Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Windows 8 nejsou hotové, ale prodávat se budou, prohlásil šéf Intelu

Revoluční operační systém od Microsoftu má být představen ani ne za měsíc. Marketingovou kudlu do zad mu nyní zabodl šéf Intelu, tedy společnosti, která z nového systému bude významně profitovat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

honzinulanek2

hurá, otevřenost systému, ovladače atd.

no, musím říct, že jsem pět let na applu a tyhle věci neřeším, nějak všechno funguje. nejsem ovce, pouze běžný franta uživatel. 14 let jedu s pc, pět na apple, v práci pc, doma apple a pokud si mám vybrat mezi systémy k používání, beru apple.

0/0
2.10.2012 23:09

sojkatus

SVATÝ VISTY...

:-/:-/:-/

0/0
2.10.2012 12:42

Kazeasch

Opět výkon hodný lupy.

Přijít s tím skoro týden po té co byl tento výrok dementován (a to dost ostře). Nj, lupa se zase předvedla ;-D

0/0
1.10.2012 15:40


pteryx

Intel je naštvaný

protože light verze W8 poběží na ARMech. Je otázka jestli W8 potká osud Vist. Jako vždy u Microsoftu je koupě systému sázka do loterie. Buď bude systém žít dlouho a v tom případě jste vyhráli a koupí systému ušetřili a nebo se to neujme a v tom případě máte po 3-4 letech smůlu.

Pokud něco považuji za jisté, tak že W7 tu bude ještě dlouho, protože "třetím stranám" a firemním zákazníkům způsobují změny OS velké ztráty.

0/0
1.10.2012 10:46

gogan v 19:09

Re: Intel je naštvaný

w7 asi budou držák, ještě pár let tunění a dosáhnou obliby XPček.

+1/0
1.10.2012 10:59

muj_komentar_007

je to spíše řízený únik sdělení určený pro média

Windows 8 testuji již půl roku od verze CP, nyní používám RTM a do prostředí Windows 7, který jsem měl v dualbootu jsem neměl jediný důvod se vrátit ani jednou. Mám dotykový tablet od HP a je to LUXUSNI způsob ovladani.

Pokud jde o Intel a výkřik do tmy od jejich šéfa ... je to spíše snaha zpomalit nástup konkurence, protože Win 8 budou k dispozici také na čipech ARM, což je pro Intel dosti nemilé zjištění, ale realita.

0/0
1.10.2012 0:23

novak0112

Typické

není na nic čas, no co , uživatel zaplatí i za nedodělek.

Za měsíc pak stejně tak i tak vyjde SP1 o objemu 4GB.....:-/:-/Rv

0/0
30.9.2012 22:14

Truhlík1

Tak si je můžete

DoDo.

0/0
30.9.2012 21:31

himself

hotové?

Windows jsou hotové, nebo hotová, hm?

0/0
30.9.2012 18:17

Praotec Tunel999

Re: hotové?

Ani jedno, pisou ze nehotove..:-P

0/0
30.9.2012 22:58

Lumpíi i po banánu 9

Nejlepsi je FreeDos!!!

Je uplne zdarma a hlavne - funguje bez problemu...R^!!

0/0
30.9.2012 0:03

Praotec Tunel999

Dokud to nebude mit aspon 2 service packy

tak to nema smysl pouzivat. Vyrobci her si navic stezuji, ze s nima MS nespolupracuje a tak presouvaji svoje aktivity k linuxu..R^

+2/0
29.9.2012 20:51

novak0112

Re: Dokud to nebude mit aspon 2 service packy

dnes už se nehraje na SP s číslem 2, příští rok vyjde WIN9.......

;-ORvRvRv

Jó a ovládat se to bude zdvihnutým prostředníčkem :-/!!

0/0
30.9.2012 22:16

PLSFS

Re: Dokud to nebude mit aspon 2 service packy

Na Linux?? Jak jsi na takovou kravinu prisel? Proc by to kdo delal?

0/0
1.10.2012 11:13

Kazeasch

Re: Dokud to nebude mit aspon 2 service packy

Asi naráží na Valve a slibovaný Steam pro linux.

