Klávesové zkratky na tomto webu - základní­
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Když se ochladí, francouzské vojenské lodě přestanou Rusům fungovat

Ruský vicepremiér Rogozin kritizuje nákup francouzských vrtulníkových výsadkových lodí třídy Mistral. Podle něj totiž fungují pouze do sedmi stupňů pod nulou. S nižší teplotou mají problém. Rusko je koupilo za více než miliardu eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J68a26n45a 89M10u35s67i68l77o31v65á 4464433168629

Rusové mají odborníky, kteří si určitě poradí. 

ceska-kvalita.cz

0/0
30.1.2013 20:34

D74a63n56i70e14l 73S95o39b38o19t12a 9489494796420

Co to znamená "kombinézy pilotů pro letecké operace nad mořskou hladinou"? Liší se od běžných kombinéz pro piloty?

0/0
30.1.2013 14:10

P24e49t70r 51H73á36j84e28k 4890172981334

integrovaná nafukovací záchranná vesta?

0/0
30.1.2013 17:50


J58a31r94o32s46l54a88v 23B43r32ü35m56m54e72r 7864163806

Ano, hlavně musí zachovávat teplotu člověka v mrazivé vodě.

+1/0
31.1.2013 23:25

T97o86m27a88s 45H17a26c74e90k 6414357895457

Tak to jsem rad ze tak blbi nejsou jenom Cesi. No co no, tak si v rusku taky nekdo potrebovla prilepsit no... Nekdo nakupuje letadla na hov.. nekdo zas lode, no. 

Jedinej rozdil je ze tohle caluje ruskej danovej poplatnik a ty CASY zase ceskej blbecek no...

;-D

0/0
30.1.2013 3:14

J66a62n 14P49a46v18e42l 8853642928606

Jááá chciii kvalitní noviny ;-€

V kvalitních novinách bych se totiž dozvěděl co mají žabožroutské lodě za problém. Jestli to je níže zmíněný problém s elektrotechnikou, upadne jim kormidlo či zda jim upadne bar a rozbijou se zásoby vodky.

+12/−1
29.1.2013 22:24

V66i97l90é23m 23S96t11u49d77n47i91č30k81a 4443231231780

Tak ta posledni potiz by byla pro Rusko skutecne kriticka a zcela by degradovala tyto lodi.

0/0
30.1.2013 13:36

J57a55n 22K63o32m96á65r72e52k 5145358789723

toto je jeden z nejkvalitnějších diskusních příspěvků na idnes za posledních 150 let;-D;-D;-D;-D;-D!!!!!!!!!!;-D

0/0
1.2.2013 8:35

K93a42r92e66l 31B46a25r12t61á93k 3399853222966

Třeba spoléhají na to, že Amíci na francouzské lodě nebudou střílet;-D;-D

+3/0
29.1.2013 17:24

P73e42t31r 15D33v93o63ř38á19k 9792967431118

Podobné stížnosti jsou u zbrojních kontraktů celkem běžné, obvykle jde jen o peníze. Lodě se vracet nebudou, bude se hodně mluvit o "kompenzaci".

+1/0
29.1.2013 20:07

G34a50b70r92i75e70l 14H52o58r36t25e22n 9751979753944

Hm, francouzské lodě. Před pár dny jsem přemýšlel, proč je na Peugeotech hadička k ostřikovačům vedena zprava doleva, a to pod přímo pod plechem víka motoru a nad těsněním - takže pokud směs v ní zamrzne, začne fungovat tryska na straně řidiče přibližně po třech hodinách jízdy (u spolujezdce už po hodině). Je to kvůli umístění nádrže na směs vpravo, jak jsem se dozvěděl v autorizovaném servisu, což je prý kvůli bezpečnosti při doplňování, a hadička je vedena nad těsněním kvůli lepší zvukové izolaci. Že řidič nevidí přes sklo za jízdy je patrně méně podstatné...

 

Jsem rád, že Francouzi nevymýšlí podobné kraviny jen u aut.:-/

+6/−1
29.1.2013 17:16

T60o82m76á20š 98K91n40a30i97f11l 6843180657330

co to vyprávíš za nesmysly? .) jak často ti zamrzá voda v ostřikovačích? .)pro tvou informaci (oni ti to vysvětlí v autoškole) ... i do ostřikovačí se leje směs, která nemrzne :) a mimochodem - spousta aut má nádrž vpravo :)

+3/−4
29.1.2013 17:19

G23a69b87r45i89e61l 89H10o63r24t17e54n 9241159153914

Doporučuji vám před případnou další reakcí konzultovat její obsah s někým, kdo zvládl čtení, protože já nepsal o většině aut, ale o Peugeotech, a nepsal jsem o vodě, nýbrž o směsi - která nicméně samozřejmě může zamrznout taky.:-P

+3/−1
29.1.2013 17:40

T57o94m86á42š 57K96n29a32i11f42l 6193490937730

Proboha, co to žvaníte?

