Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Jak se cestuje v Dreamlineru? Nemá roletky na oknech a je krásně tichý

Redaktor Technet.cz se zúčastnil prvního letu nového Boeingu 787 Dreamliner společnosti LOT. Kapitán slíbil, že z Prahy do Varšavy poletí pomaleji, aby si všichni cestující mohli krátkou cestu náležitě užít. A bylo čeho si užívat.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V72i26l47é73m 15S54t23u61d64n95i47č44k63a 4973111651910

A to az se rozpadnou uhlikata vlakna a letoun se ve vzduchu rozlozi!

0/0
20.12.2012 14:34

J62a55r10o39s78l77a37v 92D58o85s41o57u43d53i85l 7851292767859

Tak nevim ale LCD panel s tim v sedacce stim ze muzu sledovat filmy, poslouchat hudbu nebo si navolit informace o letu mam pokazde kdyz letim z LA do evropy ve starsich 747 anebo 380 Aribuse...to teda nepovazuju za zadnou novinku. Kdyby tam radsi flakli bar....

0/0
15.12.2012 21:49

T25o57m78a38s 68H60a76c78e18k 6384607325727

Asi jste moc nepochopil clanek - autor mluvil o LCD v oknech - na stmavovani skel, nikoli na sledovani filmu. 

Osobne jsem na to zvedav, kazde elektronicke zarizeni se muze nekdy porouchat, takovy soupatko je celkem jednoducha vec, ale predtava ze na 14 hodinovemletu budu mit okenko stale zastinene nebo naopak odstinene mne docela desi. 

Bar je jak v B747 tak v A380 v business a first class.

+1/0
16.12.2012 6:20

V29l67a70d91i40m40í93r 48M20e80n55d67i 3802149311516

Takže leteli pomalšie ? To potom akože tam ani nenakvaltoval šestku ?

+1/−4
14.12.2012 20:31
Foto

K60a57r44e30l 24B50a44r83t27a40k 9776121975286

Ten už má osmikvalt, to nevíš?

0/0
15.12.2012 22:34

M64i97c63h68a37l 75N82o93v54á87k 9829469141759

pokud někdo rovna létání neholduje a venku právě není nejlepší počasí asi s láskou zavzpomíná na roletky které okno odříznou úplně.

+1/−2
14.12.2012 20:16

M32a69r86e56k 55B36r57a79d25a 8112577783324

stačí si pročíst reakce na Polských serverech a jen z Prahy do Warszawy to zas tak růžový let nebyl :

"podczas tego pierwszego lotu miał problemy

z dekompresja i musiał lecieć nisko na 16 Level-u od Wrocławia do

Warszawy ... Tyle kasy i do doskonałości daleko !!!"

přeloženo: během zpátečního let mělo letadlo problém se dekompresí a musel letět v nízké hladině letu (16) mezi Wroclawí a Warszawou... tolik prachů a daleko k dokonalosti  !!!" http://www.tvn24.pl/pierwszy-rejsowy-lot-dreamlinera-w-cieniu-finansowych-klopotow-spolki,294546,s.html

jinak když vidím tolik elektroniky v tom letadle tak si říkám to musí být v letadle spousty tepelně odolných kabelů, si nedokážu představit že všichni cestující to mají zapnutý na nějaké dlouhé trase...

+4/−4
14.12.2012 18:29

D86a74l10i61b90o49r 91B25l57a14ž22e75k 6546684669130

Dík za odkaz. Podle toho článku je LOT pěkně v (.)

+1/−1
14.12.2012 21:09

T55o47m76a46s 67H60a56c52e31k 6554717705847

Nevim kdo a proc Vam dal minusy. Samozrejme ze detske problemy se u noveho letadla muzou projevit. A s tou elektronikou - souhlas, je tam toho az moc. Neni to spatne, jen ze cim komplikovanejsi zarizeni tim vesti sance na nejakou chybu...

+2/0
16.12.2012 6:22

M81i61c20h58a52e94l 28M54r36á90č96e22k 3605739640749

Hm očividně nic moc, zlaté Emirates a jejich A380.

+6/−9
14.12.2012 18:10

R80o10m66a90n 75K68r63a79t41o64c36h27v56í40l 6456777316404

Co je na A380 Emirates proti tomudle tak skvělého?

0/0
15.12.2012 12:30

M75i52c12h26a12e73l 47M58r29á55č79e34k 3175859910779

Že tohle všechno už dávno mají a mnohem více místa, to nemluvím o servisu na palubě, který se s tím evropským (kromě Turkish Airlines) absolutně, ale absolutně nedá srovnávat.

+1/0
16.12.2012 16:43

R50o55m14a78n 18K22r96a39t27o86c68h11v97í95l 6556287906294

Nějak více místa nevím, nepamatuji si. Ale servis je pravda jinde dost. Hlavně dávají jídlo - plnej tác. A celá cesta s nimi vypadá dost na úrovni i v ekonomické třídě.

