 64bit WinXP jsou pěkně na Ho****. !!

0/0
2.8.2012 9:55

IARK - Duhový Králíček

O_o

Co to je za nesmyslny clanek? Vzdyt defakto rika "stare verze programu vam nepujdou v novych woknech - aktualizujte" :-/

+1/0
30.7.2012 9:23

synli

Re: O_o

Taky jsem si řikal. Takovej blábol už jsem dlouho nečetl.

0/0
30.7.2012 12:05

přezdívky_došly

Není potřeba se ompatibility programů ve Win8 tolik obávat

v dnešní době výrobci software reagují velmi rychle. Je jisté že pokud se nejedná o "mrtvý" software který se již nějakou dobu nevyvíjí, vyjde určitě nová osmičková verze ;-) Osobně však hodnotím Win8 jako cestu špatným směrem, dobrou možná pro dotyková zařízení, ale ne pro vývoj software, v něm je rozhraní Metro spíše katastrofou. Uvidíme. Snad nedopadnou podobně, jako Visty (a ty přitom žádný zásadní problém neměly :) )

+1/0
30.7.2012 9:06

čirokéz

W7

Jak to tak čtu, tak zatím ponechám v kompíku odladěné a perfektně funkční W7. Nevidím zatím sebemenší důvod ke změně OS.

+1/0
30.7.2012 8:18

roman37d

Re: W7

To je snad normální. Nepředpokládám že by si někdo jen tak z plezíru kupoval nový operační program, když mu skvěle funguje ten starší. Win 8 jsou pochopitelně určené pro nové počítače.

+1/0
30.7.2012 8:30

Hrochomut

Re: W7

Je to samozřejmě určeno pro nové PC a smysl to samozřejmě má, protože vývoj jde kupředu i v hardwaru. Namátkově třeba začíná být běžné Full HD rozlišení i na malých displejích NTB a s tím mají starší systémy problém, nebo třeba rozmáhající se USB 3.0, to je taky plně podporováno až ve WIN8, stejně jako plné využití novějších procesorů..

0/0
30.7.2012 8:46

Jurrisek

Re: W7

já zase nenašel důvod a potřebu zbavovat se dobře fungujících a stabilních Win XP pro.

+1/0
30.7.2012 10:04

Hurych a synové, parní mlýny

Tak jsem se s nimi loučil celou noc, ale byt to doják.

Ještě teď mám rudé oči. ;-)

+1/0
30.7.2012 7:31

Steny007

No,

me to nevadi, hlavne kdyz mi tam pojede T602.

+1/0
30.7.2012 4:32

stjan

Re: No,

A ještě M 602*

0/0
30.7.2012 10:15

toshibaman

Re: No,

A nezapomeňte na C602! ;-)

0/0
1.8.2012 20:17

plysak

Antivirus jako soucast systemu

je asi stejne reseni jako kdyby do auta nekdo montoval automaticky ucpavac prasklych palivovych hadicek. Pokud o nejake chybe, kterou vyuziva virus vim, tak ji snad opravim a nedavam tam jen "neco", co to tak nejak mozna vyresi. :-/

+2/0
30.7.2012 0:43

starej_vul

Re: Antivirus jako soucast systemu

Ne,mohl bys tuto svojí myšlenku rozvést nebo popsat lépe?

0/0
30.7.2012 6:36

Hurych a synové, parní mlýny

Re: Antivirus jako soucast systemu

No jen jestli tam nějaká myšlenka je. ;-)

0/0
30.7.2012 7:34

Hagen

Re: Antivirus jako soucast systemu

to jako že když budeš pravidelně záplatovat, tak nepotřebuješ antivir ?!?!?!? ;-D

0/0
30.7.2012 7:34

Hrochomut

Re: Antivirus jako soucast systemu

spíš bych tipnul, že to myslel tak, že když už je nějaký virus, který se do nějakého systému je schopný nabourat, tak samozřejmě počítá s každou jeho ochranou, včetně integrovaného antiviru.. :-)

0/0
30.7.2012 8:41

majxik

Pro osobni pouziti....

