Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čína zpřísňuje cenzuru. Na internetu musí být všichni pod svým jménem

Uživatelé internetu v Číně dnes využívají alespoň částečnou anonymitu k blogování, kampaním nebo upozornění na korupci ve státní správě. Nově by však měli všichni na čínském internetu stále vystupovat pod reálným jménem. Nový čínský šéf dohledu nad přístupem k internetu opatření zdůvodnil jako nutná a bezpečnostní.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M32i29c43h60a44l 10K39u90c15h94t53a 6413164394472

To jsou hrozní cenzuristi ti Číňané! Fuj!!! A kde že to chtějí ty naskenované občanky aby člověk mohl diskutovat?

+2/0
3.1.2013 21:27

M67i74l21o32š 23P92e81c62h48a45r 6979430686427

A vás někdo nutí k tomu, abyste skenoval občanku? Po mně to nechtěli, ale pokud by to měla být podmínka pro diskutování na tomto serveru, tak bych šel pryč. Jestli si myslíte, kdovíjak nejste vtipný, tak teda fakt nejste.

0/0
5.1.2013 11:34

P45e65t70r 58I36s91k20r41a 7201667633466

Vidím, že nás, co nesouhlasíme s diskuzí pod vlastním jménem je hodně z těch co tu zůstali. Já se přiznám, že kvůli Technetu. 

I tak mi to vadí. 

Oni žijí z reklam a potřebují naši návštěvnost, aby podle toho mohli ocenit umístění reklamy a její dobu, kdy se bude ukazovat. 

Již jsem to tu jednou psal...

Od tohoto dne mám program ad block, který blokuje reklamy na serverech a přizpůsobil jsem rovněž vzhled stránky na iDnesu. Pokud bychom se jako diskutující komunita spojili a kontaktovali inzerenty že takový a takový počet diskutérkých účtů je spouštěných z prohlížečů vybavených tímto doplňkem a přidali i print screeny obrazovek, myslím si, že vzhledem k počtu účtů, které tu přežili a jsou s novým systémem nespokojeni, tedy blokují reklamu, by mohlo inzerenty zajímat...

Pokud vás tato alternativa zaujala, zde je link. program se dělá i pro jiné prohlížeče... http://www.slunecnice.cz/sw/adblock-chrome/ není to vydírání, je to jen stejná rovina přístupu. Počítač je mým majetkem a pookud na té které stránce chci, či nechci vidět reklamy je má věc. registruj - diskutuj registruj jména - neinzeruj                            jak prosté.... :-PR^

0/0
3.1.2013 19:36

F12r53a55n75t14a 65P71r27e81i35s49s 5674274387254

U Číny mě to nepřekvapuje...

0/0
2.1.2013 17:48

A82l48b82e31r27t 36C56e30c21h76l 1393881987208

Jako bych o podobném typu cenzury už někde slyšel ? U nás prý také existuje web, kde se nepřipouští anonymní diskuze ..... Nevíte kde to bylo ? :-P

+10/−3
1.1.2013 23:27

M31i61l35o46š 77P45e42c13h83a17r 6839930766427

Ten web je soukromé médium. Majitel stanovuje pravidla, jak se musíte chovat „u něj doma“, pokud tam chcete blogovat nebo diskutovat. Oproti Číně nenařizuje (nemá na to ani prostředky, ani pravomoc), jak se máte chovat na svobodném internetu, který mu nepatří.

Když se vám ta pravidla nelíbí, můžete blogovat či diskutovat anonymně tam, kde to pravidla připouštějí, můžete si pořídit vlastní doménu a takový blog vytvořit sám – a tam bude naopak zcela ve vaší ctěné pravomoci stanovit si svoje pravidla.

Tak prosím nežvaňte hloupě o cenzuře. Očividně nevíte, co to slovo znamená.