0/0
1.10.2012 15:41

Zákon o dodávkách teplé vody

Používám asi 14 dní a jede to

Ano, některé helpy jsou napůl česky a anglicky, shodilo mě to druhej disk ze kterýho jsem bootoval ještě do sedmiček,.... ale jede to :-)

0/0
29.9.2012 19:32

pavel-m

Re: Používám asi 14 dní a jede to

Pokud vám u OS stačí že přískoky vpřed jede a občas vám něco trochu víc podělá..;-)

0/0
30.9.2012 8:17

Cenzura? Neexistuje!

Re: Používám asi 14 dní a jede to

Nepochopil jsi, ze keca?

0/0
30.9.2012 13:42

Věrný sluha pana Hraběte

windows ovce koupí

všecko v jakkémkoliv stavu.. na PC je to totiž úplně jedno Rv

+1/0
29.9.2012 17:37

Hele99

Re: windows ovce koupí

stejně jako "jablečné" ovce. Ovce jsou prostě ovce...

+2/0
29.9.2012 19:58

Mablung

20 let stará klasika

Na celém světě se pohádají konzervativní lidé s nadšenci nových věcí. Jedna strana si bude pochvalovat jak je jejich systém stabilní a vychytaný, druhá si bude pochvalovat technické novinky které nový systém přináší. Nakonec se stejně všichni během několika let přesunou k novému systému. Během přesunu se vyvine nový a budou se hádat o něj. 

W8 je stejně jako skoro všechny ostatní nedodělaný systém na který se postupně budeme všichni přesouvat. Někdo dříve, někdo později (vynechme Linuxáky a uživatele jablíčka)

0/0
29.9.2012 16:22

l.g

Re: 20 let stará klasika

Takhle to fungovalo před 10 lety. Dnes je svě IT o notný kus dál. Jen Microsoft si toho nějak nevšiml...

+2/0
29.9.2012 18:19

cckk

Re: 20 let stará klasika

Anebo W8 bude kazdy ignorovat tak jako Visty a W8 zustanou jen na tabletech a mobilech kam patri...

0/0
1.10.2012 9:13

old fashioned Kokodák...

tento paskvil-soft si nikdo, krom trotlů, na PC nikdy nedá

:-)

+1/0
29.9.2012 10:50

spalovac

Re: tento paskvil-soft si nikdo, krom trotlů, na PC nikdy nedá

Jste legracni :)

+1/0
29.9.2012 11:23

ak88

Re: tento paskvil-soft si nikdo, krom trotlů, na PC nikdy nedá

Osobně jsem W8 nezkoušel, ale znám dost lidí (jejichž názoru si cením), kteří mi říkali, ať do osmiček jdou, že to je nejlepší systém, jaký kdy měli možnost vyzkoušet. (Pokud nepočítám Linux.) Takže nevím, osobně asi počkám po Vánocích a nejspíš bych do Osmiček s klidným svědomím šel.

+1/0
29.9.2012 13:53

computer

Ty vago, te je příspěvek!

A co takhle nějaký smysluplný argument pro nás trotly by nebyl?

+1/0
29.9.2012 17:10

Neregistrovany

Re: tento paskvil-soft si nikdo, krom trotlů, na PC nikdy nedá

Což znamená, že většina diskutérů na idnes si je koupí určitě.

+1/0
29.9.2012 19:46

luke69

Podobně jako Vista

Ty také byly v jádru dobré, ale MS uvedl nesmyslné minimální požadavky (tuším třeba 500MB RAM ?) a tehdejší PC to jednoduše neutáhly (můj notebook měl 1GB RAM a patřil mezi ty "nadupané" a stejně vše fungovalo až po rozšíření na 2GB).

Na WIN8 se nehrnu, WIN7 se mi líbí a chvíli u nich ještě asi zůstanu. :-)

+1/0
29.9.2012 10:40

l.g

Re: Podobně jako Vista

Vista byl především koncepční omyl.

Microsoft stižený stihomamem z porušování licenčních podmínek vyrobyl tehdy systém, jehož hlavním úkolem bylo zabránit nelegálnímu kopírování OS. A tohle bylo nadřazeno nad úplně všechny funkce systému, takže to dopadlo, jak to dopadlo. U sedmiček Microsoft udělal jen to, že odstranil to přiblblé kriptování a ochrany a ono to najednou začalo běhat celkem rozumě.