Rozhodne 8cky preskocim, jejich nedostatky me desi, staci mi ze s nimi se dostanu do styku z profesnich duvodu.... jeste ze Steam prechazi na linux, a tak uz me do budoucna prestanou widle stvat :o)

+1/0
30.7.2012 0:43

Funso

Re: Pro osobni pouziti....

No jo, ještě aby měl pro Linux co prodávat ;-)

+2/0
30.7.2012 10:41

Kam vítr, tam plášť

No výborně

a seznam nedostatků Windows 8 se rozrůstá

0/0
30.7.2012 0:06

Celebrise

Doporucuje Win 8

Uz vidim ty napisy ;-D

xxx firma doporučuje Windows 8

0/0
30.7.2012 0:06

Potírač zlořádu

Já se rozloučil s Windos 8

a mám klid !

+7/0
29.7.2012 23:59

mobilemikedotorg

win 8

8-má epizova widli patri vyjimecne do hnoje ne do pc ;-D , od Win7 me nic nelaka utect, zustanu dokud mi pojede vse co potrebuji, tedy Opera,Office,nejaky ten soft na stahovani,editor videa apod. jednoduche veci... zlate casy kdy vznikly WinXP a pak hafo let pauza, lidi se hezky zabydleli na XP a vsem bylo dobre. Ted to mirosoft sype jak z rukavu a to je spatne...oni na to rychle prijdou, uz nebude moc co do novych verzi davat za podstatna vylepseni... Win9 bude mozna jeden veliky SP pro Win8...

0/0
29.7.2012 23:55

l.g

Re: win 8

Až na to "8-má". Za to by jste zasloužil facku od učitele češtiny. Jinak souhlasím.

0/0
30.7.2012 8:35

mp07

Re: win 8

By jste... předpokládám, že Váš češtinář se už napřahuje.

+5/0
30.7.2012 8:54

kocurstvo

8ky budou jedna velká sranda

a jeden katastrofální propadák!!!

0/0
29.7.2012 22:02

nikas

Re: 8ky budou jedna velká sranda

sem zvedavej jak dlouho tu u toho PR clanku ta diskuze bude. Trosku se miji ucinkem ;-D

0/0
29.7.2012 22:20

Stalker komunistů

A

proč bych se měl loučit s programy. Já hodlám Windows 8 ignorovat.

+4/0
29.7.2012 21:11

Dereck

Pěkný

článek o stupiditě Windows 8: http://www.extremetech.com/computing/121015-windows-8-may-drive-me-to-linux V diskusi je pak excelentní příspěvek od chlápka "belgian guy", který vyjadřuje nadšení většiny uživatelů z Metra.

+1/0
29.7.2012 20:12

Ing. mr dqwert

Re: Pěkný

Kouknu na Metro a vidim http://tinyurl.com/c4apvs3 :-P

+3/0
29.7.2012 20:43

RikerCZ

Re: Pěkný

R^ ;-D;-D;-D

0/0
30.7.2012 8:53

Xladi

ICQ 6,5 ještě funguje?

Nevím jak ostatním ale mě se to přeinstalovalo samo a dost mě to naštvalo protože 6,5 mi přišla jako jedna z nejpovedenějších šli tam vkládat libovolní obrázkoví smajlíci přímo kopírováním teď už to nejde

0/0
29.7.2012 20:09

tommy008

Jsem jiz 4 roky plne na Ubuntu ...

... a tak me tento prechod temer nezasahne. Nastesti vsechny programy ktere pro domacnost i praci potrebuji jsou pro Linux a zdarma. Kazdy takove stesti nema, proto jsem zvedavy, jak se osmicky chytej. Naposledy jsem videl XPcka a kdyz ted prijdu k nejakemu pocitaci s Win7, tak nekteri veci mi uz chvili trvaji, nez se zorientuji.

+3/0
29.7.2012 19:49

dolch

Re: Jsem jiz 4 roky plne na Ubuntu ...

Nic si z toho nedělejte, Win7 taky spousta věcí trvá, než se zorientují :-)

0/0
29.7.2012 20:00





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.