Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se cestuje v Dreamlineru? Nemá roletky na oknech a je krásně tichý

Redaktor Technet.cz se zúčastnil prvního letu nového Boeingu 787 Dreamliner společnosti LOT. Kapitán slíbil, že z Prahy do Varšavy poletí pomaleji, aby si všichni cestující mohli krátkou cestu náležitě užít. A bylo čeho si užívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V35i80l82é65m 37S65t74u36d79n66i25č46k56a 4763651251880

A to az se rozpadnou uhlikata vlakna a letoun se ve vzduchu rozlozi!

0/0
20.12.2012 14:34

J66a84r45o20s32l41a79v 22D90o77s51o33u97d66i46l 7261812337779

Tak nevim ale LCD panel s tim v sedacce stim ze muzu sledovat filmy, poslouchat hudbu nebo si navolit informace o letu mam pokazde kdyz letim z LA do evropy ve starsich 747 anebo 380 Aribuse...to teda nepovazuju za zadnou novinku. Kdyby tam radsi flakli bar....

0/0
15.12.2012 21:49

T93o65m23a29s 23H69a46c27e80k 6294957325167

Asi jste moc nepochopil clanek - autor mluvil o LCD v oknech - na stmavovani skel, nikoli na sledovani filmu. 

Osobne jsem na to zvedav, kazde elektronicke zarizeni se muze nekdy porouchat, takovy soupatko je celkem jednoducha vec, ale predtava ze na 14 hodinovemletu budu mit okenko stale zastinene nebo naopak odstinene mne docela desi. 

Bar je jak v B747 tak v A380 v business a first class.

+1/0
16.12.2012 6:20

V55l21a59d27i55m13í12r 49M12e53n46d86i 3322139801986

Takže leteli pomalšie ? To potom akože tam ani nenakvaltoval šestku ?

+1/−4
14.12.2012 20:31

K30a74r52e86l 30B32a52r65t31a49k 9856231985916

Ten už má osmikvalt, to nevíš?

0/0
15.12.2012 22:34

M94i54c44h76a86l 17N28o69v78á30k 9389919221769

pokud někdo rovna létání neholduje a venku právě není nejlepší počasí asi s láskou zavzpomíná na roletky které okno odříznou úplně.

+1/−2
14.12.2012 20:16

M41a90r66e65k 28B11r98a31d78a 8282347873164

stačí si pročíst reakce na Polských serverech a jen z Prahy do Warszawy to zas tak růžový let nebyl :

"podczas tego pierwszego lotu miał problemy

z dekompresja i musiał lecieć nisko na 16 Level-u od Wrocławia do

Warszawy ... Tyle kasy i do doskonałości daleko !!!"

přeloženo: během zpátečního let mělo letadlo problém se dekompresí a musel letět v nízké hladině letu (16) mezi Wroclawí a Warszawou... tolik prachů a daleko k dokonalosti  !!!" http://www.tvn24.pl/pierwszy-rejsowy-lot-dreamlinera-w-cieniu-finansowych-klopotow-spolki,294546,s.html

jinak když vidím tolik elektroniky v tom letadle tak si říkám to musí být v letadle spousty tepelně odolných kabelů, si nedokážu představit že všichni cestující to mají zapnutý na nějaké dlouhé trase...

+4/−4
14.12.2012 18:29

D61a34l62i26b35o12r 60B51l42a86ž35e92k 6916604609940

Dík za odkaz. Podle toho článku je LOT pěkně v (.)

+1/−1
14.12.2012 21:09

T32o58m38a20s 75H34a40c82e30k 6944967925737

Nevim kdo a proc Vam dal minusy. Samozrejme ze detske problemy se u noveho letadla muzou projevit. A s tou elektronikou - souhlas, je tam toho az moc. Neni to spatne, jen ze cim komplikovanejsi zarizeni tim vesti sance na nejakou chybu...

+2/0
16.12.2012 6:22

M74i25c51h97a10e66l 44M25r14á13č88e61k 3345989130409

Hm očividně nic moc, zlaté Emirates a jejich A380.

+6/−9
14.12.2012 18:10

R71o36m50a48n 35K56r69a94t77o40c36h93v79í95l 6396147666774

Co je na A380 Emirates proti tomudle tak skvělého?

0/0
15.12.2012 12:30

M66i70c82h94a90e92l 25M79r27á55č49e57k 3505359360519

Že tohle všechno už dávno mají a mnohem více místa, to nemluvím o servisu na palubě, který se s tím evropským (kromě Turkish Airlines) absolutně, ale absolutně nedá srovnávat.

+1/0
16.12.2012 16:43

R68o56m54a47n 28K55r55a30t68o39c50h45v18í72l 6836937566414

Nějak více místa nevím, nepamatuji si. Ale servis je pravda jinde dost. Hlavně dávají jídlo - plnej tác. A celá cesta s nimi vypadá dost na úrovni i v ekonomické třídě.