+1/−4
29.1.2013 17:46

G55a33b39r18i24e14l 59H28o61r13t54e76n 9341249163534

Škoda.:-(

+2/0
29.1.2013 17:56

J88i31r33k74a 25H49o64n44c57ů 2514504161888

To by spíš byla vhodná otázka pro Vás.

+3/−1
29.1.2013 18:49

M39a21r68e88k 91M59a67z27u86c72h 2376963783

Přiznám se,že sem trochu nepochopil jaký vliv na ostřikovače má umístění nádržky a směr vedení hadičky.Snad záleží na způsobu rozvodu hadiček a ne na umístění?

+1/0
29.1.2013 21:15

A66l29e55š 65P83e34t87ě30r94a 8732629603974

Ehm.. mráz! Plech... studený! Hadička blízko! V hadičce směs zmrzne. Ostřikovač pak nefunguje. Kdyby hadička byla pod izolací, nemusí k tomu dojít.

+3/−1
29.1.2013 23:34

K15a68r93e60l 71K63o53š38ť32á90l 8857871420645

Prosím vás, nalejte si tam pořádnou směs a neotravujte diskuzi nesouvisejícíma pitomostma. Ve špatné směsi se totiž nejdříve začnou tvořit krystalky a ty ucpou samotné trysky, které jsou na mrazu jaksi vždy. Takže to nestříká, i když v hadičkách je to ještě tekuté. Směs aspoň na -30 a neředit. Když je to pro vás drahé, tak stříkejte víc s rozmyslem (a nejen skla na autě).

+3/−1
29.1.2013 23:52

M47a35r12e57k 94M76a46z82u45c87h 2906663253

No tak to auto je promrzlé v mrazu celé bez ohledu na izolaci.Navíc ta automobilová není protimrazová,ale protihluková.A spíše sem narážel,že mu neostřikuje u řidiče.Pokud by byl rozvod hadiček rovnoměrný na obě strany tak muto ostřikuje všude stejně a ne jen u spolujezdce.A jinak se nemá šetřit a má se koupit kvalitní směs.

+1/0
30.1.2013 7:48

V27l68a43s46t15i37m92i53l 98W32a36g11n73e53r 8492436375691

Plech / studený - to nemyslíte vážně. Jakýkoliv materiál - plech, těsnění, hadička i samotná směs mají po nějaké době co auto stálo uplně stejnou teplotu (teplotu okolí). Pocit, že je plech na dotyk studenější než těsnění je dán vyšší tepelnou vodivostí kovu, takže když se jej dotknete, tak Vám z prstu podstatně rychleji odvede tělesné teplo než když se dotknete těsnění.

Umístění hadičky by mělo smysl řešit jen s ohledem na to, že uvnitř motorového prostoru je po pár minutách jeho chodu vyšší teplota než venku či v oddělené kapse s mechanismem stěračů.

Jiná situace by byla, kdyby směs byla předehřívána v nádržce a muselo by se řešit, že má teplotu vyšší než plech a pak by bylo účelné ji od plechu izolovat, protože by ji snadno vychladil na svou teplotu.

0/0
30.1.2013 10:09

V76i51k68y50r 94B92o26h66u82m60i31l 32S16t68r14a47n35s69k88y 9547798596489

Já zase nepochopil, co mají hadičky s nemrznoucí ;-( směsí do trysek ostřikování skla vozů Peugeot dělat s nefunkčností dodaných lodí;-). Konstruktéři všude na světě vymýšlejí, jak v rámci úspory byť jen 1 cm "hadičky" ušetřit ve výrobě milióny. Vzpomeňme umístění baterie ve 120kách nebo uložení pojistkové skříně ve Favoritech /u kolen spolujezdce/. U starších MB (W124) zase všechny uživatele strašila spojka větráku klima a chladiče. První Passaty VR6 měly tak umně vedený odtok kondenzátu z klima, že měl spoolujezdec v létě nohy "ve vaně". Takže ono nejde o Francouze, ono jde o myšlení a tlak na úspory za každou cenu. Mimochodem, první Airbusy dodané kdysi Aeroflotu měly podobné problémy v mrazech s elektronikou.

0/0
30.1.2013 8:02

M21a47r12e75k 56M31a33z95u49c17h 2276243253

Tak tak téma příspěvku k tomuhle článku je také nepochopitelné.

0/0
30.1.2013 14:00

P55e76t72r 49H29á48j54e42k 4310762261674

I na mé bývalé octavii byla hadička vedena z prava do leva, pod plechem nad těsněním motoru. Když je holt někdo stehno a nalije si do ostřikovačů super směs do - 20 z hypermárketu, tak se pak nemůže divit, že je z ní při -15 ledová tříšť.

