- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Škodovka se dříve nebo později prosadí, pevně tomu věřím.
a co konecne zasadit ranu CD a jezdit PHA-BRN nejlepe obe trasy, pres Parbubice i Havl. Brod ? na tehle trasach se musi clovek vezt jen s CD, bohuzel. Usek pres pardubky je komfortne ok (EC, IC), ale pres H.Brod to chce zmenu jako sul...hergot jen ne pokovena skla, nebo s luxusem cestovani prijdem o mobilni signal , ktery je uz tak leckde mizerny.
Praha-Brno jezdí autobusy. Zastávky na cestě nemají dlouhého trvání (Pendolino ani nezkoušelo Zábřeh a Ustí, Leo to myslím v plánu nemá, Regiojet to zkusil a zastávky ruší. ) Pardubice-Brno by možná stálo za pokus, zkus si tam podnikat.
Dokud tu byly jen ČD, tak se nadávalo, že je tam humus, smrad, zpruzený personál, kdesi cosi.
Přišel RegioJet a hned začalo nadávání, že to je taky špatně - vrže to, skřípe to, Jančura je šašek, pátá kolona DB, kdesi cosi
Teď je tu Leo Express a vadí, že jsou to vlaky polské výroby, "příměstské tramvaje" a jánevímco ještě...
A vůbec, dejte Čechovi naprosto na 125% ideální vlak a bude si stěžovat, že má špatnou barvu.
Tak musím říct, že jsem teď jel s ČD z Prahy do Třebové a absolutně jsem nechápal. Modernizované vagony a neuvěřitelně příjemný personál, včetně jídelňáku. Vzhledem k tomu, že to můžu srovnat s DB a ÖBB, je to jednoznačně krok správným směrem. Od nástupu Jančury se hodně zlepšily, ale možná jenom na téhle trati. Třeba Brno-Vídeň zatím pořád při starém. Tak uvidíme.
Cesti cestujici si takoveto vlaky nezaslouzi ! Po necelem roce byly Citielefanty poskrabane a pocmarane umelci s jejich lidovou tvorivosti. Nikomu z cestujicich to nevadi, nikdo se do niceho neplete. I v tomhle se odrazi nase kultura a narodni povaha. Pritom jsou to nase vlaky, ktere jsme si sami zaplatili !
Na Zapade maji od toho kamery a prisne zakony ... tady dnes o vadi, nevadi az tak podle mne nejde ... drahtuy si maji svuj majetek ohlidat.
Podle textu myslím, že ne. Dva "České vlaky" stály vedle sebe a byl to již zmiňovaný tranformovaný stadlerův Flirt alias Leo Express a tím druhým nebyl "Žralok" od polské Pesy (ten stál kus dál ve žlutozeleném designu OBERFALZBAHN), ale škodovácký Regio Panter - 641. Škoda, že o tomhle novém výrobku plzeňské Škoda Transportation a ostravské Škoda Vagonka v článku nepadlo ani slovo. Stejně jako o obrovském nástupu čínských firem. Další české firmy se na InnoTransu nestratily, ale byly to kapky v moři ukázek všech technologií, které mají cokoli společného s železnicí.
koho chleba jíš, toho píseň zpívej.
Až si škodatransport zaplatí píárkko, bude se v článku psát o Panterovi a o Leoexpresu nepadne ani slovo.
To by mě zajímalo co od železniční dopravy většina zdejších kritiků Lea očekává. Jezdím vlakem poměrně často a k mé spokojenosti mi stačí aby: v zimě bylo uvnitř teplo (ČD s tím má problémy, u 2hé třídy ty okna neskutečně namrzaj), v létě uvnitř nebylo horko, po hodině a půl jízdy mě nebolela prd*l a záda a cítil se odpočatě, jako třešnička na dortu by byla zásuvka na nabíječku notebooku nebo telefonu. Jestli tohle všechno splní tak vím s kým budu jezdit.
Rozumný příspěvek. nevím co víc chtít. Nemám potřebu na 2 hodiny trvající cestě si ve vlaku dávat oběd, pít, dívat se na televizi. Ostatně tu dnes už mnoho lidí vozí s sebou v podobě NTB, tabletů, telefonů. Hlavně se potřebuju dopravit z bodu A do bodu B v trošku kulturním prostředí.
Ono pravda sa vykľuje z vreca - dá sa predpokladať že záujem spôsobili hlavne cena, potom cena a cena. Lebo ako plnohodnotné vozenie to veru nebude. A max. na 160 km/h dnes je vývojová spiatočka......
Koupil vlak odpovídající podmínkám v Bananistánu a nepředpokládá, že by první a třetí největší město mělo mít v blízké době trať s úsekem s povolenou rychlostí vyšší, než 160 km/h. ČD si oproti tomu koupili 680, která by sice jela rychleji, ale nemá kde.
Mimochodem Regiojet má lokomotivy na 140 a taky se mu vlaky obsaděj.
Pendolina jsou špatná, RJ je špatný, LE je špatný, když se psalo o RailJetech, tak se také v diskusích psalo, že na tom není nic světoborného. Dejte cokoliv z toho na Plzeň a lidi vám utrhají ruce. Na Ostravu ty Plzeňská Bčka a pak tam můžou remcat :(
podivejte se na fotku c. 1, kde sedi na dvojsedadle dva chlapi - takhle bych teda tri hodiny jet nechtel...nesrovnatelne mene mista oproti RJ nebo Pendolinu (3 sedadla v rade misto 4 u Lea)...
No co dodat:-) sedí tam jak na partnerské sedačce v cinestáru:-))