+8/−7
2.1.2013 0:38

V20l25a13d40i97m75í36r 92H36r44u46b19ý 1554331437972

Tohle je typická demagogie. Omezení svobodné diskuze je prostě totalitní (nedemokratický) nástroj, bez ohledu na to, jestli ho použil stát, nebo soukromý subjekt.

.

Na to vaše "vždyť můžete diskutovat na jiném webu" se dá zcela regulérně odpovědět "vždyť se ti číňani můžou přestěhovat do jiného státu", je to to samé, jen v jiném rozsahu. A jen tak na okraj, pokud schválíte soukromým subjektům nedemokratické jednání, tak z nich jen těžko vytvoříte demokratický stát. Podle mého názoru demokratickou společnost z nedemokratických subjektů vytvořit nelze.

+5/−4
2.1.2013 7:57

M74i76l71o17š 59P72e23c30h49a91r 6829780636757

Jaká demagogie? Když k vám přijdu na návštěvu, budu vám a vaší rodině smět beztrestně vulgárně nadávat? Asi těžko, viďte. U vás na doma jste to vy, kdo určuje pravidla. Pokud byste se vy u mě choval sprostě, letěl byste ze dveří cenzura necenzura. Vaše volání po absolutní svobodě na pískovišti někoho jiného je fakt směšné.

Web soukromého majitele je jeho vlastnictvím. Takový web není placený z ničích daní. A říkáte „nedemokratické jednání“? Pak nevím, co pro vás znamená slovo demokracie, ale obávám se, že jste z toho slova udělal floskuli bez jakéhokoli obsahu.

+4/−6
2.1.2013 8:22

V47l32a59d23i20m94í72r 97H89r32u82b38ý 1354891107672

Jaká demagogie? No přece ta vaše. Mícháte hrušky s jablky a podsouváte mi něco, co jsem nenapsal ani náznakem. Nebo snad návštěvám při příchodu kontrolujete občanky?

.

Novináři jsou hlídací psi demokracie, pokud oni začnou používat nedemokratické prostředky, pak to s tou demokracií už nestojí za nic.

.

Svobodu vyjadřování nám zaručuje ústava a LZPS. Deska zrušíte anonymní diskuze a co bude zítra, zavedete neanonymní volby? To už tady bylo a já jsem to zažil. Tohle není nějaký "soukromý píseček", tohle je sdělovací médium s celostátní působností.

. V případě diskuze na jakémkoliv webu má jeho majitel/administrátor dostatech technických prostředků, aby mohl vyloučit osobny, které v diskuzi porušují zákony (nebo nějaká další pravidla). A ta diskuze klidně dál může být anonymní. Jestli věříte tomu, že registrace pod jménem je nezbytná k tomu, aby vám nikdo v diskuzi otevřeně nenapsal, co si o vás myslí ... tak máte pravdu.

+2/−3
2.1.2013 9:12

P89e19t69r 85V41a16n31e68c82e47k 1123820907157

Takze podle vas je vase...hm....asi pravo debatovat na internetu anonyme nadrazeno pravu majitele webu na urceni podminek, za jakych se na jeho webu muze debatovat? Vy ten web platite z dani? Neplatite. Tak o co vam jde?

+4/−5
2.1.2013 9:32

M92i56l38o60š 96P23e58c41h22a48r 6359760866487

1) Hrušky a jablka? To ani omylem. Kde? Vy sám mícháte hrušky a jablka. Diskuse na idnes není novinařina. Diskutování na blozích nemá s úkolem „hlídacích psů demokracie“ co dělat.

2) Oháníte se sice hezky LZPS, ale mimo mísu. Ještě jednou – až budu u vás doma sprostě nadávat celé vaší rodině, budu se jako vy ohánět LZPS a domáhat se „demokracie“; co vy na to?

3) Registrace pod jménem jistě není nezbytná, ale je zcela na provozovateli, jaká pravidla si určí. Tenhle server není veřejnoprávní médium, není placeno z našich daní.

