Diskuze

Od stolu ke kniplu. Jaká je cesta z redakce novin k létání s Boeingem

Náš kolega z Mladé Fronty DNES měl sen, že se stane pilotem. A ukázal, že nemá smysl vzdávat se snů bez boje. Nechcete se nechat inspirovat?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

...tak ty debaty o tom ze to je jenom o tom chtit utnem a pustime si jedno motivacni videjko meho oblibeneho brazilce...;-)

http://www.youtube.com/watch?v=nYDba1UsgHc

3 0
možnosti

Bych se možná i pos.ral..:) Ta zodpovědnost za lidi.. - neuvěřitelný.

0 0
možnosti

Ne že bych chtěl rýpat :D vyplynulo to asi z nepřipravené situace, ale ten pilot popisují postup při hoření motoru neodstaví palivo, ale naopak otevře přívod :))

1 0
možnosti

tohle bych si v realu strasne rad nekdy vyzkousel :)

litam doma na Flight Simulatoru a samozrejeme se to neda srovnavat .. kdyz sem byl maly kluk tam sem jednu dobu docela vazne uvazoval o tom byt pilot.. ale pak mi nekdo rekl ze musim mit 100% a ja mel 0.5 dioptrie, pozdeji 1,5 .. tak sem to dal neresil ..

0 0
možnosti

nejak mne to pripojeni pres pul sveta dneska blbne .. ale idnes funguje .. proc je problem jenom na technetu?

0 0
možnosti

tohle bych si nekdy strasne rad v realu vyzkousel ... doma letam na Flight Simulatoru, ale samozrejme se to neda srovnavat .. jako maly sem chtel byt pilot, ale mel sem dioptrie 0.5 a pozdeji 1.5 a bylo mi receno s vadou zraku to nelze  .. tak sem dal tento sen nerealizoval

0 0
možnosti

A77l78e77š 81A47d55a34m

27. 2. 2013 17:19

Teď ještě, nechť mi autor článku vysvětlí, kde vzít na toto dobrodružství prostředky. Tím měl článek začít - to je to úplně nejvíce důležité. :-/

0 0
možnosti

Vydělat, ušetřit. Co je na tom složitého? A prosím, žádné kecy o tom, že "běžný" a "normální" člověk nemá šanci. "Běžný člověk" je socanský konstrukt. Je to o prioritách a schopnostech.

2 0
možnosti

Taky jsme tam nedávno byli, působí to opravdu hodně realisticky.. A přistál jsem :-)

http://www.youtube.com/watch?v=AlKL5MTDPJ8

0 0
možnosti

K té poslední větě: "A chci také motivovat ostatní, kteří roky váhají a pochybují o sobě, stejně jako já".

--

Chcete lidi motivovat k tomu, aby šli do extremně nejisté situace, utratili reálně mnohem víc, než píšete a to vše v době nejhorší krize obchodní letecké dopravy v historii, kdy žádná "slušná" společnost kadety nenabírá???

Po celé Evropě jsou tisíce mladých pilotů, hledajících práci kdekoliv na světě a roky ji nemůžou najít, přestože mají mnohdy mnohem lepší jazykovou úroveň než češi díky zkušenostem z výcviku ze zahraničí. Např. Holandsko cca 1500 pilotů bez práce, Španělsko cca 4000 nezaměstnaných pilotů a další bude Iberia propouštět, v čechách se můžete na UCL zeptat, kolik je za poslední roky novývh CPL licencí s ATPL zkouškami, jsou jich stovky a z praxe vím, že těch co mají práci je cca 15% a letecké školy chrlí každý rok stovky dalších, protože je to pro ně velký biznis. Každý takový za stolem je potenciální víc jak milion korun obratu a tak samozřejmě taky motivují...

Promiňte pane autore, ale vy jste tu zveřejnil reklamu pro letecké školy ! Dokonce některé spolupracují s tzv. agenturami, kdy zaplatíte další peníze, aby Vám sehnaly práci. Většině lidí práci neseženou a když už náhodou ano, tak za naprosto ubohých podmínek na dlouhá léta, kdy na splácení dluhů bez výrazného zadlužení rodiny či přátel můžete zapomenout.

