Diskuze
Je nebezpečné létat novým letadlem? Ne, říkají statistiky i pilot
Děkujeme za pochopení.
M86i83c52h89a29l 11Z81e51t36e91k
A 340 nemělo žádnou smetelnou nehodu? A co AF 447 Rio - Paris? Zmizení letadla nad jižním Atlantikem?
Dobrý večer, to byla A330: http://www.bea.aero/en/enquetes/flight.af.447/flight.af.447.php
J65o18z37e44f 25K31o82s73t73e49l67a23n66s97k14ý
Do A-380 nasadnem, až keď bude pokrstená, teda keď sa nejaká zrúti na zem. Bude veľmi nepravdepodobné, aby krátko po sebe padli dve 380-ky.
Keď to padne, bude to ešte väčší masaker ako keď sa v 80. rokoch zrútilo v Japonsku Jumbo s 555 ľuďmi na palube. Bola to nejaká špeciálna verzia pre Japoncov a len pre vnútroštátne lety.
R68o49b97e61r83t 63B79a85l66a46b68á53n
Létat není nebezpečné. Nebezpečné je s ním jen padat.
J15a97n 74K24o47m27á37r15e49k
co tohle má společného s vědou a vesmírem?
P49a28v51e61l 70V63e50t11e62š33n25í47k
Můžu se zeptat kdy bylo A380 "grounded" na 3 měsíce? Pokud vím, tak FAA ani jiná agentura nic takového nikdy nepředepsala. Nějakou dobu je přestal používat Quantas potom, co během letu explodoval jeden Rolls-Royce (A380 jako taková tu explozy ustála). Tam jako příčina byl únik oleje (který se tady mimochodem děje i u B787 a nazývá se to "prkotina a dětská nemoc"). To vůbec nemluvím o úniku paliva (taky prkotina?), která se u A380 nestala.
Co se týká těch únavových mikrotrhlinek (A380), tak ty nikdy nebyly považované za vážnější hrozbu (podle žádné agentury) ani nevedly k nouzovému přistání ani jiné havarijní situaci.
V18o43j65t38ě35c89h 21H84o32r70s97k55ý
A380 nebylo grounded, ale každý letadlo bylo uzeměno kvuli kontrolám prasklin na tři měsíce, pokud vim. Exploze motoru byla způsobena vadou materiálu a následnym únikem oleje, exploze způsobila nefunkčnost jednoho hydraulickýho systému a únik paliva + pár dalších problémů. (Všechny aerolinky operující s motorama RR A380ky uzemnili)
Jinak se mi zdaj trhilnky v křídlech daleko závažnější, než přehřívání baterií. I když ty trhlinky zrovna nejsou v nosných strukturách.
Úniky paliva na 787 byly způsobeny špatnou várkou ventilů. Unik oleje byl zaznamenanej pokud vim jen jednou.
Hlavním problémem je u 787 Baterie, tak snad to brzo vyřešej.
Snad už žádný problémy nebudou, jak s A380, tak s 787
F35r29a94n39t92i64š28e31k 56S98c22h98l39i83c13h22t53s
Ono nejde o to létat/nelétat.
Ono jde hlavně o to, že se může stát, řečeno slovy expertů, že změna v konstrukci Dreamlineru bude tak rozsáhlá, že bude lepší celý projekt zrušit a letadla zešrotovat. To, ale může zcela zničit i Boeing, který poslední roky vložil veškeré finanční prostředky do vývoje tohoto, bez pochyby, progresivního letadla! Proč tomu tak je? No hlavně proto, že v konstrukci nejsou rezervy - změna konstrukce nebo použitých prvků vede ke změně hmotnosti, k posunutí těžiště, ke změně letových paramentrů a tím k přepracování konstrukce a dočasnému pozastavení výroby! Nikdo není schopen dnes říct, co bude na konci celého procesu. Jedno je jisté, akcionáři Boeingu dnes začínají každý den úpěnlivou modlitbou za přijatelný konec celé aféry.
J15a96r64o18m84i21r 37F26a29r26e78k
Jde o baterii! Ne o chybu konstrukce. Drak jako takovy je ok. Nejvetsi problem by byl, pokud by se ukazalo, ze koncepce vynechani hydraulickych a pneumatickych systemu a jejich nahrazeni elektrickymi systemy je spatna, ale to ukaze az cas a dlouhodoby ostry provoz.
V29á94c82l93a88v 50P74t42á37č85e54k
Já si nemůžu pomoct ale mě se to letadlo fakt líbí doufám že ty poruchy odstraní
L24e44o 81P35o76d21s54t47a66n84i12c72k79y
v Česku je to však zcela jistě bezpečnejší
L20e90o 50P18o67d22s72t47a49n11i60c26k28y
V USA zahynie pri cestných nehodách ročne cca 50 tisíc ľudí. Hovorí to niečo o tom, že lietadlá sú bezpečnejšie?
L49e73o 12P84o59d15s73t77a21n44i92c20k23y
v každom prípade - deti do lietadla nepatria
Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV
S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...
Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit
Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka
Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F
Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...
Dočasná raketa se po téměř 70 letech loučí. Nyní startuje naposledy
Tento čtvrtek stojí na startovací rampě mysu Canaveral poslední potomek raket Thor, nosič Delta IV...
Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc
Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...
Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici
Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...
Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí
Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...
FOR KIDS by měl být zážitkem pro celou rodinu, říká Monika
Monika Pavlíčková (35 let) je maminkou dvou dcer, sedmileté Terezy a čtyřleté Laury, a zároveň také manažerkou obchodního týmu společnosti ABF,...