Jaký přínos pro uživatele mají mít Win8 zatím nikdo nevysvětlil. To co je v nich nového spíš u uživatelů budí odpor, než co jiného...

+1/0
29.9.2012 14:57

computer

Re: Podobně jako Vista

Úkolem Vist bylo zlepšit bezpečnost OS. To, že systém běžel pomalu je věc jiná. Existovaly tisíce netestovacích vyžírků, kteří byli i s Vistami spokojeni a proto dali MS dobrozdání. W8 používám měsíc, systém je rychlejší než W7. souhlasím, že nechápu, proč do W8 MS naflákal tolik uživatelských ptákovin. A celé Metro je prostě na chuja.

0/0
29.9.2012 17:06

l.g

Re: Podobně jako Vista

Jenže to "zlepšení bezpečnosti OS" v podání Microsoftu znamenalo, že systém musí být chráněn především proti nelegálnímu používání. ;-D

Ostatně ani dnes, 2 generace po Vistách, nejsou Widle nijak zvlášť bezpečné a patří k nejhůře zabezpečeným OS na trhu.

0/0
29.9.2012 18:27

computer

Re: Podobně jako Vista

Aháááá! Takže pán je zanícený a neobjektivní Applista. Dále bez komentáře.

0/0
29.9.2012 20:57

pavel-m

Re: Podobně jako Vista

No já třeba výrobky nakyslého jablíčka nemusím ale o Windows si myslím to stejné..

0/0
30.9.2012 8:18

l.g

Re: Podobně jako Vista

Můžete si soudit jak chcete. Ano. Používám Apple i Linux a dokonce, pro vás jistě překvapivě, i Windows. A řekl bych, že mi to dává o něco větší nadhled než vám, který jste kromě Windows nikdy nic jiného neviděl.

Dále bez komentáře.

+1/0
30.9.2012 11:12

Cenzura? Neexistuje!

Re: Podobně jako Vista

Ano, to je pravda, protoze takovy Apple bezpecnostni diry vydava za uzitecne vlastnosti. Pak je vcelku jasne, ze zadne chyby v zabezpeceni nema - ani by default automaticke spusteni stazenych souboru nebo  automaticke povoleni sitove komunikace vsem elektronicky podepsanym aplikacim. Mimochodem, Mac OS jsem opustil u 10.6 SL a tam je firewall by default vypnuty. Skvele zabezpeceni.

0/0
30.9.2012 13:42

muj_komentar_007

Re: Podobně jako Vista

Nesmysl.

Pokud porovnáte bezpečnost jednotlivých OS, potom zjistíte, že jedině MS reaguje skutečně včas a bezpečnost je pro něj skutečnou prioritou.

Takový Linux je děravý jak řešeto, jen se o tom příliš nemluví, ale děr se naopak aktivně využívá k návštěvám a hostování nejrůznějších virů a trojanů.

;-D

0/0
1.10.2012 0:14

1888

Budou mit ty W8

tu podelanou VMku? IBM to dava v cene pocitace vod sedmdesatejch let.

0/0
28.9.2012 22:22

toptoy

Re: Budou mit ty W8

No to není jisté, ale zato mají úžasně inovované spouštění programů. Místo jednoho kliknutí na tlačítko Start a výběru programu z menu, musíte ve W8 sjet myší do levého spodního rohu, vyjede ikonka toho Metra, na ni kliknete, zmizí desktop, takže občas zapomenete, co máte zrovna rozdělané a co jste vlastně chtěli, pak přejedete a kliknete myší na volnou plochu metra, ve spodní části obrazovky vyjede efektní lišta, na které se konečně objeví volba "Všechny programy", na ni kliknete, metro se změní na nabídku instalovaných programů a můžete konečně kliknout na ten požadovaný. Metro zase zmizí, objeví se desktop a na něm se spustí požadovaný program. Když potřebujete spustit více programů nebo se občas ukliknete, tak vás brzo trefí šlak. W8 stejně jako ty jejich ribbony a podobné zrůdnosti jsou dobré akorát tak pro výuku na prvním stupni základní školy, člověk co potřebuje pracovat, už musí hledat jiný operační systém. Microsoft je výrobce hraček pro malé děti, ne profesionálního softwaru

+6/0
29.9.2012 0:35

dolch

Re: Budou mit ty W8

Podle toho, jak to popisujete, to vypadá, že z těch Windows zase vykopaly thready, no však to taky bylo jenom pro zlost, takhle to bude jednodušší a přehlednější ;-D

0/0
29.9.2012 1:12

lib44

Re: Budou mit ty W8

A co ty programy spouštět takto.

