Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Vyzkoušejte náhradu nabídky Start ve Windows 8

Nová Windows postrádají tlačítko Start. Je to jedna z nejvíce kritizovaných změn nového operačního systému od Microsoftu. Ukážeme vám, jak si s tím poradit.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

udusil se v talíři polívky

S tou napodobeninou Mac OS u mě MS klesl až na úplný dno.

No vidím, že ještě pěkných pár let budu používat svoje XP, protože Microsoft (a najspíš ani nikdo jiný) s ničím lepším dlouho nepřijde.

0/0
13.10.2012 13:38

STOP Komunistům !!!

TAK UŽ TO ZAČÍN TROCHU VYPADAT JAKO OS X

ale asi nikdy to nebude jako OS X fungovat

0/0
10.10.2012 10:19

pteryx

DoDo

0/0
10.10.2012 8:27


zpravy.ceskazpravodajska.cz

Tak i kdyz nejsem velkým přiznivcem toho rozhraní

jehož jméno se nesmí vyslovit fakt je ty dlaždičky nahrazujou start a není zadný problem si dat programy co pouzivam na dlazdicky zbytek na plochu nebo nekam atd skocit do plochy nebo do slozky  neni problem takze nevidim zadny problem z prvotniho vyrazu ze to je des sem dosel k tomu ze se na to da v klidu zvyknout a start nijak nechybí a pokud nekomu  chybí tak si ho muze doinstalovat jinak jsou osmicky zase o neco lepší nez sedmicky a od XP a 7 se da rict ze je to funkcni system a celkem stabilní takze vsichni co tady nadavaj na metro ho patrne vetsinou videli stejne jen v tv nebo to ihned odinstalovali ale fakt se na to zvyknout da a na dotykovce to je i celkem smysluplne, fakt je ze zatim to mam na compu kde si poustim jen filmy a muziku ale do budoucna nevidím vetsi problem to provozovat normalne

:-)

0/0
9.10.2012 9:36

solimPC

Re: Tak i kdyz nejsem velkým přiznivcem toho rozhraní

Tak víš jak, zvyknout se dá i na šibenici. ;-D Proč si ale, kruci, stále na něco zvykat, když to klasické rozhraní je plně funkční a zcela vyhovuje? Proč alespoň nenabídnout uživateli jak klasické, tak i to nové rozhraní?

0/0
10.10.2012 13:59

Renon

Stardock - Počet možných instalací při použití jedno klíče

Psal jsem na Stardock ohledně Start8, který jsem si chtěl zakoupit. Zajímalo mě, zda mohu použít jeden klíč na tři vlastní PC. Bylo mi odepsáno, že potřebují na každé PC zvlášť licenci. To mi přijde na hlavu! Vám ne? Sice cena je téměř zanedbatelná, ale stejně mi to nepřijde fér - vycucat peníze za každou cenu Rv

0/0
8.10.2012 16:56

doktor_bota

Re: Stardock - Počet možných instalací při použití jedno klíče

Mně to připadá v pořádku, chceš využívat funkcionalitu souběžně na třech počítačích, potřebuješ tři licence - stejně jako třeba na WIndows, na kterých to budeš provozovat. Něco jiného jsou programy, které nelicencuješ na počítač, ale na uživatele, což není tento případ.

0/0
8.10.2012 22:02

Diskobolos

Z takového produktu mohu mít jedině radost

Jen tak dál M$! Jo a hlavně to důsledně opatentovat! ;-D

0/0
8.10.2012 12:00

niko7

Měli by to zařadit do standartu windows

Metro je sice fajn a na tabletech bude mít určitě. Ale pro normální počítače je chybějící tlačítko chyba a velká. To tlačítko je z pohledu obyčejného uživatele nejdůležitější na celém systému. přes toto tlačítko se ovládají programy, chodí na dokumenty a vypíná počítač atd. Pro náročnější se zde i spouští programy příkazovou řádkou atd. Vypadá to, že si tam jako designera posadil microsoft někoho od konkurence. Jinak to není možný. Zruší to podstatné, čeho se dalo v nouzi chytnout a schová to do různých částí obrazovky. Ale pozor, objeví se to krátce až když tam najedete. Dřív, když zmizela z plochy ikona Tento počítač, byla možnost ji tam vrátit. Teď není možnost vrátit tlačitko ani pro ty, co dotykové ovládání nemají a jsou zvyklí na myš a klasiku. Navíc se dnes nabízejí win7 s updatem na win 8, ale bez dotykové obrazovky. Takže bez dotykového displeje mají vydržet minimálně 4 roky.

0/0
8.10.2012 11:21

fredysz

Re: Měli by to zařadit do standartu windows

Vsachno co jsi napsal jde udelat stejne rychle, nebo i rychleji v Metru!

0/−1
8.10.2012 14:37

doktor_bota

Re: Měli by to zařadit do standartu windows

Spoustu věcí se dá udělat i bez počítače.:-P

0/0
8.10.2012 15:41

solimPC

Re: Měli by to zařadit do standartu windows

Přesné a trefné ;-)

0/0
10.10.2012 14:02

mazatmazatmazat

Skandál...!!!

