Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Jak se cestuje v Dreamlineru? Nemá roletky na oknech a je krásně tichý

Redaktor Technet.cz se zúčastnil prvního letu nového Boeingu 787 Dreamliner společnosti LOT. Kapitán slíbil, že z Prahy do Varšavy poletí pomaleji, aby si všichni cestující mohli krátkou cestu náležitě užít. A bylo čeho si užívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V82i73l63é91m 81S56t36u73d74n33i61č34k41a 4313161901850

A to az se rozpadnou uhlikata vlakna a letoun se ve vzduchu rozlozi!

0/0
20.12.2012 14:34

J50a50r14o56s33l46a85v 22D82o14s40o27u43d28i22l 7151612487959

Tak nevim ale LCD panel s tim v sedacce stim ze muzu sledovat filmy, poslouchat hudbu nebo si navolit informace o letu mam pokazde kdyz letim z LA do evropy ve starsich 747 anebo 380 Aribuse...to teda nepovazuju za zadnou novinku. Kdyby tam radsi flakli bar....

0/0
15.12.2012 21:49

T40o24m24a92s 96H14a85c67e80k 6774877745397

Asi jste moc nepochopil clanek - autor mluvil o LCD v oknech - na stmavovani skel, nikoli na sledovani filmu. 

Osobne jsem na to zvedav, kazde elektronicke zarizeni se muze nekdy porouchat, takovy soupatko je celkem jednoducha vec, ale predtava ze na 14 hodinovemletu budu mit okenko stale zastinene nebo naopak odstinene mne docela desi. 

Bar je jak v B747 tak v A380 v business a first class.

+1/0
16.12.2012 6:20


V52l29a60d29i62m33í59r 37M77e78n98d51i 3952559401146

Takže leteli pomalšie ? To potom akože tam ani nenakvaltoval šestku ?

+1/−4
14.12.2012 20:31
Foto

K49a28r79e81l 20B60a71r36t56a16k 9526461775156

Ten už má osmikvalt, to nevíš?

0/0
15.12.2012 22:34

M44i93c39h10a73l 24N66o91v52á38k 9879689611449

pokud někdo rovna létání neholduje a venku právě není nejlepší počasí asi s láskou zavzpomíná na roletky které okno odříznou úplně.

+1/−2
14.12.2012 20:16

M24a51r11e57k 55B63r41a58d18a 4912282902560

stačí si pročíst reakce na Polských serverech a jen z Prahy do Warszawy to zas tak růžový let nebyl :

"podczas tego pierwszego lotu miał problemy

z dekompresja i musiał lecieć nisko na 16 Level-u od Wrocławia do

Warszawy ... Tyle kasy i do doskonałości daleko !!!"

přeloženo: během zpátečního let mělo letadlo problém se dekompresí a musel letět v nízké hladině letu (16) mezi Wroclawí a Warszawou... tolik prachů a daleko k dokonalosti  !!!" http://www.tvn24.pl/pierwszy-rejsowy-lot-dreamlinera-w-cieniu-finansowych-klopotow-spolki,294546,s.html

jinak když vidím tolik elektroniky v tom letadle tak si říkám to musí být v letadle spousty tepelně odolných kabelů, si nedokážu představit že všichni cestující to mají zapnutý na nějaké dlouhé trase...

+4/−4
14.12.2012 18:29

D34a72l55i79b23o59r 71B44l15a21ž94e80k 6266474569750

Dík za odkaz. Podle toho článku je LOT pěkně v (.)

+1/−1
14.12.2012 21:09

T51o93m51a97s 36H21a15c15e93k 6904247735847

Nevim kdo a proc Vam dal minusy. Samozrejme ze detske problemy se u noveho letadla muzou projevit. A s tou elektronikou - souhlas, je tam toho az moc. Neni to spatne, jen ze cim komplikovanejsi zarizeni tim vesti sance na nejakou chybu...

+2/0
16.12.2012 6:22

M85i47c81h81a66e42l 29M95r57á74č19e89k 3985199390159

Hm očividně nic moc, zlaté Emirates a jejich A380.

+6/−9
14.12.2012 18:10

R75o38m25a83n 82K65r97a76t91o30c22h67v50í84l 6316457976584

Co je na A380 Emirates proti tomudle tak skvělého?

0/0
15.12.2012 12:30

M28i73c23h97a58e15l 37M78r93á28č42e18k 3365129740109

Že tohle všechno už dávno mají a mnohem více místa, to nemluvím o servisu na palubě, který se s tím evropským (kromě Turkish Airlines) absolutně, ale absolutně nedá srovnávat.

+1/0
16.12.2012 16:43

R28o61m97a88n 12K29r49a14t88o46c29h61v55í71l 6526727916494

Nějak více místa nevím, nepamatuji si. Ale servis je pravda jinde dost. Hlavně dávají jídlo - plnej tác. A celá cesta s nimi vypadá dost na úrovni i v ekonomické třídě.