+5/−3
2.1.2013 10:05
Foto

P33a30v47e32l 29K80a12s72í19k77, 43T41e10c90h40n71e92t89.17c84z

Pěkně napsáno. O tom, jestli je změna v diskuzích účinná, lze diskutovat, ale rozhodně se nejedná o "cenzuru".

+2/−1
3.1.2013 21:32

P39a36v98e74l 92F86a18r58a 9954305598648

"Koho chleba jíš, toho píseň zpívej", že ano pane Kasíku? Rv

+1/0
4.1.2013 8:07

T29o82m45á61š 98S78k62á20l13a 6308467

Vymýšlíte si. Diskuze pod jménem je přece pořád diskuze. Není to nic o svobodě slova. Nezakládá to žádnou cenzůru. Fakt, že máte problém stát za svými "bláboly" a obhajovat je jako jeden člověk jinému, snad mluví dost jasně, proč je tedy snad lepší, kdybyste nepsal vůbec. To není o svobodě názoru. Ale o filtru výkřiků. I pod jménem můžete přece nesouhlasit. Jestli se za svůj názor stydíte a potřebujete anonymitu, abyste mohl urážet a nadávat a nebál se postihu, tak opět.. nepište vůbec, nikoho to nezajímá. To co zavádí Čína je v jejich kontextu opravdu špatné, protože to je používáno pro monitorování lidí a třídění obsahu a myšlenek. Ale tady na idnes jste každému tak leda ukradený, nikdo to po vás analyzovat nebude pokud k tomu nebude opravdu vážný důvod. A opět, dokud to není povinnost, pořád si můžete jít tlachat anonymně někam, kde o to stojí, nebo to může být i přínosné. Tady se rozhodli, že o takové nestojí, ale k ničemu vás nenutí. Mají na to plné právo a není v tom nic špatného.

+1/−3
2.1.2013 17:24

P60e26t64r 22I67s10k50r55a 7441687113196

Taky je zajímavé, že se zde příspěvky objevují s určitou prodlevou a to cca 10min od vložení. Takže je to jen náhoda, nebo někdo kontroluje konkrétní obsah příspěvku, zda se to hodí, zda to uveřejní, nebo se to neshoduje s jeho názorem a tudíž by úroveň monitorovaných diskuzí upadla díky projevu opozice....

Na novinkách.cz se to objevuje v řádu sekund a tady to před tímto do nebe volajícím nesmyslem bylo také. A jestli si dotyční myslí, že je nenazvu hlupáky jen proto, že jsem nad tím podepsaný, tak se mýlí.

Drahý pane autore tohoto paskvilu jste pro mě hlupák

+1/0
3.1.2013 13:15

P96e31t71r 39I42s71k53r75a 7881277773226

Tak musím se opravit, vložení mého druhého příspěvku (tohoto) proběhlo rychle, za to se ztratil můj první příspěvek a ve smazaných není.

Jako projev nespokojenosti a protestu jsem si do prohlížeče nainstaloval Ad Block a na tomto portálu blokuji veškerou inzerci. 

Vám ostatním, kdo sdílíte můj názor, a všiml jsem si, že nás několik je, udělejte totéž a uveřejněte tento fakt. Pokud inzerent nahlédne a zjistí, že většina diskutérů odešla, což je fakt (a nebo nějak těch 200 denně nových nediskutuje ;-D) a polovina z toho zbytečku si nainstalovala software, který zamezuje vidět jejich draze placené bannery, jistě se zamyslí, zda tu bude inzerovat...R^

0/0
3.1.2013 13:31

J27a54r78o71s24l36a96v 81M19r88k48v57i38č73k49a 9571558734250

Pechare, Pechare, jukni na ty reklamy okolo. Kdo myslíš, že to tady platí. Ty, já a ostatní, kdo ty výrobky nakoupí. Takže z našich daní ne ale z našich peněz ano. Mysli taky trochu globálně ;-D