0/0
16.12.2012 23:03

M41a57r76t44i56n 32S55o38u24š55e29k 8898113669375

To musíte fotit ty slečny tak pokoutně? Kdybyste se nestyděl a řekl jim, že budou na fotce, tak by se aspoň tvářily nějak normálně?

+6/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P47r69e57m21y39s47l 25V36o74h32n63o73u43t 7199819642620

Kdyby tam misto novinaru radsi vzali spottery ... Ty by z toho meli druhy vanoce. Novinare si odpracujou sve a uz nevedi, ze tam byli ...

0/−6
14.12.2012 17:57
Foto

P92ř92e93m93e80k 34H98o31m91o88l41a 5108105785376

Ono už bylo letos tolik akcí, že někteří novináři už na ta letadla koukají i s zájmem :-) U mě ve videu je vidět kolik nás tam bylo jen není poznat kdo je tam "pracovně" a kdo ze zájmu..

0/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P83ř17e69m12e35k 82H26o92m26o30l12a 5228925585216

Já ty videa dělám spíš pro spottery takže je to dlouhé a nudné :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8GzraS5xGfQ

+4/−1
14.12.2012 17:55

J29a41k89u65b 95K18o71m43e65n45d57a 7886474588822

Ta co to komentuje mi tím vyjadřováním připomíná léta socialismu. :-D Opravdu chybí jen, že členové ÚV KSČ byli pozváni na první let. [>-]

0/−1
14.12.2012 17:54

J36i73ř52í 35D89v35o49ř78á38k 7791760987771

No. Měl jsem možnost srovnání při mé cestě to Tokia. Tam jsem letěl s klasickým Jumbem a zpět tímto Dreamlinem. A upřímně, pohodlnější je na dlouhé cesty alespoň pro mne Jumbo. Místa dostatek,široké uličky , měkčí sedačky atd. Dreamliner je určitě velmi dobrý,ale např. ty docela tvrdé sedačky mi neseděli. Jinak místa srovnatelně, výška sice vyšší, ale k čemu, co se mi naopak líbilo, tak to osvětlení. To je vskutku příjemné. Hluk je stejný ,možná ten start a přistání bylo měkčí. Ale to je z větší části o pilotovi. Takže určitě je to pěkné, velké a relativně pohodlné letadlo, (jak pro koho),ale zase až takový zázrak to není.

+4/−5
14.12.2012 17:36

M73i78c21h16a72e80l 69H98a19m43a 1822294212733

Me se libi na te fotce ta "spousta mista" u 173cm vysoke slecny. To mam zase se svymi pres 190cm v economy smulu. btw...kdyz jste byl v Tokiu, tak to vas urcite prijemne prekvapilo misto na nohy v Shinkansenu. Pro Japonce skoro plytvani mistem. Ale byla by to prima inspirace pro ostatni cestovni prostredky :-)

+2/−2
14.12.2012 17:41

F13i65l77i92p 78Č44e42r92n37ý 8687667674848

Já jel Tokyo station-Shin Osaka.Místo na nohy super!Jen cena je stejná jako let ANA Kansai-Haneda.Časová úspora je asi hodina a půl. Ale pocit ze shinkansenu je neopakovatelnej:)

+3/−2
14.12.2012 19:10

M79i61c60h85a29e19l 93H68a86m33a 1512264652883

JJ, pro lidi zijici mimo JP se urcite vyplati RailPass...ten zavidi turistum i Japonci :)

+2/−2
14.12.2012 19:54

J83a27k40u69b 16Š78a60f45a22n60d86a 7965637441791

Ve Švédsku jsem jel dvoupatrovým autobusem (nějaký zájezdový) a tam jsem mohl nohy narovnat naprosto bez problémů. O něco menší kolega ať se snažil jak chtěl, nohama (nataženýma) na sedačku před ním nedosáhl.

0/−4
14.12.2012 19:41

P51e52t48r 15K94u88k46u57č57k63a 8194263148265

Záleží na společnosti a hlavně třídě, jak je její Jumbo nakonfigurované a jak starý má interiér. Já letěl Jumbem jedinkrát letos s BA z Auatrálie, a vyjádřil bych se slovy "nikdy více". Vylítaná stará rachotina, 20 hodin jak sardinka, velký hluk, prosezené sedačky, skoro celou cestu jsem měl masáž zad kolenama člověka za mnou. Při srovnání s letem tam (Qantas A380), to bylo nebe a dudy...

+1/0
15.12.2012 14:31

M42i35l75o22s55l58a75v 95K98a60z88d34a 4434494989970

Jo jo, hodně lidí si myslí, že všechna letadla daného typu jsou stejná (asi jako jsou stejné všechny fabie, octávky atd.). Každé letadlo je možné od výrobce objednat v různých konfiguracích, od dobytčáku po 1st class (v celé ploše). Záleží jen na provozovateli, co si objedná.

+1/0
11.1.2013 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.