0/0
30.1.2013 17:55

J95i35ř27í 78B53o82č89e27k 6121574125923

s peugeotem jsem jezdil hodně let a hadička mi ve výhledu nikdy nevadila. a za druhé v zimě leju do ostřikovačů zimní směs a nikdy mi nezamrzla

+1/−1
29.1.2013 23:12

K26a69r44e59l 64K81o25š87ť53á88l 8907581960495

On nechce poradit, on potřebuje nadávat. Je mu líto peněz za kvalitní směs, tak pomlouvá Francouze.

+1/0
29.1.2013 23:54

G34a40b15r16i88e70l 84H18o59r95t16e27n 9951339373964

Cena směsi je mi naprosto ukradená a zkoušel jsem jich několik druhů, Karle, nicméně když tím autem pár dnů nejedu a v té době napadne sníh a pak se výrazně ochladí, zamrzne mi to prostě vždy, Karle, což vede k výše popsanému efektu. A přes vaše hezké hodnocení mé maličkosti se nedomnívám, že by potíže z mrazem u francouzských lodí s potížemi s mrazem u francouzských aut nesouvisely.:-)

0/−1
30.1.2013 0:49

K23a97r74e79l 32K59o14š93ť77á49l 8607371230175

;-D Aha, takže francouzská hadička způsobí záhadné mrznutí jakékoliv NEMRZNOUCÍ směsi. Evidentně něco děláte špatně. Obecně můžu říct jedině to, že není dobré směsi čímkoliv ředit - ať už cíleně, třeba destilkou, nebo tím, že nechám v ostřikovačích zbytek letní. Kupuju směs na -30 nebo méně a používám jí celoročně a od té doby jsem neměl problém na žádném autě, včetně francouzských.

0/0
30.1.2013 5:24

V43i68k81y13r 58B58o21h94u67m41i17l 18S19t47r52a46n84s90k60y 9567748926829

problémem nemusé být hadičky a směs, ale uložení trysek. Renault Megane III je má utopené pod sklem v kapse, kterou vytváří přední haupna. Pokud napadne sníh a řidič před jízdou nevymete sníh z této kapsy, pak tryska stříká statečně do sněhu a ne na sklo /tedy funguje a kapalina nezamrzá/. Někdy se sněhem proud kapaliny propracuje a je vše OK. Cena za "eleganci". Každý model má své slabiny /viz u prvních Fabií reznoucí "A" sloupky, nedávno rozvody škodováckých 3válců/. Jako služební jsem měl svěřeny i vozy výrazně dražší a i u těch se vždy našel nějaký "nedomysl", který prokázalo až užívání v Praxi. Zase bych se tím až tak netrápil:-P

0/0
30.1.2013 8:09

K26a26r73e36l 20K38o49š19ť56á94l 8527621470445

Ale škodovky mají takto uložené trysky také, aspoň Octavia 1 nebo Fabia 1, co jsem měl. Je potřeba ten sníh vyšprtnout. Rezavění A sloupků u Fabie jsem za 8 roků, co jsem ji měl nejen nezažil, ale ani neviděl.

0/0
30.1.2013 13:20

G91a73b77r84i27e40l 43H71o24r49t65e51n 9401639683764

Karle, já jsem si postěžoval na debilní řešení vedení hadičky, které způspobuje, že po případném zamrznutí směs velmi dlouho rozmrzá a jako poslední rozmrzne ostřikovač vlevo vepředu, tedy před řidičem, což je specifické pro (francouzské auto) Peugeot. Skutečně jsem si nemyslel, že to ve vás a několika dalších lidech vyvolá takové intelektuální záchvaty, aniž byste pochopili podstatu stížnosti a její souvislost se zamrzáním(?) francouzských lodí v Rusku, takže se tím to všem postiženým omlouvám a za sebe debatu končím.8-o

0/0
30.1.2013 10:10

K65a41r50e84l 64K86o83š32ť11á66l 8277311600235

;-D Tak to dopadá, když si auto může pořídit každý... Kdysi jsme museli dávat na zimu i jiný motorový olej, natož nějakou kapalinu do ostřikovačů. Ale u toho, jak jste to v tom Peugeotu reklamoval bych chtěl být, to muselo stát za to.R^

0/0
30.1.2013 13:33

G66a84b15r11i91e27l 81H71o57r62t49e53n 9111349693684

Člověče, to už je snad na odbornou pomoc - já jsem něco někde reklamoval?8-o

0/0
30.1.2013 20:55

J97a84n 50K79o38m20á22r62e78k 5155888549823

to je vono, nesmí se to ředit!! mně v hadičce ještě nikdy směs nezmrzla!