0/0
16.12.2012 23:03

M97a21r71t63i96n 92S53o27u49š18e10k 8178563499355

To musíte fotit ty slečny tak pokoutně? Kdybyste se nestyděl a řekl jim, že budou na fotce, tak by se aspoň tvářily nějak normálně?

+6/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P77r88e89m72y51s32l 63V55o71h98n25o14u46t 7609339102600

Kdyby tam misto novinaru radsi vzali spottery ... Ty by z toho meli druhy vanoce. Novinare si odpracujou sve a uz nevedi, ze tam byli ...

0/−6
14.12.2012 17:57
Foto

P86ř87e79m15e86k 57H21o35m89o72l88a 5388195395296

Ono už bylo letos tolik akcí, že někteří novináři už na ta letadla koukají i s zájmem :-) U mě ve videu je vidět kolik nás tam bylo jen není poznat kdo je tam "pracovně" a kdo ze zájmu..

0/−1
14.12.2012 18:06
Foto

P74ř29e16m65e55k 48H96o44m65o10l64a 5818875165666

Já ty videa dělám spíš pro spottery takže je to dlouhé a nudné :-)

http://www.youtube.com/watch?v=8GzraS5xGfQ

+4/−1
14.12.2012 17:55

J25a18k49u73b 69K61o54m71e12n41d61a 7256414908662

Ta co to komentuje mi tím vyjadřováním připomíná léta socialismu. :-D Opravdu chybí jen, že členové ÚV KSČ byli pozváni na první let. [>-]

0/−1
14.12.2012 17:54

J42i88ř84í 84D70v40o27ř44á14k 7931890527231

No. Měl jsem možnost srovnání při mé cestě to Tokia. Tam jsem letěl s klasickým Jumbem a zpět tímto Dreamlinem. A upřímně, pohodlnější je na dlouhé cesty alespoň pro mne Jumbo. Místa dostatek,široké uličky , měkčí sedačky atd. Dreamliner je určitě velmi dobrý,ale např. ty docela tvrdé sedačky mi neseděli. Jinak místa srovnatelně, výška sice vyšší, ale k čemu, co se mi naopak líbilo, tak to osvětlení. To je vskutku příjemné. Hluk je stejný ,možná ten start a přistání bylo měkčí. Ale to je z větší části o pilotovi. Takže určitě je to pěkné, velké a relativně pohodlné letadlo, (jak pro koho),ale zase až takový zázrak to není.

+4/−5
14.12.2012 17:36

M15i31c75h32a28e32l 57H80a88m45a 1692664292563

Me se libi na te fotce ta "spousta mista" u 173cm vysoke slecny. To mam zase se svymi pres 190cm v economy smulu. btw...kdyz jste byl v Tokiu, tak to vas urcite prijemne prekvapilo misto na nohy v Shinkansenu. Pro Japonce skoro plytvani mistem. Ale byla by to prima inspirace pro ostatni cestovni prostredky :-)

+2/−2
14.12.2012 17:41
Foto

F14i33l92i33p 64Č53e98r66n74ý 8957127454358

Já jel Tokyo station-Shin Osaka.Místo na nohy super!Jen cena je stejná jako let ANA Kansai-Haneda.Časová úspora je asi hodina a půl. Ale pocit ze shinkansenu je neopakovatelnej:)

+3/−2
14.12.2012 19:10

M96i72c44h78a78e18l 41H66a79m65a 1382954182433

JJ, pro lidi zijici mimo JP se urcite vyplati RailPass...ten zavidi turistum i Japonci :)

+2/−2
14.12.2012 19:54

J84a53k53u24b 28Š50a83f23a20n21d69a 7355987231481

Ve Švédsku jsem jel dvoupatrovým autobusem (nějaký zájezdový) a tam jsem mohl nohy narovnat naprosto bez problémů. O něco menší kolega ať se snažil jak chtěl, nohama (nataženýma) na sedačku před ním nedosáhl.

0/−4
14.12.2012 19:41

P56e78t30r 82K96u59k17u54č65k90a 8574873898335

Záleží na společnosti a hlavně třídě, jak je její Jumbo nakonfigurované a jak starý má interiér. Já letěl Jumbem jedinkrát letos s BA z Auatrálie, a vyjádřil bych se slovy "nikdy více". Vylítaná stará rachotina, 20 hodin jak sardinka, velký hluk, prosezené sedačky, skoro celou cestu jsem měl masáž zad kolenama člověka za mnou. Při srovnání s letem tam (Qantas A380), to bylo nebe a dudy...

+1/0
15.12.2012 14:31

M67i64l37o55s20l23a23v 30K81a83z94d51a 4834624339190

Jo jo, hodně lidí si myslí, že všechna letadla daného typu jsou stejná (asi jako jsou stejné všechny fabie, octávky atd.). Každé letadlo je možné od výrobce objednat v různých konfiguracích, od dobytčáku po 1st class (v celé ploše). Záleží jen na provozovateli, co si objedná.

+1/0
11.1.2013 14:59







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.