Stisknout klávesu window na klávesnici, začít psát název programu, stisknout enter. Nebylo by to rychlejší?

0/0
29.9.2012 12:45

pavel-m

Re: Budou mit ty W8

Takže aby se používaly okýnka jednoduše, tak potřebují extra klávesu? No to to tedy vývojáří z MS zase někam dotáhli..

+1/0
29.9.2012 17:45

lib44

Re: Budou mit ty W8

Ta klávesa je téměř na každé klávesnici, tak proč ji nevyužít?

Toto je jedna z nejlepších inovací, která je ve Windows přítomna již od Windows Vista. Rozhodně je to lepší než procházet nějakou nabídku a hledat daného zástupce.

0/0
30.9.2012 1:11

pavel-m

Re: Budou mit ty W8

A víte proč je na té klávesnici? Jako důsledek tlaku MS na výrobce HW, aby Win mohlo dělat jednu věc stejně efektivně jako to dělají jiné OS i bez té klávesy..

0/0
30.9.2012 8:15

l.g

Re: Budou mit ty W8

Jestli chcete pracovat tak, že píšete do příkazového řádku, tak na to bych spíš doporučil Linux. :-)

Měl jsem dojem, že nemuset právě tohle dělat, byl ještě nedávno jeden z hlavních argumentů pro používání Windows. ;-D

+2/0
29.9.2012 18:33

lib44

Re: Budou mit ty W8

Kdo tu píše něco o příkazovém řádku. Toto je nejlehčí způsob jak spustit nějaký program, když zrovna nemám po ruce nějakého zástupce. Je to jednoduché a intuitivní a to z důvodu, že nemusím vědět, kde se nachází daný program nebo jeho zástupce.

Doporučuji si to vyzkoušet. Nic těžkého to není.

0/0
30.9.2012 1:07

z-VV-na-CENSORED

Re: Budou mit ty W8

Heh, to ja po kombinaci tri klaves muzu na "blbym opozdenym" linuxu taky, uz asi 100 let. Vlastne me nenapada, co bych v terminalu delat nemohl. ;-D

0/0
30.9.2012 22:26

cckk

Re: Budou mit ty W8

jasne stezuje si ze musi na spusteni programu stisknout dejme tomu 5x tlacitko mysi a vy mu radite, ze staci kdyz 10x(nazev programu) stiskne klavesy a to se vyplati;-D

0/0
1.10.2012 9:37

z-VV-na-CENSORED

Re: Budou mit ty W8

To by bylo skoro stejne rychly jako spoustet aplikace z terminalu. ;-D

0/0
30.9.2012 22:11

toptoy

Rozhovor o vývoji

No hlavně mě děsí ten rozhovor s tím vývojářem, na který je v článku odkazováno. Jak pořád říká, že Microsoft je úžasný, ale ti zatracení vývojáři software jsou strašně blbí a píšou špatný software. A jak nikdo v Microsoftu nepředpokládal, jak se to všechno vyvine... Jak sedli na vývoj Vist, pracovalo na tom několik set lidí, napsali je a pak zjistili, že je to všechno špatně, tak to smazali a napsali znovu... Neuvěřitelné... A teď si představte, že v dobách, kdy se o malém osobním počítači nikomu ani nesnilo, sedlo si pár nadšených matematiků a vytvořili úžasně principiálně jednoduchý, ale robustní a promyšlený operační systém UNIX, který jde dodnes snadno rozšiřovat a adaptovat na nové a nové přístroje tak, že ho dnes nosí miliarda lidí v kapse na přístroji, o kterém nebylo v těch 70. letech 20. století ani potuchy. Kdy Microsoft ještě deset let potom prohlašoval, že 640 KB paměti bude navždy všem stačit. Hm, tak kde je vlastně ta chyba?

+1/0
28.9.2012 21:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.