0/0
1.2.2013 8:52

K60a22r21e21l 11K81o80š46ť38á71l 8517931920835

Doporučuji přečíst si test nemrznoucích směsí, který vyšel ve Světě motorů 50/2012 http://www.auto.cz/svet-motoru-50-2012-test-nemrznoucich-smesi-71774

Zásadní poznatek spočívá v tom, že mrznou dřív, než mají. Nezmrznou v celém objemu (kromě vyslovených šmejdů), ale vytvoří se krystalky, které ucpou trysky. Některé automobilky proto nabízejí trysky vyhřívané.

0/0
30.1.2013 5:58

J86a44n 20K84o59m61á42r67e42k 5805798839553

já mám ve fabii nádrž taky vpravo a směs mi nezamrzá, v zimě tam leju -40

0/0
1.2.2013 8:37

R32o86m37a37n 87H95r49o37n42z10a 5516881326698

Tak o tom něco vím. Když mrzne tak mi počítač na Laguně hlásí že nemám Pneumatiky :-).

+6/0
29.1.2013 17:13

O97n84d45ř36e34j 27M67a29l39ý 3914503913783

Jak se ti s tím řídí? ;-D

0/0
29.1.2013 17:41

R40o40m27a35n 17H93r16o83n24z66a 5156861466178

Skvěle :-). Chyba je v počítači. Pneumatiky jsou v pohodě. To je "halt" ta cena za "přeelektronizovanost" dnešních aut.

0/0
29.1.2013 17:45

F77r84a17n72t20i97š28e81k 94S47c29h48l34i63c67h96t44s 9465142691955

Jó, ještě pro úplnost.

Bylo rozhodnuto opravit Auroru a znovu jí zařadit do služby, jako výcvikovou loď. 

v Sank-Petersburgu k tomu jsou nejlepší podmínky. Ve městě jsou 3 loděnice schopné stavět i ty největší lodě - letadlové.

0/0
29.1.2013 15:54

V11i81l25é81m 37S62t39u83d27n39i49č86k20a 4893431311290

Co je to za kolosalni nesmysl? 100 let stary parni kriznik? Leda tak na spanile jizdy pri prehlidkach...

0/0
29.1.2013 17:33
Foto

P40e93t60r 58P45r78o16c68h68á51z26k26a 3322676822754

;-DR^

+1/0
29.1.2013 18:37

F20r76a12n91t90i81š44e88k 96S76c18h78l61i23c73h33t75s 9245162191195

Plány ruské flotily:

Do roku 2018 nahradit ponorky Delta III a částečně Delta IV 8-mi ponorkami Borej(1 ve službě, 2 spuštěny a další 3 budou letos založeny). Do roku 2021 dostanou flotily Severomořská a Tichookeanská každá po 1 velké hladinové lodi(celkem1-2 jednotky) a 1 letadlové lodi( celkem 2 jednotky, možná velké, ekv US Nimitz). K velkým výsadkovým lodím se vyjádřil v sobotu v interwiev i Šolgu - není třeba je kupovat, postavíme si je sami.

0/0
29.1.2013 15:09

V47i65l13é19m 22S68t20u22d67n94i71č66k20a 4103221411390

Vot plan! ;-D;-D

+4/0
29.1.2013 15:30

R38u58d58a 70S60l67a70v37í16k 5543778916491

A navíc při setkání s nepřítelem se lodě samy přebarví na bílo...:-)

+4/0
29.1.2013 13:47

R17e60n72é 66Š72r20ů98t81e77k 8228335756398

A na francouzské tanky se montují zpětná zrcátka. Aby jejich osádky mohly dobře vidět nepřítele...

+12/−1
29.1.2013 13:57

O81n45d21ř51e23j 60Š91i46m85e57k 5603472857978

Hlavní výbavou bude bílá vlajka a zabudována bude 9ti stupňová převodovku(3 vpřed, 6 vzad).

+3/0
29.1.2013 14:25

R41a80d16i23m 42S30v27o86b20o93d52a 1367126410562

Od příslušníka národa, jehož armáda dvakrát během třiceti let kapitulovala před nepřítelem bez jediného výstřelu (což je zřejmě světový unikát) mi takový výsměch nepřijde úplně nejvhodnější.Rv

+2/−1
29.1.2013 18:13

J59i45r34k94a 31H84o35n25c64ů 2404274101138

Je to možná nevhodné, ale rozhodně je to vtipné. No, nakonec si to od Frantíků můžeme přes Omnipol taky koupit.

0/0
29.1.2013 18:52

T31o13m22á28š 86M22a66c11e71j98k90a 6551212937347

Jenže ten národ co 2x kapituloval si nehraje na velmoc a nepřisvojuje si vítězství ve válkách, které za ně vyhrál někdo jiný. Do dnes nechápu jak mohli mít frantíci po 2. svétové v Německu vlastní okupační zónu...

+4/−2
29.1.2013 20:15





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.