- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten obrázek působí depresivně, až apokalypticky
24 vlaku za hodinu? Není to trošku málo? Pražské metro dá ve špičce v jednom směru na trase "C" dá taktéž 24 vlaků a to není maximum, protože v exponovaných chvílích jezdí i častěji.
nezapomínejte, že to bude končit hlavovou stanicí...
Pekny "tunel". Rozpocet a zpozdeni, nestavi jim to tam Metrostav?
hezky vyhadeerkovany fotky. Ale na tu estonskou chemicku v Stalkerovi to nema :-)
Ty počty jsou divné... Na Aktuálně.cz (http://aktualne.centrum.cz/domaci/grafika/2013/02/22/animace-nuselsky-most-praha-stavba-vyroci/) se píše, že Nuselský most přepraví denně 291.000 cestujících a tady se píše o nějakých 320 tisících (160 tisíc v každém směru)?
by mě zajímalo, kdy narazí na mistra Tříšku a ostatní želvy Ninja (vím, že je to hloupý příspěvek, ale nemohl jsem si to odpustit)
Jen detail - East Side Access není stavba metra, ale spíš takový "S-bahn", konkrétně prodloužení LIRR až na Manhattan...
nečekal bych, že novináři Idnesu ví co to je S-bahn, takové ošklivé cizí slovo,
Lepší je mrknout přímo na flickr (jak je malinký odkaz v článku):
http://www.flickr.com/photos/mtaphotos/8477004676/in/set-72157632775809340/
je to síla, to jsou kaverny jak pro letiště a ne metro. Na druhou stranu ve skále se jim to staví
Neviděl jste náhodou sál vzduchotechniky tunelu Blanka pod Letnou??