+1/0
3.1.2013 7:52

K94u27b72a 47D40r37a48g30o47u58n 8538576421475

Na druhou stranu by se Vám osobně asi nelíbilo kdyby někdo nařídil, že musíte na své zahradě trpět maringotku kdysi kočovníků. (Chování mnohých jim není nepodobno, spousta hluku a zvýšený výskyt negativních spol. jevů.) Jsme tu na zahradě někoho jiného, ne ve veřejném parku. Čína naopak zavádí nutnost jednoznačné identifikace skrz všechny ty internety, jako kdybyste musel každý svůj krok a slovo zaznamenávat pro potřeby strany\policie\kohokoliv jiného. Ona demokracie je "vláda lidu" a jak chete zařídit aby lid rozhodoval o soukr. majetku občanů a jeho využití. Myslím, že takový pokus tu proběhl a lidi byli nakonec docela vytočený. A dnes si každý o sobě a svém rozhoduje podle chuti. Oháníte se demokracií a navrhujete diktaturu.

+1/−1
2.1.2013 8:33

V52l94a22d31i77m41í17r 71H29r10u18b81ý 1234111677312

No, pokud budu provozovat veřejné tábořiště (což mi nikdo nenařídil, je to mů byznys nebo koníček, dělám to tedy dobrovolně a mohu s tím kdykoliv přestat), tak by se vám asi nelíbilo, kdybych vás z něj vyhodil jen proto, že máte maringotku a žijete kočovným životem.

.

A to je to, co co tu jde.

.

Můžete (a IMHO musíte) postihovat porušení zákonů, ale když začnete postihovat odlišný názor (vzhled, barvu pleti, atd), pak už se skutečně nedá mluvit o demokracii.

+1/0
2.1.2013 9:18

P94e30t24r 12V82a93n53e17c48e44k 1743160587327

Takze kdyz si delam rybarsky listek a musim se registrovat na jmeno a predlozit OP je to podle vas omezeni me svobody? Jste vubec schopen prijmout zakladni myslenku, ze technet neni vas, neni placen z nasich dani a ma nakeho vlastnika, kterym nejste vy? Proc mate pocit, ze mate pravo kecat majiteli nakeho portalu do toho, za jakych podminek ho ma provozovat?

+1/−4
2.1.2013 9:34

M65i40l15o20š 84P77e37c36h77a42r 6179320976727

Protože je demogracyje, ne? ;-D

+1/−3
2.1.2013 10:08

P39e57t23r 47V61a25n63e32c42e40k 1643580507157

;-D Mate pravdu, prave proto, ze je zde demokracie, tak si vlastnik technetu muze urcit podminky, za kterych se na jeho strankach bude debatovat.

0/−3
2.1.2013 10:14

M81i42l66o11š 23P96e44c76h76a13r 6259890936677

Já s tou „demogracií“ narážel jen na to, že pan Hrubý to slovo používá tak, jako by neznal jeho význam; připadá mi, že si ze slova demokracie udělal bezobsažnou floskuli. Snad ho považuje za synonymum slova svoboda (ale svoboda ve skutečnosti demokracii nutně nepotřebuje, stejně jako demokracie nutně nemusí znamenat svobodu), snad se tím slovem ohání jak sukovicí proti názorům, se kterými nesouhlasí, nevím.

Ale takhle, jak jste to podal, se mu to líbit nebude. ;-)

+2/−1
2.1.2013 10:35

P52e81t93r 59V95a80n76e89c31e36k 1543420687427

Ja vas pochopil a naprosto s vama souhlasim. Lide si pod slovem demokracie predstavuji to, ze si mohou delat co chteji.

+2/0
2.1.2013 10:43

M97i74l55o36š 37P31e53c44h74a15r 6199110386627

Na okraj – pokud si demokraticky odhlasujeme, že budou postihovány ty a ty názory, pokud se národní referendum vyjádří, že to a to etnikum bude postaveno mimo zákon… bude to demokratické, i když to nebude svobodné. Ujasněte si, prosím, co demokracie je, a nevydávejte ji za něco, čím není. Demokracie opravdu není synonymem slova svoboda. Demokracie sama svobodu nezaručuje, stejně jako svoboda nevyžaduje nutně demokracii.

