- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
co jsme přešli na Mac, nepotřebujeme našeho počítačového mága. Počítač se se vším propojuje sám - s faxy, kopírkou, scannerem, wifinou ... Pravda, nepracujeme s žádnými extra aplikacemi a programy, běžný uživatelský standard - textový editor, power point, pošta, synchronizace s mobilem (nikoliv od Apple) ... Zamrzá naprosto výjimečně. Žádná padání, restarty ... Po několika letech provozu drží jako helvétská víra, nic se nekroutí, neláme. Baterie pořád jako nová - bez externího zdroje energie počítač vydrží celý pracovní den.
Mírně mě štvou i-Tunes, ale už je mám ošéfované, takže moc neprudí.
Trochu mi schází malovací programy a úprava fotek, ta byla na PC jednodušší a zadarmo. Naopak s programem pro úpravu videa iMovie vládne spokojenost.
Ale zdůrazňuju, jsem naprosto "běžný uživatel" bez větších ambicí
Mám pocit, že i mailová podpora bývá takhle "vyškolená" a že mají rovnou zakázáno napsat, že něco nejde. Koupil jsem kdysi zvukovou kartu SoundBlaster kvůli jakési funkci, ale nepostřehl jsem, že tu funkci má jen interní verze karty a já koupil USB verzi. Jen pro jistotu jsem napsal podpoře, jestli je to opravdu tak, že můj USB model tu funkci nemá. To bylo keců!!! Co všechno mi ta karta umožňuje, jak bych to mohl obejít, bla bla bla...
Po třech mailech, kdy jsem stále důrazněji opakoval, že chci odpověď ano nebo ne, jsem to vzdal. Za měsíc přišel dotazník, jak jsem byl s podporou spokojen. Tak to jsem si pěkně v té odpovědi zanadával. A pak, nastojte, mi odepsali že ne, že to fakt ta moje karta neumí...
Klasická prodejní taktika.
Že je lepší zákazníkovi různé věci sdělovat pozitivněji je ve světě obchodu dávno vyzkoušená věc.
situace místo problém je už jasná věc delší dobu.. Ale čím dál víc tyhle typy nemůžu vystát.. Minulý týden jsem potřeboval zjistit jaká je nejaktuálnější verze softwaru pro můj iPhone, tak jsem šel do nádherného apple storu na Grand Central. Nikdo mi to nebyl ochotnej říct, protože jsem se předem neobjednal a nejbližší možný termín byl až za 50 minut. 3 géniové kolem mě, co samozřejmě věděli odpověď, ale říct mi jí mohli až jak jim káže protokol.. no nic radši jsem si půjčil tablet a našel to na netu..
Nevím jak Vám, ale mě tihle lidi už fakt lezou na nervy, mluví jak stroje a absolutně nemaj žádnou intuici. Vyřídit něco jednoduchého s operátorem je dnes záležitost na celé odpoledne.. Už mám raději ty plechové huby.. Na lince applu je velmi přijemná paní podobná SIRI, takže stačí jen říct co chci a ona to často zařídí líp než jakýkoliv génius.. Horší je když si neví rady a přepojí mě na "génia" to vim, že už se nic víc nedozvim :DD
ale já dávám přednost počítačům, které mohu sám konfigurovat. Zejména potřebuji nejméně 24 palcový displej a různé doplňky, které lze zastrčit do slotů. Apple mě zajímal v dobách, kdy měl CPU Motorola 6800 a konkuroval Commodore PET s CPU 6500. První Mac byl pro mě konec.
Tak nám zase Idnes objevil Ameriku. Že se neříká problém, ale situace, to nás učili v telemarketingu snad první den.
Je to opravdu hloupe. Ale vite, ja si pripadam daleko hloupeji, kdyz dam 20-30kkc za nejaky plastovy rozvrzany srot, pro ktery si jeste musim jit stoupnout do fronty do Alzy a za 3 roky se to rozpadne. A ze jsem to uz v zivote udelal. A pak jsem si jednou koupil celohlinikovy Air, ktery sviznosti pri beznem pouzivani nakope prdel moji 4-jadrove pracovni stanici. Tenkrat jsem si rikal, ze je asi neco spatne... ja jsem si to totiz koupil jen jako prenosny lehky komp a ono se na tom da i docela prijemne pracovat. Tak ted nevim, kdo je ovce a pitomec. Ja se citim fajn. A co ti, co frustrovane kopou do Apple ovci?
Profici delaji presne to o cem si mysli ze jim to vynasi. Profici delaji presne to co jim zakaznici basti.
Muhehehe pane Kasíku "neočekávaně se uzavře"!
I moje dcera by "unexpectedly quits" přeložila lépe
Líbilo by se vám lépe "nečekaně se ukončí"? Máte pocit, že to narušuje možnost porozumět textu?
To co popisují jako "apple praktiku" je něžná praxe ve všech obchodech, kde mají školené prodavače. Na takovéhle keci jsou školení a věřte, že je pouřívají všichni.
To mate samozrejmne pravdu. Kazdej dela co muze Je ale treba aby si to dobre uvedomovali jejich zakaznici a jednali ne vlastnim zajmu podle hesla "damned professional" a ne podle hesla "nas priruci nas pan." Profici jakmile uciti odkud vitr vane okamziku bleskove projdou katarzi a budou hovorit jako stara dobra mama.