To už se teda ten "systém" nebude vypínat pomocí tlačítka Start???

+2/0
8.10.2012 10:13

MirekK1

Re: Skandál...!!!

R^;-D

0/0
8.10.2012 10:21

kozelina

Re: Skandál...!!!

Já na to používám "tlačítko" vypnout počítač.Stejně jako všichni uživatelé os Windows.

0/0
8.10.2012 23:43

knizemiroslav

windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

a nemuzu si ho vynachvalit. start systemu do plochy pod osm sekund, nulove problemy s ovladaci. perfektne intuitivni ovladani, navic v pekne grafice /neprefintene jako v sedmach s vice ostrymi hranami/. a to mam podotykam pocitac uz pul roky stary! kdo si na neco u tohohle systemu stezuje je podle meho nazoru kverulant nebo nema sestavu osazenou ani ssd diskem.

0/−1
7.10.2012 23:15

l.g

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Jako že ironie? 8-o

+2/0
8.10.2012 9:11

Necroman

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Jaka ironie, vzdyt ma recht.

0/0
8.10.2012 9:17

computer

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Až na to intuitivní ovládání a některé zbytečné ptákoviny bych souhlasil.

+1/0
8.10.2012 9:30

BobTheSinc

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Zdravime do Microsoftu ;-D;-D

PR oddeleni se koukam snazi co to jde.... ;-)

0/0
8.10.2012 9:40

BobTheSinc

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Start systemu pod 8 sekund ale neni zasluha Windows, ale toho SSD disku... ale proc se vubec rozciluju, vzdyt je to jedno.... Rv

+3/0
8.10.2012 9:42

net.Xtreme proti diskriminaci

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

To není úplně pravda, mě na SSD startují Windows 8 rychleji než Windows 7, není to dramatický rozdíl (pokud jde o start na plochu), ale všiml jsem si ho.

0/0
8.10.2012 10:37

BobTheSinc

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

A jaky ten rozdil je? 1-2s??

Coz bude asi kure.wskej rozdil oproti bootu s klasickym SATA diskem, kde je to radove v desitkach sekund, ze...

A to je to na co narazim...

0/0
8.10.2012 10:50

fredysz

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Na normalni SATA disku mi Win8 bootuje 15s!

0/0
8.10.2012 14:38

doktor_bota

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

15 sekund na plotnovém disku je naprostý nesmysl.

0/0
8.10.2012 15:42

Magy357

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

v com? zda sa ti to vela ci malo? stopol som si to aj ja. mam zhruba 18 sekund, ale uz tam mam nainstalovanych kopec veci.

0/0
8.10.2012 23:32

petrxl

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

teď ještě k tomu přičti dobu, kdy se dá s PC začít normálně pracovat a už to tak slavné nebude.

0/0
10.10.2012 14:33

pohanský vlk

Re: windows 8 jsem predevcirem nainstaloval

Ne není.

0/0
10.10.2012 7:59

baxaras267

Jakou náhradu, proč nějakou náhradu, prostě zůstanu u Win7

a ať MS padne pěkně na tlamu, dát metro i do Server 2012 to je opravdu jak razítko od soudního znalce v oboru psychiatrie....

+5/0
7.10.2012 23:00

reloaded_4

Re: Jakou náhradu, proč nějakou náhradu, prostě zůstanu u Win7

R^

0/0
7.10.2012 23:44

computer

Server 2012

Mně se to na serveru docela líbí. Chvíli jsem se v menu babral. Ale jde jen o zvyk. Stačí pár dní.

0/0
8.10.2012 1:33

BobTheSinc

Re: Server 2012

No ono davat Windowsy na server, to uz samo o sobe vyzaduje znacnou davku odvahy ;-D

I kdyz pripoustim, ze v LANce obehnane firewally se to da jeste pochopit... ;-)

0/0
8.10.2012 9:39

jgeo

Re: Jakou náhradu, proč nějakou náhradu, prostě zůstanu u Win7

R^

0/0
8.10.2012 10:17

baxaras266

Je zcela zjevné, že autor Metra na Ballmera něco má

a to kalibr minimálně o síle znásilnění a vraždy 1000 slepých novorozených sirotků. Jinak si nedovedu představit, proč MS naprosto devastuje a vyhazuje miliardy dolarů ztráty kvůli Metru, o kterém ví, že ho nikdo nechce, a které je příčinou totálního neúspěchu WP7, WP8, Surface a Windows 8 a definitivního krachu Nokie.

+5/0
7.10.2012 21:09

Rudý přízrak fights for freedom

Re: Je zcela zjevné, že autor Metra na Ballmera něco má

Metro = Ballmer, tenhle boss je pro Microsoft stejna zatez jako Elop pro Nokii.

+1/0
7.10.2012 21:12

Step

Win8 = Vista 2

Uzivatelske rozhrani Metro na desktopech zpusobi, ze WIn8 budou mit stejny "uspech" a povest jako Vista. Neco tak ne-intuitivniho jsem uz dlouho nevidel, bez jakekoliv napovedy lovit kde v kterem rohu se co stane, kdyz se tam trefim mysi, to je fakt ergonomie a komfort jak svina. Jakmile mate vice nez jeden displej, Metro UI naplno odhali, ze je urceno pro tablety a ne pro PC, protoze vice nez jednu obrazovku neumi vyuzit.