+4/−1
2.1.2013 11:15

V80l19a32d71i31m94í78r 59H45r15u61b69ý 1374901207402

Opět ukázková demagogie.

.

Svoboda je jednou z nezbytných součástí demokracie, demokracie bez svobody je jako koprová omáčka bez kopru. Můžete si svou svobodu demokraticky omezit, ale výsledek už nemůžete nazývat demokracií. Podle vaší "logiky", když byli v roce 1948 komunisté demokraticky zvoleni, tak následujích 41 let jsme tu vlastně pořád měli demokracii.

.

Z mého pohledu tady není o čem pořád diskutovat, takže s touto debatou zcela svobodně končím. A jen na rozloučenou poznamanám - pokud vám nikdo neodporuje, tak to ještě automaticky neznamená, že máte pravdu a že s vámi všichni souhlasí.

0/−2
2.1.2013 11:37

M56i79l38o11š 78P12e56c88h61a72r 6249180166887

Mýlíte se. Slovo demokracie se česky překládá jako vláda lidu. Jak může rozhodovat lid, aby to nebyla anarchie? Inu – máme buď demokracii parlamentní, nebo institut referenda. Oba instituty mohou odsouhlasit něco, co je velmi nesvobodné. V zájmu „vyššího dobra“ lze odsouhlasit cenzuru, šmírování na každém kroku, stejně jako koncentrační tábory pro feťáky a jiné „nepřizpůsobivé“. I kdybyste se rozkrájel, to rozhodnutí by BYLO demokratické.

Svoboda není žádnou nezbytnou součástí demokracie. Jistě, nesvobodná demokracie je hnus, ale stále je to demokracie.

+1/−1
2.1.2013 11:56

T49o94m52á24š 19S21k13á81l21a 6728627

jenže má narozdíl od vás pravdu. Podmínkou demokracie je jediná JEDINÁ svoboda a právo. A to podílet se na tvorbě zákonů a morálky podle svého vlastního přesvědčení a toto právo zaručit každému bez výjimky. Demokracie samotná nezaručuje žádná další práva ani svobody. Jen to, že si o nich rozhodují všichni lidé. Že vrazi mají být popraveni nebo za mřížemi také omezuje jejich svobodu. Ale pokud se všichni (konsensus) nebo většina (hlasování) rozhodnou, že vrazi budou za mřížemi, je to demokratické i když to omezuje svobodu. A kritickou součástí demokracie jako práva je i s tím jdoucí povinnost respektovat názor lidu, i když vy sám jste proti. Nemůžete nikdy říkat, že nebudete dodržovat zákon, který jste VY neodsouhlasil. Pokud je pro něj většina, je vaší povinností jej dodržovat. Ale lidé rádi žvaní o právech, zatímco k povinnostem se staví zády.

+3/−1
2.1.2013 17:37

P47a38v50e73l 66K92u62r33a44l 5581394720360

Nesouhlasím... Britský parlament také demokraticky odhlasoval že americké kolonie budou platit vyšší daně.

Americké kolonie sborově řekli ne a Brity začli střílet. V zájmu vlastní svobody. A bylo to velmi správně.

0/0
5.1.2013 10:32

M82i78l61o43š 19P58e80c70h52a56r 6649660276227

Ale tady nevidím žádný rozpor. Britští občané se demokratickou cestou rozhosli změnit daně; na tom nebylo nic nedemokratického. Leda tak, že lidé v koloniích neměli právo volit (to nevím, historie není mým koníčkem); pak by bylo rozhodnuto o nich, aniž by mohli mít jakýkoli vliv demokratickou cestou toto rozhodnutí zvrátit – ale pak by z jejich hlediska nešlo o žádnou demokracii, nýbrž o diktát.