Ještě bych rád poupravil, že typovka např. na boeing 737 NG stojí reálně 650-800 tisíc. A navíc do vašich propočtů nemáte započítány další náklady na žití a bydlení při výcviku a typovce, dojíždění, letištní a administrativní poplatky apod. Kdo do tohohle opravdu chce jít, nechť počítá okolo 2 milionů. Přeji Vám mnoho zdaru a ať štěstí přeje těm nejlepším a nejsnaživějším R^

1 1
možnosti

Pane Kulko, jelikož jste evidentně z oboru, tak asi víte, že náklonnost k němu se pěstuje roky. Nemyslím si proto, že by autor "udělal reklamu leteckým školám". Kdo tu práci opravdu chce dělat, toho přesvědčí lítání na pozici pasažéra nebo spotting a podobné levné aktivity. Zjistí si k tomu potřebné informace postupem času a moc dobře ví, kolik co stojí. Já jsem měl nastoupit na ŘLP, udělal jsem i přijímací testy a pohovory, ale nakonec to zhatily rodinné důvody. Říkám to proto, že článek v takové rubrice je sice nějak napsán, ale na skutečné profíky má vliv minimální. A ti nadšenci včas odpadnou, než se zadluží kvůli typovce a než začnou lítat někde v Bangladéši (viz cestopisy na Planes.cz). Každý svého štěstí strůjcem a piloti jsou zrovna ti inteligentnější.

3 0
možnosti
Foto

Ahoj Honzo,

ať to vyjde a ať tě brzo nějaká aerolinka zaměstná, držím palce!

1 0
možnosti

Teda... zaplatit si pilotní výcvik a nemít jistotu, že se to kdy zužitkuje... mezi lidma je fakt hodně peněz a spousta těch, co nevědí, jak s nima naložit...

1 6
možnosti

Pavle Janso, to, že autor s penězi naložil podle svého a jinak, než byste to udělal vy, ještě neznamená, že "neví, jak s nimi naložit". A mimochodem, úplně stejně to dělá KAŽDÝ! pilot. Nikomu ten výcvik nezaplatí zaměstnavatel, leda zpětně na dobrém platu. To bych taky mohl tvrdit, že "mezi lidma je hodně peněz", protože je utrácejí za cigarety, pivo a bulvár pro lůzu.

5 0
možnosti

I10v60a53n 45Z33y98k14á97n

27. 2. 2013 10:06

Jestli mohu dotaz na autora. Na FSX predpokladam take leta s B737. Na verzi od CaptainSimu? Je to hodne propastny rozdil mezi timhle "simulaturkem" a sednout si do profi zarizeni od CSA? (letova fyzika, procedury, rozsah toho, co vsechno je nutne ovladat). Dik za info a preji bezpocet jen samych stastnych realnych pristani. (a vlastne i tech virtualnich) P.S. Docela verim, ze letusky dostanou muzskeho i do sedmeho nebe. ;-)

0 0
možnosti

Rozdíl mezi na jedné straně realitou, a na druhé straně těmito placenými addony, je naprosto propastný. Ačkoliv se výrobci snaží tvrdit opak :)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kam pro filmy bez Ulož.to? Přinášíme další várku streamovacích služeb do TV

v diskusi je 125 příspěvků

26. března 2024

S vhodnou aplikací na vás mohou v televizoru na stisk tlačítka čekat tisíce filmů, seriálů nebo...

Z jaderné triády zbyly Britům už jen ponorky. A ty musejí posílit

v diskusi je 76 příspěvků

27. března 2024

Jadernou triádu tvoří strategické bombardéry s jadernými zbraněmi, mezikontinentální balistické...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Rusko zastavilo odlet na ISS s první Běloruskou, letět měla i Američanka

v diskusi je 50 příspěvků

21. března 2024  10:23,  aktualizováno  14:26

Ve čtvrtek 21. března se necelých deset minut před půl třetí odpoledne měla vydat na Mezinárodní...

Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici

v diskusi je 15 příspěvků

28. března 2024

Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Načapali jsme otesánka, který se velkého sousta nezalekne. Boeing 747-400F

v diskusi je 8 příspěvků

21. března 2024

Poté, co na Letiště Václava Havla Praha přestaly v barvách Qatar Airways létat nákladní Boeingy...

Američané odepsali modul, který je vrátil po půl století na Měsíc

v diskusi je 15 příspěvků

28. března 2024,  aktualizováno  11:41

Od začátku letošního roku je na Měsíci a kolem něj poměrně rušno. Vedle řady sond, které zamířily...

Hlučínsko patří nám. Před 100 lety byl podepsán definitivní protokol o hranici

v diskusi je 15 příspěvků

28. března 2024

Před 100 lety definitivně skončily tahanice o československo-německé hranice. 28. března 1924 byl...

Úspěšný let prototypu XB-1 vrací do hry cestování nadzvukovou rychlostí

v diskusi je 31 příspěvků

27. března 2024  17:17

Po více než dvaceti letech, od ukončení provozu letounu Concorde, se možná opět dočkáme nadzvukové...

Jarní bouře ničila před 100 lety Prahu. Napáchala obří škody

v diskusi je 10 příspěvků

27. března 2024

Prahou prošla před 100 lety, 27. března 1924, neobvykle silná jarní bouřka. V části hlavního města...