+7/0
7.10.2012 20:39

knizemiroslav

Re: Win8 = Vista 2

clovece co to placate, metro je paradni!

0/0
7.10.2012 23:18

reloaded_4

Re: Win8 = Vista 2

Jo, ale PIKAČOVINA;-D

+1/0
7.10.2012 23:45

cckk

Re: Win8 = Vista 2

pradani je mozna na teblet a do mobilu kam patri , ale cpat to na desktop? demence

0/0
8.10.2012 9:43

mlada_fronta

Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

... když v Metru je obrazovka All Apps, dostupná kdykoliv na krásný dvojhmat Win-Q a vidím tam v celoobrazovkovém módu všechny aplikace, které jsem si do systému kdy nainstaloval?!

---

Bývalá nabídka Start je tak z hlediska přístupu k aplikacím nahrazena tímto systémovým sceenem (návrat pomocí Esc - 1x do Metra, 2x do Win32), z hlediska systémových nástrojů to je RIGHT MOUSE BUTTON DOWN v levém dolním rohu obrazovky ... Windows 8 mají geniální UI, pindají tady akorát ti, co se v tom vůbec nevyznají.

+5/0
7.10.2012 17:51

doktor_bota

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Ano, všechny aplikace, ale i uninstalátory, nástroje, help soubory, poznámky, prostě všechno na jedné hromadě. Lama, která si nainstaluje MSO a oblíbený prohlížeč, bude nejspíš spokojená.:-/

+3/0
7.10.2012 18:40

net.Xtreme se nevzdává

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Na jedné hromadě, ale hezky seřazené...navíc můžeš vpravo dole oddálit pro větší přehlednost, mně to přijde jako výborně vyřešené právě i pro velké množství apliakcí.

+1/0
7.10.2012 18:51

doktor_bota

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Ano, BFU (lama) to bude považovat za výborné řešení, to jsem psal. Jenže už pokročilý uživatel brzy zjistí, že je to na ptáka, protože organizace přes strom existuje právě kvůli podstatně vyšší přehlednosti, než nabízí list. A to nemluvím o tom, že v okamžiku otevření nabídky Start ve W8 ztratíš přehled o aktuálně spuštěných aplikacích.

+2/0
7.10.2012 18:55

net.Xtreme se nevzdává

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Neztratím, protože mám dva monitory;-D

Pokud chceš, tak si můžeš na taskbar přidat toolbar, který se bude odkazovat na Windows Start a pochopitelně má zachovanou stromovou strukturu, ale imho i pokročilejším bude stačit Win+Q, fakt nevím, jak se tma chceš ztratit...

+1/0
7.10.2012 19:01

doktor_bota

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

2 monitory mám taky, ale potřeboval bych jich tak pět, abych viděl kompletní nabídku. A problém s hledáním správného linku by to stejně neřešilo.

+1/0
7.10.2012 19:08

net.Xtreme se nevzdává

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Ale na druhém taskbaru můžeš vidět, jaké máš spuštěné aplikace.

Nevím, ajký link hledáš, ale jako zkušený uživatel si můžeš udělat Toolbar odkazující se na Start Menu...

Je to stará známá stromová struktura, uznávám, že v něčem lepší přehlednosti pomůže, ale někdy se musíš proklikat přes tři nebo čtyři úrovně než najdeš co potřebuješ, zatímco s Win+Q si prostě otočím kolečkem myši a hned vidím, co potřebuji.

+1/0
7.10.2012 19:17

doktor_bota

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Příklad jsem ti už psal, nahlédni zpět do diskuze. A ne každý má víc monitorů.

0/0
7.10.2012 19:20

net.Xtreme se nevzdává

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Ty jsi přiznal, že máš dva monitory, kousek níž je známé Alt+Tab, jinak pravým na Taskbar-Toolbars-New Toolbar-C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu

Případně Win+Q by to mělo být rovnou pod firmou, je to tam řazené nahrubo podle nejvyšší úrovně těch složek.

+1/0
7.10.2012 19:25

doktor_bota

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Ne, takhle to prostě nejde, s metrem jsem si hrál několik dnů na virtuálu, a to uspořádání je pro mne nepřijatelné. A jak už jsem psal, podobně jsou na tom miliony lidí.

0/0
7.10.2012 19:34

mlada_fronta

Re: Proč si tam cpát tyhle kraviny ...

Co to povídáš?! Furt máš k dispozici Alt-Tab pro zobrazení/přepnutí aktuálně spuštěných Win32 aplikací a Win-Tab pro zobrazení/přepnutí aktuálně spuštěných Metro aplikací. Obojí funguje z obou prostředí a koexistence obou UI je tak naprosto seamless ... je úplně jedno, jestli v kteroukoliv chvíli stojíš ve Win32 nebo v Metru ... ty to jednoduše akorát neznáš, ale máš nekonečnou potřebu na to kydat hnůj ...

+3/0
7.10.2012 19:13





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.