To, že začali na Brity střílet, je v každém případě správné; tudíž opravdu nevidím žádný rozpor. Demokracie neznamená nutně svobodu a jak vidno, někdy je možné hájit svobodu se zbraní v ruce i proti demokracii.

0/0
5.1.2013 11:41

P81e97t36r 73V67a64n47e40c72e16k 1243940787617

To, ze musite debatovat pod svym jmenem neni zadne omezeni diskuze. Maximalne pro lidi, kteri se pod svym jmenem stydi debatovat.

+2/−4
2.1.2013 8:36

V83l71a39d19i32m25í40r 40H59r69u72b62ý 1914901937802

Jistě. Předpokládám, že doma manželce (dosaďte si libovolnou jinou osobu) do očí říkáte to samé, co si o ní vykládáte s kamarády v hospodě (opět dosaďte libovolné osoby a prostředí).

0/−3
2.1.2013 9:14

P84e17t49r 79V80a34n17e83c71e17k 1873520157557

V hospode nevykladam o sve pritelkyni nic, co bych ji nerekl do oci. Vy se mozna chovate jinak. Navic, jak by se vam libilo, kdyby vam nekdo rikal, jak se mate chovat u vas doma? Nelibi se vam podminky pro debatu na idnes? Zalozte si vlastni portal a debatujte tam ne?

+2/−2
2.1.2013 9:22

T28o24m78á29š 86S80k26á54l44a 6118817

pane Bože! Tohle jsem si přečíst tedy nemusel. Jestli vy jste typ, který za zády mluví jinak než do očí, tak chápu vaši nutnost anonymně diskutovat i proč tomu říkáte "svoboda slova". To si ale kur....y pletete pojmy. A ne, neříkám ani kamarádům ani kolegům věci, které bych si nedokázal hájit při konfrontaci s tím o kom něco říkám. Proč bych proboha měl lhát o manželce, nebo se stydět ji říct pravdu? A jedno z toho dělat musíte, jestli říkáte věci, které byste jí neřekl. A někdo takový se tu bude vyjadřovat ke svobodě a cenzuře. Lhář a pokrytec.

+1/−1
2.1.2013 17:44

M50i48l66o11š 14P72e55c46h90a30r 6179540976797

Nesouhlasím. Jako anonym můžete psát o svých zkušenostech s drogami, o milostném poměru mimo manželství, o zkušenostech s přestupováním zákona, o nemocech, za které se stydíte (psychiatrická diagnóza, kapavka…) a jistě by se našla další témata… ale pod vlastním jménem vás to ani nenapadne. Každý si rád zachovává určitou míru soukromí.

+4/0
2.1.2013 10:12

P58e63t55r 47I24s36k87r34a 7131507573836

za chvíli budeme nosit jmenovky, aby se každý mohl podívat, kdo co říká a podle toho uvědoměle konat...

0/0
3.1.2013 13:37

M71i14l23o64š 39P71e47c97h39a84r 6509820666447

Jak kde. Tam, kde je to podmínka provozovatele, je na mně, jestli mám o takové služby zájem. Lhostejno, zda je to jméno v diskusi jako tady, nebo zda  budete ocedulkován v kině, v samoobsluze, na koncertě, v hospodě… – pak máte vždy právo navštěvovat jiné diskuse, kina, samoobsluhy… To je právě ta svoboda, že vás nikdo k ničemu nenutí.

Jiná věc je, pokud něco takového nařizuje stát, jako v Číně. To je svinstvo.

0/0
3.1.2013 13:43

P42e16t23r 34I21s68k80r48a 7371267703176

Jsou akce, kde je nezbytné vystupovat s cedulkou, jako je například akce, kam se vstupuje pouze po bezpečností prověrce na místě. Takový člověk je pak označen, jako prověřený a na základě toho se pak rozezná osoba neprověřená, tudíž nebezpečná...