0/0
16.12.2012 23:03

M89a65r90t76i79n 20S56o13u71š79e44k 8838923209915

To musíte fotit ty slečny tak pokoutně? Kdybyste se nestyděl a řekl jim, že budou na fotce, tak by se aspoň tvářily nějak normálně?

+6/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P49r66e69m46y18s56l 98V34o18h18n21o84u75t 7329319742680

Kdyby tam misto novinaru radsi vzali spottery ... Ty by z toho meli druhy vanoce. Novinare si odpracujou sve a uz nevedi, ze tam byli ...

0/−6
14.12.2012 17:57

P26ř86e21m19e18k 50H80o87m41o97l57a 5698695155536

Ono už bylo letos tolik akcí, že někteří novináři už na ta letadla koukají i s zájmem :-) U mě ve videu je vidět kolik nás tam bylo jen není poznat kdo je tam "pracovně" a kdo ze zájmu..

0/−1
14.12.2012 18:06

P19ř68e15m14e82k 36H82o92m90o41l81a 5688675355806

Já ty videa dělám spíš pro spottery takže je to dlouhé a nudné :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8GzraS5xGfQ

+4/−1
14.12.2012 17:55

J80a49k14u74b 66K16o97m82e41n26d87a 7586754588502

Ta co to komentuje mi tím vyjadřováním připomíná léta socialismu. :-D Opravdu chybí jen, že členové ÚV KSČ byli pozváni na první let. [>-]

0/−1
14.12.2012 17:54

J64i47ř13í 67D74v16o27ř27á91k 7411430927301

No. Měl jsem možnost srovnání při mé cestě to Tokia. Tam jsem letěl s klasickým Jumbem a zpět tímto Dreamlinem. A upřímně, pohodlnější je na dlouhé cesty alespoň pro mne Jumbo. Místa dostatek,široké uličky , měkčí sedačky atd. Dreamliner je určitě velmi dobrý,ale např. ty docela tvrdé sedačky mi neseděli. Jinak místa srovnatelně, výška sice vyšší, ale k čemu, co se mi naopak líbilo, tak to osvětlení. To je vskutku příjemné. Hluk je stejný ,možná ten start a přistání bylo měkčí. Ale to je z větší části o pilotovi. Takže určitě je to pěkné, velké a relativně pohodlné letadlo, (jak pro koho),ale zase až takový zázrak to není.

+4/−5
14.12.2012 17:36

M76i35c81h22a61e60l 27H18a64m94a 1472474212843

Me se libi na te fotce ta "spousta mista" u 173cm vysoke slecny. To mam zase se svymi pres 190cm v economy smulu. btw...kdyz jste byl v Tokiu, tak to vas urcite prijemne prekvapilo misto na nohy v Shinkansenu. Pro Japonce skoro plytvani mistem. Ale byla by to prima inspirace pro ostatni cestovni prostredky :-)

+2/−2
14.12.2012 17:41
Foto

F86i93l76i16p 44Č49e76r43n64ý 8107597734628

Já jel Tokyo station-Shin Osaka.Místo na nohy super!Jen cena je stejná jako let ANA Kansai-Haneda.Časová úspora je asi hodina a půl. Ale pocit ze shinkansenu je neopakovatelnej:)

+3/−2
14.12.2012 19:10

M32i22c42h33a22e77l 15H15a44m74a 1952254402423

JJ, pro lidi zijici mimo JP se urcite vyplati RailPass...ten zavidi turistum i Japonci :)

+2/−2
14.12.2012 19:54

J98a52k64u30b 62Š30a52f39a96n64d36a 7585797101901

Ve Švédsku jsem jel dvoupatrovým autobusem (nějaký zájezdový) a tam jsem mohl nohy narovnat naprosto bez problémů. O něco menší kolega ať se snažil jak chtěl, nohama (nataženýma) na sedačku před ním nedosáhl.

0/−4
14.12.2012 19:41

P26e22t12r 85K63u84k52u61č24k34a 8434793678525

Záleží na společnosti a hlavně třídě, jak je její Jumbo nakonfigurované a jak starý má interiér. Já letěl Jumbem jedinkrát letos s BA z Auatrálie, a vyjádřil bych se slovy "nikdy více". Vylítaná stará rachotina, 20 hodin jak sardinka, velký hluk, prosezené sedačky, skoro celou cestu jsem měl masáž zad kolenama člověka za mnou. Při srovnání s letem tam (Qantas A380), to bylo nebe a dudy...

+1/0
15.12.2012 14:31

M16i76l90o10s79l95a52v 20K91a24z77d95a 4634964149240

Jo jo, hodně lidí si myslí, že všechna letadla daného typu jsou stejná (asi jako jsou stejné všechny fabie, octávky atd.). Každé letadlo je možné od výrobce objednat v různých konfiguracích, od dobytčáku po 1st class (v celé ploše). Záleží jen na provozovateli, co si objedná.

+1/0
11.1.2013 14:59





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.