Na Novinkách s tím problém nemám. Výrazně se mi však nelíbí způsob změny diskuze a současně způsob ověření. Pokud bych nebyl již z dřívějška důvěryhodný a trvali dotyční na mé občance, i když mě zaráží, jak se dostali k seznamu jmen obyvatel, když rozpoznali, že moje již tak neobvyklé jméno se v jiném tvaru v ČR nevyskytuje, tak bych si jméno schválit nenechal a na diskuzi se vykašlal.

Na Novinkách to řekli rovnou. Tím více jsem si vážil idnesu. Byl to protipól. Kdyby to dali třeba dobrovolně, mělo by to lepší odezvu, ne punc Číny

0/0
3.1.2013 15:03

M30i74l92o25š 45P25e52c30h10a50r 6339360896447

Občanku bych iDnesu taky nedával.

0/0
3.1.2013 15:14

P17e98t50r 72I22s71k80r79a 7931817213776

Pak v případě pochybností, zda skutečně vystupujete pod vlastním jménem, může být omezena vaše možnost se zde vyjádřit...

Novinky to aspoň řeší korespondenčně. Pošlou na adresu dopis s kódem, který pak zadáte jakou autentizační.

0/0
3.1.2013 17:09

S39t88a12n33i76s95l93a32v 51M72a15r23e49k 5355392

Je to jednoduché - co na iDnes NEPROJDE!

0/−1
2.1.2013 10:19

M46i43l90o81š 86P44e75c61h80a96r 6639130976367

Vy byste zasloužil žít pár let v totalitním státě, kde byste si musel dávat pozor na jazyk, aby vás nezavřeli. Já v takovém státě prožil 21 let a stačilo mi to, takže tu, prosím, nežvaňte o tom, jaká strašná cenzura panuje na prostoru, který vám nepatří.

+1/−2
2.1.2013 10:38

P49e79t20r 14I66s85k63r27a 7761737363426

Právě se projevil autor tohoto nesmyslu na Idnesu

0/0
3.1.2013 11:23

S67t92a44n92i36s33l86a42v 44M45a13r98e33k 5435622

Určitě byla řeč o iDnes, Ta chce diskuze pod pravým jménem, což mi nevadí, horší je to s cenzurou a nutností uveřejňovat vlastní foto. Pokud ho tam nedáte, nemohl jsem ani opravit mailovou adresu, dále používání zprofanovaného Facebooku, navíc NEMOŽNOST odvolání a nesolidnost cenzorů!

0/0
2.1.2013 9:04

P36e30t35r 23V91a94n95e11c91e93k 1193810497757

Tak nevim, ale navazovat jmeno na idnes na profil na FB vas nikdo nenuti, to same s fotem v profilu.

+2/0
2.1.2013 9:51

S28t66a26n55i54s75l82a27v 87M70a40r26e65k 5915142

Nedal jsem foto a proto NEMOHU uvést správnou mailovou adresu po změně webu - přečti CELÉ!. iDnes NEREAGUJE!

0/−1
2.1.2013 10:24

P76e21t80r 33V32a37n96e50c60e44k 1463700907527

Tak to delate spatne, ja foto prilozene nemam a email mi zmenit jde.

0/0
2.1.2013 11:34

S98t27a50n47i66s25l78a85v 53M78a66r79e18k 5425632

Nenutí, ale VNUCUJÍ!

0/0
2.1.2013 10:27

P82e75t39r 14V96a24n82e38c58e26k 1483300257657

Tak snad mate vlastni mozek a dokazete myslet sam ne?

+1/−1
2.1.2013 11:32
Foto

P21a17v15e90l 74K87a53s88í78k97, 75T35e89c66h12n65e51t28.63c85z

Nutnost vložit vlastní foto nikde nevidím. Fotka ani Facebook nejsou povinné.

+1/0
2.1.2013 21:26





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.